داغ ترین ها :

اپل واچ سری 7 معرفی شد

درست است که تمرکز ویژه‌ی اپل و کاربران به روی سری ایفون ۱۳ متمرکز شده است اما یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده در مراسم امشب شرکت اپل را می‌توان اپل واچ سری 7 در نظر گرفت.

ساعت‌های هوشمند به طور کلی در طی چند سال اخیر جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و روز به روز هم محبوب‌تر می‌شوند. ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اپل واچ‌ در جایگاه نخست فروش ساعت هوشمند در جهان قرار گرفته‌اند و اپل سعی دارد تا این جایگاه را حذف کند و به سامسونگ و کهکشانی‌های آن اجازه نزدیک شدن را ندهد.

از این رو اپل واچ سری ۷ با بروزرسانی‌های خوبی معرفی شد که در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم به مشخصات و ویژگی‌های این ساعت هوشمند بپدازیم تا شما با ساعت هوشمند جدید اپل بیشتر آشنا شوید. پس در ادامه‌ی مطلب حتما همراه تکنوبلاگ باشید.

ویدئوی معرفی اپل واچ سری 7 را ببینید:

طراحی و نمایشگر

از سال ۲۰۱۵ که اپل از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد تا به امروز تغییر خاصی را در طراحی اپل واچ‌ها شاهد نبودیم و اپل تنها این محصولات را با بهبودهایی از نظر نمایشگر و سخت افزار و امکانات روانه‌ی بازار کرده است.

این تکراری بودن طراحی باعث شده که کاربران از این ساعت هوشمند خسته شوند و جالب است که امسال نیز اپل تغییر زیادی در طراحی ایجاد نکرده و بر خلاف تصور همگان طراحی لبه‌های همچنان حالت گرد دارد و خبری از طراحی تخت و شبیه به ایفون‌ها نیست و شاید باید یک سال دیگر هم برای دیدن طراحی تخت در اپل واچ‌ها منتظر بمانیم.

اپل واچ 7

اصلی‌ترین تغییر در بخش طراحی اپل واچ سری 7 را می‌توان در بخش نمایشگر و کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش در نظر گرفت. اپل با کاهش حاشیه‌ها به ۱.۷ میلی این ساعت را ۴۰ درصد باریک‌تر از نسل قبل کرده و همچنین کشیده شدن نمایشگر تا لبه‌ها باعث شده اپل واچ سری 7 حالا ۲۰ درصد نمایشگر بیشتری داشته باشد.

این ساعت حالا مقاوم‌تر از همیشه شده و شیشه استفاده شده برای محافظت از نمایشگر مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و مقاومت از خود نشان می‌دهد و به خوبی می‌تواند در برابر ضربه‌های وارد مثلا هنگام افتادن از روی دوچرخه مقاومت کند. به علاوه همه‌ی این‌ها علاوه بر گواهی ضد آب مانند نسل قبل حالا پشتیبانی از گواهی IP6X نیز به این ساعت هوشمند اصافه شده است.

نمایشگر اپل واچ سری 7

اپل ادعا می‌کند این نمایشگر بزرگ‌تر به شما امکان می‌دهد تا متن‌هایی با ۵۰ درصد نوشته بیشتر را در یک صفحه مطالعه کنید تا کمتر به اسکرول کردن نیاز داشته باشید. به کمک این صفحه نمایش بزرگ‌تر حالا دکمه‌های رابط کاربری نیز بزرگ‌تر شده‌اند تا آسان‌تر بتوان آن‌ها را انتخاب کرد. شما بالاخره در اپل واچ سری 7 می‌توانید برای پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها از کیبورد کامل بهره ببرید و مانند گوشی با این ساعت تایپ کنید.

جالب است بدانید که اپل ادعا می‌کند نور صفحه نمایش در حالت AOD را تا ۷۰ درصد افزایش داده تا اپل واچ سری 7 بیش از هر زمان دیگری شبیه به ساعت های کلاسیک به نظر برسد. به علاوه اپل بر تعداد واچ فیس‌های موجود نیز افزوده است تا ساعت شما حالت تکراری به خود نگیرد و بتوانید دائما ظاهر آن را تغییر دهید.

میزان مقاومت صفحه نمایش اپل واچ سری 7 را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

اپل واچ سری 7 حالا در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی متری به فروش می‌رسد که در مقایسه با نسل قبل ۱ میلی متر بیشتر است.

به طور کلی باید گفت که طراحی اپل واچ سری 7 تغییر زیادی به خود ندیده که این موضوع کمی نا امید کننده است.

تنها حاشیه‌های نمایشگر کوچک‌تر شده و اندازه نمایشگر افزایش پیدا کرده است که باعث می‌شوند خوانایی متن‌ها بهتر شود و شما آسان‌تر بتوانید با نمایشگر اپل واچ جدید ارتباط برقرار کنید.

رنگ بندی اپل واچ سری ۷

این ساعت‌ها در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، نقره‌ای و سبز تیره طراحی شده و به فروش گذاشته می‌شوند.

سخت افزار و نرم افزار

در کمال نا باوری اپل در بخش سخت افزار هیچ تغییری را برای اپل واچ جدید در نظر نگرفته و این ساعت هوشمند دقیقا از سخت افزار مشابهی با نسل قبل از خود استفاده می‌کند.

این سخت افزار با WatchOs 8 همراه شده تا شما بتوانید از آخرین قابلیت‌های ساعت‌های اپل بهره مند شوید. حقیقتش را بخواهید استفاده از تراشه تکراری برای محصولی جدید کمی نا امید کننده است اما همچنان نیز این نرم افزار و سخت افزار در کنار هم عملکرد سریع و روانی دارند و می‌توان عملکرد آن‌ها را بهتر از هر ساعت هوشمند دیگری ارزیابی کرد.

WatchOs 8 برای اپل واچ سری 7

باتری

یکی از نقاط ضعف ساعت‌های هوشمند اپل را شاید بتوان عمر باتری آ‌ن‌ها به حساب آورد که کاربران را مجبور می‌کند هر روزه ساعت خود را شارژ کنند و حتی در صورت استفاده سنگین در میانه‌ی روز نیز به شارژ مجددا احتیاج پیدا کنند.

در این نسل نیز این امر هیچ تغییری نکرده و دقیقا همان شارژ دهی ۱۸ ساعته اپل واچ سری 6 را داریم. اپل در معرفی اپل واچ جدید همه‌ی کاربران را سوپرایز کرد البته در جهت منفی و تقریبا هیچ کدام از پیش بینی‌ها برای تغییر طراحی و بهبود باتری و بهبود سرعت اتفاق نیفتاد.

شارژ دهی این ساعت برابر با نسل قبل است اما در زمینه شارژ شدن حالا این ساعت ۳۳ درصد سریع‌تر شده و می‌تواند در مدت ۴۵ دقیقه از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

مشخصات اپل واچ سری 7

همه ویژگی‌های اپل واچ سری 7

ویژگی‌های سلامتی

قابلیت‌های موجود در اپل واچ سری ۶ همگی در این نسل نیز وجود دارند و اپل هیچ قابلیت جدیدی برای این ساعت در نظر نگرفته است (کلا حقیقتا اپل واچ جدید اصلا در مقایسه با شایعات محصول جذابی به نظر نمی‌رسد و تقریبا هیچ بهبود بزرگی به غیر از نمایشگر به خود ندیده است).

رنگ های اپل واچ 7

شما با این ساعت می‌توانید ضربان قلب خود را بسنجید و همچنین از اکسیژن خون خود مطلع شوید که این قابلیت‌ها دقیقا در نسل قبل هم وجود داشتند و اصلا چیز جدید نیست.

قیمت

اپل برای اپل واچ سری ۷ قیمت پایه‌ای ۳۹۹ دلار را در نظر گرفته است و همچنان اپل واچ سری ۳ با قیمت ۱۹۹ دلار و اپل واچ اس ای با قیمت ۲۷۹ دلار در دسترس قرار دارد.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند هستید و از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنید به طور حتم باید اپل واچ سری 7 را انتخاب کنید تا به کمک نمایشگر بزرگ‌تر آن بتوانید به خوبی به ساعت ارتباط برقرار کنید و متن‌ها را آسان‌تر مطالعه کنید.

قیمت اپل واچ 7

اما اگر در حال حاضر از اپل واچ سری 6 استفاده می‌کنید کوچ کردن به این ساعت هوشمند اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد و بهبودهای انجام شده به گونه‌ای نیست که شما بخواهید این ساعت جدید اپل را خریداری کنید.

 

خرید اپل واچ سری ۷

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%b3%d8%b1%db%8c-7-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads