داغ ترین ها :

اکسپریای بعدی، دوربینی است که قابلیت گوشی هوشمند دارد

تیزری منتشر شده که در آن، فیلمسازان و عکاسان حرفه‌ای دنیا به تعریف و تمجید از دوربین گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا می‌پردازند. شاید اکسپریا بعدی سونی دوربینی باشد که به قابلیت‌های گوشی مجهز شده است.

در صورتی که اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال کرده باشید یا از طرفداران محصولات سونی هستید، حتما اطلاع دارید که شرکت ژاپنی برای معرفی مدل جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند اکسپریا آماده می‌شود.

زمان معرفی محصول جدید سونی نیز مشخص شده و انتظار می‌رود مدل جدید اکسپریا در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) رونمایی شود. تاکنون اطلاعات کمی از اکسپریای جدید منتشر شده است و در حقیقت نمی‌دانیم سونی چه برنامه‌هایی را برای غافلگیری طرفداران خود آماده می‌کند.

با این حال، شرکت ژاپنی تیزری منتشر کرده که اطلاعات جالبی را در مورد دوربین مدل جدید اکسپریا در اختیارمان قرار می‌دهد. گویا سونی تمرکز ویژه‌ای روی دوربین مدل جدید اکسپریا داشته و درواقع مدعی است که دوربین محصول جدید این شرکت می‌تواند برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را به چالش بکشد.

 

قیمت امروز انواع گوشی های هوشمند و ساده را در فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی

 

تیزر معرفی گوشی های جدید اکسپریا سونی را ببنید:

در تیزر می‌توان عکاسان حرفه‌ای را مشاهده کرد که در مورد ویژگی‌های محصولات مختلف سونی ازجمنله اکسپریا 1 مارک 3، اکسپریا 5 مارک 2 و اکسپریا پرو صحبت می‌کنند. در این بین در مورد مدل جدید اکسپریا نیز توضیحاتی ارائه می‌شود و آن را دوربینی معرفی می‌کنند که قابلیت‌های گوشی هوشمند را دارد.

در تیزر حتی فیلم‌سازی به نام فلیپ بلوم می‌گوید که اکسپریای نسل بعدی سونی دارای بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند است. باید در نظر داشت که توضیحات ارائه شده در تیزر به واقعیت نزدیک هستند. سونی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان حسگر برای دوربین گجت‌های قابل حمل مانند گوشی هوشمند و تبلت است.

در هر صورت باید تا زمان معرفلی مدل جدید اکسپریا صبر کرده و مشاهده کرد که سونی چه سورپرایزهایی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/
ads
ads