داغ ترین ها :
اکسپریا 1 IV گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم معرفی شد

اکسپریا 1 IV گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم معرفی شد

سونی امروز تجهیزات گیمینگ جدیدی برای گوشی اکسپریا 1 IV معرفی کرد که یک فن خننک کننده و چهار پورت بیشتر را به همراه دارد. در کنا این وسایل جانبی، سونی از گوشی اکسپریا 1 IV گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی رونمایی کرد.

 

برای خرید گوشی های Gaming از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: گوشی گیمینگ

 

مشخصات گوشی سونی اکسپریا 1 IV گیمینگ

اکسپریا 1 IV گیمینگ از نظر سخت افزار کاملا شبیه به اکسپریا 1 IV است. در واقع این گوشی صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی OLED با وضوح 4K دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. گوشی Sony Xperia 1 IV Gaming Edition به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ هم مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. خریداران این گوشی می‌توانند لوازم جانبی جدیدی که برای اکسپریا 1 IV عرضه شده را به رایگان دریافت کنند.

گوشی Sony Xperia 1 IV Gaming Edition با قیمت ۱٫۲۲۵ دلار راهی بازار می‌شود. پیش فروش این گوشی هم اکنون در کشور ژاپن شروع شده و از تاریخ ۲۵ شهریور ماه هم راهی بازار می‌شود. بررسی تخصصی گوشی ها را به همراه تست گیم در تکنولایف دنبال کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:
تفاوت آیفون 14 و 13

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-1-iv-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads