داغ ترین ها :
ایسوس راگ فون ۶ نسخه بتمن معرفی شد

ایسوس راگ فون ۶ نسخه بتمن معرفی شد

ایسوس مدل جدیدی از راگ فون ۶ را معرفی کرد که به شکل خاص با المان‌های بتمن ساخته شده است. گوشی راگ فون ۶ نسخه بتمن به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰+ مجهز شده  و المان‌های خاصی از شوالیه سیاه دارد.

داخل بسته‌بندی راگ فون ۶ نسخه بتمن، کیس محکمی را مشاهده می‌کنید که به المان‌های بتمن مجهز شده و یکی از تجهیزات جانبی بتمن هم در آن قرار گرفته است. از جمله این لوازم جانبی خاص بتمن می‌توانیم به کیس، خارج کننده سیم‌کارت با طرح بتمن و بت سیگنال اشاره کنیم. با بت سیگنال می‌توانید علامت بتمن را روی دیوار بیندازید.

 

تکنولایف به عنوان فروشگاه گوشی و لپ تاپ و تجهیزات گیمینگ در خدمت شماست: وسایل گیمینگ

 

آیتم‌های داخل بسته بندی گوشی ایسوس راگ فون ۶ نسخه بتمن

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که طراحی این گوشی‌ها هم با المان‌های بتمن انجام شده است. لوگوی بتمن را در پشت گوشی مشاهده می‌کنیم و رنگ گوشی هم با رنگ مشکی بتمن همخوانی دارد. البته ایسوس یک پوسته خاص بتمن هم روی گوشی نصب کرده و حتی لایو والپیپر بتمن هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش همیشه روشن این گوشی هم به المان‌های بتمن مجهز شده.

پوسته و لایو والپیپر گوشی ایسوس راگ فون ۶ نسخه بتمن

گوشی راگ فون ۶ نسخه بتمن با قیمت ۱۱۹۹ یورو راهی بازار می‌شود و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حاظه داخلی دارد. این گوشی در کشورهای انگلیس، آمریکا و کانادا با تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ راهی بازار می‌شود.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-%d8%b1%d8%a7%da%af-%d9%81%d9%88%d9%86-%db%b6-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d9%85%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads