داغ ترین ها :
ایسوس Zenfone 5 آپدیت مربوط به اندروید 9.0 را دریافت کرد

ایسوس Zenfone 5 آپدیت مربوط به اندروید 9.0 را دریافت کرد

ایسوس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی در دنیا است و مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. شرکت ایسوس توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقا در شرکت رایانه‌ ای ایسر فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند. ایسوس بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در سال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌ های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌ است. چند سالی است که این کمپانی علاوه بر فعالیت در بخش های فوق، در بخش گوشی های هومشند نیز فعالیت می کند و موفقیت هایی را نیز بدست آورده است.

 

قیمت امروز گوشی موبایل را در سایت تکنولایف ببنید.

 

ایسوس Zenfone 5

حال در این چند ماه اخیر که کمپانی های تولید کننده گوشی هوشمند درگیر انتشار آپدیت های مربوط به اندروید 9.0 برای گوشی های خود بودند، ایسوس نیز از رقبا عقب نمانده و محصولات خود را به سیستم عامل جدید تجهیز می کند. یکی از گوشی های هوشمند این کمپانی Zenfone 5 نام دارد که در ماه فوریه امسال معرفی شده است. حال خبر رسیده که کمپانی، آپدیت مربوط به اندروید 9.0 را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

ایسوس Zenfone

آپدیت مذکور هم اکنون در حال انتشار است و تا چند روز آینده برای تمامی کاربران این گوشی در دسترس خواهد بود. حجم این آپدیت در حدود 1.1 گیگابایت بوده و به صورت OTA در دسترس کاربران قرار گرفته است. ایسوس بنا دارد تا با پشتیبانی نرم افزاری عالی از محصولات خود، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-zenfone-5-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-9-0-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/
ads
ads