داغ ترین ها :
ایموجی‌ تعاملی، پوسته‌های مختلف برای هر چت و دیگر امکانات اپدیت جدید تلگرام

ایموجی‌ تعاملی، پوسته‌های مختلف برای هر چت و دیگر امکانات اپدیت جدید تلگرام

امروز آپدیت جدید تلگرام منتشر شد که مانند همیشه یکسری ویژگی‌های جدید را به این پیام‌رسان اضافه کرده است. اولین ویژگی آپدیت جدید تلگرام امکان اختصاص دادن دادن پوسته یا Themeهای جدید برای هر چت و هر کاربر است. هشت پوسته مختلف در نظر گرفته شده که هر دو کاربر می‌توانند در چت‌های خود از آن‌ها استفاده کنند. این پوسته‌ها حباب چت‌ها را تغییر می‌دهند و حتی انیمیشن‌هایی هم در بک‌گراند چت‌ها به نمایش می‌گذارند. همچنین این پوسته‌ها حالت شب و روز هم دارند. با ادامه مطلب همراه ما باشید، ضمن اینکه فراموش نکنید از قیمت گوشی در سایت تکنولایف و آفرهای ویژه امروز ما دیدن کنید.

انتخاب تم مخصوص برای هر چت در تلگرام

 

ایموجی تعاملی (Interactive emojis) و دیگر قابلیت های تازه تلگرام

در آپدیت جدید شاهد ایموجی تعاملی تلگرام هم بودیم. شما می‌توانید یک ایموجی تعاملی اینستاگرام را ارسال کنید و سپس آن را لمس کنید تا انیمیشن مربوط به ایموجی در کل صفحه نمایش به نمایش در بیاید. این انیمیشن برای شما و هر کسی که در آن لحظه در چت حضور داشته باشد به نمایش در می‌آید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این انیمیشن همراه با ویبره است.

ایموجی تعاملی تلگرام interactive emojis

سومین ویژگی جدیدی که کاربران در آپدیت جدید تلگرام با آن روبه‌رو می‌شوند، امکان دیدن خوانده شدن چت‌ها در یک گروه است. از این پس می‌توانید متوجه شوید که پیام ارسال شده توسط شما در یک گروه را چه کسانی خوانده‌اند. البته تلگرام اعلام کرده که این اطلاعات را تنها تا هفت روز پس از ارسال پیام ذخیره می‌کند.

چه کسانی در گروه تلگرام پیام شما را دیده اند

آخرین ویژگی اضافه شده به تلگرام هم امکان ضبط ویدیوهای لایو توسط ادمین گروه است. زمانی که پخش زنده رخ می‌دهد، ادمین گروه می‌تواند بخشی یا تمام برنامه زنده را ضبط کند. البته این امکان پس از به پایان رسیدن پخش زنده فعال می‌شود.

پخش زنده در گروه تلگرام

آپدیت جدید که ایموجی تعاملی تگرام ، پوسته‌های مختلف برای چت‌ها و امکان ذحیره کردن ویدیوهای لایو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هم اکنون برای همه پلتفرم‌ها منتشر شده و کاربران می‌توانند با دریافت آن، از این ویژگی‌های جدید استفاده کنند.

 

آموزش زیر را از دست ندهید:

انتقال چت واتساپ به تلگرام

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%88%d8%ac%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84%db%8c-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads