داغ ترین ها :
اینستاگرام اکانت ها و لایک های غیر واقعی را حذف خواهد کرد

اینستاگرام اکانت ها و لایک های غیر واقعی را حذف خواهد کرد

امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین ها در شبکه های اجتماعی بدل شده و کاربران زیادی از سرتاسر دنیا در این شبکه اجتماعی حساب کاربری دارند. اما در این بین کاربران در شبکه های اجتماعی به چند دسته بدل شده اند، دسته اول کاربران معمولی یا همان افرادی معمولی هستند و دسته دوم افراد مشهور و سلبریتی ها بوده که بیشتر کاربران معمولی آن ها را در این شبکه ها دنبال می کنند.

 اینستاگرام

اما در این بین عده دیگری هم هستند که از این شبکه اجتماعی استفاده کرده و بسیار معروف شده اند. مشهور شدن این افراد به واسطه هنر هایی است که دارند اما بماند که در این بین افرادی با انجام فعالیت های هنجار شکن و غیر اخلاقی خود را معروف کرده اند و تعدادی از کاربران را به سمت خود کشانده اند. همانطور که اشاره کردیم افراد دیگری به واسطه هنر خود افراد زیادی را در این شبکه به سمت خود جذب کرده اند و در این بین بالا بودن میزان دنبال کننده یا فالوور برای خیلی از افراد مهم بوده و عده ای به واسطه آن درآمد زایی می کنند.

مطالب مرتبط: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

بالابردن فالور روش های مختلفی دارد اما خیلی از افراد حتی افراد مشهور به سراغ اپلیکیشن های دیگر رفته و از فالوور و لایک های غیر واقعی استفاده می کنند. در این بین اینستاگرام نیز به دنبال آن است که اکانت های مجازی و لایک های غیر واقعی را از بین ببرد. مدیران اینستاگرام به صورت رسمی اعلام کرده اند که تا مدتی دیگر پاکسازی گسترده ای در این شبکه اجتماعی انجام خواهد گرفت که در طی آن بسیاری از حساب های غیر واقعی از بین خواهند رفت و بسیاری از افراد لایک های مجازی خود را از دست خواهند داد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9/
ads
ads