داغ ترین ها :
اینستاگرام به رکورد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دست پیدا کرد

اینستاگرام به رکورد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دست پیدا کرد

انگار همین دیروز بود که اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس برای گوشی های آیفون معرفی شده بود. بعد از یک مدت کوتاه سازندگان اینستاگرام، این برنامه را برای سیستم عامل اندروید هم عرضه کردند تا به این صورت اینستاگرام برای عمده کاربران آن زمان گوشی های هوشمند در دسترس باشد.

بعد از یک مدت کوتاه فیس بوک، برنامه اینستاگرام را با قیمت حدود یک ملیارد دلار خریداری کرد. رفته رفته اینستاگرام محبوبیت خود را افزایش داد و به موازای همین افزایش محبوبیت، قابلیت های جذاب زیادی را به برنامه خود اضافه کرد. حالا بعد از گذشت حدود 8 سال، اینستاگرام خبر از رکوردهایی میدهد که برای این برنامه و توسعه دهندگان آن جای تحسین دارد.

مطالب مرتبط: ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام + آموزش تصویری و دانلود نرم افزار

اینستاگرام امروز رسماً اعلام کرد که توانسته به رکورد یک ملیارد کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند. طبق همین گزارش رشد کاربران این برنامه تقریباً 5 درصد برای هر سه ماهه است. البته فیس بوک به عنوان مالک برنامه اینستاگرام فقط به همین آمار بسنده کرده و در خصوص درآمدهای حاصل از این شبکه اجتماعی هیچگونه گزارشی ارائه نمیکند، با این حال eMarketer انتظار دارد که درآمد بدست آمده از اینستاگرام در سال جاری به 5.48 میلیارد دلار رسیده باشد. اینستاگرام بیشتر از یک چهارم درآمد فیسبوک را تامین میکند که نشان دهنده قدرت این شبکه اجتماعی است. آقای کوین سستروم به عنوان موسس و مدیرعامل اینستاگرام در همین مورد اعلام میکند:

اینستاگرام در حال حاضر یک شبکه اجتماعی جهانی با یک ملیارد کاربر فعال است. از زمان راه اندازی این شبکه در سال 2010 ما با شگفتی مرحله به مرحله رشد کردیم که این یک دستاورد بزرگ برای ما محسوب میشود. از همه در اینستاگرام به خاطر این موفقیت تشکر میکنیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%af-%db%8c%da%a9-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d9%81/
ads
ads