داغ ترین ها :
اینستاگرام مدت زمان ویدئو های خود را تا 1 ساعت افزایش خواهد داد

اینستاگرام مدت زمان ویدئو های خود را تا 1 ساعت افزایش خواهد داد

به نقل از گزارشات رسیده اپلیکیشن اینستاگرام قصد دارد مدت زمان ویدئو های کاربران را تا 1 ساعت افزایش دهد. اما با توجه به گزارشات به نظر می رسد تغییرات بسیار بزرگتر باشد.

به نظر می رسد اینستاگرام قصد دارد تا ویژگی جدیدی را به قسمت Home اضافه کند. دلیل آن هم نمایش فیلم های ساخته شده توسط اینستاگرام، شرکت های فیلمسازی و سایر شرکت هایی است که همکاری می کنند. اما در حال حاضر محدودیت پخش ویدئو در اینستاگرام 60 ثانیه می باشد که این شبکه اجتماعی قصد دارد آن را تا 1 ساعت ارتقا دهد.

حتما بخوانید: آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام

اما هنگامی که محبوبیت زیاد شود، اینستاگرام به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا با قرار دادن تبلیغات کسب درآمد کنند. اگر چه این ویژگی از ابتدا در دسترس نخواهد بود، زیرا پلتفرم رسانه های اجتماعی با هر تبلیغی موافقت نکرده است. اما همچنان بخش استوری فعال خواهد بود و به کاربران این اجازه را می دهد تا بینندگان را به وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین هدایت کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا بخش ویدئوی جدید به عنوان یک برگه کاملا جدید در داخل برنامه معرفی میشود یا اینکه آن را در صفحه اکسپلور ادغام کند. در این زمان، Instagram هنوز در مورد برنامه های آینده خود نظر ندارد، اما جدیدترین اطلاعات ادعا می کند که ویژگی جدید به طور رسمی در کمتر از دو هفته دیگر یعنی در تاریخ 20 ژوئن اعلام خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%af%d8%aa-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%aa%d8%a7/
ads
ads