داغ ترین ها :
اینفینیکس نوت 11s با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۵۵ وات معرفی شد

اینفینیکس نوت 11s با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۵۵ وات معرفی شد

امروز شرکت اینفینیکس گوشی جدیدی به نام اینفینیکس نوت 11s را معرفی کرد. این گوشی به تراشه Helio G96 مجهز شده و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. روی گوشی اینفینیکس نوت 11s صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی LCD خودنمایی می‌کند که وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری اثرانگشت ۱۸۰ هرتز اشاره کنیم.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی اینفینیکس به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

مشخصات اینفینیکس نوت 11s

مشخصات کلی گوشی اینفینیکس نوت 11s

روی ماژول دوربین این گوشی که پشت گوشی دیده می‌شود، پنچ دایره دیده می‌شود که البته تنها سه عدد آن‌ها دوربین خواهند بود و یکی دیگر هم فلش LED است. دایره آخر هم فقط جنبه دکوری دارد!

دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دو دوربین دیگر از حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد. یک دوربین سلفی حفره‌ای هم روی صفحه نمایش این گوشی دیده می‌شود که از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین اینفینیکس نوت 11s

ماژول دوربین اینفینیکس نوت 11s

گوشی اینفینیکس نوت 11s با اندروید ۱۱ و رابط کاربری XOS راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند جدید از دو سیم‌کارت نانو و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که Infinix Note 11S از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم استفاده می‌کند و از پورت USB-C برخوردار است.

اینفینیکس نوت 11s و رنگ‌های مختلف آن

رنگ‌های مختلف اینفینیکس نوت 11s

از دیگر ویژگی‌های گوشی Infinix Note 11S می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که با یک شارژر ۳۳ وات راهی بازار می‌شود. قیمت گوشی Infinix Note 11S هم مناسب به نظر می‌رسد. گوشی اینفینیکس نوت 11s با قیمت ۲۱۰ دلار راهی در رنگ‌های آبی، سبز و خاکستری راهی بازار می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%aa-11s-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads