داغ ترین ها :
شیائومی 12 اولترا احتمالا باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 وات خواهد داشت

شیائومی 12 اولترا احتمالا باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 وات خواهد داشت

تا امروز بسیاری از مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شده و حتی تصویری از این گوشی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف منتشر شده است. تصویری که ما را با شکل و شمایل و طراحی این گوشی آشنا می‌کند. امروز هم اطلاعات جدیدی از این گوشی فاش شده است. این اطلاعات که توسط حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده به ظرفیت باتری و سرعت شارژ سریع شیائومی 12 اولترا اشاره می‌کنند.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی را برای خرید جدیدترین ها با قیمت عالی دنبال کنید: گوشی شیائومی

 

در گزارش جدید گفته شده که جدیدترین پرچم‌دار شیائومی که تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود از شارژر سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم بهره می‌برد. بد نیست بگوییم که گوشی شیائومی ۱۲ پرو با باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده بود و از شارژر ۱۲۰ وات هم پشتیبانی می‌کرد.

شیائومی گوشی Mi 11 Ultra را با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری مدل جدید اندکی کمتر از پرچم‌دار قبلی باشد.

تصاویر فاش شده از می ۱۱ اولترا به این موضوع اشاره می‌کنند که این پرچمدار جدید در دو رنگ سفید و مشکی راهی بازار خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که حسگر دوربین اصلی این گوشی یک مدل جدید از حسگر IMX8xx شرکت سونی خواهد بود. هنوز درباره این حسگر سونی چیزی نمی‌دانیم، اما شایعات قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که دوربین صلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در کنار هم یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۵ برابر قرار می‌گیرد. دوربین بعدی هم از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولترواید استفاده می‌کند.

حالا باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم و ببینیم که آیا شایعات منتشر شده درباره شیائومی 12 اولترا صحت دارند یا خیر. به احتمال زیاد این گوشی مدتی دیگر معرفی می‌شود.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:
تاریخ معرفی ردمی K50 مشخص شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads