داغ ترین ها :
گلکسی واچ 5 باتری بهتری در مقایسه با مدل قبلی خواهد داشت

گلکسی واچ 5 باتری بهتری در مقایسه با مدل قبلی خواهد داشت

سامسونگ در ساخت گلکسی واچ ۴ مدل ۴۴ میلی‌متری توانسته بود ظرفیت باتری آن را در مقایسه با مدل قبلی افزایش دهد، اما این اتفاق در مدل ۴۰ میلی‌متری رخ نداد. حالا گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که هر دو مدل گلکسی واچ ۵ با افزایش ظرفیت باتری نسبت به گلکسی واچ ۴ مواجه شده‌اند. این اطلاعات بر اساس تأییدیه های امنیتی که این محصولات از کشور کره جنوبی کسب کرده‌اند مشخص شده است.

 

گلکسی واچ های سامسونگ را با آفرهای ویژه تکنولایف تهیه کنید: ساعت هوشمند سامسونگ

 

در اطلاعات فاش شده از ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ به این موضوع اشاره شده که گلکسی واچ ۵ مدل ۴۰ میلی‌متری با شماره مدل EB-BR900ABY شناخته می‌شود و باتری ۲۷۶ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. گلکسی واچ ۴ با باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده بود. مشخص شد که مدل جدید با افزایش باتری ۲۹ میلی‌آمپر ساعتی مواجه شده است. مدل بزرگ‌تر گلکسی واچ ۵ که گلکسی واچ ۵ مدل ۴۴ میلی‌متری نام دارد هم با شماره مدل EB-BR910ABY شناخته می‌شود که از باتری ۳۹۷ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی واچ ۴ مدل ۴۴ میلی‌متری از باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد که اکنون مشخص شده مدل جدیدتر از ۳۶ میلی‌آمپر ساعت باتری با ظرفیتتری استفاده می‌کند.

باید بگوییم که بحث باتری شامل دو موضوع مختلف می‌شود. یک موضوع مربوط به ظرفیت باتری می‌شود و مورد دیگر مربوط به میزان استفاده سخت افزار از باتری خواهد شد. هر چقدر سخت افزار مصرف بهینه‌تری داشته باشد، باتری دوام بیشتری خواهد داشت.

 

بهتر است بدانید گلکسی واچ 5 پرو باتری قوی تری دارد:
بررسی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ با تراشه اگزینوس W920 راهی بازار شده بود. این تراشه با معماری ۵ نانومتری ساخته شد که بسیار مصرف بهینه‌تری در مقایسه با تراشه ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۱۱۰ داشت که روی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ استفاده شده بود. البته برخی دیگر از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار هم با تراشه ۱۲ نانومتری اسنپ دراگون Wear 4100 راهی بازار شده بودند. حالا شایعات می‌گویند که ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ با تراشه‌ای ۴ نانومتری راهی بازار می‌شوند که در مصرف باتری کمتری خواهند داشت.

شایعات قبلی به ین موضوع شاره می‌کردند که سامسونگ قصد دارد تکنولوژی جدیدی روی ساعت‌های هوشمند خود قرار دهد که می‌توانند دمای بدن کاربر را اندازه بگیرند.

نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ یا همان گلکسی واچ ۵ در فصل تابستان معرفی خواهند داشت. انتظار می‌رود که این ساعت های هوشمند همزمان با نسل جدید گوشی های تاشدنی سامسونگ راهی بازار شوند.

 

قیمت گلکسی واچ 5 نسخه 40 میلی متری

 

خرید Galaxy Watch5 44mm

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-5/
ads
ads