داغ ترین ها :
ماینکرفت از مرز یک تریلیون بازدید در یوتیوب گذشت

ماینکرفت از مرز یک تریلیون بازدید در یوتیوب گذشت

طبق گزارش‌‌های منتشر شده بازدید ماینکرفت در یوتیوب به یک رکورد جدید رسیده است. در حال حاضر جمع بازدیدهای تمام ویدیوهای ماینکرفت در یوتیوب به ۱ تریلیون بار رسیده است.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که در حال حاضر ماینکرفت محبوب‌ترین بازی در پلتفرم یوتیوب محسوب می‌شود. ماینکرفت تقریبا ۱۲ سال پیش معرفی شد و حال در پلتفرم‌های مختلف ازجمله کنسول‌های خانگی، کامپیوتر و حتی سرویس‌های استریم بازی قابل دسترس است.

آنچه در اخبار و شایعات پیرامون بازی‌های ویدئویی آمده، میزان تماشای ویدئوهای مرتبط با بازی Minecraft در پلتفرم یوتیوب از مرز ۱ تریلیون بازدید گذشته است. یوتیوب و موجنگ، استودیوی سازنده‌ی ماینکرفت، اطلاعات بسیار جالبی نیز از میزان بازدید ویدئوهای ماینکرفت در یوتیوب منتشر کرده‌اند.

آمار بازدید ماینکرفت در یوتیوب

مویانگ می‌گوید که اگر مدت زمان هر ویدئو را تنها ۱ ثانیه در نظر بگیریم، بازدیدی بالغ بر ۱ تریلیون بار معادل سی‌هزار سال تماشای ویدئو می‌شود. در مثال دیگری نیز گفته شده که اگر در بازی ماینکرفت، تعداد بازدیدها را معادل بلوکه‌های بازی ماینکرفت در نظر بگیریم، شما به اندازه‌ی کافی برای رسیدن به خورشید، بلوکه در اختیار خواهید داشت.

جالب است بدانید آمار بازدید ویدئوهای Minecraft در یوتیوب به ۸ سال زمان نیاز داشت تا به ۵۰۰ میلیون بازدید برسد، اما دو برابر شدن این آمار طی دو سال اخیر رخ داده که خبر از محبوبیت روزافزون این بازی دارد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%a8/
ads
ads