داغ ترین ها :
بازی‌های گوگل پلی استور به ویندوز 10 و ویندوز 11 می‌آیند

بازی‌های گوگل پلی استور به ویندوز 10 و ویندوز 11 می‌آیند

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که از سال آینده‌ی میلادی، بازی‌های پلی استور گوگل به‌صورت نیتیو روی سیستم‌عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 اجرا خواهند شد. پس از سال آینده به راحتی می‌توانیم شاهد اجرای بازی اندروید روی ویندوز باشیم.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که ویندوز 11 بدون نیاز به نصب برنامه‌های شبیه‌ساز قادر خواهد بود که بازی‌های اندرویدی را اجرا کند. چنین ویژگی به قدری توسط کاربران استقبال شد که به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد آن را به صورت گسترده‌تر به ویندوز 10 و ویندوز 11 بیاورد.

درواقع این گفته در حد شایعه نیست؛ بلکه توسط سران گوگل تایید شده و انتظار می‌رود از سال آینده‌ی میلادی، کاربران سیستم‌عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 بتوانند به‌صورت نیتیو و بدون نیاز به نرم‌افزار شبیه‌ساز بازی‌های موجود در پلی استور گوگل را بدون هرگونه مشکلی اجرا کنند.

شاید بگویید که چنین ویژگی در ویندوز ۱۱ وجود دارد؛ اما باید گفت که امکان دسترسی مستقیم به پلی استور در ویندوز ۱۱ وجود نداشته و کاربران تنها به تعداد محدودی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی دسترسی دارند. متاسفانه توضیحات بسیار کمی در مورد همکاری گوگل و مایکروسافت منتشر شده است؛ اما سخنگویان گوگل می‌گویند که امکانات گسترده‌ای برای کاربران ویندوز 10 و 11 در نظر گرفته خواهد شد.

کاربران می‌توانند بازی‌های خود را در گوشی هوشمند یا تبلت تجربه کرده و سپس به ادامه‌ی بازی در کامپیوتر یا لپ‌تاپ بپردازند. متاسفانه گوگل اطلاعات بیشتری در رابطه با اهداف خود منتشر نکرده و مایکروسافت نیز واکنشی هنوز نسبت به اطلاعات منتشر شده نشان نداده است.

با این حال امیدوار هستیم که گوگل پروژه‌ی مدنظر را ادامه داده و اپلیکیشن‌های متعددی را در دسته‌بندی‌های مختلف به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ اضافه کند. نظر شما کاربران تکنولایف چیست؟ آیا علاقه‌مند به پروژه‌ی جدید گوگل برای تجربه‌ی بازی‌های اندرویدی در ویندوز ۱۰ و ۱۱ هستید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2/
ads
ads