داغ ترین ها :
نسخه جهانی بازی راکت لیگ Sideswipe برای اندروید و iOS منتشر شد

نسخه جهانی بازی راکت لیگ Sideswipe برای اندروید و iOS منتشر شد

در صورتی که علاقه‌مند به بازی راکت لیگ باشید جالب است که بدانید که نسخه‌ی اندروید و iOS آن با نام راکت لیگ Sideswipe در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار گرفته و بسته به پلتفرم و دستگاهتان امکان دارد از حجم ۷۰۰ مگابایت تا ۱ گیگابایت برخوردار باشد. در ادامه لینک دانلود بازی راکت لیگ برای موبایل را هم قرار داده‌ایم.

 

برای مشاهده قیمت گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

نکته‌ی دیگری که باید بدانید این است که بازی راکت لیگ Sideswipe رایگان است، اما برای دسترسی به منابع بیشتر در بازی باید خرید درون‌برنامه‌ای انجام دهید. در صورتی که بازی راکت لیگ را روی کنسول‌ها تجربه کرده باشید، حتما مطلع هستید که در این بازی باید به مسابقه‌ی فوتبال بپردازید، البته با این تفاوت که به جای فوتبالیست‌ها باید با خودرو توپ بسیار بزرگی را وارد دروازه‌ی حریف کرده و گل بزنید.

تفاوت میان دو نسخه به این صورت است که بازی راکت لیگ Sideswipe به‌صورت دو بعدی خواهد بود و از برخی از المان‌های سه‌بعدی استفاده خواهد کرد. چنین اتفاقی در حالی رخ می‌دهد که نسخه‌ی اصلی بازی برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر به طور کامل از المان‌های سه بعدی استفاده می‌کند و دارای محیط سه بعدی است.

در بازی راکت لیگ Sideswipe شما می‌توانید به‌صورت تک نفره به تجربه‌ی بازی بپردازید یا تیم دو نفره تشکیل داده و با دو نفر دیگر مسابقه دهید. در مجموع می‌توان گفت که بازی از گیم پلی ساده، اما مفرحی برخوردار است و می‌تواند به یکی از بازی‌هایی تبدیل شود که ساعت‌ها از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به امکان شخصی‌‌سازی گسترده‌ای اشاره کرد که در اختیارتان قرار می‌گیرد تا خودروی خود را با توجه به سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید از لینک‌های زیر دسترسی به راکت لیگ Sideswipe در دو پلتفرم اندروید یا iOS داشته باشید.

دانلود بازی از گوگل پلی

 

دانلود بازی از اپ استور

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d9%84%db%8c%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads