داغ ترین ها :
بازی Assassin’s Creed Origins به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

بازی Assassin’s Creed Origins به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده، داستانی اصلی و فرقه اساسین‌ها به زودی روی سرویس گیم پس قرار می‌گیرد. مایکروسافت امروز از توافقی جدید با شرکت یوبی سافت خبر دارد که به واسطه آن شرکت یوبی سافت دو بازی Assassin’s Creed Origns و For Honor: Marching Fire Edition نسخه PC را روی سرویس گیم پس منتشر می‌کند. مایکروسافت این خبر را در بلاگ رسمی Xbox Wire منتشر کرد. گفته شده که بازی Assassin’s Creed Origins در طول ماه آینده راهی گیم پس می‌شود.

 

برای خرید کنسول های بازی مایکروسافت به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید: قیمت ایکس باکس

 

مایکروسافت در خبر رسمی خود گفت:

بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم با همکاری جدیدی که با یوبی‌سافت شروع کرده‌ایم، بازی‌های بیشتری از این شرکت راهی سرویس گیم پس می‌شوند. در طول دو ماه آینده بازی‌های Assassin’s Creed Origins و نسخه کامپیوتر For Honor: Marching Fire Edition از طریق اپلیکیشن Ubisoft Connect به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند. همچنین مشخص شده که نسخه آپدیت شده For Honor: Marching Fire Edition برای کنسول‌ها و پلتفرم بازی‌های ابری مایکروسافت هم منتشر می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Origins اولین مجموعه از این سری به حساب می‌آید که با المان‌های نقش آفرینی یا RPG راهی بازار شد. این بازی در دوره کلئوپاترا و ژولیوس سزار در جریان بود و توسط استودیوی بازی سازی Ubisoft Montreal توسعه پیدا کرد. روند بازی هم به این شکل بود که بازیکنان باید اعضای محفلی باستانی را پیدا می‌کردند و آن ها را از بین می‌بردند. شخصیت‌های اصلی بازی هم Bayek و Siwa نام داشتند.

شرکت یوبی سافت قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد آپدیت ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ منتشر کند. هنوز تاریخ عرضه این آپدیت مشخص نیست. بازی Assassin’s Creed Origins در مهر ماه سال ۲۰۱۷ راهی بازار شد و پس از آن هم بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhala راهی بازار شدند.

 

انواع بازی ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید بازی ایکس باکس

 

مقایسه PS4 با PS5:
تفاوت پلی استیشن ۴ و ۵

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-assassins-creed-origins-%da%af%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%b3/
ads
ads