داغ ترین ها :
بالمودا، شرکت سازنده توستر گوشی هوشمند معرفی کرد

بالمودا، شرکت سازنده توستر گوشی هوشمند معرفی کرد

شرکت ژاپنی بالمودا که در زمینه‌ی تولید توستر فعالیت دارد، اولین گوشی هوشمند خود را در توکیو معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که به نام بالمودا فون به بازار عرضه خواهد شد و امکانات جالبی نیز به همراه دارد.

شرکت بالمودا بیشتر به دلیل ساخت لوازم خانگی و آشپزخانه شناخته می‌شود. درواقع در ژاپن، شرکت بالمودا را بیشتر به خاطر توسترهای آن می‌شناسند. با این حال به نظر می‌رسد که برند ژاپنی می‌خواهد در عرصه‌های دیگر نیز ورود کرده و شانس خود برای کسب سهم از بازارهای دیگر را امتحان کند.

همانطور که می‌توان در تصاویر مشاهده کرد، گوشی کامپکت برند ژاپنی نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار از طراحی ظاهری و امکانات متفاوتی استفاده می‌کند. گن ترائو، مدیرعامل بالمودا در زمان رونمایی از گوشی هوشمند این برند گفت که احساس می‌کند محصولات اخیر طی سال‌های گذشته از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار شده‌اند و همین امر نیز باعث شده تا استفاده از محصولات مدنظر کمی دشوار شود.

به همین علت، بالمودا فون از طراحی کامپکت و بسیار کوچک‌تری نسبت به محصولات موجود در بازار برخوردار شده تا استفاده از آن ساده‌تر شود. محصول برند ژاپنی از صفحه‌نمایشی ۴.۹ اینچی استفاده می‌کند که رزولوشن FHD دارد و نسبت تصویر آن به ۱۶:۹ می‌رسد.

 

فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف امکان خرید گوشی موبایل را برای شما فراهم می‌کند.

 

بالمودا فون

از نظر ابعاد می‌توان گفت که صفحه‌نمایش محصول برند ژاپنی کمی بزرگ‌تر از آیفون SE با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی است. ضخامت بدنه‌ی بالمودا فون در ضخیم‌ترین نقطه به ۱۳.۷ میلی‌متر می‌رسد، اما پنل پشتی طوری طراحی شده که ضخامت لبه‌ها نسبت به نقطه‌ی مرکزی پنل، کمتر باشد.

گوشی بالمودا

در پنل پشتی تنها یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که در کنار آن، حسگر اسکنر اثر انگشت به چشم می‌خورد. در پنل جلو نیز دوربین سلفی با وضوح تصویر ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان گفت که با محصولی میان‌رده همراه هستیم.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تبدیل ویدیو به Mp3

 

عکس گوشی بالمودا

در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ قرار گرفته که ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. میزان ظرفیت باتری به ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد که البته رقم قابل توجهی نیست و می‌توان به محصولاتی در بازار اشاره کرد که باتری با ظرفیت بیشتری دارند.

گوشی شرکت بالمودا

شرکت ژاپنی از نظر نرم‌افزار نیز رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای بالمودا فون در نظر گرفته که البته امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این حال، آنچه بیش از هر نکته‌ی دیگر توجهمان را به خود جلب کرده، قیمتی است که برند ژاپنی برای محصول این شرکت در نظر گرفته است. درواقع اگر علاقه‌مند به خرید گوشی هوشمند شرکت بالمودا باشید باید مبلغی معادل ۹۲۰ دلار هزینه کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%88%d8%af%d8%a7-%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads