داغ ترین ها :
بررسی میان‌رده جدید سامسونگ: Galaxy A52 5G

بررسی میان‌رده جدید سامسونگ: Galaxy A52 5G

Galaxy A52 5G سامسونگ، آنچه را که به طور معمول از گوشی‌های پرچمدار انتظار داریم با قیمت پایین‌تر ارائه داده است: اتصال 5G و صفحه‌نمایش دارای فناوری پیشرفته. اگر به دنبال یک گوشی موبایل ارزان‌قیمت سامسونگ هستید، این مورد را در نظر داشته باشید.
توجه: این گوشی با A52 فرق می‌کند. این گوشی از 5G پشتیبانی می‌کند و صفحه‌نمایش پیشرفته‌تری هم دارد. با بررسی گلکسی A52 5G همراه ما باشید.

نکات مثبت نکات منفی
تلفن هوشمند ارزان‌قیمت 5G

صفحه‌نمایش دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰هرتز

ظاهر نه‌چندان حرفه‌ای

حاشیه‌های ضخیم

A52 5G سامسونگ جدیدترین گوشی این شرکت در بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت است. این شرکت طی اقداماتی این گوشی را به بهترین گوشی با قیمت مناسب تبدیل کرده است.
قطعا Galaxy A52 5G قادر به رقابت با بهترین‌ها نیست؛ اما مشخص است که سامسونگ تلاش زیادی برای استفاده از ویژگی‌هایی مثل صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا و دوربین بهبود یافته در سری ارزان‌تر A کرده است.
در ادامه، با بررسی این گوشی میان‌رده فوق‌العاده همراه مجله تکنولایف باشید.

عکس گوشی آ 52
زمان عرضه و قیمت A52 5G سامسونگ

Galaxy A52 5G هم‌اکنون در انگلستان با قیمت ۳۹۹ پوند (حدود ۵۵۰ دلار | ۱۳.۹ میلیون تومان) به فروش می‌رسد. هرچند که A52 استاندارد در انگلیس عرضه نخواهد شد.
بر اساس اخبار منتشرشده، این گوشی به آمریکا نیز خواهد رسید، اما هنوز قیمتی برایش تعیین نشده است. در مورد فروش این گوشی در استرالیا نیز اخبار رسمی‌ای به گوش نرسیده.

 

 

طراحی بدنه و صفحه‌نمایش پیشرفته Galaxy A52 5G

Galaxy A52 5G به گونه‌ای طراحی شده که بدون ویژگی‌های اضافه پرچمداران، ساختار محکمی دارد. به همین خاطر، ممکن است حس کنید که پشت پلاستیکی و قاب آلومینیومی، کمی ضعیف‌تر از معمول است.
شاید A52 5G به اندازه تلفن‌های گران‌قیمت سامسونگ ممتاز نباشد، اما بیش از حد انتظار بادوام است. همچنین که با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خود، گوشی کوچکی به شمار نمی‌رود.
این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن Full HD+ است و می‌تواند به حداکثر 800 واحد روشنایی برسد. اگر در تلفن هوشمند خود زیاد فیلم تماشا می‌کنید، بعید است این نمایش‌گر شما را ناامید کند.
در مرکز لبه بالایی حفره دوربین قرار دارد، و حاشیه‌های اطراف صفحه ضخیم‌تر از حد معمول‌اند. اما با این اوصاف، باز هم هنگام تماشای یک ویدیو عالی به نظر می‌رسد.

عکس A52

یکی از به روزرسانی‌های بزرگ A52 5G نسبت به اجداد خود در سری A، صفحه‌نمایش 120 هرتزی آن است که معمولاً به گوشی‌های پرچمدار اختصاص داشت. این یعنی هنگام پیمایش شبکه‌های اجتماعی یا انجام بازی‌ها کارکرد روان‌تری را ارائه خواهد داد.
این تفاوت قابل‌توجهی است که احتمالا پس از استفاده از آن، به فکر بازگشت به صفحه‌های قدیمی هم نخواهید افتاد. البته توجه کنید که این دلیل بزرگی برای انتخاب این تلفن نیست. همچنین حسگر اثر انگشتی که درون صفحه وجود دارد نیز خیلی خوب کار می‌کند.
عکس گوشی A52
این گوشی در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی یا بنفش ارائه می‌شود. همچنین، در برابر گردوغبار و آب نیز توسط IP67 مقاوم هستند.
نکته هیجان‌انگیز دیگری در خصوص طراحی Galaxy A52 5G وجود ندارد. هرچند ممکن است بعضی از وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری در لبه پایین این گوشی شگفت‌زده شوند.

دوربین و باتری A52 نسخه 5G

نسخه 5G گوشی A52 یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر نوری و دیافراگم ۱.۸ است، که به نظر فوق‌العاده است. سنسورهای دیگر آن نیز شامل اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، عمق ۵ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی حفره‌ای نیز در مرکز بالای صفحه آن وجود دارد.
گلکسی A52
البته کمبود سنسور تله‌فوتو کاملا احساس می‌شود. اما اگر به بزرگ‌نمایی نوری بهبودیافته نیاز دارید، Galaxy A72 انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.
Galaxy A52 5G از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. سامسونگ ادعا کرده است که این باتری تا دو روز دوام خواهد آورد.
البته اگر به طور مداوم از تلفن همراه خود استفاده می‌کنید، احتمالا این باتری برای یک روز کامل کافی خواهد بود. اما در این زمینه نمی‌توان چندان مطمئن صحبت کرد. همچنین، این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. اما بر خلاف Galaxy S21، در جعبه آن شارژر وجود دارد.

بررسی جزئیات و کارایی گوشی میان‌رده جدید A52 5G سامسونگ

اگر اتصال فوق‌العاده سریع 5G برای شما مهم است، این عضو جدید از سری هوشمند A گزینه مناسبی خواهد بود. از این طریق قادر خواهید بود از اینترنت نسل جدید بیشترین بهره را ببرید.
پردازنده ۸هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰جی در این گوشی، قدرت بسیار زیادی به آن می‌دهد. البته هنوز نمی‌توان در خصوص آنچه که A52 5G قادر به انجام آن است اظهار نظر مطمئنی کرد.
این گوشی در دو نسخه دارای ۶ یا 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. اما در صورتی که به فضای بیشتری نیاز داشته باشید، از کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت هم پشتیبانی می‌کند.
پشتیبانی از microSD با توجه به این‌که سامسونگ آن را از اکثر گوشی‌های قدرتمند خود حذف کرده است، ویژگی خاصی به حساب می‌آید. بنابراین شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به خانواده S21 داشته باشید.

 

 

نظر نهایی

سامسونگ در Galaxy A52 5G ویژگی‌های مخصوص پرچمداران را با قیمت پایین تعبیه کرده است. البته این گوشی آن‌قدرها هم ارزان نیست، چرا که گوشی‌های 5G ارزان‌تری هم وجود دارد. اما مشخصات آن با توجه به هزینه قابل‌پرداخت چشمگیر است.
اگر به دنبال یک گوشی سامسونگ دارای اتصال 5G، صفحه‌نمایش پیشرفته و اسکنر اثر انگشت روی صفحه هستید که قیمت پایین‌تری نسبت به پرچم‌دارها داشته باشد، نباید این گوشی را از دست بدهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-galaxy-a52-5g/
ads
ads