داغ ترین ها :
ویدیو بررسی گوشی A32 5G سامسونگ

ویدیو بررسی گوشی A32 5G سامسونگ

این بار به سراغ گوشی A32 5G سامسونگ رفته‌ایم، محصولی که توانسته موفقیت‌های فراوانی را برای برند کره‌ای به دست آورد و آمارها نیز نشان می‌دهند که گلکسی A32 5G از فروش قابل توجهی در بازارهای مختلف جهان برخوردار بوده است. در بررسی ویدئویی گوشی A32 5G ، می‌خواهیم اطلاعات بسیار جالبی از این محصول برند کره‌ای در اختیارتان قرار داده و مولفه‌های مختلف آن را به زیر ذره‌بین ببریم. با این حال، ابتدا نگاهی خواهیم داشت به مشخصات سخت‌افزاری و مولفه‌های ظاهری گوشی A32 5G تا کمی بیشتر با گوشی هوشمند محبوب سامسونگ آشنا شویم.

گلکسی A32 5G سامسونگ در ژانویه سال ۲۰۲۱ معرفی و سپس با اندکی تاخیر روانه‌ی بازار شد؛ گوشی هوشمندی با طراحی ظاهری شکیل و زیبا که بدنه‌ای پلاستیکی دارد و برای پنل جلو نیز از شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است.

وزن گوشی A32 5G به ۲۰۵ گرم می‌رسد و ضخامت ۹.۱ میلی‌متری آن نیز سبب شده تا با گوشی هوشمند نسبتا سنگین، اما خوش دستی مواجه شویم. در پنل جلو، صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی در اختیارمان قرار گرفته که از پنل TFT استفاده می‌کند و از مشخصاتی مانند نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. چنین مشخصاتی سبب شده تا تراکم پیکسلی محصول برند کره‌ای به ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ برسد.

در دل محصول شرکت کره‌ای، تراشه‌ای از شرکت مدیاتک به نام دایمنسیتی ۷۲۰ قرار گرفته که مودم 5G دارد و از نظر توان پردازشی نیز، قدرت قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. درواقع گوشی A32 5G در اجرای بازی‌های اندرویدی مشکلی ندارد؛ اما ممکن است تلفن هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ در اجرای برخی از بازی‌های سنگین با افت فریم ریت همراه باشد.

 

خرید گوشی A32 5G با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

تمامی داده‌های گرافیکی توسط پردازنده‌ای به نام Mali-G57 صورت می‌گیرد که توسط شرکت آرم طراحی و ساخته شده است و پردازش داده‌های دیگر نیز توسط پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای رخ می‌دهد. مدیاتک برای پردازنده‌ی مرکزی دایمنسیتی ۷۲۰ از ۲ هسته‌ی Cortex A76 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز استفاده کرده تا کاربر در انجام امور مختلف به مشکلی از نظر توان پردازشی برنخورد.

از نظر حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی، حق انتخاب گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار دارد؛ برای مثال از نظر حافظه‌ی رم می‌توانند بین گزینه‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی، گزینه‌ی دلخواه را انتخاب کنند. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که می‌تواند ویدئوهایی با فرمت FHD ضبط کند. در پنل پشتی نیز ماژول چهارگانه‌ای به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با ویژگی سنجش میزان عمق در تصویر.

سامسونگ برای تامین انرژی گوشی A32 5G باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از جنس لیتیوم یونی در نظر گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۱۵ وات وجود دارد.

 

بررسی جدیدترین گوشی های بازار را در تکنولایف بخوانید:
نقد و بررسی گوشی poco f4

 

چرا گوشی a32 را بخریم؟

سامسونگ گلکسی A32 4G با نمایشگر سوپر امولد ۹۰ هرتز , دوربین های با کیفیت و باتری با دوام ارزش خرید زیادی در گوشی های میان رده را دارد.

گوشی a32 برای چه کاری مناسب نیست؟

 

قیمت گوشی A32 5G با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

 

Summary
بررسی گوشی A32 5G
Title
بررسی گوشی A32 5G
Description

در بررسی گوشی A32 5G سامسونگ به موارد مختلفی اشاره کردیم. مواردی که شامل نقاط قوت و ضعف این محصول می‌شوند. این نقد و بررسی ویدئویی را از دست ندهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a32-5g/
ads
ads