داغ ترین ها :
چگونه مخاطبین حذف شده تلگرام را برگردانیم؟

چگونه مخاطبین حذف شده تلگرام را برگردانیم؟

یکی از اتفاقات مهمی که ممکن است برای کاربران گوشی‌های موبایل رخ دهد، حذف شدن کاربران از تلگرام است. در صورتی که یکی از کاربران خود را به صورت اشتباه یا به دلایل گوناگون از مخاطبین خود حذف کردید، بهتر است نگران نباشید و با ما در تکنولایف تا آخر مقاله همراه شوید؛ ما در این مقاله قصد داریم روش بازیابی مخاطبین در تلگرام را آموزش دهیم.

 

فروشگاه اینترنتی تکنولایف مرجع خرید گوشی برای همه ایرانیان عزیز است: قیمت روز گوشی

 

بعد از حذف مخاطب از تلگرام با چه اتفاقی مواجه خواهید شد؟

اگر یک مخاطب را از تلگرام حذف کنید، دیگر نمی‌توانید آن را در لیست مکالمه‌های خود مشاهده کنید و امکان ارسال پیام هم وجود نخواهد داشت. با این حال اطلاعات مخاطبین کماکان در سرورهای تلگرام ذخیره شده و ممکن است در نتایج جستجو هم قرار داشته باشند.

آیا امکان بازیابی مخاطبین حذف شده در تلگرام وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید یکی از مخاطبین حذف شده را به سادگی بازیابی کنید. برای بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام در آیفون لازم است یک پشتیبان از دستگاه تهیه کرده باشید تا بتوانید فرایند را تکمیل کنید. همچنین در ادامه به صورت کامل و تصویری روش بازیابی مخاطبین حذف شده در تلگرام را آموزش خواهیم داد.

چرا مخاطبین حذف شده کماکان در تلگرام ظاهر می‌شوند؟

امکان دارد دلایل زیادی پیرامون نمایش مجدد کاربران حذف شده از تلگرام وجود داشته باشد. یکی از احتمال‌هایی که می‌تواند مدنظر قرار دارد، فقط حذف شدن مخاطب از گوشی است، اما هنوز در سرورهای تلگرام وجود دارد. یکی دیگر از احتمال‌ها را می‌توان افزوده شدن مخاطب از سوی یکی دیگر از کاربران به لیست مخاطبین شبکه اجتماعی است. در حالت کلی می‌توان بهترین راه‌حل مشکل را حذف کردن کامل شخص موردنظر از لیست مخاطبین تلگرام دانست.

چگونه می‌توان متوجه حذف شدن از سوی یک کاربر در تلگرام شد؟

هیچ روش مطمئن و تضمینی برای متوجه شدن حذف شدن از سوی یک کاربر در تلگرام وجود ندارد. در حقیقت تلگرام هنگام حذف کردن یک مخاطب از سوی کاربر، هیچگونه اطلاع‌رسانی را انجام نخواهد داد، اما برخی روش‌ها وجود دارد که می‌تواند به کاربران در این زمینه کمک کند. شما می‌توانید ظاهر شدن در لیست مخاطبین شخص موردنظر را مورد بررسی قرار دهید؛ در صورتی که نتوانید نام خود را مشاهده کنید، امکان دارد حذف شده باشید. همچنین شما می‌توانید برای شخص موردنظر یک پیام ارسال کرده تا بتوانید وضعیت و شرایط را بررسی کنید.

 

درست كردن كانال در تلگرام:
ساخت کانال در تلگرام

 

آیا حذف کردن تلگرام باعث نابودی اطلاعات می‌شود؟

خیر؛ حذف کردن تلگرام نمی‌تواند کلیه اطلاعات را حذف کند. پیام‌ها و مکالمات شما برای همیشه در سرورهای تلگرام ذخیره‌سازی می‌شود تا زمانی که خودتان، آن‌ها را به صورت دائم حذف کنید.

آیا کاربران بعد از نصب مجدد تلگرام ، هشدار دریافت خواهند کرد؟

بله؛ مخاطبین شما می‌توانند متوجه نصب مجدد تلگرام از سوی شما شوند. هنگامی که مجددا تلگرام خود را در گوشی نصب کنید و وارد حساب کاربری شوید، یک پیام برای تمام مخاطبین شما ارسال خواهد شد و بدین ترتیب، می‌توانند ورود مجدد شما را به این اپلیکیشن تشخیص دهند.

آیا تلگرام پیام‌های حذف شده را ذخیره‌سازی می‌کند؟

بله؛ تلگرام می‌تواند پیام‌های حذف شده را ذخیره‌سازی کند. با این حال، آن‌ها به گونه‌ای ذخیره‌سازی نخواهند شد که به سادگی در اختیار کاربران قرار گیرند. در حقیقت فقط مدیران تلگرام می‌توانند به پیام‌ها دسترسی داشته باشند و بازیابی آن‌ها دارای پیچیدگی‌های خاص خود خواهد بود.

خرید مک بوک

آیا می‌توان پیام‌های تلگرام را برای همیشه حذف کرد؟

پیام‌های تلگرام را می‌توان به صورت دائم حذف کرد، اما می‌توان آن‌ها را هم بازیابی کرد.

آیا در صورت حذف تلگرام پیام‌ها پاکسازی خواهند شد؟

بله؛ در صورت حذف تلگرام پیام‌ها پاکسازی خواهند شد. تلگرام یک برنامه پیام‌رسان بوده که به شما اجازه می‌دهد پیام، عکس و فیلم را برای مخاطبین خود ارسال کنید. تا زمانی که پیام‌های شما توسط گیرنده حذف نشود، قطعا در سرورهای تلگرام باقی خواهد ماند. البته در حال حاضر شما می‌توانید پیام‌های ارسالی و دریافتی را به سادگی حذف کنید؛ این یک قابلیت جذاب بوده که طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد.

 

ساخت استیکر تلگرام را در مطلب زیر بخوانید:
استیکر ساز

 

آیا می‌توان تاریخچه چت تلگرام را دریافت کرد؟

شما می‌توانید برای دریافت سابقه چت در تلگرام، تاریخچه را دریافت کنید یا آن را در وب سایت تلگرام ببینید. برای صدور و دریافت تاریخچه تلگرام باید وارد چت موردنظرتان شوید و در ادامه روی کلید منو در گوشه سمت چپ بالا ضربه زده و گزینه Export Chat را انتخاب کنید. با انجام این کار می‌توانید کلیه پیام‌ها و رسانه‌ها را در حافظه گوشی ذخیره‌سازی کنید. همچنین برای مشاهده تاریخچه چت باید وارد وب سایت تلگرام شوید و از حساب موردنظر برای ورود استفاده کرده تا بتوانید به اطلاعات موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.

چگونه می‌توان پیام‌های حذف شده در گروه‌های تلگرام را بازیابی کرد؟

در صورتی که مدیر گروه تلگرام هستید، قطعا می‌توانید پیام‌های حذف شده را از تاریخچه گروه بازیابی کنید. برای انجام این کار باید گروه را در تلگرام بازگشایی کرده و وارد بخش تاریخچه (History) شوید. برای مشاهده کلیه پیام‌های حذف شده باید روی برگه پیام‌های حذف شده (Deleted Messages) ضربه بزنید.

روش بازیابی مخاطب حذف شده در تلگرام

شما برای بازیابی مخاطبین حذف شده از تلگرام باید مراحل زیر را دنبال کنید. در صورتی که از قبل برنامه تلگرام را روی دستگاه نصب کرده‌اید، برنامه در منوی اصلی یا منوی برنامه دستگاه قرار خواهد گرفت.

هنگامی که وارد تلگرام شوید، باید روی منوی سه خط افقی ضربه زده تا بتوانید به گزینه و قابلیت‌های گوناگون آن دسترسی پیدا کنید.

چگونه مخاطبین حذف شده تلگرام را برگردانیم ؟

در ادامه یک لیست کامل از ویژگی‌های تلگرام را مشاهده خواهید کرد که باید گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

بازیابی مخاطب های تلگرام

هم اکنون باید روی گزینه حریم خصوصی و امنیت (Privacy & Security) ضربه بزنید. با انتخاب این بخش به تعداد زیادی از قابلیت‌های موجود در آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام بدون داشتن شماره

انگشت خود را بکشید و همگام‌سازی مخاطبین (Sync Contacts) را انتخاب کنید. در ادامه کار باید برای مشاهده گزینه‌های موجود در بخش مخاطبین به سمت پایین صفحه حرکت کنید. از آن جایی که نمی‌توانید مخاطبین حذف شده به صورت اشتباه را در لیست تلگرام خود مشاهده کنید، لازم است گزینه همگام‌سازی را خاموش کنید. بنابراین ما باید اقدام معکوس را انجام دهیم.

بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام در ایفون

پس از انجام مراحل ذکرشده خواهید دید که مخاطبین حذف شده مجددا در لیست مخاطبین نمایش داده خواهند شد و کار را به پایان رسانده‌اید.

 

درست کردن ربات تلگرام را در مطلب زیر آموزش دادیم:
ساخت ربات تلگرام

 

جمع‌بندی

بازیابی مخاطبین حذف شده از تلگرام کار سخت و پیچیده‌ای نیست، اما نیازمندی‌های خاص خود را دارد. در این مقاله سعی شد بهترین روش‌های بازیابی مخاطبین حذف شده از تلگرام را آموزش دهیم و در کنار آن به مهم‌ترین سوالات پیرامون آن پاسخ دهیم.

سوالات متداول

آیا امکان بازیابی مخاطبین از طریق افزودن آن‌ها به دستگاه وجود دارد؟ بله؛ شما می‌توانید شماره مخاطب موردنظرتان را مجددا در دستگاه وارد کنید تا بدین ترتیب، امکان بازیابی مجدد فراهم شود. البته گاهی وقت‌ها ممکن است تلگرام توانایی شناسایی را نداشته باشید که در این حالت باید مراحل آموزش را دنبال کنید.

برای نصب مجدد تلگرام باید اقدامات خاصی را انجام داد؟ شما باید وارد گوگل پلی شوید و پس از دانلود تلگرام، مراحل عضویت که شامل وارد کردن شماره تلفن می‌شود را دنبال کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. علی

    صلام وقت بخیر
    من چندتا از مخاطبین رو از تلگرام حذف میکنم بعد چند دقیقه دوباره جز مخاطبین میشن چیکار کنم ؟

  2. Sweeta

    سلام …
    من قبلا ازسوی یکی ازمخاطبینم درتلگرام بلاک شدم بعدازاینکه من اکانت خودرادلیت نمودم ودوباره نصب کردم امابعدازنصب دوباره اون مخاطب دیگه تولیست پیام هاوحتاتولیست مخاطبینم نیست کلا گم شده چجوری میتونم پیداش کنم؟؟
    ایااین اعطلاعات ازسوی مخاطبم نیز‌پاک شدن؟

  3. محمد

    چگونه وقتی فردی را بلاک کردیم و بعد از دلیت اکانت چگونه آن فرد را پیدا کنیم وقتی شماره ای از او نداریم

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به محمد

      کاری نمیشه کرد
  4. سعید

    سلام، مخاطبان تلگرام من در دستگاه یا سیمکارت ذخیره نیستد و من با انواع ترفند در گوشی سامسونگ اونا رو نتونستم در مخاطبان دستگاه نمایش بدم.

    مخاطبان را در تلگرام حذف زدم و دیگر راهی برای برگردان آنها نیست؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads