داغ ترین ها :
بریدگی صفحه نمایش آیفون 14 پرو را روی آیفون 13 تجربه کنید

بریدگی صفحه نمایش آیفون 14 پرو را روی آیفون 13 تجربه کنید

طبق آخرین خبرهایی که در مورد ایفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس در دست داشتیم، قرار بود شاهد تغییرات جزئی در نمایشگر این مدل‌ها باشیم. اکنون با توجه به تصاویر جدیدی که از پنل جلویی این گوشی منتشر شده می‌دانیم که این حفره اندازه بزرگ‌تری دارد و ظاهری طویل و قرصی‌شکل دارد.

بریدگی صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو را روی آیفون ۱۳ تجربه کنید!

اگر نمی‌دانید صفحه نمایش ایفون 14 پرو و ایفون 14 پرو مکس با بریدگی جدید در بالای صفحه نمایش چگونه خواهد بود، با ما همراه باشید.

به لطف ایده خلاقانه‌ای که توسط خالق مفهوم Lan Zelbo اجرا شده است، اگر یک آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرو مکس دارید، همین حالا می‌توانید تغییرات آینده آیفون‌های جدید را ببینید. Zelbo به سادگی تصویر زمینه جدیدی را برای مدل‌های آیفون 13 پرو ایجاد کرده است؛ این تصویر زمینه در قسمت پایین آن دارای بریدگی قرصی‌شکل است. اگر تصویر زمینه را روی نمایشگر قرار بدهید و گوشی را به صورت وارونه نگه دارید، می‌توانید دقیقا شکل قرارگیری حفره قرصی‌شکل را ببینید. این ایده واقعا بی‌نظیر است.

بریدگی نمایشگر مدل‌های ایفون ۱۴ پرو دردسرساز شد

اگر از گوشی پیکسل 6 پرو به عنوان نمونه استفاده کنیم، احتمالا صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس با بریدگی جدید ظاهری شبیه به تصویر داشته باشد.

احتمالا گوشی‌های آیفون ۱۴ غیر پرو از همان طراحی همیشگی حفره‌ پنل جلویی نمایشگر برخوردار باشند. خبرها حاکی از این است که هر دو نسخه پرو و معمولی دارای 6 گیگابایت رم هستند، اگرچه مدل‌های گران‌تر باید از نسخه سریع‌تر LPDDR5 برخوردار باشند. مسلما این موضوع تاثیر مستقیمی بر قیمت آیفون های سری ۱۴ خواهد داشت. لازم است این مورد را هم بدانید که مدل‌های پرو آیفون‌های جدید به دوربین سوم (Telephoto) و نرخ نوسازی 120 هرتز برای نمایشگرها مجهز خواهند شد و پنل‌های باکیفیت‌تری نسبت به مدل‌های معمولی خواهند داشت.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads