داغ ترین ها :
میزان رشد فروش گجت های پوشیدنی در بازار کم شده است

میزان رشد فروش گجت های پوشیدنی در بازار کم شده است

سال های زیادی است که غول های تکنولوزی دنیا گستره فعالیت خود را از لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند فراتر برده و در بخش های مختلف دیگر مانند ساعت ها و دستبند های هوشمند فعالیت می کنند.

نمودار هایی در رابطه فروش ساعت ها و دستبند های هوشمند این کمپانی ها منتشر شده که IDC به تحلیل آن ها پرداخته است. گزارش IDC نشان می دهد که فروش کلی این اقلام فقط 1.2 درصد رشد داشته و به 25.1 میلیون دستگاه رسیده است.

ساعت های هوشمند کمپانی اپل به لطف گسترش cellular version  افزایش فروش 13.5 درصدی داشته است. کمپانی شیائومی در رتبه دوم این نمودار قرار دارد. با این حال این کمپانی فقط 1.8 درصد از سهم فروش بدست آورده است. کمپانی ورسا با کمک Fitbit با وجود کاهش 30 درصدی فروش، همچنان رتبه سوم را در اختیار گرفته است.  البته بانوان نیز به خاطر توجه به قابلیت های سلامتی در گجت های پوشیدنی هوشمند، از مهمترین مصرف کنندگان این محصولات هستند.

اما برند هوآوی با نام تجاری Honor و سایر دستگاه های هوشمند خود تو که از برنامه های تناسب اندام پشتیبانی می کند توانسته فروش خود را دو برابر کرده و جایگاه خود را حفظ کند. صد البته کمپانی هوآوی این بیشتر این موفقیت را از فروش در قاره آسیا بدست آورده است.

حال IDC نسبت به سیاست های Garmin انتقاد می کند اما راه اندازی Garmin Pay و بخش موسیقی باعث افزایش محبوبیت این برند شده است. برای خرید ساعت هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

فروش گجت های پوشیدنی

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d8%ac%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be/
ads
ads