داغ ترین ها :
بهترین انیمیشن های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

قصد داریم بهترین انیمیشن های 2021 را به علاقه‌مندان و طرفداران معرفی کرده و کمی نیز در مورد داستانشان صحبت کنیم. انیمیشن یکی از معدود زمینه‌هایی در صنعت سرگرمی بوده که مشکلات مربوط به کار از خانه و همه گیری ویروس کرونا را قابل تحمل کرده است. تقاضا برای انیمیشن‌های متنوع همچنان رشد خود را به همراه دارد و ارسال ۲۶ فیلم برای اسکار بهترین انیمیشن بلند سال نیز اهمیت چنین موضوعی از نگاه علاقه‌مندان را نشان می‌دهد. انیمیشن‌ها دیگر محدود به رده سنی نمی‌شوند و هر شخصی می‌تواند با کاراکترهای داستان رابطه بر قرار کرده و از تماشای آن لذت ببرد. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به تماشای انیمیشن و کارتون هستید، می‌خواهیم در ادامه به برخی از بهترین انیمیشن های 2021 اکران شده اشاره کنیم که البته شامل برخی از بهترین انیمه های سینمایی نیز می‌شود. با این حساب مهم نیست که علاقه‌مند به انیمه یا انیمیشن باشید، فهرست بهترین انیمیشن های 2021 می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد و برخی از برترین عناوین ساخته شده طی سال ۲۰۲۱ را در اختیارتان قرار دهد.

فهرست بهترین انیمیشن های 2021 اکران شده

The Mitchells vs The Machines

The Mitchells vs The Machines

«میچل‌ها علیه ماشین‌ها» یا The Mitchells vs The Machines با کارگردانی مایکل ریاندا از زمانی که در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ اکران شد و سپس یک هفته بعد در نتفلیکس به اکران در آمد، توانست سروصدای زیادی به پا کند. این فیلم نه تنها به خاطر سرگرمی خانوادگی‌اش، بلکه به این دلیل که یکی از شخصیت‌های اصلی آن، کتی میچل نوجوان، شخصیتی عجیب و غریب دارد، مورد تحسین قرار گرفته است. کیتی (با صدای ابی جاکوبسون) با خانواده‌اش در سفری جاده‌ای است که ناگهان قیام تکنولوژی علیه بشریت روی می‌دهد. همین امر نیز به سرعت این سفر را از اتفاق معمولی خارج می‌سازد و حال، کیتی باید با نبوغ و خلاقیت خود به نجات خانواده‌اش و کره زمین کمک کند. در این بین خانواده کیتی نیز با صداپیشگی مایا رودولف و دنی مک براید به کیتی کمک می‌کنند تا اتفاقات رخ داده را به‌نوعی با قدرت‌های خود کنترل کند.

رابرت دنیلز از لس آنجلس تایمز این فیلم را ((به طور تزلزل‌ناپذیری شیرین)) می‌نامد و خاطرنشان می‌کند که از ترکیب رنگارنگی از طنز و شوخی‌های فراوان پدر برای کاهش داستان اصلی نوستالژی انسان‌ها در برابر ماشین‌ها استفاده می‌کند. درک اسمیت از مجله اسلنت می‌نویسد: در حالی که «میچل‌ها در برابر ماشین‌ها» مطمئنا خطرات ناشی از فناوری را بیان می‌کند، قدرت آن را در ارتباط دادن افراد با دیدگاه‌های مختلف و نسل‌های مختلف ستودنی است. نل مینو در Movie Mom می‌گوید که فیلم ترسی ندارد که به خانواده‌های عجیب و غریب اشاره کند. او فیلم را «سریع و سرگرم‌کننده، خنده‌دار و هیجان‌انگیز» می‌نامد و معتقد است که این اثر می‌تواند به پیوند خانواده‌ها کمک شایانی کند. آنچه به شما معرفی کردیم از بهترین انیمیشن های 2021 اکران شده است که هم‌اکنون می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.

فیلم های اقتباسی از کتاب را چقدر می‌شناسید؟ مقاله زیر را بخوانید:
فیلم هایی که بر اساس یک کتاب نوشته شده‌اند

Demon Slayer: Mugen Train

Demon Slayer: Mugen Train

Demon Slayer: Mugen Train پیش از اکران در سینماهای ایالات متحده در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ به موفقیت بزرگی در باکس آفیس خارج از کشور تبدیل شد. دنباله سریال و مانگای محبوب ژاپنی به کارگردانی هارو سوتوزاکی به تانجیرو، نوجوانی مربوط می‌شود که به همراه گروهی از شیطان‌کش‌ها با شیاطین مبارزه می‌کند. تانجیرو در این بین در تلاش است که خواهرش را که تبدیل به یک شیطان شده، نجات دهد. شاید این فیلم را بتوان یکی از بهترین انیمه های سینمایی سال دانست. این انیمه بر اساس سریال انیمه‌ای است که در سال‌های قبل اکران شد و توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

دانیل کورلند یکی از منتقدان سینما اعلام کرده است که این فیلم، نامه عاشقانه کاملی برای انیمه و طرفداران آن است. جی. آلن جانسون در سانفرانسیسکو کرونیکل، جلوه‌های بصری «جنبشی» فیلم را ستایش می‌کند و می‌گوید که «این فیلم سریع، سرگرم‌کننده و رنگارنگ است». پیتر دبروژ از مجله ورایتی بیشتر خویشتن‌دار است و می‌گوید که «پیگیری فیلم برای تازه‌کارها سخت خواهد بود» زیرا به «اسطوره‌شناسی پیچیده‌ای که توسط نمایش ۲۶ قسمتی ایجاد شده است» اتکا دارد. با این حال، او خاطرنشان می کند که حتی اگر همه این موارد برای بینندگان گیج کننده به نظر برسد، مطمئن باشید که لذتی عجیب و غریب در تماشای این انیمیشن وجود خواهد داشت.

Raya and the Last Dragon

Raya and the Last Dragon

Raya and the Last Dragon «رایا و آخرین اژدها» که اولین شاهزاده خانم آسیای جنوب شرقی انیمیشن دیزنی را به تصویر می‌کشد، با تحسین شدید منتقدان همراه شد. این انیمیشن در ۵ مارس ۲۰۲۱ در دیزنی پلاس و در سینماها در دسترس قرار گرفت. رایا و آخرین اژدها از استعدادهای صداپیشگانی مانند کلی ماری تران، آکوافینا، جما چان، بندیکت وانگ و دانیل دائه کیم استفاده می‌کند. این انیمیشن داستان کوماندرا را روایت می‌کند، کشوری که زمانی متحد شده بود، از زمانی که درون‌های شیطانی بر آن مسلط شده‌اند، یکپارچگی خود را از دست داده و به قسمت‌های مختلف تقسیم شده است. فداکاری اژدهایان کوماندرا باعث شده بود این سرزمین نجات پیدا کند. با این حال، جنگ داخلی بین ملل کوماندرا به درون اجازه بازگشت داده است. رایا به دنبال سیسو، آخرین اژدها، می‌گردد تا کوماندرا را نجات دهد و تمام افرادی که توسط درون به سنگ تبدیل شده‌اند را بازگرداند.

آلیسون ویلمور یکی از منتقدان سینما می‌نویسد که رایا و آخرین اژدها «شگفتی از طراحی شخصیت، ساخت جهان و انتخاب‌های هوشمندانه است». کوین ماهر از تایمز (بریتانیا) می‌گوید مخاطبان «۳۰ دقیقه آخر فیلم را در حال اشک ریختن تماشا خواهند کرد». جاستین چانگ از لس آنجلس تایمز اشاره می‌کند، در حالی که این فیل یک داستان جاه‌طلبانه و ناقص از الهامات فرهنگی است، اما دلپذیری چهره‌ها، رنگ پوست و تیپ‌های بدنی که به نمایش گذاشته می‌شود به جبران کیفیت انیمیشن کمک می‌کند که و همه افراد را راضی نگه می‌دارد.

فیلم های جدید این هفته را هم دنبال کنید:
فیلم جدید چی ببینیم

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

به سراغ یکی دیگر از بهترین انیمیشن های 2020 و 2021 می‌رویم. The SpongeBob Movie: Sponge on the Run که به عنوان ((اولین رویداد سینمایی باب اسفنجی CGI)) نامگذاری شده درواقع آخرین ماجراجویی باب اسفنجی در صفحه سینما را به تصویر می‌کشد. باب اسفنجی و پاتریک دوست صمیمی‌اش به دنبال حلزون گم شده باب اسفنجی، گری، می‌گردند. آن‌ها بعدها متوجه می‌شوند که پادشاه پوزئیدون، گری را گروگان گرفته است تا از حلزون به عنوان سرم جوانی استفاده کند. حال، باب اسفنجی و پاتریک باید او را نجات دهند. تیم هیل، کارگردانی و صدای راوی انیمیشن را بر عهده دارد. صدا پیشه‌های فیلم نیز تام کنی، بیل فاگرباک، کلنسی براون، راجر بامپس و کارولین لارنس خواهند بود. البته در این بین به تازه‌واردانی نیز مانند مت بری می‌توان اشاره کرد.

کریستی پوچکو منتقد سینما می‌گوید: «فیلم باب اسفنجی ادای احترامی شاد و دوست‌داشتنی به دنیای عجیب و غریبی است که سازنده هیلنبرگ تصور کرده بود و همچنین با خنده‌ها و دیوانگی‌های عجیب و غریبی زنده شده است تا حس و حال نوستالژی را برای طرفداران این سری به وجود آورد. فیلم باب اسفنجی مسلما برای طرفداران آن یک تجربه هیجان انگیز است و آن‌ها را راضی نگه خواهد داشت. هرچه باشد این فیلمی است که مدت زمان طولانی منتظر آن بودند». در صورتی که به دنبال بهترین انیمیشن های 2020 و 2021 می‌گردید، حتما Sponge on the Run را تماشا کنید.

Encanto

Encanto

سال ۲۰۲۱ برای استودیوی انیمیشن والت دیزنی سال بسیار خوبی بود. این اولین باری است که آنها از سال ۲۰۱۶ دو فیلم را در یک سال اکران می‌کنند، دو انیمیشن با نام «رایا و آخرین اژدها» و «Encanto»که دومی توسط جرد بوش و بایرون کارگردانی شده است.

میرابل (استفانی بئاتریز) یکی از اعضای مغرور خانواده مادریگال است. آنها در Casita زندگی می‌کنند؛ خانه‌ای پر از جادو. با این حال، این تنها چیزی نیست که جادویی است، زیرا هر یک از اعضای خانواده مادریگال یک ((هدیه)) از توانایی‌های مافوق بشری دارند که از درک حیوانات تا تغییر شکل را شامل می‌شود. همه چنین قدرت‌هایی را دارند، به جز میرابل. درواقع میرابل تنها عضوی از خانواده که هدیه‌ای به او داده نشده است. وقتی قدرت عظیم خانواده مادریگال کاهش می‌یابد، ماموریت میرابل برای کشف منبع مشکلات آغاز می‌شود و سعی می‌کند خانواده خود را نجات دهد و همچنین هدف خود را در این راه پیدا کند.

«انکانتو» مملو از جذابیت‌های تجاری دیزنی است و گروهی دوست داشتنی از شخصیت‌ها را معرفی می‌کند که خانواده‌ها عاشقشان خواهند شد. این زیبایی و آهنگین بودند عمیقا مدیون فرهنگ کلمبیایی است و مجموعه‌ای فوق‌العاده از آهنگ‌های لین مانوئل میراندا است که همه چیز را در بهترین حالت نگه می‌دارد. در نهایت، «انکانتو» سنت بزرگ دیزنی از فیلم‌های انیمیشن فوق‌العاده را با جلوه‌های بصری زیبا و داستانی دل‌انگیز ادامه می‌دهد.

چطور از اینستا فیلم دانلود کنیم؟
دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

Belle

Belle

فیلم‌های هوسادا همیشه به طور قابل‌توجهی جاه‌طلبانه هستند. هوسادا مجموعه‌ای از آثار درخور توجه دارد، اما Belle ممکن است بهترین فیلم او باشد. سوزو (کاهو ناکامورا) یک دانش‌آموز ۱۷ ساله خجالتی دبیرستانی در روستاهای ژاپن است. او کودکی شاد بود، اما پس از مرگ مادرش در تلاش برای نجات یک کودک در حال غرق شدن، به طور فزاینده‌ای نسبت به دوستان و خانواده خود محتاط و بیگانه شده است. سوزو خودش را از دیگران، دور نگه می‌دارد و صدای آواز باورنکردنی خود را پنهان می‌کند. در این بین غم از دست دادن مادرش نیز بی‌تاثیر نیست و سوزو دیگر انگیزه‌ای برای خواندن ندارد. در Belle، یک برنامه جدید بزرگ ژاپن را فراگرفته است: “U”، یک واقعیت مجازی عظیم که در آن مردم یک آواتار می‌سازند و به دنیایی خارق‌العاده و به ظاهر بی‌پایان منتقل می‌شوند.

سوزو به دنیای U ملحق شده و سپس آواتار زیبایی به نام بل ایجاد می‌کند. پس آن، سوزو شروع به آواز خواندن می‌کند که البته با استقبال شدید نیز مواجه می‌شود. مردم U، بل را به یک سوپراستار جهانی تبدیل می‌کنند و اجراهای او میلیون‌ها نفر را به خود جلب می‌کند. «Belle» پر از نفس‌گیرترین تصاویری است که تا به حال دیده‌اید، شخصیت‌های جذاب و داستانی منحصر به فرد و هیجان‌انگیز. Belle بهترین انیمه های سینمایی نیز می‌تواند باشد.

Boss Baby: Family Business

Boss Baby: Family Business

رئیس برگشته است! بچه رئیس انیمیشنی با موفقیت بزرگ بود، نامزدی اسکار را به دست آورد و حتی یک سریال تلویزیونی موفق نتفلیکس به نام «بچه رئیس: بازگشت به تجارت» نیز ساخته شد. در ادامه، تیم (جیمز ماردن) و رئیس سابق بیبی تد (الک بالدوین) بزرگ شده‌اند و در بزرگسالی به دور از یکدیگر زندگی می‌کنند. تد یک مدیرعامل بزرگ و تیم یک پدر خانه‌نشین است. معلوم می‌شود که یک بچه رئیس جدید در شهر وجود دارد، زیرا دختر تیم، تینا (ایمی سداریس) رویکرد جسورانه‌‌ای را در پیش می‌گیرد تا برادران را دوباره دور هم جمع کند. مدیر مدرسه تابیتا، دکتر اوین آرمسترانگ (جف گلدبلوم) هیچ چیز خوبی ندارد و تینا، تیم و تد باید با هم متحد شوند تا بفهمند او چه چیزی را پنهان کرده و داستان را نجات دهند.

«کسب و کار خانوادگی» مقدار زیادی از جذابیت دیوانه‌وار و پر جنب و جوش «Boss Baby» اصلی را به تصویر می‌کشد. همچنین برخی انتقادات واقعا تند از سرمایه‌داری و استفاده به ظاهر بی‌پایان از فناوری در جامعه، به ویژه در رابطه با تأثیر آن بر کودکان، ارائه می‌کند. «تجارت خانوادگی» نگاهی خنده‌دار و صمیمانه به خانواده و انتخابی عالی برای یک شب سینمایی آرامش بخش برای همه سنین است.

بهترین گوشی ها برای فیلمبرداری حرفه ای را معرفی کردیم:
بهترین دوربین گوشی برای فیلمبرداری

Ron’s Gone Wrong

Ron's Gone Wrong

زندگی برای بارنی پادووسکی (جک دیلن گریزر) آسان نیست. او یک بچه تنها و بی‌دست‌وپا است که فقط سعی می‌کند از دوران راهنمایی جان سالم به در ببرد و درواقع دوست و رفیقی نیز در دنیا ندارد. همه وسواس زیادی نسبت به ربات‌های B خود دارند که به‌گونه‌ای طراحی شده تا همراهان رباتی عالی باشند و به صاحبان خود کمک کنند تا دوست و همراهی داشته باشند. بارنی اطمینان دارد همه مشکلات او حول این واقعیت است که او B-bot ندارد و زمانی که یک ربات دریافت کند، همه مشکلات رفع خواهند شد. متأسفانه پدر و مادربزرگ او پول زیادی ندارند، اما آنها موفق می‌شوند بارنی را با B-bot برای تولدش غافلگیر کنند.

بارنی از اینکه بالاخره به فناوری رویاهایش دست یافته، هیجان زده است، اما به سرعت مشخص می‌شود که B-bot تمام چیزی نیست که باید ساخته شود. B-bot او با نام مستعار Ron (Zach Galifianakis) دائما خراب می‌شود و هیچ یک از قابلیت‌های مورد انتظار او را ندارد. این انیمیشن قطعا یکی از فیلم‌هایی هستند که باید تماشا کنید. سبک انیمیشن جذاب و رنگارنگ است و فیلم مملو از حس طنز عالی است. همچنین یک پیام قوی در مورد فناوری و کودکان در جامعه مدرن در این انیمیشن وجود دارد.

Luca

Luca

اجازه ندهید این واقعیت که «لوکا» کم‌فروش‌ترین فیلم پیکسار است، شما را ناامید کند. این بیماری همه گیر تأثیر غیرقابل انکاری بر سینما داشته است و این واقعیت که فیلم همان زمان در +Disney اکران شد، مطمئنا تأثیرات زیادی نیز بر جای گذاشته تا فروش لوکا به شدت کاهش یابد. با وجود گیشه ناامیدکننده، «لوکا» فیلمی شگفت انگیز، جذاب و  بسیار شایسته محسوب می‌شود.

«لوکا» داستان لوکا (یعقوب ترمبلی)، یک موجود دریایی ۱۲ ساله را روایت می‌کند که با خانواده‌اش در آب‌های سواحل ایتالیا زندگی می‌کند. به لوکا در تمام زندگی اش گفته شده است که دنیای انسان‌ها مکانی ترسناک و مملو از خطر است، اما او همچنان آرزوی دیدن چیزی بیش از یک گله ماهی قرمز را دارد.

یک روز سرنوشت ساز، لوکا با آلبرتو (جک دیلن گریزر)، یک موجود دریایی که بالای سطح زمین در حال زندگی است، ملاقات می‌کند. آلبرتو به لوکا می‌گوید که در خشکی مانده و با او زندگی کند. همین امر نیز باعث رخ دادن اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیزی می‌شود.

«لوکا» پیکسار نگاهی لطیف و روشنگر به دوستی بین پسران جوان است. شما می‌توانید عشق فیلمسازان به ایتالیا را احساس کنید، زیرا کل فیلم با فرهنگ ایتالیایی آمیخته شده است. در حالی که امکان دارد «لوکا» به اندازه برخی از بهترین فیلم‌های پیکسار دامنه حماسی نداشته باشد، اما رویکرد کوچک‌شده‌اش آن را به یک تجربه جادویی تبدیل کرده است.

پرطرفدارترین فیلترهایی که در اینستاگرام داریم:
محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام

Wish Dragon

Wish Dragon

Wish Dragon یک افسانه مدرن لذت بخش محسوب می‌شود و داستان دین (جیمی ونگ) یک دانشجوی طبقه کارگر را روایت می‌کند که رویاهای بزرگی دارد. دین می‌خواهد که با بهترین دوست دوران کودکی خود لی نا (ناتاشا لیو بوردیزو) ازدواج کند. لی نا یک دهه قبل از آنجا نقل مکان کرده و اکنون زندگی لوکسی دارد. یک روز سرنوشت ساز، یک مرد مسن مرموز یک قوری به دین می‌دهد، اما چیزی که وسیله‌ای معمولی به نظر می‌رسد در واقع یک شی عرفانی است. در درون این قوری، اژدهای آرزوی باشکوه به نام لانگ (جان چو) قرار دارد.

علی‌رغم بدبینی افسارگسیخته لانگ، او قادر است خواسته‌های دین را برآورده کند. دین سه آرزو دریافت می‌کند. جالب است بدانید که دین آخرین ارباب لانگ خواهد بود و پس از برآورده ساختن آرزوهای دین، اسارت لانگ برای همیشه به پایان می‌رسد و دیگر آزاد خواهد بود. از آنجایی که این فیلم مدیون فرهنگ چینی است، برای کارگردان کریس آپلهانس مهم بود که فیلم در چین با تیم خلاق چینی قوی ساخته شود. این فیلم یک تجربه دوست‌داشتنی برای تمام اعضای خانواده است و نه تنها برای کودکان، بلکه خنده‌های ظریف‌تری را برای بزرگسالان ارائه می‌کند.

Cryptozoo

بهترین انیمیشن های 2021

در این انیمیشن جذاب از دش شاو (Dash Shaw) ما شاهد زندگی کریپتیدها (Cryptid) و انسان‌ها در کنار هم هستیم. این اثر بیشتر از آثاری نظیر Jurassic Park الهام گرفته تا انیمیشن‌های مین‌استریمی (Mainstream) مثل Zootopia. این انیمیشن در واقع ترکیبی از تخیل انسان و جهانی فانتزی است که به لطف نگاه متفاوت دش شاو توانسته تجربه‌ای عجیب و گاهی هم غم‌افزا را به مخاطب ارائه دهد. انیمیشن Cryptozoo در حدی متفاوت است که نمی‌توان آن را در ژانری که در آن قرار دارد نادیده گرفت. این اثر از نظر بصری به شکلی است که حس می‌کنید آن چه در یک رمان گرافیکی می‌بینید، زنده شده و در حال حرکت است. در این انیمیشن کاراکتری به نام لورن گری (Lauren Grey) تلاش می‌کند کریپتیدهای آسیب دیده یا مورد آزار و اذیت واقع شده را به کریپتوزو ببرد. این مکان در واقع یک شهر بازی در سان فرانسیسکو است که موجودات با توجه به خصوصیت‌هایی که دارند به نمایش درمی‌آیند. گرچه این ایده که کریپتیدها می‌توانند با سایر جانداران به یک اندازه در سیاره زمین سهم داشته باشند می‌تواند جالب باشد، اما انیمیشن Cryptozoo جوری روایت داستان را پیش می‌برد که ما در حقیقت می‌توانیم اتفاقات را معادل زندگی واقعی‌مان و دنیای فوق‌سرمایه‌داری‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، در نظر بگیریم. به طور کلی این اثر نشان می‌دهد که سیستم خون‌خوار کنونی جامعه ما چطور آن چه با سایر فاکتورها ناسازگار است را از بین می‌برد. لورن در این انیمیشن صرفا یکی از کاراکترهای مختلفی است که با آن‌ها آشنا خواهید شد. از جمله صداپیشه‌های انیمیشن Cryptozoo می‌توان به لیک بل (Lake Bell)، مایکل سرا (Michael Cera)، آنجلیکی پاپولیا (Angeliki Papoulia)، زوئی کازان (Zoe Kazan)، پیتر استورمیر (Peter Stormare) و لوئیزا کراوس (Louisa Krause) اشاره کرد. اگر بخواهیم دقیق‌تر درباره داستان این اثر صحبت کنیم، باید بگوییم که در این انیمیشن ما شاهد این هستیم که نگهبانان کریپتوزو در تلاش برای گرفتن یک باکو (Baku) هستند. باکو در واقع یک موجود افسانه‌ای و رویاخوار است. آن‌ها پس از این کار با خود کلنجار می‌روند که بالاخره این موجود را به نمایش بگذارند یا آن را به صورت ناشناخته و مخفی نگه دارند. در این بین یک زوج عاشق به صورت اشتباه مسیرشان به کیپتوزو می‌خورد. به دنبال این اتفاق، وقایع غیر قابل پیش‌بینی و عجیبی در دهه 60 سان فرانسیسکو رخ می‌دهد.

Flee

بهترین انیمیشن های 2021

در ابتدا از همین اسم تک کلمه‌ای فیلم می‌توان حدس زد که داستان تقریبا از چه قرار است. پس این که پیش‌فرض ما این باشد که شخصیت اصلی به خاطر نجات خودش از جایی فرار کرده، نادرست نیست. انیمیشن فرار از مستندساز دانمارکی به نام یوناس پوهر راسموسن (Jonas Poher Rasmussen) که یک اثر بسیار خوب است، حقایق زندگی یک مرد را به تصویر می‌کشد. امین، دوست راسموسن، برای اولین بار و حالا که یک فرد بزرگسال است، تصمیم می‌گیرد زندگی خودش و خانواده‌اش را برای او بازگو کند و بگوید که در زمان درگیری طالبان در کابول چه مشکلاتی را از سر گذرانده است. همه ما می‌دانیم که اگر شخصی غیر مذهبی و غیر بنیادگرا در جامعه افغانستان باشید، کنار آمدن با روانی‌هایی که کشور را در کنترل خود دارند چه قدر دشوار خواهد بود. حال اگر گرایش‌های متفاوتی نیز داشته باشید اوضاع از این هم بدتر خواهد شد. ما در انیمیشن Flee به خوبی با مشکلات و دردسرهایی که امین از سر گذرانده رو به رو می‌شویم. ما در این اثر با امین و ماجراجویی‌های‌اش در افغانستان و مهاجرت‌اش به دانمارک همراه می‌شویم و همچنین شاهد اتفاقاتی که برای او در استونی و روسیه نیز رخ می‌دهد خواهیم بود. راسموسن توانسته به شکلی مناسب مشکلات را به تصویر بکشد و دردی که امین با آن مواجه شده را به مخاطب انتقال دهد. امین در این اثر شروع به صحبت درباره گذشته‌اش می‌کند و می‌خواهد پس از سال‌ها با گذشته خود رو به رو شود. راسموسن اجازه می‌دهد که امین هر طور دوست دارد داستان‌اش را روایت کند و می‌تواند سیاهی اتفاقات را در حالت صحیحی به تصویر بکشد. انیمیشن Flee یکی از بهترین آثار سینما درباره زندگی پناهندگان است. این اثر در سال 2021 پخش شد و برخی منتقدان آن را بهترین اثر سال نامیدند. به هر حال باید ذکر کنیم که این اثر توانست در مراسم اسکار 2022 در بخش‌های بهترین انیمشن سال، بهترین مستند سال و بهترین فیلم بین‌المللی سال نامزد کسب جایزه شود. در نتیجه می‌توان آن را یکی از بهترین انیمیشن های 2021 در نظر گرفت.

Evangelion 3.0+1.0: Thrice Upon a Time

بهترین انیمیشن های 2021

انیمه سریالی Neon Genesis Evangelion در سال 1995 پخش شد و توانست به سرعت مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند و به اثری محبوب تبدیل شود. این اثر داستان شینجی ایکاری (Shinji Ikari) را روایت می‌کند که یک پسر جوان است و وظیفه دارد رباتی به نام Unit-01 را هدایت کند. او در جهانی در آینده دور زندگی می‌کند؛ جایی که موجوداتی به نام Angel می‌خواهند انسان‌ها را نابود کنند. اما شینجی سرنوشتی که برای‌اش مشخص شده را نمی‌پذیرد و تلاش می‌کند که اوضاع را تغییر دهد.

انیمه Evangelion 3.0+1.0: Thrice Upon a Time از جمله مورد انتظارترین آثار سال 2021 برای انیمه‌دوستان بود. با این حال می‌توان گفت که احتمالا برخی از کاربران با این اثر به خوبی ارتباط برقرار نکرده‌اند. گر چه به عنوان یک داستان Evangelion می‌توان آن را قابل قبول دانست. این انیمه نقدهای مثبتی را از سمت منتقدان دریافت کرد و از نظر تجاری نیز به موفق‌ترین نسخه در کل فرنچایز تبدیل شد. این انیمه قطعا یکی از بهترین انیمه های سینمایی علمی تخیلی است که دیدن آن به طرفداران فرنچایز Rebuild of Evangelion شدیدا توصیه می‌شود.

The Summit of the Gods

بهترین انیمیشن های 2021

این اثر بر اساس مانگایی با همین نام، نوشته‌ی جیرو تانیگوچی (Jiro Taniguchi)، ساخته شده است. انیمیشن The Summit of the Gods از نظر طراحی بسیار جذاب بوده و می‌تواند به خوبی توجه‌تان را جلب کند. داستان این اثر روایتی است از ماجرای به هم گره خورده دو مرد؛ یک کوهنورد به نام جوجی هابو (Joji Habu) و ژورنالیستی که ماکوتو فوکاماچی (Makoto Fukamachi) نام دارد شخصیت‌های محوری داستان هستند.

اما در انیمیشن The Summit of the Gods ما با شخصیت‌هایی به نام جورج مالوری (George Mallory)، یک کوهنورد انگلیسی، در دهه 20 میلادی تلاش می‌کند که به قله اورست صعود کند، اما دیگر هرگز به خانه برنمی‌گردد. 70 سال بعد، ماکوتو فوکاماچی با کوهنوردی مرموز به نام جوجی هابو آشنا می‌شود. ماکوتو در دست هابو دوربینی می‌بیند که حس می‌کند باید متعلق به مالوری باشد. به همین دلیل هم ماکوتو شروع به تحقیق درباره هابو می‌کند و سعی می‌کند درباره گذشته او اطلاعاتی به دست آورده و با زندگی‌اش آشنا شود. این اتفاقات در نهایت به این ختم می‌شود که آن‌ها تصمیم می‌گیرند با هم به قله اورست صعود کنند. این اثر را به دلیل نحوه روایت خوبی که دارد می‌توان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 قلمداد کرد.

Vivo

بهترین انیمیشن های 2021

انیمیشن Vivo از Sony Pictures Animation اثری موزیکال و ماجراجویانه است. شخصیت محوری این اثر یک خرسک دم‌حلقه‌ای یا کاینجاجو بوده که روزهای خود را با پخش موسیقی در میان جمعیت در یک میدان پر جنب و جوش در هاوانا همراه با مالک محبوب‌اش، آندرس هرناندز (Andrés Hernández)، سپری می‌کند. این خرسک دم‌حلقه‌ای پس از مرگ صاحب‌اش سعی می‌کند به خواسته‌ای که داشته عمل کند. عوامل ساخت این اثر به خوبی وظیفه خود را انجام داده‌اند و توانسته‌اند انیمیشنی خلق کنند که احساسات مخاطب را برمی‌انگیزد. موسیقی متن انیمیشن Vivo بسیار گیرا و پرانرژی است؛ البته از آن جایی که لیل مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) آهنگ‌ها را نوشته، کمتر از این هم از آن انتظار نمی‌رفت. ما میراندا را بیشتر با فیلم Hamilton و tick, tick… BOOM! می‌شناسیم. همچنین او خود صداپیشه شخصیت ویوو است. اگر به آثار موزیکال علاقه دارید، این مورد از لیست بهترین انیمیشن های 2021 حسابی به مذاق‌تان خوش خواهد آمد. همچنین بد نیست اشاره کنیم که کارگردان انیمیشن Vivo کرک دمیکو (Kirk DeMicco) نام دارد که پیش‌تر انیمیشن The Croods را ساخته بود.

Back to the Outback

بهترین انیمیشن های 2021

زندگی در باغ‌وحش سخت است، مخصوصا اگر به شما به چشم یک شکارچی نگاه کنند. این همان موضوع محوری در انیمیشن Back to the Outback است. ما در این اثر شاهد ماجراهای یک مار جذاب و خوش‌مشرب آبی به نام مدی (Maddie) هستیم که با وجود این که بسیار سمی است، اما به هیچ کس آسیبی نمی‌رساند. هر چند همه او را به عنوان موجودی خطرناک و کشنده به بچه‌ها معرفی می‌کنند و می‌گویند که این موجود می‌تواند صد نفر را در طی 10 ثانیه بکشد. دیگر شخصیت‌های انیمیشن Back to the Outback یک عنکبوت به نام فرانک (Frank)، عقربی به نام نایجل (Nigel) و یک شیطان خاردار (نوعی مارمولک) به نام زوئی (Zoe) هستند. این کاراکترها از این که با آن‌ها مانند شکارچی‌های بد و بی‌رحم برخورد می‌شود خسته شده‌اند و دیگر دوست ندارند در محیطی محدود حضور داشته باشند.

در نتیجه آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و تصمیم به فرار می‌گیرند. در واقع آن‌ها می‌خواهند به صحرای استرالیا برگردند؛ جایی که می‌توانند همان‌طور که آرزوی‌اش را داشتند، آزادانه به زندگی خود ادامه دهند. اوضاع وقتی پیچیده می‌شود که آن‌ها سعی می‌کنند یک کوالای دوست‌داشتنی به نام پرتی بوی (Pretty Boy) را با خود همراه کنند. اما او دوست دارد در باغ‌وحش بماند، زیرا در این محل بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و همه دوست‌اش دارند. انیمیشن Back to the Outback پر از محیط‌های رنگارنگ و جذاب بوده و طراحی شخصیت‌های آن ستودنی است. شوخ‌طبعی در این اثر به خوبی پیاده شده و شما در طول تماشای آن خسته نخواهید شد.

My Hero Academia: World Heroes’ Mission

بهترین انیمیشن های 2021

انیمه My Hero Academia: World Heroes’ Mission سومین نسخه از مجموعه My Hero Academia است که در آن ما شاهد بزرگترین ماجراجویی‌های دکو (Deku) و دوستان‌اش هستیم. در واقع در این اثر آن‌ها به سختی تلاش می‌کنند و می‌جنگند تا تمام دنیا را نجات دهند. درست مانند دو نسخه پیشین ما در این اثر هم شاهد جذابیت‌های بصری زیادی هستیم و می‌توان گفت صحنه‌های نبرد از جمله سرگرم‌کننده‌ترین بخش‌های داستان هستند. موسیقی متن ساخته شده توسط یوکی هایاشی (Yuki Hayashi) نیز از جمله نقاط قوت انیمه My Hero Academia: World Heroes’ Mission است. بدون تردید طرفداران دو آتشه این مجموعه از دیدن این انیمه لذت می‌برند، اما باید بدانید که این اثر برای کسانی که فرنچایز را دنبال نکرده‌اند گزینه مناسبی نخواهد بود. در واقع انیمه My Hero Academia: World Heroes’ Mission برای کسانی که با این مجموعه آشنایی ندارند، صرفا به معنای تماشای یک ویدیوی تقریبا 90 دقیقه‌ای سرگرم‌کننده درباره قهرمانان بزرگ ژاپنی است که می‌خواهند مغز متفکر پشت یک حمله شیمیایی مخوف را کشف کنند. با این وجود اگر منتظر پخش فصل جدید هستید، این انیمه می‌تواند یک ایستگاه خوب برای سرگرم شدن پیش از تماشای دنباله سریال باشد. پس در کل باید آن را در لیست بهترین انیمیشن های 2021 جای می‌دادیم.

Batman: Soul Of The Dragon

بهترین انیمیشن های 2021

برعکس اکثر آثار دی سی (DC) انیمیشن Batman: Soul Of The Dragon داستانی کاملا اورجینال دارد که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی نظیر بتمن (Batman)، ریچارد دراگون (Richard Dragon)، لیدی شیوا (Lady Shiva) و برنز تایگر (Bronze Tiger) هستیم. می‌توان گفت این اثر با الهام از فیلم‌های کونگ فو محور دهه 60 یا 70 میلادی که در آن‌ها شاهد نقش‌آفرینی بروس لی (Bruce Lee) بودیم، ساخته شده است. انیمیشن Batman: Soul Of The Dragon بسیار مهیج است و از اول تا آخر آن شاهد صحنه‌های نبرد بسیار جذابی هستیم.

داستان از این قرار است که شخصیت‌های اصلی در تلاش هستند تا مانع از آزاد یک موجود پلید شوند. شاید داستان آن قدرها برای‌تان جالب نباشد، اما باز هم می‌توانید از تماشای نبردها لذت ببرید. انیمیشن Batman: Soul Of The Dragon چهلمین اثر از مجموعه آثار انیمیشنی دی سی است. این اثر توسط سم لیو (Sam Liu) کارگردانی شده که پیش‌تر نیز چند انیمیشن را برای دی سی ساخته بود.

Words Bubble Up Like Soda Pop

بهترین انیمیشن های 2021

انیمه Words Bubble Up Like Soda Pop اثری عاشقانه و کمدی محسوب می‌شود که توسط Studio Signal.MD ساخته شده است. این همان استودیویی پشت ساخت جدیدترین سریال اقتباسی از خالقان مانگای Death Note که Platinum End نام دارد است. این اثر درباره دو کودک است که خصوصیات متفاوتی دارند، اما زندگی‌شان به هم گره می‌خورد. این انیمه داستان ساده‌ای دارد، اما به لطف نحوه روایت خوب سازندگان می‌تواند به بهترین شکل مخاطب را به خود جذب کند. انیمه Words Bubble Up Like Soda Pop از نظر بصری و تدوین نیز فوق‌العاده است و می‌توانید خلاقیت زیادی را در آن ببینید. این انیمه از نتفلیکس (Netflix) توانسته در راتن تومیتوز 100 درصد آرا را به دست آورد که این موضوع نشان می‌دهد کیوهی ایشیگورو (Kyohei Ishiguro) – که اکثر افراد او را با Your Lie in April می‌شناسند – توانسته در کار خود موفق ظاهر شود. این اثر را می‌توان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 نیز دانست.

Hilda And The Mountain King

بهترین انیمیشن های 2021

داستان انیمیشن Hilda And The Mountain King دنبال‌ای است بر اتفاقات فصل دوم سریال Hilda. او پس از این که به یک ترول تبدیل می‌شود، تصمیم می‌گیرد تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مجددا به یک انسان بدل شود. درست مانند نسخه سریالی ما در این اثر نیز شاهد جلوه‌های بصری بسیار زیبا و موسیقی متن عالی هستیم. این اثر به بهترین شکل مخاطب را برای فصل سوم و نهایی سریال آماده می‌کند.

Rumble

بهترین انیمیشن های 2021

در انیمیشن Rumble که یکی از بهترین انیمیشن های 2021 است، ما با جهانی آشنا می‌شویم که در آن هیولاها و انسان‌ها به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند. هیولاها در بین خود ورزشکارانی دارند که در مسابقات Monster Wrestling با یکدیگر به تقابل می‌پردازند. اثر در سبک کمدی و ورزشی بوده و کارگردانی آن را نیز همیش گریو (Hamish Grieve) برعهده داشته است. همچنین فیلم‌نامه را نیز او و مت لیبرمن (Matt Lieberman) نوشته‌اند. این انیمیشن را تا حدی می‌توان اثری اقتباس شده از کتاب Monster on the Hill، نوشته راب هارل (Rob Harrell)، دانست. از جمله صداپیشگان انیمیشن Rumble می‌توان به ویل آرنت (Will Arnett)، گرالداین ویسواناتن (Geraldine Viswanathan)، تری کریو (Terry Crews)، استفن اسمیت (Stephen A. Smith)، تونی دانزا (Tony Danza)، سوزان کالچی واتسون (Susan Kelechi Watson)، تونی شالهوب (Tony Shalhoub)، بن شواتز (Ben Schwartz)، رومن رینز (Roman Reigns) و بکی لینچ (Becky Lynch) اشاره کرد. این انیمیشن به خاطر فیلم‌نامه‌، شخصیت پردازی و ریتم تا حدی مورد انتقاد قرار گرفت، اما منتقدین نحوه ساخت انیمیشن و صداگذاری آن را مورد تعریف و تمجید قرار دادند.

The Addams Family 2

بهترین انیمیشن های 2021

شخصیت‌های عجیب و غریب در دنباله انیمیشن The Addams Family  بازگشته‌اند تا ما را با یک روایت ماوراءالطبیعه، با رگه‌هایی از کمدی سیاه همراه کنند. گرگ تایرنان (Greg Tiernan) و کنراد ورنون (Conrad Vernon) کارگردانی این اثر را برعهده داشته‌اند و فیلم‌نامه آن نیز حاصل همکاری چهار نفر بوده است. در انیمیشن The Addams Family 2 افراد برجسته‌ای به صداپیشگی پرداخته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، شارلیز ترون (Charlize Theron)، کلوئی گریس مورتز (Chloë Grace Moretz)، نیک کرول (Nick Kroll)، اسنوب داگ (Snoop Dogg)، بتی میدلر (Bette Midler)، بیل هادر (Bill Hader) و والاس شاون (Wallace Shawn) اشاره کرد. این اثر داستان خانواده‌ی آدامز را روایت می‌کند که قصد دارند به یک سفر جاده‌ای بروند. انیمیشن The Addams Family 2 توانست به فروشی بالغ بر 120 میلیون دلار برسد.

The Witcher: Nightmare of the Wolf

بهترین انیمیشن های 2021

شاید برخی این سوال را داشته باشند که آیا فرهنگ غرب می‌تواند در ساخت انیمه موفق ظاهر شود یا نه. این جا است که پخش انیمیشنی نظیر The Witcher: Nightmare of the Wolf می‌تواند حکم پاسخ مثبت به این سوال را داشته باشد. این اثر که پر صحنه‌های خشن و غم‌انگیز است، جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن می‌توانیم شاهد حضور هیولاهای مختلف باشیم. معمولا وقتی نام The Witcher به گوش می‌رسد، همه ما یاد گرالت از ریوریا (Geralt of Riveria) که شخصیت اصلی این فرنچایز است، می‌افتیم. اما تمرکز انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf روی کاراکتری به نام وزمیر (Vesemir) است و در این اثر ما به شکلی عمیق‌تر با دنیای ویچر آشنا می‌شویم. غم و اندوه و دوگانگی و ابهام اخلاقی تم اصلی این مورد از لیست بهترین انیمیشن های 2021 است. همین ویژگی هم موجب شده که این انیمه به اثری پیچیده و در عین حال گیرا تبدیل شود. محیط فانتزی و خشونت انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf در کنار استایل جذاب اثر موجب می‌شود که افراد زیادی از تماشای آن لذت ببرند. اگر طرفدار سریال ویچر هستید، توصیه می‌کنیم که حتما این انیمه را ببینید.

PAW Patrol: The Movie

بهترین انیمیشن های 2021

انیمیشن PAW Patrol: The Movie یکی از آثار خوب با رده سنی G است که یعنی افراد با سنین مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند. البته که مخاطب هدف آن بیشتر کودکان کم سن و سال هستند. در این اثر ما شاهد چندین سگ از خود گذشته هستیم که تلاش می‌کنند بهترین تاثیر را داشته باشند. در واقع آن‌ها به کودکان کم سن و سال می‌آموزند که باید در هر زمان و موقعیتی یک فرد خوب باشند.

این انیمیشن کانادایی در ژانر اکشن-ماجراجویی و کمدی بوده که بر اساس PAW Patrol ساخته شده است. انیمیشن PAW Patrol: The Movie مورد قبول منتقدان بود و از نظر تجاری نیز توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. این انیمیشن با بودجه 26 میلیون دلاری ساخته شد و فروشی بالغ بر 144 میلیون دلار را تجربه کرد. قابل ذکر است که دنباله آن با نام PAW Patrol: The Mighty Movie در سال 2023 منتشر خواهد شد.

Sing 2

بهترین انیمیشن های 2021

انیمیشن Sing 2 اثری کمدی و موزیکال بوده و از تولیدات شرکت Illumination محسوب می‌شود و Universal Pictures نیز وظیفه پخش آن را برعهده داشته است. این اثر دنباله نسخه پیشین است که در سال 2016 پخش شده بود. این بار نیز گارث جنینگز (Garth Jennings) نقش نویسنده و کارگردان را برعهده داشته و از جمله صداپیشه‌هایی که در نسخه پیشین بوده‌اند و در این اثر نیز حضور داشته‌اند می‌توان به متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، ریس ویدرسپون (Reese Witherspoon)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، تارون ایگرتون (Taron Egerton)، توری کلی (Tori Kelly)، نیک کرول، جنیفر ساندرس (Jennifer Saunders) و نیک آفرمن (Nick Offerman) اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، صداپیشه‌های جدیدی نیز به انیمیشن Sing 2 اضافه شده‌اند. مثل نسخه پیشین در این اثر نیز شاهد موزیک‌های خواننده‌های مختلفی هستیم. اتفاقات این انیمیشن به وقایع پس از نسخه قبل مربوط می‌شوند. داستان از این قرار است که باستر مون (Buster Moon) و گروه‌اش قصد دارند در Redshore City نمایشی اجرا کنند و می‌خواهند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند.

انیمیشن Sing 2 با بودجه 85 میلیون دلاری ساخته شد و فروشی بالغ بر 406 میلیون دلار را تجربه کرد. این اثر در واقع به پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2021 و دهمین اثر سینمایی 2021 تبدیل شد. به همین دلیل هم ما از آن در لیست بهترین انیمیشن های 2021 یاد کرده‌ایم.

Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms

بهترین انیمیشن های 2021

انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms اثری است که توسط اتان اسپالدینگ (Ethan Spaulding) کارگردانی شده و یک اثر آمریکایی به حساب می‌آید. جرمی آدامز (Jeremy Adams) فیلم‌نامه آن را نوشته و همان‌طور که از نام‌اش می‌توان تشخیص داد، یک انیمیشن مرتبط با فرنچایز Mortal Kombat است. در واقع این انیمیشن دنباله مستقیم انیمیشنی به نام Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge است که در سال 2020 توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros) منتشر شده بود. داستان این اثر با الهام از بازی‌های Mortal Kombat II و Mortal Kombat 3 شکل گرفته و وقایع آن حول محور مسابقاتی که در Outworld اتفاق می‌افتند، می‌چرخد.

لو کین (Liu Kang) انتخاب شده تا سرنوشت خود را به عنوان قهرمان رقابت‌ها دنبال کند. در حالی که اسکورپیون (Scorpion) آمده تا مانع از دستیابی شیناک (Shinnok) به کامیدوگو (Kamidogu) شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این اثر مربوط می‌شود به درگیری اسکورپیون و ساب زیروی (Sub-Zero) جوان.

Injustice

بهترین انیمیشن های 2021

انیمیشن Injustice اثرث ابرقهرمانی بر اساس یک بازی ویدیویی به همین نام است که در سال 2013 عرضه شده بود. آن بازی توسط NetherRealm Studios و بر اساس شخصیت‌های کمیک‌های دی سی ساخته شده بود. این اثر چهل و سومین نسخه از انیمیشن‌های دی سی است. انیمیشن Injustice توسط مت پیترز (Matt Peters) بر اساس داستانی از ارنی آلتبکر (Ernie Altbacker) کارگردانی شده و در آن ما می‌توانیم شاهد حضور شخصیت‌هایی نظیر بتمن و سوپرمن باشیم.

داستان این انیمیشن از این قرار است که سوپرمن توسط جوکر فریب خورده و حالا شرایط خوبی ندارد. در واقع او دیوانه شده و می‌خواهید همسر باردارش، لوئیس لین (Lois Lane)، را به قتل برساند. او قصد دارد با منفجر کردن یک سلاح هسته‌ای، Metropolis را نابود کند. اما در این بین بتمن می‌خواهد تمام تلاش‌اش را به کار گیرد تا بتواند مانع سوپرمن و یاران‌اش شود. منتقدان از نحوه انیمیشن‌سازی و صداگذاری اثر راضی بودند، اما داستان آن را مورد انتقاد قرار دادند.

این بود لیست بهترین انیمیشن های 2021. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره بهترین انیمیشن سال گذشته چیست؟ منتظر پخش کدام انیمیشن در سال جدید هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

کارگردان انیمیشن The Mitchells vs The Machines کیست؟ مایکل ریاندا انیمیشن The Mitchells vs The Machines را کارگردانی کرده است. این عنوان را می‌توان یکی از بهترین انیمیشن های 2020 و 2021 دانست.

بهترین انیمیشن های سال 2021 کدام است؟ در میان بهترین انیمیشن های سال 2021 می‌توان به عناوینی مانند Wish Dragon ، Lucaو The Mitchells vs The Machines اشاره کرد.

بهترین انیمیشن های سال 2021 دیزنی و پیکسار کدام است؟ در میان انیمیشن‌های ساخت ۲۰۲۱ شرکت دیزنی و پیکسار می‌توان به لوکا اشاره کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-2021/
ads
ads