داغ ترین ها :
تیک تاک و پابجی در رده نخست بهترین اپلیکیشن و بازی‌های موبایل قرار گرفتند

تیک تاک و پابجی در رده نخست بهترین اپلیکیشن و بازی‌های موبایل قرار گرفتند

هنگامی که کروناویروس به صورت گسترده شیوع پیدا کرد و تبدیل به پاندمی شد، جست‌وجوی مردم در سراسر جهان برای نصب برنامه و بازی‌های گوناگون افزایش یافت؛ اما در حال حاضر نصب برنامه‌ها در پلتفرم گوگل و اپل به ترتیب معادل 1.2 و 2.1 درصد کاهش یافت و این در حالی است که درآمدها با افزایش همراه بوده است. کاربران گوشی‌های هوشمند در سه ماهه ژوئیه تا سپتامبر، 33.6 میلیارد دلار در گوگل پلی و اپ استور برای دانلود برنامه‌ها، خریدهای درون برنامه‌ای و اشتراک هزینه کرده‌اند؛ این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (29.2 میلیارد دلار) با رشد 15.1 درصدی همراه بوده است؛ البته سرعت این افزایش درآمد و فروش در حال کاهش است. حالا آمار جالبی منتشر شده که نشان می‌دهد بهترین اپلیکیشن در حال حاضر تیک تاک است و طرفداران زیادی هم دارد. گوشی های گیمینگ توانایی بالایی در اجرای بازی و سایر اپلیکیشن ها دارند، لذا خرید آنها برای افرادی که استفاده پردازشی سنگین از گوشی هوشمند دارند، توصیه می شود.

پر استفاده ترین اپلیکیشن و بازی موبایل

آمار استفاده از گوگل پلی و اپ استور در سه ماهه سوم سال 2021 میلادی

کماکان فروشگاه اپل (App Store) با درآمد 21.5 میلیارد دلار (رشد 13.2 درصدی در مقایسه با سال گذشته) توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد و این در حالی است که پلتفرم گوگل فقط 12.1 میلیارد دلار (رشد 18.6 درصد) پیشرفت را در سودآوری خود تجربه کرده است. اطلاعات منتشرشده از سوی SensorTower نشان می‌دهد تیک تاک (TikTok) موفق شده است عنوان پردرآمدترین برنامه در سراسر جهان را از هر دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در سه ماهه سوم سال کسب کند. این اپلیکیشن محبوب به تازگی موفق شده است رکورد 3 میلیارد دانلود و نصب را هم به دست آورد؛ بنابراین تیک تاک نخستین شبکه اجتماعی به غیر از فیسبوک بوده که توانسته این کار بزرگ را انجام دهد. با این که تیک تاک به عنوان برترین برنامه اپ استور شناخته شد، اما نتوانست این مسئله مهم را در گوگل هم تجربه کند. در گوگل، برنامه Google One موفق شد رتبه نخست را به لطف اشتراک در سرویس ذخیره‌سازی ابری به دست آورد. همچنین Piccoma در مجموع با 130 درصد رشد توانست در جایگاه دوم قرار گیرد و در ادامه یوتیوب و Disney+ هم موفق شدند به ترتیب جایگاه‌های بعد را به خود اختصاص دهند.

بهترین اپلیکیشن های سه ماهه اخیر 2021

بهترین برنامه‌های رشدیافته در سه ماهه سوم سال 2021 میلادی

بد نیست بدانید بازی‌های موبایل هم بیشتر از هر زمان دیگری مورد استقبال کاربران قرار گرفتند و بر اساس آمار موجود، کاربران 7.7 درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال گذشته برای خرید بازی هزینه کردند که معادل 22.4 میلیارد دلار می‌شود؛ سهم گوگل پلی و اپ استور از این مبلغ به ترتیب معادل 13.1 و 9.3 میلیارد دلار بوده است.

محبوب ترین اپلیکیشن ها از نظر میزان مصرف

آمار مربوط به دریافت بازی از پلتفرم‌های اپ استور و گوگل پلی در سه ماهه سوم سال 2021 میلادی

بازی Tencent PUBG Mobile همانند سه ماهه قبل با 5 میلیارد دلار درآمد به عنوان برترین بازی موبایل شناخته می‌شود و این در حالی است که بازی Honor of Kings هم در جایگاه دوم قرار دارد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، جایگاه سوم برترین بازی‌های موبایل هم در اختیار Genshin Impact بوده که تنها پس از یک سال توانسته 2 میلیارد دلار درآمد کسب کند. در ادامه بازی‌های Pokemon Go و Roblox هم موفق شده‌اند جایگاه‌های چهارم و پنجم را به دست آورند.

 

 

تیک تاک و پابجی بهترین اپلیکیشن و بازی‌های موبایل شدند

لیست بهترین بازی‌های رشدیافته موبایل برای سه ماهه سوم سال 2021 میلادی

شما می‌توانید گزارش کامل منتشرشده را از SensorTower مشاهده کرده و با جزیئات پیرامون آن، آشنا شوید.

 

آخرین اخبار مرتبط با اپلیکیشن های موبایل:

دستیار صوتی سیری 10 ساله شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%a7%da%a9/
ads
ads