داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید

بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید

با توجه به اینکه سالانه گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند زیادی مبنی بر سیستم عامل اندروید راهی بازار می‌شود، به همین دلیل شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا شروع به تولید انواع اپلیکیشن و برنامه در زمینه‌های متنوع کردند که در این مقاله از فروشگاه اینترنتی تکنولایف قصد داریم تا پرطرفدارترین برنامه های اندروید در حوزه‌های مختلف را به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

تنوع برند فوق‌العاده تکنولایف را پیش از خرید گوشی بررسی کنید.

بهترین برنامه های اندروید در حوزه آموزش زبان انگلیسی

اگر قصد دارید تا به صورت متوالی با نظمی قابل قبول به آموزش خودخوان زبان انگلیسی بپردازید، پس بهتر است که از برنامه های کاربردی زبان انگلیسی استفاده کنید که نسخه دانلودی آن‌ها برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

برنامه گرامرلی grammarly

برنامه گرامرلی grammarly از بهترین برنامه های موبایل برای زبان انگلیسی

اگر به در حوزه تولید محتوا به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنید یا در طول روز به هر دلیل جملات و کلمات زیادی را به زبان انگلیسی می‌نویسید یا ویرایش می‌کنید، پس قطعا به نصب اپلیکیشن گرامرلی نیاز پیدا می‌کنید. این اپلیکیشن یکی از تخصصی‌ترین و پرطرفدارترین برنامه های جهان در زبان انگلیسی است که بعد از نصب و فعال سازی روی کیبورد دستگاه، به صورت خودکار جملات نوشته شده شما را از لحاظ گرامری و دیکته به بهترین نحو ویرایش می‌کند و کمک می‌کند که شما رایتینگ بهتر و تخصصی‌تری را بنویسید. برای نصب اولیه این برنامه نیاز به پرداخت هیچگونه پولی ندارید و در ادامه می‌توانید با گوگل اکانت خود وارد آن شوید؛ اما برای استفاده از بخش پیشرفته برنامه نیاز به خرید اشتراک سالانه دارید که برای آن نیاز به پرداخت دلاری دیده می‌شود.

دانلود اپلیکیشن گرامرلی از گوگل پلی

برنامه لرنیت LEARNit

برنامه لرنیت LEARNit برنامه کاربردی اندروید

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید، برای برنامه لرنیت تفاوتی نمی‌کند که در کدام سطح قرار دارید، زیرا این برنامه به عنوان یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه های کاربردی موبایل شناخته شده که دانلود و نصب آن کاملا رایگان است و در آن برنامه‌های آموزشی کاملا از سطج ابتدایی و اولیه تا سطح پیشرفته که به C1 معروف است، وجود دارد و شما می‌توانید با طی کردن هر کدام از درس‌ها به سطح بعدی بروید. در هر درس (Lesson) دسته بندی‌های متفاوت مکالمه ()، گرامر ()، کلمات ()، ریدینگ ()، گفتار ()، شنیدن () و مرور کلمات () قرار دارد که با شما می‌توانید با گوش دادن به آن‌ها به بهتر کردن وضعیت زبان انگلیسی خود تا حد زیادی کمک کنید؛ البته داستان اینجاست که تمام بخش‌های این اپلیکیشن رایگان نیست و برای استفاده تخصصی و کامل از آن باید برای خرید اشتراک اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن لرنیت از گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن های کسب و کار اندروید

اپلیکیشن Asana

اپلیکیشن مدیریت پروژه آسانا

Asana اپلیکیشنی است که برای مدیریت تیم‌ها و کنترل روند پیشرفت پروژه می‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این اپلیکیشن اعضای تیم متوجه خواهند شد که هر یک چه فعالیتی را انجام می‌دهد، وظایف در چه زمانی به اتمام خواهد رسید و همچنین می‌توانند به یکدیگر در انجام وظایف کمک کنند. شما می‌توانید تمامی جزئیات پروژه را در اپلیکیشن وارد کرده و به محیطی دسترسی داشته باشید که حتی نیروهای دورکار نیز از کوچک‌ترین جزئیات پروژه آگاه خواهند بود. درواقع اپلیکیشن Asana کمک می‌کند در هر لحظه به اجزای تیم دسترسی داشته و روند پیشرفت پروژه را مدیریت کنید.

 

دانلود اپلیکیشن Asana از گوگل پلی

 

اپلیکیشن AnyDesk

اپلیکیشن AnyDesk

اپلیکیشن AnyDesk به شما اجازه می‌دهد به‌صورت از راه دور و با استفاده از گوشی هوشمندتان به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل شده و از آن استفاده کنید. درواقع تنها امکان نظارت بر دستگاه وجود ندارد، بلکه می‌توانید با توجه به نیازتان به کامپیوتر یا لپ تاپ فرمان داده و از امکانات مختلف کامپیوترتان استفاده کنید. چنین ویژگی زمانی کارآمد است که نیاز به انجام کاری روی دستگاهتان داشته باشید، اما دسترسی به‌صورت محلی به کامپیوتر یا لپ تاپتان در آن لحظه وجود نداشته باشد.

 

دانلود اپلیکیشن AnyDesk از گوگل پلی

 

اپلیکیشن Microsoft Teams

اپلیکیشن Microsoft Teams

مایکروسافت تیمز پیام‌رسان حرفه‌ای ردموندی‌ها است که البته بیشتر برای کسب‌وکارها توسعه یافته و امکانات درخور توجهی به کاربران ارائه می‌دهد. در کنار دسترسی به امکانات ساده مانند چت متنی، ساخت گروه و انتقال اسناد، مایکروسافت تیمز به شما اجازه می‌دهد که از ویژگی‌های حرفه‌ا‌ی‌تری مانند برگزاری ویدئو کنفرانس در گروه‌های بیش از ۲۰۰ نفر برگزار کنید. در حال حاضر شرکت‌ها و کسب و کارهای مطرح دنیا از مایکروسافت تیمز برای دسترسی نزدیک به کارکنان و مشتریان خود استفاده می‌کنند.

 

دانلود اپلیکیشن Microsoft Teams از گوگل پلی

 

ابر مقاله زیر پایانی بر جستجوی شما برای بازی خواهد بود:
نصب بهترین بازی های اندروید

 

بهترین اپلیکیشن های موسیقی و صدا اندروید

اپلیکیشن Cubasis 3

اپلیکیشن Cubasis 3

Cubasis 3 اپلیکشینی حرفه‌ای در ویرایش و تدوین موسیقی است که امکانات گسترده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. درواقع شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید روی گوشی هوشمند یا تبلت خود به صورت حرفه‌ای اقدام به ویرایش موسیقی دلخواهتان کنید و افکت‌های مختلف را به آن اضافه کرده و اثر ایده‌آلتان را بسازید.

 

دانلود اپلیکیشن Cubasis 3 از گوگل پلی

 

اپلیکیشن Castbox

اپلیکیشن Castbox برای پادکست

اگر علاقه‌مند به گوش فرا دادن به پادکست هستید، اپلیکیشن Castbox می‌تواند گزینه‌ی دلخواهتان باشد. استفاده از اپلیکیشن رایگان است، اما برای دسترسی به برخی از پادکست‌ها باید حق اشتراک بپردازید. شما می‌توانید پادکست دلخواهتان را به‌صورت آنلاین گوش داده یا آن را دانلود کرده و هر زمانی که خواستید از پخش آن لذت ببرید. اپلیکیشن Castbox علاوه بر اینکه از رادیو FM برخوردار است، امکان پخش کتاب‌های صوتی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن Castbox از گوگل پلی

 

اگر سلامت روان برایتان اهمیت دارد توصیه می‌کنیم از مطلب زیر دیدن کنید.
معرفی بهترین اپلیکشین‌ها سلامت روان

 

 

اپلیکیشن Anchor

اپلیکیشن Anchor

اگر علاقه‌مند به ساخت پادکست هستید و به اپلیکیشنی حرفه‌ای در این زمینه نیاز دارید، Anchor اپلیکیشنی است که می‌تواند مشکلات شما را برطرف سازد. در این اپلیکیشن، ابزارهای مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا پادکست‌هایی را که ساخته‌اید ساخته و سپس مدیریت کنید. پس از ساخت پادکست نیز آن‌ها را در پلتفرمی که در نظر دارید به اشتراک قرار دهید.

 

دانلود اپلیکیشن Anchor از گوگل پلی

 

زبان ترکی استانبولی را با برنامه های اندروید فرابگیرید:
اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی ios  و اندروید رایگان

 

بهترین اپلیکیشن های سرگرمی اندروید

اپلیکیشن Bitmoju

اپلیکیشن Bitmoju

اپلیکیشن Bitmoju برای ساخت استیکر و آواتار

 

اپلیکیشن بیتموجو به شما اجازه می‌دهد ایموجی‌هایی البته با تصویر و چهره‌ی کارتونی خود یا اشخاص دیگر ساخته و از آن‌ها در پیام‌رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و فیلترهای مختلفی برای زیباتر ساختن ایموجی‌هایتان به شما می‌دهد.

 

دانلود اپلیکیشن Bitmoju از گوگل پلی

 

اپلیکیشن MiniReview

اپلیکیشن MiniReview

بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی با خواندن نقد و بررسی‌ها در مورد عناوین جدید، اطلاعات مورد نیازشان را از بازی‌ها به دست می‌آورند. اپلیکیشن MiniReview نیز چنین فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا بیشتر در مورد بازی‌های منتشر شده بدانید و حتی نظر خود را در مورد بازی‌ها با اعضای دیگر این اپلیکیشن به اشتراک قرار دهید.

 

دانلود اپلیکیشن MiniReview از گوگل پلی

 

اپلیکیشن TV Time

اپلیکیشن TV Time

اگر از افرادی هستید که برنامه‌های تلویزیونی شامل سریال، مستند یا انیمیشن‌ها را در پلتفرم‌های اینترنتی و استریم تماشا می‌کنید، اپلیکیشن TV Time به شما اجازه می‌دهد که از زمان پخش برنامه‌ها، اخبار، زمان انتشار قسمت‌های جدید و موارد دیگر باخبر شوید. این اپلیکیشن برای تماشای برنامه‌ها نیست و بیشتر به شما کمک می‌کند از زمان پخش سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان در پلتفرم‌های مختلف مطلع شوید.

دانلود اپلیکیشن TV Time از گوگل پلی

 

اگر در گوشی فیلم تماشا میکنید احتمالا به مقاله زیر نیاز داشته باشید:
چگونه زیرنویس را به فیلم اضافه کنیم

 

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید

اپلیکیشن PicsArt

اپلیکیشن PicsArt به شما اجازه می‌دهد به‌صورت حرفه‌ای تصاویر و ویدئوهای دلخواهتان را ویرایش کنید. در این اپلیکیشن، امکانات گسترده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد که شامل ابزار و حتی فیلترهای هوشمند می‌شود. کار با اپلیکیشن PicsArt به‌صورتی است که هر دو کاربر حرفه‌ای و آماتور را راضی کند.

 

دانلود اپلیکیشن PicsArt از گوگل پلی

 

اپلیکیشن Adobe Lightroom

اپلیکیشن Adobe Lightroom

اپلیکیشن Adobe Lightroom علاوه بر اینکه امکانات حرفه‌ای برای ویرایش عکس را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه می‌توانید از آن برای عکاسی نیز استفاده کنید. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و به شما اجازه می‌دهد تصاویر را به حالتی که در نظر دارید ویرایش کنید.

دانلود اپلیکیشن Adobe Lightroom از گوگل پلی

 

 

 

اپلیکیشن Capcut

اپلیکیشن Capcut

کپ کات، ابزاری ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند ویدئوهای خود را ویرایش کنند، اما تجربه‌ی کافی در این زمینه ندارند. CapCut ابزار مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید ویدئوها را در کوتاه‌ترین زمان به حالتی که می‌خواهید ویرایش زده و آن‌‌ها را در پلتفرم دلخواهتان به اشتراک قرار دهید.

 

لینک دانلود اپلیکیشن Capcut از گوگل پلی

 

بهترین برنامه های گوشی اندروید در کتابخوانی

اگر فردی بودید که تا پیش از همه‌گیر شدن گوشی‌هایب هوشمند در زندگی به طور مداوم کتاب می‌خواندید و از این عادت لذت می‌بردید؛ اما امروزه به دلیل تغییر لایف استایل کمی با خواندن کتاب‌های کاغذی چالش دارید، بهتر است به جای حذف کتاب از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کتابخوانی استفاده کنید. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین نرم افزارهای اندروید کتابخوان را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن کتابخوان Moon + Reader Pro

یکی از بهترین و برنامه های خوب برای گوشی اندروید جهت مطالعه کتاب، برنامه موون ریدر پرو است که بیش از 1000 کتاب را درون خودش دارد و شما با نصب این اپلیکیشن و خرید نسخه پولی آن می‌توانید به تمام کتاب‌های آن دسترسی پیدا کنید. این برنامه حتی به شما اجازه هایلایت کردن تکست‌ها و بخش‌هایی از متن را هم به رنگ‌های مختلف می‌دهد که این یکی از مزیت‌های نصب و استفاده از آن اپلیکیشن کتابخوان Moon + Reader Pro به حساب می‌آید.

لینک دانلود اپلیکیشن Moon + Reader Pro از گوگل پلی

سخن آخر

اندروید سیستم عامل پرطرفدار و پرکاربردی است که روی تمام گوشی‌های جهان به غیر از گوشی‌های ساخت اپل قرار دارد، برای همین برای این سیستم عامل قاعدتا برنامه‌های مختلفی تا به امروز برنامه نویسی شده که در مقاله بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید از تکنولایف به معرفی برنامه از حوزه‌های مختلف پرداختیم. اگر شما هم تا کنون از برنامه خاصی برای کتابخواندن، ویرایش عکس و فیلم، آموزش زبان انگلیسی و حوزه‌های دیگر استفاده کردید که در طی استفاده از آن‌ها راضی بودید، می‌توانید با معرفی برنامه در قسمت کامنت‌ها، تجربه خود را با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید؛ همچنین در صورتیکه از هر کدام از برنامه‌های معرفی شده در همین مقاله استفاده کردید، می‌توانید نظر خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین اپلیکیشن اندروید برای ویرایش عکس کدام است؟

اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که می‌توان به ادوبی لایت روم و PicsArt اشاره کرد.

اپلیکیشن TV Time چه کاربردی دارد؟

از این اپلیکیشن برای دانستن زمان پخش سریال و فیلم در پلتفرم‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید.

آیا اپلیکیشن مایکروسافت تیمز رایگان است؟

بله. شما می‌توانید از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز به‌صورت رایگان استفاده کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. جلال مقدم سلیمی

    نظری ندارم🙂

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads