داغ ترین ها :
معرفی بهترین مدل اپل واچ

معرفی بهترین مدل اپل واچ

اگر از ایفون استفاده می‌کنید و می‌خواهید ساعت هوشمند برای تهیه کنید، بهترین انتخاب برای شما اپل واچ است، ساعت‌های هوشمندی که بیشترین هماهنگی را با ایفون‌ها دارند. حال که تصمیم به خرید اپل واچ گرفتید آیا می‌دانید بهترین مدل اپل واچ کدام است؟ آیا می‌دانید چه انتخاب‌هایی پیش روی شماست؟ در ادامه همراه تکنولایف باشید تا مدل‌های مختلف اپل واچ را به شما معرفی کنیم.

 

سری های مختلف اپل واچ را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت اپل واچ

بهترین اپل واچ کدام است؟

بهترین ساعت اپل برای خرید در حال حاضر کدام است؟ اپل در سایت رسمی خود در حال حاضر تنها سه مدل اپل واچ را برای فروش قرار داده است؛ اپل واچ SE نسل دوم، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2! در بازار ایران البته شرایط کمی متفاوت است و اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 7 و سری 8 هم هنوز به فروش می‌رسند و به همین جهت هم تمامی این مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2 در کناری واچ سری 9 و ایفون‌های سری 15 معرفی شد و قطعا در حال حاضر بهترین ساعت هوشمند اپل و یکی از بهترین‌های موجود در جهان است. این مدل در بسیاری از زمینه‌ها دقیقا مانند نسل قبلی است و به همین جهت هم در این بخش تنها به تغییرات نسبت به نسل قبل می‌پردازیم و از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

واچ اولترا 2 نسبت به نسل قبلی نمایشگر روشن‌تری دارد و پنل حالا می‌تواند 3000 نیت روشنایی تولید کند که در مقایسه با روشنایی 2000 نیتی واچ اولترا 50 درصد بیشتر است. این یعنی حتی در شدیدترین شرایط تابش نور خورشید هم می‌توانید محتوای واضحی را درون نمایشگر واچ اولترا 2 مشاهده کنید.

اپل واچ اولترا 2

در ساعت جدید تراشه از S8 به S9 تغییر کرده و در نتیجه ترانزیستورها 60 درصد بیشتر شده‌اند و سرعت نهایی ساعت 30 درصد افزایش پیدا کرده است. حافظه داخلی نیز از 32 گیگابایت به 64 گیگابایت افزایش پیدا کرده و در نسل جدید فضای بسیار بیشتری برای ذخیره دیتاها دارید. به لطف تراشه جدید سیری می‌تواند پردازش‌های مختلف را به روی خود ساعت انجام دهد و آن را به اینترنت ارسال نکند. این یعنی سرعت پاسخگویی سیری بسیار بیشتر شده است.

اپل واچ اولترا 2 در مقایسه با نسل قبلی 25 درصد سنسورهای دقیق‌تری دارد و از تراشه Ultra Wideband نسل دوم استفاده می‌کند. در نهایت قابلیت Double tap به ساعت جدید اضافه شده که به شما کمک می‌کند با یک دست بتوانید با ساعت کار کنید و دستورات را بدون لمس نمایشگر به آن انتقال دهید. در سایر زمینه‌ها واچ اولترا دقیقا همان نسل قبلی است و از طراحی، کیفیت نمایشگر، شارژدهی باتری، سنسورها و کیفیت ساخت یکسانی استفاده می‌کند.

 

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند اوشن

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند لوپ آلپاین

 

اپل واچ سری 9

اپل واچ‌های جدید اپل طی چند سال اخیر تغییرات بنیادینی نداشته‌اند تنها از نظر سخت افزاری و برخی از قابلیت‌ها بهبود پیدا کرده‌اند و این در مورد واچ سری 9 نیز صدق می‌کند. به همین جهت در ادامه تنها به تفاوت‌های اپل واچ سری 9 نسبت به نسل قبل که بالا توضیح دادیم می‌پردازیم. این ساعت هوشمند حالا از تراشه S9 قدرت می‌گیرد که به گفته اپل 60 درصد ترانزیستورهای بیشتری دارد و 30 درصد عملکرد سریع‌تر و روان‌تری را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. همچنین مقدار حافظه داخلی از 32 گیگابایت به 64 گیگابایت ارتقاء پیدا کرده تا شما بتوانید موزیک‌ها و برنامه‌های بسیار بیشتری را به روی اپل واچ خود داشته باشید.

اپل واچ سری 9

نمایشگر این مدل از نظر اندازه یا کیفیت به نسبت نسل قبلی تغییری نداشته ولی روشنایی آن دو برابر شده است! بله درست خواندید، روشنایی اپل واچ سری 9 به 2000 نیت افزایش پیدا کرده است، عددی که اپل واچ سری 8 تنها 1000 نیت است. همچنین روشنایی این صفحه نمایش تا 1 نیت کاهش پیدا می‌کند تا در تاریکی شب چشم‌ها آسیب نبینند و خسته نشوند. اپل واچ سری 9 حالا از قابلیتی به نام Double Tap بهره می‌برد. به لطف این قابلیت شما با یک دست می‌توانید با ساعت خود کار کنید و تنها کافیست که نوک انگشت اشاره و انگشت شست را دو بار به هم بزنید.

از این طریق شما می‌توانید به تماس دریافتی پاسخ دهید یا مثلا موزیک را قطع و وصل کنید. با این کار حتی می‌توانید بین ویجت‌ها جابجا شوید و آلارم خود را قطع کنید. این ویژگی کاربرد بسیار زندگی روزمره خواهد داشت و یکی از مزایای نسل جدید است. در واچ سری 9 سیری پردازش‌ها را روی ساعت انجام می‌دهد و نیازی به اینترنت ندارد. این ساعت به تراشه Ultra Wideband نسل دوم نیز مجهز شده و سنسورهای آن تا 25 درصد دقیق‌تر شده‌اند.

 

قیمت اپل واچ سری 9

 

 

 

اپل واچ اولترا؛ پرواز به بی‌نهایت!

اگر به دنبال بهترین اپل واچ هستید باید شما را با اپل واچ اولترا آشنا کنیم، محصولی که برای اولین سال توسط اپل به بازار عرضه شده است. این ساعت هوشمند قیمت بالایی دارد و برای کاربرانی ساخته شده که یا ورزش‌های بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهند یا می‌خواهد از ساعت در شرایط سخت آب و هوایی مانند کویر، قطب، اقیانوس و موارد این‌چنینی استفاده کنند.

صفحه نمایش این مدل اندازه‌ای 1.92 اینچی دارد و با برخورداری از رزولوشن 502 در 410 در هر اینچ از 338 پیکسل میزبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر از 1000 به 2000 نیت افزایش پیدا کرده است تا شما در سخت‌ترین شرایط و کویر هم بتوانید محتوای پنل را به وضوح و بدون هیچ مشکلی مشاهده کنید.

بدون شک اپل واچ اولترا مقاوم‌ترین ساعت هوشمند اپل است؛ چرا که مقاومت در برابر آب به 100 متر افزایش پیدا کرده و گواهی نظامی MIL-STD 810H نیز به این ساعت اضافه شده است. به‌علاوه مقاومت شیشه نمایشگر نیز تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا کرده است تا دچار شکستگی نشود. به این ساعت یک دکمه جدید نیز اضافه شده که به شما امکان می‌دهد تا به برخی بخش‌ها دسترسی مستقیم داشته باشید.

بهترین ساعت اپل واچ

عمکلرد GPS در این ساعت هوشمند بهبود داده شده تا بتواند در سخت‌ترین شرایط نیز سیگنال‌ها را دریافت و ارسال کند. اسپیکر نیز از یک عدد به دو عدد رسیده و قابلیت Siren باعث می‌شود تا صدای کمک خواستن شما با تا فاصله 180 متری شنیده شود که برای قرارگیری در موقعیت‌های خطرناک بسیار کاربرد دارد. بد نیست بدانید که واچ اولترا به لطف قابلیت Depth Gauge می‌تواند عمق آب را تا 40 متر به طور دقیق به شما نمایش دهد.

شارژدهی باتری این ساعت نیز بسیار بهتر شده و حالا می‌تواند با استفاده نرمال حدود 36 ساعت دوام بیاورد. این شارژدهی در حالت کم‌مصرف می‌تواند تا 60 ساعت افزایش پیدا کند. شما می‌توانید بند این ساعت را نیز دقیقا متناسب با فعالیت مورد نظر خود خریداری کنید و مثلا اگر قصد شنا کردن دارید بند مخصوص به این ورزش را خریداری کنید. در مورد تفاوت بندهای اپل واچ اولترا در مطلب دیگری توضیح داده ایم.

از دیگر مشخصات این ساعت می‌توان به بدنه تیتانیومی، امکان اضافه کردن سیم‌کارت، وزن 61 گرمی و ضخامت 14.4 میلی‌متری اشاره کرد.

 

قیمت اپل واچ اولترا

 

آشنایی با اپل واچ اولترا:
بررسی تخصصی اپل واچ اولترا

 

اپل واچ SE نسل دوم

اپل واچ se نسل دوم یا بهتر است بگوییم اپل واچ SE 2022 به صورت همزمان با واچ سری 8 و واچ اولترا به بازار معرفی شد. این ساعت هوشمند ارزان‌ترین نسخه‌ای است که می‌توانید از بین ساعت‌های هوشمند اپل انتخاب کنید. البته این به معنای بد بودن یا ضعیف بودن اپل واچ SE 2022 نیست و اتفاقا این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای اکثر کاربران باشد.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.78 اینچی از نوع Retina LTPO OLED با رزولوشن 448 در 368 استفاده می‌کند و در نتیجه تراکم پیکسلی خوب 326 را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1000 نیت است و این یعنی در روزهای آفتابی نیز بدون مشکل می‌توانید محتوای صفحه نمایش را مشاهده کنید. البته باید بدانید که اپل واچ SE 2022 از داشتن AOD بی‌بهره است.

این ساعت که 33 گرم وزن دارد و فریم آن هم آلومینیومی است از تراشه Apple S8 قدرت می‌گیرد و این یعنی سرعت آن دقیقا مانند اپل واچ سری 8 یا اپل واچ اولترا است. 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم در کنار تراشه خوب باعث می‌شود شما بتوانید محتوای مورد نظر خود را به اپل واچ انتقال دهید و مثلا به موزیک مورد علاقه خود از طریق ایرپاد گوش دهید.

بهترین اپل واچ

جالب است که اپل قابلیت تشخیص تصادف را به این محصول هم اضافه کرده و از این طریق در مواقعی که تصادف تشخیص داده شود به صورت خودکار ساعت شما با مرکز اورژانس تماس برقرار می‌کند. سنسور تشخیص ضربان قلب نسل دوم حالا دقیق‌تر شده و به خوبی می‌تواند ضربان قلب شما را بسنجد. در کنار این سنسور وضعیت خواب شما نیز پیگیری می‌شود و اپل واچ SE می‌تواند فعالیت ورزشی شما را نیز به طور دقیق پیگیری کند. ناگفته نماند که این ساعت تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توانید با آن شنا کنید.

همه این امکانات با یک قیمت منطقی و خوب همراه می‌شود تا اپل واچ SE نسل دوم به بهترین اپل واچ برای اکثر کاربران تبدیل شود، مگر این که قابلیت AOD برای شما اهمیت بالایی داشته باشد یا مثلا حتما به سنسور سنجش اکسیژن خون نیاز داشته باشید.

 

قیمت اپل واچ SE 2022 44 میلی متری

 

قیمت اپل واچ SE 2022 40 میلی متری

 

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 در بخش‌هایی دقیقا مانند واچ SE است، برای مثال این محصول نمایشگر 1.9 اینچی با فناوری مشابه دارد و تراکم 326 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. روشنایی این صفحه نمایش هم دقیقا 1000 نیت است. از طرفی تراشه Apple S8 و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم باعث می‌شود تا بخش سخت افزار را نیز کاملا یکسان بدانیم.

حال که تشابهات را ذکر کردیم وقت آن است که به برتری‌های اپل واچ سری 8 بپردازیم. این ساعت هوشمند به غیر از این که تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است به لطف گواهی IP6X می‌تواند در برابر گرد و خاک نیز مقاومت کند. این محصول از AOD استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که شبیه به یک ساعت کلاسیک همیشه اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. در زمینه سنسورها نیز واچ سری 8 کامل‌تر از واچ SE است.

بهترین اپل واچ کدام است

این ساعت هوشمند علاوه بر امکانات واچ SE می‌تواند اکسیژن خون شما را بسنجد و از ضربان قلب شما نوار قلب تهیه کند. همچنین به غیر از تشخیص تصادف این مدل می‌تواند افتادن شدید از ارتفاع را نیز تشخیص دهید و با واحدهای مرتبط تماس برقرار کند. در کنار همه این موارد سنسور سنجش دما نیز اضافه شده تا اپل واچ سری 8 بهتر بتواند عادت ماهانه بانوان را پیگیری کند.

اپل واچ سری 8 حالا از قابلیت جدیدی به نام Low Power Mode هم استفاده می‌کند. اگر این قابلیت را روشن کنید شارژدهی 18 ساعته به 36 ساعت افزایش پیدا می‌کند و دوام باتری ساعت به نوعی دو برابر می‌شود. اگر برتری‌های این ساعت که به آن‌ها اشاره کردیم برای شما اهمیت دارد پس باید اپل واچ سری 8 را بهترین ساعت اپل واچ برای شما بدانیم. در مطلب دیگری به صورت کامل به بررسی اپل واچ 8 پرداخته ایم.

 

قیمت اپل واچ سری 8 41 میلی متری

 

قیمت اپل واچ سری 8 45 میلی متری

 

 

نگاهی به بهترین مدل های اپل واچ قدیمی

درست است که تنها سه مدل گفته شده در بالا به صورت رسمی توسط خود اپل به فروش می‌رسند اما شما همچنان می‌توانید واچ سری 7 و اپل واچ SE نسل اول را در بازار خریداری کنید و به همین جهت در ادامه این دو مدل را هم در ادامه مطلب بهترین نوع اپل واچ به شما معرفی می‌کنیم.

 

خرید انواع بند اپل واچ در تکنولایف: بند اپل واچ

اپل واچ SE 2021

در بالا نسل دوم اپل واچ SE را به شما معرفی کردیم و از آنجایی که این مدل تفاوت زیادی با نسل جدید ندارد تنها به ذکر تفاوت‌های موجود میان آن‌ها بسنده می‌کنیم. اپل واچ SE نسل اول از تراشه Apple S5 استفاده می‌کند و در مقایسه با تراشه Apple S8 نسل جدید قطعا مقداری کندتر است. در این محصول خبری از قابلیت تشخیص تصادف نیست و سنسور ضربان قلب نیز مقداری دقت کمتری دارد.

بهترین سری اپل واچ

اگر تفاوت‌های گفته شده برای شما اهمیت زیادی ندارد پس می‌توانید به جای اپل واچ SE نسل دوم، واچ SE نسل اول را خریداری کنید.

اپل واچ سری 7

یکی از انتقاداتی که کاربران به اپل واچ سری 8 وارد کردند موضوع تغییرات بسیار کم نسبت به نسل قبلی بود و حالا در این بخش متوجه می‌شویم که این انتقاد خیلی هم بی‌راه نیست و اپل واچ سری 7 با سری 8 عملا در زمینه سنسور سنجش دمای بدن و تشخیص تصادف و افتادن از ارتفاع و برخی از ویژگی‌های بسیار کوچک دیگر تفاوت دارد. بنابراین می‌توانید به جای اپل واچ سری 8، سری 7 را خریداری کنید و مطمئن باشید که چیز زیادی را از دست نمی‌دهید.

بهترین نوع اپل واچ

 

برای انتخاب بهتر اپل واچ مطلب زیر را بخوانید:
راهنمای خرید اپل واچ

 

سوالات متداول

بهترین سری اپل واچ کدام است؟ قطعا اپل واچ اولترا بهترین ساعت هوشمند اپل است و ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مانند مقاومت بسیار بالا، روشنایی 2000 نیت، GPS قوی‌تر، اسپیکرهای دوتایی و … دارد. البته نسل دوم این ساعت با بهبودهایی معرفی شده و به زودی در ایران موجود می‌شود.

ارزان‌ترین ساعت هوشمند اپل کدام است؟ اپل بالاخره واچ سری 3 را از گردانه خارج کرد و به همین دلیل اول واچ SE نسل دوم حالا به ارزان‌ترین ساعت هوشمند شرکت اپل تبدیل شده است.

اپل واچ سری 8 بخریم یا سری 7؟ این دو سری با هم تفاوت‌های زیادی ندارند و تنها اگر برای شما سنسور سنجش دما، قابلیت تشخیص تصادف، قابلیت تشخیص سقوط و موارد کوچک این‌چنینی اهمیت دارد به سراغ واچ سری 8 بروید.

اپل واچ سری 9 بهتر از سری 8 است؟ بله این ساعت 25 درصد سنسورهای دقیق‌تری دارد و 60 درصد قدرت بیشتری را ارائه می‌کند. میزان حافظه این ساعت 64 گیگابایت است و روشنایی آن تا 2000 نیت افزایش پیدا می‌کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86/
ads
ads