داغ ترین ها :
بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی‌های استراتژیک بر توانایی افراد برای تفکر تاکید می‌کنند و نیازمند مهارت، توانایی تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی دقیق و مقداری شانس هستند. این نوع بازی‌ها ذهن شما را به چالش می‌کشند، چراکه یک استراتژی همیشه دو بار مفید واقع نمی‌شود؛، درنتیجه، موفقیت یا عدم موفقیت در آن‌ها کاملا به عملکرد و درایت خودتان بستگی دارد. در این مقاله از تکنولایف، ما ضمن معرفی بهترین بازی استراتژیک اندروید، لیستی از برترین بازی‌های استراتژیک آفلاین و آنلاین مناسب برای دستگاه‌های اندروید را معرفی می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید با انتخاب یک بازی مناسب ذهن خود را تقویت کنید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست محبوب های شما:

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آنلاین

  در اینجا لیستی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید را آورده‌ایم. راستی، برای این بازی‌های جذاب گوشی گیمینگ دارید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است و قصد خرید گوشی گیمینگ دارید، حتما نگاهی به لیست گوشی های گیمینگ تکنولایف بیندازید. در این لیست می‌توانید گوشی دلخواه خود را مطابق با قیمت روز گوشی مقایسه و انتخاب کنید.

خب حالا برویم سراغ معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید:

1. بازی Hearthstone

Hearthstone

Hearthstone یک بازی کارتی رایگان مبتنی برساختار نوبتی است که بازیکنان را ملزم می‌کند تا قبل از اقدام برای مرحله بعدی، به‌خوبی فکر کنند. بازیکنان در این بازی توسط یک قهرمان نشان داده می‌شوند که از طرف آنهاآن‌ها در نبرد می‌جنگد و برای شکست دادن مخالفان آنلاین، از کارت‌های موجودات مختلف و طلسم‌ها استفاده می‌کند. 

این بازی شامل 10 نوع قهرمان است که هر یک از آن‌ها توانایی‌های منحصر به‌فرد خود را دارند. همچنین، بازیکنان می‌توانند ازطریق پرداخت درون برنامه‌ای، بسته‌های جدید کارت تهیه کنند که به آنهاآن‌ها کمک می‌کند دشمنان خود را راحت‌تر شکست دهند.

2. بازی The Battle of Polytopia

The Battle for Polytopia

اگر از طرفداران سری بازی‌های تمدنی هستید، حتما باید نبرد پولی توپیا را امتحان کنید. این بازی شامل چندین قبیله است که در صحنه نبرد مبارزه می‌کنند. ساختار این بازی به‌صورت نوبتی طراحی شده، به‌طوریکه در هرنوبت، بازیکنان براساس تعداد و اندازه شهرهایی که کنترل کرده‌اند ستاره دریافت می‌کنند، که می‌توان از این ستاره‌ها برای ارتقا وسایل قیبله، ساخت نیرو یا جمع‌آوری منابع استفاده کرد. بازیکنان باید درمورد چگونگی صرف منابع خود و قرار دادن نیروها، استراتژی‌های لازم را به‌خرج دهند.

این بازی در دو حالت تک نفره و چند نفره وجود دارد، گزینه چند نفره آن، به شما این امکان را می‌دهد تا یک بازی سفارشی در میان دوستان خود تنظیم کرده و حتی آن را به همان شکل ذخیره کنید تا بتوانید به‌طور مداوم انجام دهید.

دانلود Battle of Polytopia از گوگل پلی

برای جمع های دوستانه‌ سرگرمی مناسبی نیاز دارید؟ بازی چند نفره اندروید پیشنهاد ما به شماست.

3. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Gwent

بازی استراتژیک Gwent

اگر از طرفداران بازی Witcher هستید پس حتما با Gwent  آشنایی دارید. گوئنت در ابتدا به‌عنوان یک بازی کوچک در درون ویچر راه‌اندازی شد و پس از مدت کوتاهی به‌عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید کار خود را به‌طور مستقل ادامه داد. 

این بازی کارتی مانند بسیاری از بازی‌های ورق دارای یک پیش فرض ساده است، توسعه‌دهنده آن ورژن اصلی این بازی را با اضافه کردن ویژگی‌های متعدد و افزایش عرشه کارت‌ها ایجاد کرد.

دانلود Gwent از گوگل پلی

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

4. بازی The Room

بازی استراتژیک room

روم یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که با هیچکس شوخی ندارد! در این بازی نبردهای گسترده انجام می‌شود که برای پیروزی در آن‌ها به استراتژی‌های واقعی نیاز دارید، به‌عبارت دیگر، فقط آموزش نیرو و پرتاب آن‌ها به سمت مخالفان کافی نیست، بلکه این بازی دارای 19 جناح است. بازیکنان آن برای سلطه بر جهان، پادشاهی و ارتش خود را می‌سازند و هدف آن‌ها این است که همه چیز را تسخیر کنند.

در این بازی بی‌رحمانه و وحشتناک، چیزهایی فراتر از پیروزی وجود دارند. درواقع، شما باید از امور سیاسی، اقتصادی و مذهبی تمدن خود دیدن کنید و به اداره و مدیریت آن‌ها بپردازید. دو DLC مستقل برای این بازی وجود دارد که هرکدام سناریوهای خاص خود را دارند. بازی‌های کامل آن با قیمت 9.99 دلار و هر DLC 4.99 دلار خریداری می‌شود.

دانلود room از گوگل پلی

5. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Enemy Within

Enemy Within

این بازی استراتژیک مبتنی بر ساختار نوبتی، مسئولیت ریشه کن کردن بیگانگانی که به زمین حمله می‌کنند را به شما اعطا می‌کند و یک تیم دراختیارتان می‌گذارد تا رسیدن به این هدف را میسر کنند. شما به‌عنوان یک فرمانده XCOM وظیفه دارید که تیم خود را کنترل کنید و برای مقابله با بیگانگان در حال پیشروی، آنهاآن‌ها را در موقعیت‌های مناسب اطراف نقشه ماموریت قرار دهید.

پس از اتمام ماموریت‌ها، به مقر اصلی برگشته و در آنجا می‌توانید نیروهای خود را ارتقا دهید و قابلیت‌های جدید را بر اساس موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید، باز کنید.  Enemy Within یک بازی کامل و نسخه پیشرفته XCOM است که با قیمت 10 دلار در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد.

دانلود Enemy Within از گوگل پلی

اگر به بازی های سبک رالی و ریسینگ علاقه دارید، ما مقاله بهترین بازی ماشین اندروید را به شما پیشنهاد میکنیم.

6. بازی Clash Royale

Clash Royale

Clash Royale یک بازی استراتژیک چند نفره است که در آن بازیکنان در زمان واقعی و به‌صورت آنلاین با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در کلش رویال بازیکنان می‌توانند با شکست دادن حریفان خود، کارت‌های مخصوص جمع‌آوری کنند که به آنهاآن‌ها در بازکردن واحدهای رزمی کمک می‌کند. این بازی طوری طراحی شده که به‌راحتی قابل کنترل است، به‌طوریکه بازیکنان می‌توانند به‌سرعت مهارت‌های خود را بهبود ببخشند تا با پیشرفت در آن، نیروهای خود را به‌طور استراتژیک طراحی و جایگزین کنند.

از ویژگی‌های مهم کلش رویال می‌توان به این موضوع اشاره کرده که بازیکنان می‌توانند دوستان خود را با یک نبرد خصوصی به چالش بکشند تا نقاط قوت خود را قبل از جنگ با سایر قبایل قضاوت کنند.

دانلود Clash Royale از گوگل پلی

7. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Chess by AI Factory Limited

Chess by AI Factory Limited

شطرنج یکی از بهترین بازی‌ های استراتژیک کلاسیک است که برنامه Chess by AI Factory Limited به‌خوبی آن را در سیستم عامل اندروید به‌تصویر می‌کشد. گرافیک این بازی در حد معمول است، اما ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که آن را به یکی از بهترین بازی ‌های شطرنج اندروید تبدیل می‌کند. این بازی استراتژیک در دو حالت انجام پذیر است، 12 درجه دشواری دارد و ویژگی‌هایی مانند رتبه بندی ELO، ذخیره و بارگذاری بازی‌ها، قابلیت بازی چند نفره، درنظر گرفتن مربی شطرنج داخلی در آن دیده می‌شود. 

این بازی در دو نسخه رایگان و پولی وجود دارد که نوع رایگان آن با نمایش تبلیغات همراه است، درحالی‌که در نسخه پولی علاوه‌بر داشتن ویژگی‌های متعدد، تبلیغات نشان داده نمی‌شود.

دانلود Chess از گوگل پلی

اگر طرفدار شطرنج این بازی فکری و استراتژیک مهیج هستید، حتما مقاله بهترین بازی شطرنج را بخوانید. ما بهترین بازی های شطرنج جهان برای اندروید و ios را به شما معرفی کرده‌ایم.

8. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Clash of Clans

Clash of Clans

در کلش آف کلنز، شما به‌عنوان یک رئیس دهکده عمل می‌کنید و با شکست دادن قبایل دیگر یک ارتش شکست ناپذیر برای خود می‌سازید. ثروت جمع شده ازطریق پیروزی در نبردها، برای بهبود روستا و ارتش نظامی به‌کار برده می‌شود تا نیروهای خود را به درجات بالاتر ارتقا دهید و در جنگ‌های بعدی بهتر عمل کنید. 

شما در این بازی می‌توانید به قبیله‌های دیگری بپیوندید و از جنگ‌های قبیله‌ای حماسی لذت ببرید. همچنین، برای بررسی و تقویت قدرت دفاعی فردی، می‌توانید با هم تیمی‌های خود نبرد دوستانه داشته باشید.

Clash of Clans

9. بازی Escapists 2

Escapists 2

از میان بهترین بازی های استراتژیک اندروید موجود در این لیست، Escapists 2 بیشترین آزادی را برای استراتژی سازی فرار از زندان به بازیکن ارائه می‌دهد. در این بازی، بازیکنان وسایل مختلف را جمع آوری کرده و برای فرار از زندان برنامه ریزی می‌کنند. تا زمان فرار، آنهاآن‌ها باید نقش یک زندانی نمونه را بازی کرده و از جلب توجه خودداری کنند. 

روش‌های مختلفی برای فرار از هر زندان وجود دارد که در این مسیر بازیکنان به فعالیت‌هایی مانند سرقت لوازم مورد نیاز، رشوه دادن به نگهبانان یا ساختن سلاح برای ایجاد شورش در زندان مجبور می‌شوند.  

این بازی شامل دو سری است که در نسخه دوم زندان‌هاآن‌های بزرگتر و سناریوهای متنوع‌تر وجود دارد. گرچه قیمت اولیه آن کمی گران است، اما در دسته بازی‌های یک بار پرداخت قرار می‌گیرد و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغاتی ندارد. این بازی ها از طریق Google Play Pass نیز به صورت رایگان دردسترس هستند.

Escapists 2

خرید هارد اکسترنال

10. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Mushroom Wars 2

Mushroom Wars 2

 بازی نبرد قارچ‌ها، یک بازی استراتژیک واقعی و برنده جایزه است که شما را قادر می‌سازد تا ارتش‌های کوچک سربازان قارچ را در نبردهای آنلاین یا آفلاین کنترل کنید. این کار با هدف سلطه بر دیگران انجام می‌شود و شما باید با توانایی‌های منحصر به‌فردتان به حریفان خود حمله کرده و درعین حال یک دفاع مناسب در برابر آنهاآن‌ها ایجاد کنید.

درهنگام بازی نبرد قارچ‌ها به‌صورت آنلاین، بازیکنان باید استراتژی‌های خود را با دقت برنامه‌ریزی کنند تا در مقابل حریف ناشناس شکست نخورند. این بازی به‌ سه حالت همکاری دو نفره، تک نفره یا چند نفره انجام‌پذیر است که بازیکنان را مجاب می‌کند تا با تفکر و تصمیم‌گیری‌های سریع، به هیجان بیایند.

Mushroom Wars 2

به سلامت روانی کودکان خود اهمیت می‌دهید؟ بهترین بازی اندروید برای کودکان را بشناسید.

11. بازی Mafia City

Mafia-City

بازیکنان در شهر مافیا با توسعه ساختمان‌هاآن‌ها و روبه‌رو شدن با دشمنان شهر، مهارت خود را ثابت می‌کنند. در این بازی، شما به‌طور کاملا مجهز با جنگنده‌ها مبارزه می‌کنید و درصورت نیاز نیروهای ویژه را به خدمت می‌گیرید تا بر حریف خود مسلط شده و به مقاوم ریاست مافیا برسید.

همچنین، شهر مافیا این امکان را ایجاد می‌کند تا بازیکنان به یک قبیله بپیوندند. با این قابلیت تعداد متحدان افزایش پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند درصورت نیاز از هم‌تیمی‌های خود کمک بگیرند.

Mafia-City

12. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Tropico

tropico

در Tropico، شما می‌توانید به‌عنوان یک دیکتاتور همه چیز را درست همانطور که دوست دارید در کشورتان اداره کنید. در این بازی، شما وظیفه مدیریت کلیه جنبه‌های زندگی و جامعه در یک جزیره را به‌عهده دارید که شامل فعالیت‌هایی مانند ایجاد جاده‌ها و سازه‌های جدید، آموزش شهروندان با ساخت مدارس و پایگاه‌های نظامی، مدیریت اقتصاد با ساخت مزارع و صنایع ضمن تعیین دستمزد کارگران و مذاکره در مورد معاملات صادراتی و… می‌شود. لازم به ذکر نیست که در مدیریت سیاست جزیره، خوشحال نگه داشتن مردم با بهبود کیفیت زندگی و خنثی کردن اعتراضات، قبل از تبدیل شدن آنهاآن‌ها به شورش‌ها بسیار مورد اهمیت است.

این گزینه یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که قیمت آن در گوگل پلی 12 دلار تعیین شده و شامل هیچگونه خرید یا تبلیغات درون برنامه‌ای نیست. این گزینه به‌خصوص برای طرفداران شبیه سازهای ساختمانی یک انتخاب عالی  به‌حساب می‌آید.

tropico

13. بازی Heroes of Flatlandia

heroes-of-flatlandia

Heroes of Flatlandia یک بازی استراتژیک مبتنی بر ساختار نوبتی با گرافیک سرگرم کننده است. این بازی جایی است که شما قهرمان خود را انتخاب می‌کنید، ارتش خود را نظم می‌دهید و در نبردهای سخت در برابر دشمنان خود روبرو می‌شوید.

بازی قهرمانان فلت لندیا شامل هشت قهرمان، 30 نوع واحد در چهار مسابقه، حالت چند نفره محلی و موارد دیگر است که با گرافیک سرگرم کننده‌اش یک تجربه خوشایند برای بازیکنان می‌سازد. البته، خیلی از افراد بر این باورند که این گزینه به‌عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید، پیچیدگی کافی در مسائل استراتژیکی را ندارد. به‌هر حال، قبل از خرید این بازی می‌توانید به‌صورت رایگان آن را امتحان کنید. 

Heroes of Flatlandia

14. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Card Thief

Card Thief

Card Thief ترکیبی از بازی استراتژیک و کارتی است که در آن شما نقش یک دزد را بازی می‌کنید. هدف بازی این است که به خزانه کارت نزدیک شده و بدون جلب توجه، سرمایه آن را بدزدید. در این راه باید فعالیت‌هایی از قبیل خاموش کردن مشعل‌ها، از بین بردن محافظان جیب بری و سایر کارها را پشت سر بگذارید.

درطی بازی تجهیزات، نقاط مخفی کاری و موارد دیگر در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید از نگهبانان عبور کنید. هر بازی فقط 2تا 3 دقیقه طول می‌کشد، درنتیجه برای افراد علاقه‌مند به گیم که وقت زیادی برای این کار ندارند بسیار مفید واقع شده است. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان بارگیری کرده و نسخه کامل آن را با قیمت 1.99 دلار باز کنید.

Card Thief

اگر جایی می‌روید که دسترسی به اینترنت پایدار ندارید یا از شما صیانت شده است، بهترین بازی های اندروید افلاین پیشنهاد ویژه ما برای اوقات فراغت شما خواهد بود. سریعتر آنها را دانلود کنید.

15. بازی Bloons TD

Bloons TD

Bloons TD یک سری از بهترین بازی های استراتژیک اندروید هستند. در این سری از بازی‌ها شما به‌عنوان دسته‌ای از میمون‌ها در دفاع از سرزمین‌های خود بازی می‌کنید. این بازی شامل 19 برج و سه مسیر ارتقا است که بهترین نسخه برج دفاعی آن در سال 2018  منتشر شد. 

این بازی همچنین از حالت آفلاین هم پشتیبانی می‌کند و مراحل آن شامل موقعیت‌های جدید و دشواری‌های متنوع است. برای شرکت در آن، لازم است که در قدم اول 5 دلار بپردازید، سپس باتوجه به علاقه خود می‌توانید برای بازکردن سریع قفل‌ها به‌صورت درون برنامه‌ای گزینه‌های اختیاری را خریداری کنید.

Bloons TD

16. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی RAID: Shadow Legends

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

قبل از این که موضع بگیرید و بگویید بازی RAID: Shadow Legends یک اثر استراتژیکی محسوب نمی‌شود، آن را تجربه کنید. سعی کنید یک تیم خوب بسازید تا بتوانید به تمامی موارد خواسته شده را به دست آورید. ساده نیست، مگر نه؟ این بازی المان‌های سبک RPG را با سبک استراتژیکی ترکیب کرده تا بتواند تجربه‌ای خوب را به شما ارائه دهد. بازی RAID: Shadow Legends دارای هیروهای مختلفی است و شما در این اثر با چالش‌های زیادی مواجه خواهید شد.

Bloons TD

17. بازی Company of Heroes

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Company of Heroes توسط استودیو خلاق Feral Interactive ساخته شده است. این بازی اقتباسی هوشمندانی از جنگ جهانی دوم است که در سبک RTS یا استراتژیکی Real-Time دسته‌بندی می‌شود. درست است که تجربه بازی‌های استراتژیکی با صفحه لمسی موبایل به خوبی تجربه آن روی پی سی و استفاده از موس نیست، اما با این وجود می‌توان کار استودیو Feral Interactive را تحسین کرد.

Bloons TD

18. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Bad North

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Bad North را به جرات می‌توان یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید قلمداد کرد. این بازی به خوبی نشان می‌دهد که آثاری با طراحی مینیمال نیز می‌توانند تجربه‌ای فوق‌العاده را به مخاطب ارائه دهند. در این بازی شما نقش وایکینگ‌هایی را بر عهده دارید که می‌خواهند در برابر نیروهای مهاجم از قلعه خود دفاع کنند. در بازی Bad North شما می‌توانید به نقاط مختلف رفته، طلا جمع کنید و با گروه‌های دیگر به نبرد مشغول شوید.

در کل می‌توان بازی Bad North را اثری مبتنی بر ریسک و پاداش دانست. آیا می‌توانم این جزیره را هم در برابر دشمن محافظت کنم؟ این سوالی است که مدام از خود در این بازی می‌پرسید. اگر مشکلی رخ دهد و شما نیروهای خود را به کام مرگ بفرستید، در واقع آن‌ها را برای همیشه از دست خواهید داد. در نتیجه اگر سرمایه‌گذاری زیادی روی آن‌ها کرده باشید و آن‌ها را تا حد زیادی ارتقا داده باشید، مطمئنا این اتفاق برای‌تان ناخوشایند خواهد بود. در بازی Bad North جزیره‌های کوچک و زیادی وجود دارد. اگر شما بتوانید از آن‌ها به خوبی محافظت کنید، به ازای آن طلا دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید از این طلاها برای ارتقای سربازان‌تان استفاده کنید. همه این‌ها باعث می‌شود ما با یک چرخه در گیم‌پلی طرف باشیم که حسابی لذت‌بخش است. بازی Bad North بدون تردید یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است. این بازی هم از نظر زیبایی‌شناسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هم گیم‌پلی آن مهیج است. به حدی گیم‌پلی بازی Bad North جذاب است که ممکن است ساعت‌ها در آن غرق شوید.

Bloons TD

19. بازی Rebel Inc.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Rebel Inc. درست همان حس و حال آثار پیشین خود را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی بازی نیز از نظر زیبایی شباهت‌های زیادی به نسخه قبلی دارد. شما در این بازی نقش کسی را دارید که باید عده‌ای از افراد را رهبری کند. افرادی که به تازگی جنگ بزرگی را از سر گذرانده‌اند. کار شما در بازی Rebel Inc. این است که به ساکنین کمک کنید تا بتوانند زندگی خود را دوباره به شرایط خوبی تغییر دهند. در این میان باید حواس‌تان به اقدامات شورشیان نیز باشد. بازی پر است از چالش‌های مختلف و انتخاب‌های دشوار که می‌تواند عواقب مختلفی برای شما داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین وظایف شما در بازی Rebel Inc. این است که نیروهای شورشی را سرکوب کنید تا نتوانند مدام برای جامعه خطرساز باشند.

کنار آمدن با بازی‌هایی که کانسپت‌شان مربوط به بازسازی یک جامعه می‌شود، آسان نیست. موضوع اینگونه بازی‌ها هم همیشه مورد مناقشه بوده و بسیاری از افراد با برخی از آن‌ها سازگاری پیدا نمی‌کنند. اما استودیو Ndemic در ساخت بازی Rebel Inc. وسواس زیادی به خرج داده و به کوچک‌ترین جزئیات نیز توجه داشته است. آن‌ها برای ساخت این بازی تلاش زیادی کرده‌اند و از مشاوره متخصصان مختلف بهره‌مند شده‌اند.

Bloons TD

20. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی DomiNations

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی DomiNations به خاطر کیفیت ساخت و تجربه خوبی که ارائه می‌دهد، باید بیشتر از این‌ها مورد توجه قرار بگیرد. روش کسب درآمد این بازی هم در نوع خود جالب است. بازی DomiNations ترکیبی از بازی‌های Civilization و Clash of Clans است. در این بازی ما ماجراهای مربوط به دوران‌های عصر آهن تا عصر فضا را مشاهده می‌کنیم. ساخت و ساز، جنگ و ستیز و مواردی از این قبیل در بازی DomiNations  حرف اول را می‌زند. شما در این اثر که به نوعی تاریخ بشر را بیان می‌کند، شاهد بناهای عظیم زیادی خواهید بود. بناهایی که نمونه‌ی واقعی آن‌ها واقعا خارق‌العاده هستند و هر یک از آن‌ها بیانگر بخشی از تاریخ بوده‌اند.

بازی DomiNations از نظر گیم‌پلی و مباحث فنی نیز فوق‌العاده است. سازندگان توانسته‌اند در ساخت این بازی جزئیات خیلی زیادی را مورد توجه قرار دهند. شاید در ابتدا این جزئیات به چشم‌تان نیاید، اما اگر کمی دقت کنید متوجه توجه ویژه سازندگان خواهید شد. این جزئیات موجب می‌شوند که تجربه شما از این بازی بهتر شود.

Bloons TD

21. بازی Subterfuge

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Subterfuge اثری جذاب است و می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. البته این بازی که دارای حالت real-time است و ریتم کندی دارد. با این حال جهان بزرگ بازی می‌تواند حسابی شما را راضی کند. پیش از هر چیز باید ابتدا به شما بگوییم که برای یاد گرفتن و حرفه‌ای شدن در بازی Subterfuge باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. در این بازی ما شاهد حضور رهبر‌های مختلف هستیم و همچنین هر یک از طرفین نیروها و قدرت‌های منحصر به فرد دارند. و می‌توانند توانایی‌هایی جدیدی نیز به دست آورند. داشتن منابع و نیروهای کافی در بازی Subterfuge حرف اول را می‌زند.

Bloons TD

22. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در واقع پا جای پای بازی Fire Emblem: Heroes گذاشته است. این بازی استراتژیکی نوبتی و نقش‌آفرینی به شما اجازه می‌دهد که از هیروهای مختلف استفاده کنید و چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارید. مبارزات این بازی که به سبک نوبتی است، حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی دارای مکانسیم‌های گچا (gacha) نیز هست که شاید بتواند مخاطب‌های دوست‌دار سبک آثار ژاپنی را به خود جذب کند.

Bloons TD

23. بازی Fire Emblem Heroes

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Fire Emblem Heroes در واقع مجموعه‌ای از کاراکترهای آشنا از فرنچایزهای مختلف را گرد هم آورده است. این بازی به شما اجازه می‌دهد گروهی از شخصیت‌ها را دور هم جمع کنید. این شخصیت‌ها شامل مبارزها، قهرمانان، تیر و کمان‌دارها می‌شوند که باید در نبردهایی به سبک نوبتی با دشمنان به مبارزه مشغول شوند. این بازی نیز در سبک و سیاق gacha است و طرفداران آثار ژاپنی را از خود راضی می‌کند.

Bloons TD

24. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Star Traders: Frontiers

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

شما در بازی Star Traders: Frontiers نقش کاپیتان یک سفینه فضایی را بر عهده دارید و سفرهای میان ستاره‌ای را تجربه خواهید کرد. سرنوشت شما در این بازی به صورت تمام و کامل برعهده خودتان است. می‌خواهید یک دزد باشید؟ می‌خواهید تاجر شوید؟ دوست دارید به یک جایزه‌بگیر تبدیل شوید؟ هر کدام از این نقش‌هایی که ذکر شد را می‌توانید در بازی Star Traders: Frontiers داشته باشید. این بازی یک اثر نقش‌آفرینی و جهان‌باز محسوب می‌شود که نبردها در آن به صورت نوبتی است . بدون شک این اثر ارزش صرف وقت را دارد.

Bloons TD

 بهترین بازی استراتژیک اندروید آفلاین

برای لذت بردن از بهترین بازی استراتژیک اندروید نیازی نیست که حتما در محدوده وای فای قرار بگیرید یا به اینترنت همراه وصل شوید! بازی‌های استراتژیک آفلاین یک جمع تک نفره را فراهم می‌کنند که می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از آنهاآن‌ها استفاده کنید. با مطالعه لیستی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین که درادامه آورده‌ایم، هنگام پرداخت پول اینترنت از ما تشکر خواهید کرد!

1. بازی Civilization Revolution 2

Civilization Revolution 2

Civilization Revolution 2 یکی از بهترین بازی ‌های استراتژیک اندروید مبتنی بر ساختار نوبتی است. در این بازی شما خود را به‌عنوان یک رهبر افسانه‌اآن‌های پیدا می‌کنید که تلاش می‌کند تا قدرتمندترین امپراطوری در جهان را ایجاد کند. شما به‌عنوان یک امپراطور، با حمله به پایتخت، جمع آوری طلا و به‌دست آوردن شهرها بر مخالفان خود تسلط پیدا کرده و دانش و استراتژی تاکتیکی خود را برای اداره جهان به‌کار می‌برید.

 از آنجایی که این بازی پولی است، بازیکنان دیگر مجبور نیستند که با آگهی‌های آزار دهنده روبه‌رو شوند و می‌توانند بدون کاهش سرعت از گرافیک سه بعدی آن لذت ببرند. همچنین با انتخاب این بازی دیگر خبری از خریدهای حریصانه درون برنامه‌ای نیست.

Civilization Revolution 2

  1. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Plague Inc

Plague Inc

Plague Inc یک شبیه ساز واقعی از بیماری طاعون است که در سراسر جهان گسترش می‌یابد و شما باید از خود و کشورتان دربرابر سرایت غیر منتظره این ویروس محافظت کنید. بازیکنان با این بازی احساسات جدیدی را تجربه می‌کنند، درواقع آنهاآن‌ها به‌معنای واقعی کلمه، برای نجات کل بشریت می‌جنگند. 

برای درک محبوبیت بازی طاعون این موضوع را درنظر داشته باشید که تقریبا تمام نشریات برجسته درسراسر جهان مانند گاردین (Guardian)  و نیویورک پست (New York Post)، درباره این پروژه نوشتند. همچنین، به‌طرز جالبی، فروش Plague Inc از ابتدای شیوع بیماری کرونا به‌ویژه در کشور چین که درنهایت ممنوع شد، سر به فلک کشیده است. 

در نسخه این بازی برای اندروید 7، انواع مختلف بیماری‌ها ارائه شده است و پنج جهش ویژه وجود دارد که مردم را به میمون تبدیل می‌کند. اما شما نباید اجازه دهید که زمین به سیاره میمون‌ها تبدیل شود. این بازی از هر نظر واقعا زیبا به‌نظر می‌رسد، از خود ایده گرفته تا گرافیک خیره‌کننده‌ای که برای آن طراحی شده است. 

Plague Inc

3. بازی Bad North: Jotunn 

Bad North: Jotunn

هدف اصلی در بازی Bad North نسبتا ساده است. شما باید از جزیره خود در برابر مهاجمان وایکینگ که با گذشت زمان در آن سرازیر می‌شوند، محافظت کنید. درواقع، به بازیکنان فضایی اختصاص داده می‌شود تا از آن در برابر حمله افراد بد شمالی دفاع کنند. البته، در این بازی عناصر دفاع برج و ژانرهای روگولیک (Roguelike) هم وجود دارد.  

هر جزیره به‌طور تصادفی تولید می‌شود و اگر فرماندهان‌تان در جنگ شکست بخورند، شما برای همیشه آنهاآن‌ها را از دست می‌دهید، این موضوع دشواری بیشتری ایجاد می‌کند. شما برای پیروزی در این بازی، باید اطمینان حاصل کنید که واکنش سریعی دارید و برای از بین بردن دشمنان خود استراتژی‌های لازم را به‌کار می‌برید.

 به‌طور کلی، Bad North یک بازی استراتژیک عالی است که پرداخت درون برنامه‌ای ندارد، اما برای استفاده از آن باید یک هزینه اولیه پرداخت کنید.

Bad North: Jotunn

4. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Kingdom Rush

Kingdom Rush

اگر از یک طرفدار پروپا قرص بازی‌ های استراتژیک درمورد بازی‌ Kingdom Rush بپرسید، قطعا آن را جزء و بهترین‌ بازی های استراتژیک اندروید خطاب می‌کند. در این بازی، از بازیکن دعوت می‌شود تا ماموریت‌های زیادی را که برای او طراحی شده است، انجام دهد و با یک ذهن کامپیوتری به‌عنوان دشمن رقابت کند. با غلبه بر موانع، بازیکنان به‌تدریج به سمت مهمترین دشمن خود یعنی حاکم موجودات اهریمنی هدایت می‌شوند.  

در هر مکان چندین جاده وجود دارد که در این جاده‌ها، هیولاها به بازیکنان حمله می‌کنند. برای مبارزه دربرابر آنهاآن‌ها، شما باید برج بسازید و شخصیت‌های بازی را مدیریت کنید. برج‌ها می‌توانند شامل ارتش‌هایی از کمانداران، تفنگداران، شوالیه‌ها، اتحادیه‌های جادوگران و مواردی از این دست باشند. شخصیت‌ها نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانید مهارت‌های آنهاآن‌ها را کنترل کنید. 

 با کامل کردن هر سطح، مقداری امتیاز به‌عنوان پاداش به شما تعلق پیدا می‌کند که برای به‌روزرسانی سلاح‌ها و نویسه‌ها باید از این امتیازات استفاده کنید. گرچه به‌نظر می‌رسد سطح اول بسیار ساده است، اما با گذشت زمان پیچیدگی مراحل افزایش پیدا می‌کند.

Kingdom Rush

5. بازی The Banner Saga

 The-Banner-Saga

The Banner Saga ترکیبی از استراتژی و نقش آفرینی است، جایی که بازیکن باید درمورد داستان و سرنوشت شخصیت‌ها تصمیم بگیرد و کل گروه وایکینگ‌ها را مدیریت کند. در کل 25 شخصیت منحصر به فرد وجود دارد که در 7 دسته‌بندی قرار می‌گیرند. 

با این بازی، شما در یک ماجراجویی حماسی در دنیای وایکینگ‌ها غرق خواهید شد. هر انتخابی که داشته باشید به‌طور مستقیم برروی نتیجه مبارزات شما و درگیری‌ها برای زنده ماندن تاثیر می‌گذارد. برای اینکه نبردها به‌خوبی انجام شوند، لازم است رزمندگان، باتوجه به مهارت‌ها و دسته‌بندی‌هایشان، با دقت انتخاب شوند. به‌لطف گرافیک عالی دو بعدی و سیستم جنگی، این گزینه به یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید تبدیل شده است.

 The-Banner-Saga

6. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Star Command

Star Command

 یک بازی استراتژیک علمی-تخیلی است که فرصت‌های گسترده‌ای دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا آنهاآن‌ها علاوه‌بر لذت بردن از بازی، از روند کار الهامات زیادی داشته باشند. در این بازی شما فرمانده یک کشتی فضایی و گروهی از خدمه‌ها هستید. وظیفه شما انجام و تکمیل ماموریت‌ها، نظارت بر خدمه و بهبود کشتی فضایی است. با گذشت زمان، مهارت خدمه افزایش یافته و ایستگاه‌های مختلف کشتی تحت فرمان شما درمی‌آیند.

شما در این بازی می‌توانید در فضا کاوش کنید، به امور کاپیتانی بپردازید، با دزدان دریایی فضایی و مهاجمان مبارزه کنید، سیستم های دفاعی و حمله خود را بهبود ببخشید و به استخدام و آموزش خدمه بپردازید. به‌طور کلی، اگر به‌دنبال یک تجربه یک نفره سرگرم کننده با برنامه نویسی و داستان عالی هستید، Star Command گزینه مورد علاقه شما خواهد بود. 

Star Command

7. بازی Plants vs. Zombies 2

Plants vs. Zombies 2

این بازی استراتژیک پرطرفدار، درمورد نبرد گیاهان با زامبی‌ها است. از تفاوت‌های اصلی پروژه اندرویدPlants vs. Zombies 2 با قسمت اول آن می‌توان به بهبود گرافیک، انیمیشن، خط داستانی و تنوع قابل توجه زامبی‌ها اشاره کرد.

نویسندگان این بازی پیشنهاد می‌کنند که ما سفری در زمان داشته باشیم و از مصر باستان دیدن کنیم، به دوران دزدان دریایی بیرحم و دوره‌های دیگر تاریخ برویم و در تمام این مدت، با زامبی‌ها مبارزه کنیم. برای خرید گزینه‌های اضافی درون بازی می‌توانید سکه جمع کنید. همچنین علاوه بر نبردهای معمولی، می‌توانید بازی‌های کوچک را انجام داده و با پیروزی در آنهاآن‌ها جوایز اضافی دریافت کنید. این بازی‌ها شامل حل معما و جنگ‌های هیجان انگیز می‌شوند.

گرافیک عالی و صوت‌های جذاب، فضای منحصر به فردی ایجاد می‌کند و ویژگی‌های جذاب این بازی به روند عبور از زامبی‌ها هیجان بیشتری می‌بخشد. در زامبی گیاهی، کاربران ارتش نیرومند خود را از گیاهان جمع آوری می‌کنند، به آنهاآن‌ها قدرت اضافی می‌دهند و به‌کمک آنهاآن‌ها زامبی‌ها را درسراسر جهان از بین می‌برند.

Plants vs. Zombies 2

خرید هندزفری

8. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Iron Marines

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Iron Marines در جهان بیگانه جریان دارد. جایی که در آن تیمی از افراد حرفه‌ای وظیفه نجات دنیا را برعهده دارند. شما در این بازی باید با تمام توان و با هرآنچه در اختیار دارید، در برابر نیروهای متخاصم مقاومت کنید و آن‌ها را شکست دهید. در این بازی شما شاهد هیروهای مختلفی هستید که می‌توانید آن‌ها را در تیم خود داشته باشید. پس از اضافه کردن آن‌ها، می‌توانید این هیروها را ارتقا دهید تا توانایی بهتری به دست آورند. در این بازی سلاح‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کار گرفته تا به نتایج بهتری دست پیدا کنید. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به مین‌ها، موشک‌ها و مسلسل‌ها اشاره کرد. البته سلاح‌های متنوع بازی محدود به همین موارد نمی‌شوند و دامنه بیشتری را در بر می‌گیرند.

Bloons TD

9. بازی Reigns: Game of Thrones

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

این بازی از دید بسیاری بهترین نسخه از آثار Reigns محسوب می‌شود. استودیو DevolverDigital با استفاده از فرمول آثار کلاسیک و ترکیب آن با داستان‌ها و جهان فانتزی خلق شده توسط جورج آر آر مارتین (Goerge R. R. Martin)، توانسته اثری مطلوب را ارائه دهد. بازی Reigns: Game of Thrones تنها اقتباس موفق از سریال بازی تاج و تخت روی موبایل نیست، اما جزو موفق‌ترین‌ها به حساب می‌آید. سازندگان توانسته‌اند اثری نسبتا پیچیده را به سیستمی ساده و جذاب ترکیب کنند. در نتیجه حالا ما با اثری به یاد ماندنی طرف هستیم. شاید صرفا یک سری تصمیمات در بازی بگیرید و بگویید می‌خواهم فقط در داستان پیشروی کنم. اما باید بدانید که تک تک تصمیمات شما، حتی کوچکترین‌شان در سرنوشت شما در بازی Reigns: Game of Thrones تاثیر زیادی خواهند داشت.

Bloons TD

10. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی rymdkapsel

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی rymdkapsel اثری است که در آن ساخت و ساز حرف اول را می‌زند. این بازی یک اثری معمایی یا پازلی نیز به حساب می‌آید. شما در این بازی باید مدام پایگاه خود را گسترش دهید. شما می‌توانید در این بازی ساختمان‌های جدید را در هر جایی از فضا بسازید. شما در بازی rymdkapsel  باید مدیریت زمان خوبی داشته باشید تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید.

Bloons TD

11. بازی Fallout Shelter

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Fallout Shelter درست هم‌زمان با معرفی بازی Fallout 4 در دسترس قرار گرفت. بازی Fallout Shelter مدت زیادی است که روی گوشی‌های موبایل در دسترس کاربران قرار دارد و در این سال‌ها توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. حتی این روز‌ها هم بسیاری این اثر را به صورت مداوم تجربه می‌کنند. اما در سال‌های اخیر استودیو بتسدا (Bethesda) این بازی را کمی سرگرم‌کننده‌تر کرده است.

Bloons TD

12. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی ROME: Total War

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

اگر عاشق بازی‌های استراتژیکی باشید، بدون شک تاکنون نام فرنچایز Total War به گوش‌تان خورده است یا یکی از نسخه‌های آن را تجربه کرده‌اید. بازی ROME: Total War نیز یکی از نسخه‌های به یاد ماندنی این مجموعه است که جزو بهترین بازی های استراتژیک اندروید نیز محسوب می‌شود. استودیو Feral Interactive توانست به بهترین شکل ممکن این اثر را که روی پی سی عرضه شده بود، در دسترس کاربران گوشی‌های موبایل نیز قرار دهد. در ادامه نیز انتشار بسته‌های الحاقی Barbarian Invasion و Alexander موجب بهتر شدن این اثر شد. مجموعه Total War به فرمول موفقی در ترکیب سبک RTS با استراتژی نوبتی دست پیدا کرده است. در نتیجه بازی ROME: Total War می‌تواند دوست‌داران هر دوی این سبک‌ها را راضی کند.

Bloons TD

13. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Kingdom Two Crowns

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

این اثر که یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید محسوب می‌شود، دارای سبک ساید اسکرولینگ (Side-Scrolling) است. شما در بازی Kingdom Two Crowns کنترل یک پادشاه را برعهده دارید که مدام بر پشت اسب‌اش در حال تاخت و تاز است. او باید سرزمین خود را از هجوم متجاوزین و مهاجمان دیگر محافظت کند. این بازی با سایر آثار ساید اسکرولینگ تفاوت‌های زیادی دارد و نمی‌توان آن را درست مانند آن‌ها دانست؛ زیرا این اثر یک تجربه محصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد. اگر کمی به بازی دقت کنید، از لحاظ ساده بودن آن به یاد Reigns خواهید افتاد. اگر چه این آثار تفاوت‌های متعددی نیز دارند. به هر حال باید بدانید که Kingdom Two Crowns یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید به شمار می‌رود.

Bloons TD

14. بازی The Bonfire 2

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

شما در بازی The Bonfire 2 که اثری RTS و بقا محور است، باید دست به ساخت یک پایگاه قدرتمند بزنید. در طی مدت شب هیولاهای مختلف شروع به حمله به پایگاه شما می‌کنند. شما نیز باید از تمام توان‌تان برای دفاع از پایگاه‌تان استفاده کنید. این اثر شباهت‌هایی نیز به بازی Kingdom: Two Crowns دارد. شما در این بازی باید بین ساخت پایگاه و دفاع آن توازن خوبی برقرار کنید تا بتوانید به کاربری موفق در این اثر تبدیل شوید. هرچقدر پایگاه شما در بازی The Bonfire 2 گسترده‌تر شود، قابلیت شما برای برقراری ارتباط با سایر پایگاه‌ها نیز بیشتر می‌شود. پس به ساخت و ساز ادامه دهید.

Bloons TD

15. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Xenowerk Tactics

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

می‌توان گفت سری XCOM از استودیو Firaxis به نوعی استاندارد بازی‌های استراتژیکی نوبتی را تغییر داد. تاثیر آن به نحوی بوده که ما حالا شاهد عرضه آثاری نظیر بازی Xenowerk Tactics هستیم که یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید محسوب می‌شود. این اثر دنباله‌ای برای بازی شوتر Xenowerk بوده که توانست بازخوردهای خوبی نیز توسط کاربران دریافت کند. به هر حال اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی تکنیکی هستید که دارای ابزار طراحی مدرن نیز هستند، ما تجربه این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی شما را با یک نیروی نظامی خصوصی متعلق به شرکت‌های خاص آشنا می‌کند. وظیفه شما در بازی Xenowerk Tactics این است که حالا که آن‌ها خرابکاری کرده‌اند، به سراغ‌شان رفته و همگی آن‌ها از بین ببرید. مدیریت نیروها، گسترش پایگاه و نبردهای تکنیکی از جمله مواردی هستند که می‌توانند حسابی شما را در این اثر غرق کنند. در بازی Xenowerk Tactics باید بتوانید به خوبی از اهداف خود محافظت کنید و همین مورد در کنار نبردهای هیجان‌انگیز، موجب می‌شود تجربه بسیار خوبی از این آثار به دست آورید. جمع‌آوری منابع نیز در این بازی اهمیت زیادی دارد و شما برای حفظ نفرات خود باید بتوانید منابع کافی به دست آورید.

Bloons TD

16. بازی Ticket to Earth

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Ticket to Earth یک اثر فوق‌العاده در سبک استراتژی نوبتی است که به نظر می‌رسد پتانسیل‌های زیادی دارد. البته تا به این لحظه این اثر از استودیو Robot Circus چندان هم مورد توجه عموم قرار نگرفته است. این بازی دارای چند بخش مختلف است که آخرین آن‌ها با یک به روز رسانی در سال 2019 به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

در بازی Ticket to Earth شما با یک تجربه خوب از آثار استراتژیکی نوبتی طرف هستید و داستان نیز جذابیت زیادی دارد. همچنین در این اثر ما شاهد چالش‌های زیادی هستیم که به خوبی می‌توانند مخاطب را سرگرم کنند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندوید هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه تجربه بازی Ticket to Earth را از دست ندهید.

Bloons TD

17. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Egypt: Old Kingdom

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

استودیو Clarus Victoria در دومین نسخه از فرنچایز استراتژیکی نوبتی خود بار دیگر می‌خواهد ما را به دوره‌ای خاص از تاریخ مصر ببرد. تمرکز اصلی بازی اول روی دوران ماقبل تاریخ مصر بود، اما نسخه جدید داستان دوره‌ای را روایت می‌کند که به Old Kingdom معروف است. این دوره حدود 400 سال طول کشید و در سال 2100 پیش از میلاد پایان یافت. در آن زمان ممفیس (Memphis) پایتخت کشور مصر بود. شما در بازی Egypt: Old Kingdom باید تلاش کنید در این بازه زمانی تمدن خود را بر پا کنید.

مدیریت منابع در این بازی حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید در این اثر سایر قبیله‌ها را نیز از راه دموکراسی یا بدون جنگ به اتحاد خود در آورید. همچنین قادر هستید به آن مناطق تاخته و آن‌ مکان‌ها را تسخیر کنید. بازی Egypt: Old Kingdom استایل خاصی دارد که می‌تواند شما را شیفته خود کند. همچنین از برخی جهات دیگر نیز این اثر می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای شما به ارمغان آورد.

Bloons TD

18. بازی Euclidean Skies

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Euclidean Skies نسبت به سایر آثار پیشین خود تفاوت‌های مختلفی دارد. شاید همین تفاوت‌ها باشند که موجب شوند این اثر بتواند رضایت مخاطب را تا حد زیادی به خود جلب کند. سازندگان با ایجاد تغییر در این بازی دست به حرکتی کاملا جاه‌طلبانه زده‌اند که البته تا حدی نیز پاسخ جاه‌طلبی خود را دیده‌اند. بازی Euclidean Skies به شما مواردی را نشان می‌دهد که اصلا انتظارش را ندارید، اما باید گفت در عین حال جهانی فوق‌العاده دارد.

اگر عاشق بازی‌های تکنیکی و معمایی\پازلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این اثر را از دست ندهید. این بازی در عین سادگی می‌تواند تجربه‌ای خوب را به شما ارائه دهد. قابل ذکر است که تعدد کاراکترهای بازی نیز می‌تواند یکی از نکات مثبت آن در نظر گرفته شود.

19. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Six Ages: Ride Like the Wind

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

برخی از دوست‌داران سبک استراتژیکی احتمالا باشق بازی Six Ages: Ride Like the Wind می‌شوند. این بازی می‌تواند شما را برای ساعت‌ها به خود مشغول کند. به نوعی می‌توان این اثر را دنباله‌ای معنوی برای بازی King of Dragon Pass دانست. پس اگر این اثر را تجربه کرده‌اید، بهتر است یک شانس هم به بازی Six Ages: Ride Like the Wind بدهید. البته این بازی تفاوت‌های خاص خود را دارد و از نظر رابط کابری جذاب‌تر شده است.

در این اثر دیگر خبری از شیوه سنتی کنترل نیست و قدرت‌های ماورایی آن می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. شیوه ساخت پایگاه در این بازی به شکلی است که حسابی شما را به خود معتاد می‌کند. بازی Six Ages: Ride Like the Wind تجربه‌ای را به شما ارائه می‌دهد که مانندش را در سایر آثار به سختی می‌توانید پیدا کنید. در این بازی شما با افسانه‌های خدایان و انسان‌ها موجه می‌شوید و راز و رمز‌های مختلف را می‌بینید. اگر بازی‌های متنی (text-based) و استرتژیکی را دوست دارید، بهتر است بازی Six Ages: Ride Like the Wind را نیز تجربه کنید.

 

20. بازی Darkest Dungeon

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

زمان زیادی از عرضه بازی Darkest Dungeon گذشته است، اما هنوز هم ما شاهد این هستیم که کاربران زیادی آن را تجربه می‌کنند. دلیل آن هم چیزی نیست جز جذابیت و اعتیاد آور بودن این بازی به خاطر ارائه تجربه‌ای فوق‌العاده از سبک استراتژیک نوبتی. بازی از نظر استایل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند حس و حال خوبی را در شما به وجود آورد. کافی است با محیط بازی روبه‌رو شوید تا متوجه شوید داشتن طراحی و استایل خوب هنری چقدر در موفقیت اثر تاثیر گذار است. بازی Darkest Dungeon به قدری جذاب است که شاید ساعت‌ها بدون اطلاع از گذر زمان پای آن بنشینید و چالش‌های هیجان‌انگیزش را پشت سر بگذارید. اگر دوست دارید گروهی از کاراکترها را کنترل کنید که به شدت جذاب هستند و می‌خواهند به ثروت زیادی دست یابند، بازی Darkest Dungeon انتخابی منطقی برای شما خواهد بود.

 

21. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Invisible Inc.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

در این بازی ما شاهد افرادی هستیم که قصد دارند صلح جهانی را زیر پا بگذارند. در واقع مامورین خبره و مخصوصی جهت این اقدام انتخاب شده‌اند و این شما هستید که باید با روش‌های مختلف آن‌ها را شناسایی کرده و مانع انجام عملیات‌شان شوید. در بازی Invisible Inc. رویکرد مخفی‌کاری حرف اول را می‌زند. شاید یادگیری بازی و کنار آمدن با آن در اوایل کار کمی چالش‌برانگیز باشد، اما کافی است کمی به این اثر زمان بدهید تا شما را شیفته خود کند.

 

22. بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions یکی از بهترین آثار تکنیکی و نوبتی رو پلتفرم موبایل به حساب می‌آید. این بازی ابتدا در سال 2007 عرضه شد و پس از گذشت چند سال نهایتا در دسترس کاربران گوشی‌های موبایل قرار گرفت. اگر تجربه بازی Banner Saga برای شما رضایت‌بخش بوده است، این اثر نیز به خوبی شما را راضی خواهد کرد. بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions اثری داستان‌محور و نقش‌آفرینی است که می‌تواند تجربه‌ای خوب را به شما ارائه دهد.

Bloons TD

23. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی Warhammer Quest: Silver Tower

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Warhammer Quest: Silver Tower اثری استراتژیکی و نوبتی است که جزو بهترین بازی های استرتژیک اندروید به حساب می‌آید. این بازی می‌تواند تجربه‌ای خاص را به شما ارائه دهد. در این اثر شما باید قهرمان‌های مختلف رو دور هم جمع کنید و دست به پشت سر گذاشتن چالش‌های جذاب بزنید.

Bloons TD

24. بازی FTL: Faster Than Light

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی FTL: Faster Than Light یکی از بهترین آثار در سبک روگ‌لایک به حساب می‌آید. شما در این بازی کاپیتان یک سفینه فضایی هستید که ماموریتی مهم برای نجات کهکشان به شما محول شده است. اما در این مسیر شما با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. رویکرد شما در مواجهه با این چالش‌ها موجب می‌شود که بازی FTL: Faster Than Light به اثری خلاقانه بدل شود. مدیریت منابع نیز در این اثر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یادتان باشد که این بازی با شما مانند آثار دیگر برخورد نمی‌کند. پس مراقب باشید که به این سادگی‌ها شکست نخورید.

 

25. بهترین بازی های استراتژیک اندروید: بازی The Ants: Underground Kingdom

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

در بازی The Ants: Underground Kingdom شما کنترل مورچه‌ها را برعهده می‌گیرید، ملکه را هدایت کنید، لانه دلخواه خود را بسازید و حتی شاهد فرآیند تخم‌ریزی باشید. این بازی به شما اجازه می‌دهد با دیگران متحد شوید و با هم این محیط جذاب و فوق‌العاده را تحت کنترل درآورید. بازی The Ants: Underground Kingdom از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و سازندگان در ساخت آن به جزئیات توجه کافی داشته‌اند. در این بازی می‌توانید چالش‌های مختلفی را تجربه کنید که حسابی برای‌تان لذت‌بخش خواهند بود. پس اگر می‌خواهید اثری کاملا متفاوت را تجربه کنید، حتما به سراغ بازی The Ants: Underground Kingdom بروید.

Bloons TD

 

اگر به دنبال بهترین شبیه ساز اندروید برای اجرای بازی های اندرویدی هستید، حتما مقاله زیر را بخوانید.

شبیه ساز اندروید

 

کلام آخر

بازی‌های استراتژیک با به چالش کشیدن ذهن، به شما این امکان را می‌دهند تا فرمانده درون خود را پیدا کنید. امیدواریم این مقاله به شما در پیدا کردن بازی مورد علاقه‎تان کمک کرده باشد. به‌نظر شما از بین گزینه‌هایی که مطالعه کردید کدام یک از آنهاآن‌ها می‌تواند به‌عنوان بهترین بازی استراتژیک اندروید درنظر گرفته شود؟ 

اگر به بازی‌های موبایلی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مقالات مرتبط ما هم دیدن کنید. فراموش نکنید که همیشه می‌توانید قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف مشاهده کرده و با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

سؤالات متداول

 بهترین بازی‌های استراتژیک آنلاین اندروید 2021 کدام‌‌اند؟

Hearthstone، The Battle of Polytopia و Gwent سه بازی استراتژیک آنلاین اندروید هستند که تجربه جذابی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

بهترین بازی‌های استراتژیک آفلاین اندروید 2021 کدام‌‌اند؟

Civilization Revolution 2، Plague Inc و Bad North: Jotunn سه بازی استراتژیک آفلاین اندروید هستند که می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و بدون نیاز به اینترنت به بازی بپردازید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

9 نظر

  1. پویا

    شماره ۴ توضیحاتش خیلی جذابه دنبالش گشتم ولی اسمش اشتباهه.این اسمی که شما نوشتین یه بازی در مورد اتاق های فرار

  2. حسین

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده یا هشت سال پیش یه بازی روی تبلت خواهرم داشتم و باهاش بازی میکردم اما متاسفانه اون بازی از روی تبلت پاک شد و اسمش هم نمیدونم
    توضیحات بازی رو میدم لطفا اسمش رو فقط بهم بگید
    مطمئنا همه ما حداقل یکبار بازی Fort Conquer را بازی کردیم این بازی به این صورت هست که ما با تعدادی حیوان یه قلعه داریم و طرف مقابل همینطور و باید اینقدر این حیوانات را که نقش نیرو دارن بزاریم تا هر کدوم بتونیم قلعه حریف رو نابود کنیم و بازی مرحله ای هست و ۵ باند برای گذاشتن نیرو داره همچنین میتونستیم نیروهامون رو باهم ترکیب کنیم تا قویتر شن
    اون بازی که من دنبالش میگردم هم همینطوری بود و احتمالا این بازی کپی از اون باشه، دو تا قلعه به همون صورت بودن و یک گروه ما به رهبری یک ملکه روشنایی و قلعه مقابل که فرماندشون یه ملکه سیاه بود روبه روی هم بودیم و ما تو این بازی نیروهای زیادی مثل شمشیر زن، نیزه زن، کماندار و…. داشتیم و همه شون هم زن بودن و همینطور میتونستیم با دادن پول و سکه اون نیروهامون رو به سطح های بعد ارتقاء بدیم و همینطور در اون بازی غول وجود داشت که قدرت خیلی زیادی داشت
    عکس اون بازی هم همون دو تا ملکه بودن که مقابل هم ایستاده بودن
    لطفا اگه اطلاعاتی راجع بهش دارید بهم بگید خیلی ازتون ممنونم

    1. Mahid

      پاسخ به حسین

      Fort conquer
      1. حسین

        پاسخ به Mahid

        نه این نیست گفتم شبیه اینه
    1. حسین

      پاسخ به حسین

      سلام اسم این بازی کلش اف کویینز نیست چون اون هم عکسش مثل همین بازیه که من میگم لطفا کمک کنید پیداش کنم.
  3. Ali

    سلام
    واقعا یک لیست از بازی های استراتژیک درست کردین و در اون هیچ اسمی از بازی های شرکت easy techنبردید؟؟؟
    متاسفم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Ali

      سلام وقت بخیر در آپدیت های مطلب در نظر میگیرم ممنون از شما پاینده باشید
  4. امیر

    امم.. ببخشید من دنبال یه بازی هستم مثل ماین کرافت اما نه اونجوری میخوام بدونم چه بازی نصب کنم که افلاین اما جنگی و مودل بقا باشه؟

    1. محمد حسام

      پاسخ به امیر

      سلام برادر Terraria
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%da%a9-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads