داغ ترین ها :
بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر گسترش زیادی پیدا کرده‌اند و صنعت ویدیو گیم در حال تجربه بهترین سال‌های خود است. در این سال‌ها گوشی‌های هوشمند نیز توسعه پیدا کرده‌اند و تجربه بازی‌های موبایلی از جمله دلایلی است که می‌توانند در خرید یک تلفن همراه موثر باشند. برخی از بازی‌های تلفن‌های هوشمند به شدت معتاد کننده هستند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های اعتیادآور موبایل را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

 

گوشی های مخصوص بازی در قیمت‌های مختلف در سایت تکنولایف موجود است: گوشی گیمینگ

 

این روزها شما می‌توانید در هر جایی به تجربه بازی‌های ویدیویی مشغول شوید. از جمله پلتفرم‌هایی که می‌توان روی آن‌ها بازی‌ها را تجربه کرد می‌توان به پی سی، کنسول‌های خانگی، شبکه‌های استریمینگ اینترنتی، تبلت‌ها و گوشی هوشمند اشاره کرد. برای بسیاری از افراد تجربه بازی‌های ویدیویی بسیار ارزشمند است و خیلی‌ها نمی‌توانند بدون صرف مدت زمانی روی آن‌ها، روز خوب و شادابی را سپری کنند. در واقع مزیت بازی‌ها این است که اجازه نمی‌دهند حوصله‌تان سر برود. گاهی در طول روز باید منتظر کسی باشید، در صف انتظار ویزیت پرشک قرار بگیرید یا در اداره از کار خسته شده باشید؛ در چنین مواقعی زمان به کندی برای‌تان می‌گذرد. اما بازی‌های ویدیویی آمده‌اند تا کاربران را از این بی‌حوصلگی نجات دهند. گاهی یک بازی کم حجم و ساده، می‌تواند چنان اعتیادآور باشد که شما حتی گذر زمان را از یاد ببرید. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین بازی های اعتیادآور اندروید هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در حقیقت ما می‌خواهیم در این مقاله برترین بازی های معتاد کننده موبایل را به شما معرفی کنیم تا دیگر هیچگاه و در هیچ جایی احساس نکنید که حوصله‌تان سر رفته است. پس برای شناخت بازی های معتاد کننده برای اندروید و آیفون تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اعتیاد آورترین بازی های موبایل

بازی AFK Arena

بازیهای اعتیاد آور بازی AFK Arena

بازی AFK Arena یک اثر کلاسیک و نوبتی بوده که یکی از بازی های معتاد کننده برای اندروید به حساب می‌آید. این اثر جذاب در سبک نقش‌آفرینی (RPG) است و ومی‌تواند شما را ساعت‌ها به خود مشغول کند. این بازی به شما اجازه لوت (Loot) کردن می‌دهد و همچنین می‌توانید با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در نهایت به سطح‌های بالاتر دست یابید یا به عبارتی Level up شوید. بازیکنان می‌توانند در بازی AFK Arena هیروهای (Hero) خود را جمع کرده و سپاهی قدرتمند تشکیل دهند . هدف از این کار نیز نجات دادن قلمرو از چنگال شیطان باستانی است. شما در این اثر می‌توانید با سایر بازیکنان به رقابت پرداخته و نبردهایی حماسی را رقم بزنید. تمام تلاش‌تان را به کار گیرید تا اجازه ندهید خاک اسپریا (Esperia) به دست نیروهای بیگانه بیفتد.

این اثر یکی از جدیدترین بازی‌های استودیو Lilith Games بوده و می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای‌تان به ارمغان آورد. در بازی AFK Arena هفت جناح وجود داشته و بالغ بر 100 هیرو در دسترس شما قرار دارند. شما می‌توانید به لطف این تنوع و تعداد بالا، چینش دلخواه خود را به دست آورده و به نبرد مشغول شوید تا بتوانید امتیازهای بیشتری کسب کنید و به درجات بالاتری برسید. Celestials ،Hypogeans و Dimensionals از کمیاب‌ترین آن‌ها هستند. در این بازی به کار بردن استراتژی مناسب بسیار اهمیت دارد و بدون آن نمی‌توانید شانسی دربرابر دشمنان‌تان داشته باشید.

نبرد با دیگر بازیکنان در حالت PVP Arena بسیار جذاب است و حسابی سرگرم‌تان می‌کند. البته این اثر محدود به همین حالت نمی‌شود و حالت‌های زیادی دارد که هر یک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. اگه به دنبال بهترین بازی های اعتیادآور موبایل هستید، بازی AFK Arena یکی از آن‌ها است.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

 

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل: بازی Angry Birds 2

اعتیاد آورترین بازی های موبایل

فرنچایز پرنده‌های خشمگین پس از عرضه در سال 2009 توسط استودیو Rovio Entertainment به سرعت محبوب شد و تا به امروز گسترش زیادی پیدا کرده است. این مجموعه به قدری پرطرفدار و شناخته شده است، که شاید کمتر کسی را بیابید که تجربه بازی روی پلتفرم موبایل را داشته باشد، اما با نامی از این آثار نشنیده باشد. این فرنچایز آثاری نظیر Pokemon Go و Flappy Bird را پشت سر گذاشت و به شناخته شده‌ترین مجموعه در گوشی‌های هوشمند بدل شد. بازی Angry Birds 2 اولین دنباله واقعی برای این مجموعه محسوب می‌شود. معمولا دنباله‌هایی که برای یک اثر موفق ساخته می‌شوند، چندان هم چنگی به دل نمی‌زنند به هر حال ما قصد داریم در این مطلب به معرفی بازی Angry Birds 2 بپردازیم که یک بازی اعتیاد آور آفلاین است. این اثر کلاسیک درست همان چیزی است که می‌توان از یک اثر در مجموعه Angry Birds انتظار داشت. پس همین حالا دست به کار شوید و این اثر را نصب کنید تا بتوانید به نابود کردن خوک‌های شیطان‌صفت مشغول شوید. هدف شما در این بازی محافظت و نجات تخم‌هایی گران‌بها است.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

بازی Angry Birds 2 به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و میلیون‌ها نفر روزانه آن را تجربه می‌کنند. این اثر تاکنون بیش از 100 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و از حدود 6 میلیون رای، میانگین نمره 4.3 از 5 را به دست آورده است. در نتیجه می‌توان عملکرد سازندگان در ساخت این بازی را تحسین کرد. بازی Angry Birds 2 هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین قابل تجربه است. پس می‌توانید در کنار دوستان‌تان نیز آن را بازی کرده و با کسب امتیاز آن‌ها را در جدول رده‌بندی پشت سر بگذارید. بازیکنان در بازی Angry Birds 2 می‌توانند چالش‌های مختلف را تجربه کرده و آیتم‌های متنوعی را جمع‌آوری کنند. همچنین بازی حالت‌های مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده‌اند. رویدادهای مختلفی نیز در این اثر تشکیل می‌شوند که تجربه آن‌ها نیز می‌تواند برای گذر وقت انتخاب خوبی باشد. قابل ذکر است که بسیاری از افراد بازی Angry Birds 2 را بهترین نسخه در کل فرنچایز پرندگان خمشگین می‌دانند. به همین دلیل هم ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این اثر از لیست بهترین بازی های اعتیادآور مبایل را از دست ندهید. در ادامه با برخی از ویژگی‌های مهم بازی Angry Birds 2 آشنا خواهید شد:

  • چالش‌های روزانه: در این اثر می‌توانید چالش‌های روزانه را تجربه کرده و پاداش‌های قابل توجهی را به دست آورید
  • بالا بردن سطح: Level up شدن در این بازی می‌تواند کاملا برای شما حائز اهمیت باشد و تاثیر زیادی رو عملکردتان بگذارد
  • قابلیت ملحق شدن به یک کلن: بازی Angry Birds 2 به بازیکنان اجازه می‌دهد که به کلن‌های مختلف ملحق شده و همراه با دوستان‌شان و سایر افراد از سراسر دنیا در برابر خوک‌ها مقابله کنند
  • رقابت با دیگران: شما در این اثر می‌توانید با سایر کاربران به رقابت پرداخته و مهارت‌های‌تان را به آن‌ها ثابت کنید
  • جمع‌آوری Hatها: در این بازی می‌توانید به جمع‌آوری Hatهای مختلف پرداخته و اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین قادر هستید که در رویدادهای ویژه شرکت کرده و سطح خود را بالا ببرید
  • چالش‌ها: در چالش‌های ویژه شرکت کنید و سکه‌های خود را افزایش دهید
  • مراحل بی‌شمار: شما در بازی Angry Birds 2 می‌توانید مراحل مختلف را تجربه کنید. در هر به روز رسانی مرحله‌ای جدید اضافه می‌شود و حتی رویدادهایی با محدودیت زمانی نیز در اثر وجود دارند
  • جدول رده‌بندی: در این بازی یک جدول رده‌بندی وجود دارد. در واقع شما می‌توانید با دوستان‌تان و سایر کاربران رقابت کرده و با کسب امتیاز بیشتر، رتبه خود را در این رتبه‌بندی جهانی بهبود ببخشید

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Ballz

بازی اعتیادآور موبایل

آیا بازی Breakout که اثری آرکیدی و کلاسیک است را به یاد می‌آورید؟ با این که بازی Ballz نسخه‌ای نیست که کاملا مشابه آن باشد، اما باید قبول کرد که اصل و پایه آن‌ها به هم شباهت‌های زیادی دارد. در این بازی بلوک‌های زیادی در مقابل می‌بینید و وظیفه شما شکستن آن‌ها است. در واقع مجموعه‌ای از توپ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها کاری که باید انجام دهید، شکستن بلوک‌ها با استفاده از آن‌ها است. بلوک‌ها دائما به سمت پایین حرکت می‌کنند و شما باید سعی کنید قبل از این که از صفحه خارج شوند، با توپ‌های‌تان به آن‌ها ضربه بزنید. ‏روی هر کدام از بلوک‌ها عددی نوشته شده که در واقع امتیازی است که در صورت از بین رفتن آن بلوک به شما تعلق می‌گیرد. علاوه بر این، می‌توانید از آیتم‌های کمکی نیز استفاده کنید. همچنین توپ‌های مختلفی در این اثر وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را آنلاک کنند و سپس مورد استفاده قرار دهند. بعد از هر بخش، مراحل سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و از بین بردن بلوک‌ها چالش‌برانگیزتر خواهد شد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید از دیواره‌ها نیز برای هدف قرار دادن بلوک‌هایی که به صورت مستقیم در دسترس نیستند، استفاده کنید.

این اثر که یکی از بازی های معتاد کننده آیفون است، می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند و گذر زمان را از یادتان ببرد. بازی Ballz سیستم کنترل بسیار راحتی دارد و گیم‌پلی آن در عین سادگی ظاهری، کاملا شما را محو خود خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند با این بازی دوستان خود را به چالش بکشند و در واقع با آن‌ها رقابت کنند تا دست آخر یکی با بیشتری امتیاز کسب شده، برنده شود. بد نیست اشاره کنیم که این اثر تاکنون بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. البته میانگین امتیازات به خاطر برخی مشکلات مربوط به بروز رسانی‌ها افت کرده و نمره 3.1 از 5 را نشان می‌دهد. آمار میانگینی است از آرای حدود 44 هزار کاربر. با این حال باز هم تجربه بازی Ballz به همه پیشنهاد می‌شود.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

دانلود ترسناک‌ترین بازی‌های اندروید:
بازی های ترسناک

 

بازی های اعتیادآور موبایل: بازی Brawl Stars

بازی اعتیاد اور کم حجم اندروید

بازی Brawl Stars یکی از اولین آثار در سبک بتل رویال (Battle Royal) است و می‌توان آن را یک بازی معتاد کننده اپل قلمداد کرد. بخش چند نفره و به خصوص حالت 3v3 در این اثر بسیار حائز اهمیت بوده و تجربه آن کاملا لذت‌بخش و وابسته‌کننده است. شما در این بازی می‌توانید کاراکترهای مختلف را آنلاک کرده و سطح آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین مراحل و ماموریت‌های مختلفی در بازی Brawl Stars وجود دارد که می‌توانید به تجربه آن‌ها بپردازید. این بازی به شما اجازه می‌دهد آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و با استفاده از روش‌های مختلف قدرت خود را بیشتر کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند از اسکین‌های (Skin) منحصر به فردی در این اثر استفاده کنند که این ویژگی می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد. قابلیت کشف کردن مناطق جدید نیز از دیگر جذابیت‌های بازی Brawl Stars است.

خرید هارد اکسترنال

این بازی اکشن و فوق‌العاده زیبا توسط استودیو Supercell خلق شده است. از جمله آثار ساخته شده توسط این استودیو می‌توان به بازی‌های Clash of Clans ،Hay Day ،Clash Royal و Boom Reach اشاره کرد.این اثر از نمای بالا به پایین روایت می‌شود و سیستم کنترل بسیار جذابی دارد که به بازیکنان اجازه لحظه‌ای خستگی را نمی‌دهد و به لطف آن می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید. اگر از علاقه‌مندان و دوست‌داران آثار خلق شده توسط استودیو Supercell هستید، حتما به سراغ بازی Brawl Stars بروید. این اثر یکی از بهترین بازی های اعتیادآور موبایل بوده و می‌تواند تجربه به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد. این بازی حالت‌های مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها می‌توانند برای شما جذاب باشند. گرفتم و نگه داشتن Gemها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در بازی Brawl Stars انجام دهید. همچنین این اثر نیز مانند سایر نمونه‌های دیگر، دارای یک جدول رده‌بندی است که می‌توانید با رقابت با سایرین و کسب امتیاز، در آن رتبه بهتری کسب کنید. این بازی هر از چندگاهی به روز رسانی‌های جدید دریافت می‌کند که هر یک از آن‌ها می‌توانند اسکین‌ها، نقشه‌ها، رویدادهای ویژه و حالت‌های دیگری را به اثر اضافه کنند. در ادامه با هم برخی از ویژگی‌های قابل توجه بازی Brawl Stars را مرور می‌کنیم:

  • وجود بخش چند نفره در سبک بتل رویال که ریتم بسیار سریعی دارد
  • قابلیت نبرد در حالت تک نفره و همچنین با دوستان
  • به کلاب‌های دوستی ملحق شده و با سایر دوستان‌تان تعامل داشته باشید و با آن‌ها مبارزه کنید
  • قابلیت شخصی‌سازی قابل قبول
  • قابلیت تجربه بازی در نقشه‌هایی که توسط کاربران طراحی شده‌اند و پشت سر گذاشتن چالش‌های متنوع و تازه

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Candy Crush Friends Saga

بازی اعتیادآور Candy Crush Friends Saga

در بازی Candy Crush Friends Saga همان‌طور که از نام‌اش پیدا است با تعداد زیادی از آب‌نبات‌ها مواجه هستید. بازی Candy Crush Friends Saga نه تنها یکی از برترین نسخه‌های فرنچایز Candy Crush است، بلکه یکی از بهترین بازی های اعتیادآور موبایل نیز به حساب می‌آید. بازی‌های Candy Crush Soda Saga و Candy Crush Jelly Saga از دیگر آثار این مجموعه هستند که در حال حاضر طرفداران زیادی دارند. در این بازی شما می‌توانید با دیگران دوست شوید و این دوستان می‌توانند به شما تا حد زیادی کمک کنند. مکانیک پیدا کردن شکل‌های شبیه به هم در این اثر به خوبی پیاده‌سازی شده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. آثاری در این شکل و شمایل را پیش‌تر نیز دیده بودیم، اما بازی Candy Crush Friends Saga تفاوت‌هایی دارد. در واقع طراحی این اثر کمی به روزتر بوده و در آن شاهد ویژگی‌های تازه‌ای خواهید بود که شاید مانند آن را تا به حال ندیده باشید.گیم‌پلی بازی نیز خصوصیات خاص خود را دارد و دقیقا مشابه سایر نمونه‌های هم‌سبک خود نیست. علاوه بر این، بازیکنان در بازی Candy Crush Friends Saga می‌توانند با چندین شخصیت آشنا شوند. در آپدیت‌های جدید، گرافیک بازی بهبود یافته و همین امر موجب جذاب‌تر شدن آن شده است. این اثر دارای حالت‌های مختلف است که می‌توانید از تجربه هر یک از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال اثری هستید که کاملا ساده باشد و نیازی به حرکت یا تلاش خاصی نداشته باشد، بازی Candy Crush Friends Saga می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در زمان آزادتان سری به آن بزنید. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این اثر آشنا خواهید شد:

  • وجود مراحل بسیار زیاد
  • قابلیت تجربه بازی همراه با سایر افراد
  • وجود حالت‌های مختلف
  • گرافیک سه بعدی و جذاب
  • راحت بودن اثر و در عین حال وجود برخی از چالش‌برانگیزترین مراحل ممکن
  • قابلیت تجربه آنلاین و آفلاین بازی
  • قابلیت هم‌گام‌سازی اثر روی دستگاه‌های مختلف

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Color Road

بازی اعتیاد آور آفلاین

بازی Color Road یک اثر آرکیدی با ایده‌ای بسیار ساده است. در واقع شما در این بازی باید یک توپ در حال حرکت را کنترل کنید و در همین حین، تلاش کنید که به گلوله‌های هم‌رنگ برخورد کنید. هدف در این اثر این است که از برخورد با توپ‌های با رنگی غیر از رنگ توپ خود، اجتناب کنید. در بازی سطوح شیب‌داری وجود دارد که با رفتن روی آن‌ها، رنگ توپ شما تغییر می‌کند و در ادامه باید با توجه به رنگ جدید عمل کنید. باید اشاره کنیم که سرعت در ابتدا کار آرام است، اما هر چه بیشتر پیش‌روی کنید، سرعت بیشتر شده و ادامه بازی نیز دشوارتر می‌شود. استودیو VOODOO در ساخت بازی Color Road عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و رایگان عرضه کردن این اثر نیز کاملا قابل تقدیر است. البته این بازی دارای تبلیغ بوده و بخش خرید‌های درون‌برنامه‌ای در آن فعال است. بازی Color Road که یک بازی اعتیاد آور آفلاین محسوب می‌شود، تاکنون بالغ بر 50 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است. این بازی توانسته نمره 3.9 از 5 را از میانگین بیش از 200 هزار رای به دست آورد که نشان دهنده سطح بالای آن است.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Draw Something

بهترین بازی های اندروید

به دنبال یک بازی جذاب در سبک Party می‌گردید؟ بازی Draw Something اثری مشابه Pictionary است که در آن یک نفر باید چیزی بکشد و سایرین با حدس بزنند که چه حرفی نوشته شده است. بازی Draw Something Classic در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و نسخه پولی آن نیز قیمت پایینی دارد و در آن خبری از تبلیغات نیست. نسخه Draw Something Pro نیز می‌تواند انتخاب جذابی برای‌تان باشد.

استودیوی Zynga با خلق بازی Draw Something، آن را به محبوب‌ترین بازی نقاشی محور موبایل تبدیل کرد. این اثر که یکی از بازی های اعتیاد آور اندروید است، تا این لحظه بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دریافت شده و توانسته رضایت کاربران را به دست آورد. شما می‌توانید به لطف این بازی، اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده‌تان سپری کنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم بازی Draw Something اشاره می‌کنیم:

  • برای تجربه این بازی نیازی به مهارت زیاد در طراحی ندارید و می‌توانید با کم‌ترین امکانات، حس و حال خوبی را از این اثر دریافت کنید
  • می‌توانید حالت Draw & Guess که کاملا نوبتی است را تجربه کنید. احتمالا با تجربه این حالت به آن وابسته خواهید شد
  • می‌توانید با استفاده از رنگ‌ها، خلاقیت خود را نشان دهید
  • در حالت Guess Something می‌توانید حدس بزنید که سایرین چه چیزی کشیده‌اند
  • امکان پیدا کردن دوستان جدید
  • می‌توانید دوستان خود را به تجربه چالش‌های مختلف دعوت کنید
  • قابلیت تمرین نقاشی و آنلاک کردن پک‌های رنگی جدید

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

به بازی‌های آفلاین نیاز دارید، مطلب زیر را بخوانید:
بهترین بازی های بدون نیاز به اینترنت

 

بهترین بازی اعتیادآور موبایل: بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG ترکیبی است از مبارزات و مولفه‌های نقش‌آفرینی، گردآوری کارت، ساخت پایگاه و گیم‌پلی Match-3. همه این‌ها دست به دست هم داده‌اند تا در نهایت بتوانند یک اثر ساده و در عین حال دارای سطح تاکتیکال عمیق را به مخاطب ارائه دهند. مبارزات در سبک و سیاق‌های مختلف در این بازی قابل تجربه است. بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG به شما اجازه می‌دهد هیروهایی که در اختیار دارید را ارتقا داده و توانایی‌ها و قابلیت‌های‌شان را بیشتر کنید. لوت کردن، ساخت اسلحه و جمع‌آوری منابع نیز از دیگر وظایفی است که در این اثر شما انجام آن‌ها را برعهده دارید. بازیکنان در بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG می‌توانند در رقابت‌های آنلاین شرکت کنند و یا در تقابل‌های دو به دو در حالت PvP سایر افراد را به چالش بکشند. به طور کلی باید گفت که این اثر یک بازی معتاد کننده است. در ادامه شما را با برخی از ویژگی‌های جالب بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG آشنا خواهیم کرد:

  • حل کردن معماهای مختلف
  • تجربه سه فصل محتوایی
  • داشتن گرافیک چشم‌نواز: هیولاها، موجودات فانتزی، هیروهای قدرتمند و جلوه‌های بصری به بهترین شکل در جهان تخیلی و منحصر به فرد این اثر به نمایش درآمده‌اند
  • قابلیت ساخت پایگاه و استخراج کردن منابع مورد نیاز
  • وجود کارت‌های مختلف
  • قابلیت ارتقا سطح هیروها
  • دریافت امتیازات فراوان پس از شکست دادن دشمنان
  • قابلیت ساخت سلاح‌های خاص برای مقابله با سایرین
  • وجود بخش چند نفره مهیج

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Flow Free

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Flow Free اثری در سبک پازل است که در آن باید سعی کنید رنگ‌های یکسان را به هم‌دیگر متصل کنید. در نهایت نیز باید اتصالات به نحوی باشد که که صفحه کامل پوشش داده شود. این اثر دارای تعداد مراحل بسیار زیادی است و حتی حالتی دارد که در آن می‌توانید بازی را با زمان محدود تجربه کنید. شاید در نگاه اول تصور کنید که بازی Flow Free یک اثر بسیار ساده است. اما کافی است که آن را تجربه کنید تا به پیچیدگی آن پی ببرید. این اثر که یکی از بهترین بازی های معتاد کننده موبایل است، چالش‌های زیادی را پیش پای شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید تمام راه را بدون مشکل طی کنید، بهتر است گاهی از راهنماهای خود بازی کمک بگیرید. بازیکنان در حالت عادی می‌توانند سه بار از راهنما استفاده کنند. در صورتی که می‌خواهید دفعات بیشتری آن‌ها را به کار گیرید، باید از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای اقدام به پرداخت پول کنید.

بازی Flow Free را می‌توانید به صورت کاملا رایگان تجربه کنید. این اثر همان‌طور که گفتیم دارای حالت Time Trial است که می‌تواند برای‌تان بسیار جذاب باشد. گیم‌پلی این بازی بسیار گیرا بوده و به سرعت شما را جذب می‌کند. بازی Flow Free دارای بیش از 2500 مرحله رایگان بوده و گرافیک رنگارنگ آن توجه هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند. استودیو Big Duck Games LLC که وظیفه ساخت این بازی را برعهده داشته، از جلوه‌های صوتی بهترین بهره را برده و این بخش را می‌توان جزو جذاب‌ترین قسمت‌های بازی دانست. بازی Flow Free دارای 10 صفحه با اندازه‌های متعدد بوده و از اچیومنت‌های Game Center بهره‌مند است. در پایان نیز باید بگوییم که رابط کاربری جذاب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده این اثر، آن را به یکی از بهترین بازی های اعتیادآور موبایل تبدیل کرده است.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Geometry Dash

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Geometry Dash یک اثر ریتمی (Rhythm-Based)، اکشن و پلتفرمر است که در آن باید به موقع به نمایشگر ضربه بزنید تا بتوانید در زمان مناسب بپرید. کاربران اندروید و iOS می‌توانند از تجربه رایگان نسخه Lite این اثر بهره ببرند. اما نسخه اصلی آن با پرداخت هزینه در دسترس شما قرار می‌گیرد. در بازی Geometry Dash شما یک هدف دارید و آن هم رسیدن به خط پایان در هر مرحله است. همه این‌ها شاید از دید شما ساده باشند، اما در واقع اینگونه نیست. کافی است کوچک‌ترین اشتباهی از سمت بازیکنان سر بزند تا به سرعت شکست خورده و مجبور شوند بازی را از ابتدا آغاز کنند. برخی از مراحل این اثر به قدری چالش‌برانگیز و دشوار هستند که شاید از تجربه آن‌ها کلافه شوید. با این حال به لطف بخش تمرینی آن، می‌توانید مدت زمانی را به صورت آزمایشی بگذرانید تا حال هوای اثر بیشتر دست‌تان بیاید.

بازی Geometry Dash حافظه، دقت، زمان‌بندی، حرکات انگشتان و هماهنگی آن با چشم‌ها را تقویت می‌کند. یکی دیگر از نکات مثبت این بازی موسیقی متن فوق‌العاده آن است که حسابی می‌تواند شنیدن‌اش برای‌تان لذت‌بخش باشد. مراحل مختلف بازی Geometry Dash درجه سختی مختلفی دارند. در نتیجه پشت سر گذاشتن همه آن‌ها مثل هم نیست و باید برای رسیدن به هدف، تلاش زیادی کنید. تمرین کردن در این بازی اهمیت زیادی دارد و بازیکنان فقط از این راه می‌توانند به گیم‌پلی مسلط شوند. در ادامه برخی از مهم‌ترین خصوصیات این اثر لیست بهترین بازی های معتاد کننده برای اندروید
را به صورت تیتروار معرفی می‌کنیم:

  • وجود تعداد بسیار زیاد مراحل همراه با موسیقی متن منحصر به فرد
  • با استفاده از بخش Level Editor می‌توانید مراحل مخصوصی را خودتان خلق کنید
  • قابلیت آنلاک کردن آیکون‌ها و رنگ‌های مختلف برای شخصی‌سازی کاراکتر
  • وجود اچیومنت‌ها و پاداش‌های مختلف

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

قاتل پرچمدار جدید شیائومی را زیر فشار گیم ببنید:
تجربه بازی سنگین با گوشی شیائومی 11T پرو

 

بازی اعتیادآور Lily’s Garden

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

در بازی Lily’s Garden شما باید به لیلی (Lily) در امور مربوط به باغ یاری برسانید. در واقع این کاراکتر در تلاش است که باغ‌اش را به روزهای اوج‌اش بازگرداند. علاوه بر این، شما در این اثر یک داستان رمانتیک و عاشقانه را تجربه خواهید کرد و با کاراکترهای مختلفی آشنا خواهید شد. بازیکنان در تجربه بازی Lily’s Garden باید باغ خود را تزئین کنند، رسیدگی به گل‌ها را مدنظر داشته باشند، مناطق پنهان را کشف کرده و اشیاء مخفی را بیابند.

در واقع بازی Lily’s Garden مجموعه‌ای است که در آن عشق، نگهداری از باغ و حل معماهای مختلف را تجربه خواهید کرد. این بازی می‌تواند تجربه‌ای آرامش‌بخش را برای مخاطب به ارمغان آورد. حتی چالش‌های مختلف این اثر نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند. در بازی Lily’s Garden شما می‌توانید به بازطراحی، بازخلق و شخصی‌سازی موارد مختلفی مشغول شوید و از این راه برای سرگرم کردن خود استفاده کنید. در حقیقت یکی از مهم‌ترین وظایف شما در این اثر چیزی نیست جز نوسازی محیط‌های مختلف. بازی Lily’s Garden لوکشین‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد و که گرافیک کارتونی و جذاب آن می‌تواند به مذاق بسیاری از افراد خوش بیاید. این اثر که جزو بازی های معتاد کننده آیفون است، تا به حال بالغ بر 10 میلیون بار توسط کاربران پلی استور دانلود شده و با میانگین 1.2 میلیون رای، توانسته نمره 4.3 از 5 را کسب کند.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل: بازی The New York Times Crossword

آیا عاشق جدول حل کردن هستید؟ همین حالا می‌توانید با نصب بازی The New York Times Crossword به تعداد بسیار زیادی از جداول مربوط به نیویورک تایمز دسترسی پیدا کنید. این اثر در حالت دمو تعدادی از جداول را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما برای دسترسی‌های بیشتر باید به صورت ماهانه یا سالانه حق اشتراک پرداخت کنید. در واقع اگر می‌خواهید به پک‌های اختصاصی مختلفی از آن دسترسی داشته باشید، باید مبلغی را همان‌طور که گفتیم، بپردازید.

در واقع بازی The New York Times Crossword مجموعه‌ای است از چندین جدول کلمات که به صورت کاملا استاندارد طراحی شده‌اند. طراح اصلی آن‌ها نیز ویل شرتز (Will Shortz)، سردبیر مجله نیویورک تایمز. است که فردی کاملا شناخته شده محسوب می‌شود. بازی The New York Times Crossword به صورت روزانه جدیدترین جداول کلمات موجود در این مجله را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین آرشیو جدول‌های گذشته نیز در دسترس شما قرار می‌گیرند.

بد نیست اشاره کنیم که این اثر که یک بازی معتاد کننده اپل است، به کاربران اجازه می‌دهد تعداد بسیار زیادی از جدول‌ها را به صورت آفلاین حل کنند و در نتیجه کسی به اتصال دائم اینترنت نیاز نخواهد داشت.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بیشتر بخوانید:
تبدیل گوشی به دسته بازی

 

بازی Plants vs. Zombies 2

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Plants vs. Zombies 2 اثر در سبک دفاع از قلعه (Tower Defense) است که در آن شما باید از گیاهان در مقابل هجوم زامبی‌ها محافظت کنید. به عبارت دیگر هدف اصلی شما برای تکمیل کردن هر مرحله، متوقف کردن زامبی‌ها است. این بازی کاراکترهای مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند. این اثر در واقع در سبک اکشن، استراتژی و ماجراجویی است و در نتیجه داشتن یک برنامه مشخص برای دفاع کردن از اهمیت زیادی برخوردار است.

در بازی Plants vs. Zombies 2 می‌تواند در 11 جهان مختلف به نبرد بپردازید و مبارزه در عصرهای مختلف را تجربه کنید؛ از دوران مصر باستان گرفته تا دست و پنجه نرم کردن با دشمنان در آینده‌ای دور. این اثر دارای بیش از 300 مرحله بوده که کاملا چالش‌برانگیز هستند. علاوه بر این، مراحلی هم وجود دارد که حالت بدون محدودیت داشته و تجربه متفاوت را برای‌تان به ارمغان می‌آورند. بازیکنان در این اثر می‌توانند در Arena با سایرین به رقابت مشغول شوند و اوقات خوشی را سپری کنند. بازی Plants vs. Zombies 2 دارای یک جدول رده‌بندی نیز هست که با کسب امتیاز در آن می‌توانید در رتبه‌های بهتر قرار بگیرید. پس یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهید، کسب امتیاز و بالا بردن سطح‌تان است.

خرید هندزفری

این اثر که یکی از بهترین بازی های اعتیاد آور آفلاین است، مینی‌گیم‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارد. همچنین وجود رویدادهای روزانه Piñata Party نیز می‌توانند بسیاری از کاربران را به خود جذب کنند. در واقع بازی Plants vs. Zombies 2 همیشه چیزی در چنته دارد که رو کند و مخاطب را به وجد بیاورد.

یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این اثر، عدم نیاز آن به اتصال دائمی اینترنت است. این موضوع باعث شده که کاربران زیادی نسبت به تجربه آن رغبت نشان دهند. این بازی از نظر بسیار جذاب بوده و گیم‌پلی مهیجی را ارائه می‌دهد. نسخه اول این مجموعه نیز توانست موفقیت‌های زیادی به دست آورد، اما بازی Plants vs. Zombies 2 نه تنها توانست همان موفقیت‌ها را تکرار کند، بلکه نقاط ضعف نسخه پیشین را نیز اصلاح کرده بود.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی اعتیادآور موبایل Snake VS Block

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

در بازی Snake VS Block ما باید کنترل یک مار را برعهده داشته باشید. این اثر که یکی از بهترین بازی های اعتیادآور موبایل است، در مسیر شما چندین بلاک مختلف را قرار می‌دهد. علاوه بر این، در بین راه می‌توانید آیتم‌های زرد رنگی را نیز مشاهده کنید که هر یک از آن‌ها گویای ویژگی خاصی هستند. در واقع شما باید آیتم‌های زرد رنگ را بگیرید و همین آیتم‌ها به نوعی مقدار جان‌های مارتان هستند. با برخورد با هر یک از بلاک‌ها، با توجه به عددی که روی‌شان نوشته شده است، جان‌های‌تان کم می‌شود. پس باید سعی کنید یا به هیچ یک از آن‌ها برخورد نکنید، یا در صورتی که چاره‌ای نداشتید، مار را به سمت بلاکی که عدد کوچکتری روی‌اش نوشته شده، هدایت کنید.

بازی Snake VS Block اثری کاملا رایگان بوده و گیم‌پلی آن Endless است. این بازی سیستم کنترل ساده‌ای دارد و همین سادگی موجب می‌شود که بتوانید به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید. این اثر می‌تواند برای کل کل‌های دوستانه نیز گزینه‌ی مناسبی باشد. زیرا شما می‌توانید با کسب امتیازات بیشتر با مهارت‌های دوستان‌تان ار به چالش بکشید. بازی Snake VS Block تاکنون بالغ بر 50 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و توانسته از میانگین نزدیک به 600 هزار رای، نمره‌ی 4 از 5 را کسب کند. این نمره حاکی از رضایت اکثر کاربران بوده و موفقیت سازندگان را نشان می‌دهد.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Subway Surfers

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Subway Surfers اثری در سبک Endless Runner است و یکی از بازی های اعتیاد آور اندروید به حساب می‌آید. در این اثر که شباهت‌هایی به فرنچایز Temple Run دارد، شما در نقش کاراکتری هستید که با اسکیت‌بردش در مسیر مترو از دست فردی که او را تعقیب می‌کند، در حال فرار است. بازیکنان باید در طی مسیر حرکت خود سکه‌هایی را دریافت کنند و آیتم‌های مختلف را به دست آورند. جاخالی دادن از مسیر حرکت قطارها و پریدن از روی موانع نیز از جمله مهم‌ترین وظایفی است که باید در نظر داشته باشید. هدف اصلی بازیکنان در بازی Subway Surfers این است که با وجود تمام چالش‌های پیش‌رو، بتوانند تا جایی که می‌توانند خود را از فرد تعقیب‌کننده دور کرده و سعی کنند که به چنگال او نیفتند.

این اثر از حیث دانلود روی گوشی‌های موبایل دارای سیستم عامل اندروید رکورددار است. بازیکنان در این اثر می‌توانند در سه مسیر مختلف حرکت کنند. در واقع شما می‌توانید کاراکتر را به سمت راست یا چپ ببرید یا اجازه دهید در مسیر وسط به حرکت ادامه دهد. سیستم کنترل بازی Subway Surfers ساده است و در نتیجه توانسته کاربران زیادی را در سنین مختلف به سمت خود جذب کند. این اثر تا این لحظه بیش از یک میلیارد بار از طریق پلی استور دانلود شده که این میزان نصب واقعا شگفت‌انگیز است. جالب این است که تاکنون بالغ بر 36 میلیون نفر به این بازی امتیاز داده‌اند و میانگین نمرات آن‌ها امتیاز 4.6 از 5 را نشان می‌دهد. در نتیجه حاصل کار استودیو SYBO Games را می‌توان در سبک خود یک شاهکار دانست و عملکرد این استودیو کاملا ستودنی است.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

 

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل: بازی Toon Blast

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Toon Blast شباهت‌های زیادی به مجموعه Candy Crush دارد. البته این دو اثر یک تفاوت کلی دارند و آن هم این است که در بازی Toon Blast شما باید بلاک‌ها را منفجر کنید، در صورتی که در Candy Crush وظیفه وصل کردن آب‌نبات‌ها را برعهده داشتید. بهترین قسمت این اثر جایی است که باید از مهارت‌ها و قابلیت‌ها مختلف استفاده کنید تا در نهایت بتوانید مراحل را به پایان برسانید.

یکی دیگر از آثاری که شبیه به بازی Toon Blast است، Bejeweled نام دارد که اثری در سبک Match Three به حساب می‌آید. بازی Toon Blast در واقع نمونه‌ی مدرن‌تر از آن اثر است. این بازی تاکنون بالغ بر 50 میلیون بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده و از میانگین 3.5 میلیون رای، نمره 4.6 از 5 را به دست آورده است. در ادامه با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی معتاد کننده آشنا می‌شویم:

  • وجود مراحل چالش‌برانگیز بسیار زیاد و امکان آنلاک کردن مرحله‌های جدید
  • وجود چالش‌های زیاد در مسیر بازی و منحصر به فرد بودن گیم‌پلی
  • قابلیت دریافت ستاره‌های مختلف و بالا بردن سطح
  • کسب پاداش‌های مختلف پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله
  • قابلیت تشکیل تیم و رقابت کردن با دیگران
  • می‌توانید دوستان‌تان جان اضافه دریافت کنید تا شکست نخورید
  • قابلیت سینک کردن بازی روی تلفن همراه و تبلت
  • سادگی و سرگرم‌کننده بودن و در عین حال ارائه تجربه‌ای چالش‌برانگیز

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Two Dots

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

وظیفه بازیکنان در بازی Two Dots این است که نقاط مشابه را به هم متصل کنند. هدف از این کار نیز از بین بردن موانع و کسب امتیاز بیشتر است. شاید این اثر در ظاهر یک بازی ساده باشد، اما در واقع این گونه نیست. هرچه به مراحل جدیدتر برسید، بازی برای‌تان دشوارتر می‌شود. زیرا در برخی از مراحل محدودیت‌های زیادی دارید و پشت سر گذاشتن مراحل با وجود این محدودیت‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود.

بازی Two Dots که جزو بازی های معتاد کننده موبایل است، به شما اجازه می‌دهد 3775 مرحله را تجربه کنید. طراحی این اثر بسیار جذاب و زیبا بوده و ساعت‌های مفرحی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، در این بازی شما می‌توانید دوستان‌تان را نیز به چالش بکشید و با هم بر سر کسب امتیازات بیشتر رقابت کنید. از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی Two Dots نیز می‌توان به موسیقی متن جذاب آن اشاره کرد. این اثر تا این لحظه بیش از 10 میلیون بار از پلی استور دانلود شده است. همچنین میانگین امتیازات این بازی از نزدیک به یک میلیون رای، 4.5 از 5 است. در انتها نیز باید گفت که عملکرد استودیو PlayDots در ساخت این اثر را می‌توان کاملا موفقیت‌آمیز دانست.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل: بازی Woodoku

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Woodoku در واقع ترکیبی از سودوکو و تتریس (Tetris) است. در این بازی شما باید بلاک‌های چوبی را در ستون‌ها و ردیف‌های مناسب قرار دهید تا شکل مربعی به خود بگیرند. سپس آن شکل مربعی حذف می‌شود و این یعنی موفقیت شما. اگر بتوانید چندین مورد را با هم از بین ببرید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد. سعی کنید با کمترین حرکات ممکن به هدف خود برسید تا بتوانید رکوردهای‌تان را بهبود ببخشید. تاکنون بالغ بر 10 میلیون کاربر پلی استور بازی Woodoku را دانلود کرده‌اند و آرای بیش از 200 هزار نفر از آن‌ها، میانگین نمره 4.4 از 5 را نشان می‌دهد. در نتیجه می‌توان عملکرد Tripledot Studios Limited در ارائه این اثر را تحسین کرد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این اثر که یکی از بازی های معتاد کننده برای اندروید است، آشنا خواهید شد:

  • گرافیک زیبا و جلوه‌های صوتی رضایت‌بخش
  • طراحی چوبی واقع‌گرایانه و ارائه حس خوب به کاربران
  • گیم‌پلی آرامش‌بخش، بدون هیچ محدودیت زمانی
  • کم بودن حجم و اشغال بخش بسیار کمی از حافظه گوشی موبایل شما
  • بازیکنان می‌توانند این بازی کلاسیک را در هر جایی بدون نیاز به اتصال دائمی اینترنت تجربه کنند

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی Words With Friends 2 Word Game

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

بازی Words With Friends 2 Word Game اثری محسوب می‌شود که در بین کسانی که به بازی کلمات علاقه دارند، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. این بازی یک اثر بسیار چالش‌برانگیز است و می‌تواند حسابی سرگرم‌تان کند. اگر دوستی دارید که او هم به بازی‌های کلمه‌ای علاقه دارد، این اثر را می‌توانید با او تجربه کنید و مهارت‌های هم را محک بزنید. در واقع بازی Words With Friends 2 Word Game یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرگرم شدن در جمع‌های مختلف و دورهمی‌های خانوادگی است. این اثر که یکی از بازی های معتاد کننده آیفون نیز محسوب می‌شود، دارای حالت‌های مختلفی است و شما به صورت تک نفره هم می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

اگر در بازی Words With Friends 2 Word Game خوبی داشته باشید پاداش‌های خوبی نیز دریافت می‌کنید. این بازی هر 6 هفته یک بار به روز رسانی دریافت می‌کند، در نتیجه همیشه محتوای جدیدی برای تجربه کردن خواهید داشت. این بازی معتاد کننده اپل توسط استودیو Zynga Inc. ساخته شده و یک اثر رایگان محسوب می‌شود؛ اما دارای بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای است. تاکنون بیش از 10 میلیون نفر بازی Words With Friends 2 Word Game را از پلی استور دانلود کرده‌اند و این اثر در حدود 400 هزار رای، میانگین نمره 3.9 از 5 را کسب کرده که نشان از رضایت بازیکنان دارد.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

آشنایی با گوشی های سبک و خوش دست:
سبک ترین گوشی های بازار

 

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل: بازی Wordscapes

بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

اگر عاشق بازی‌های مربوط به کلمات هستید، اما به تازگی از آثار تکراری حوصله‌تان سر رفته است، بد نیست به سراغ بازی Wordscapes بروید. در این بازی که شباهت‌هایی به جدول کلمات دارد، شما باید با استفاده از حروفی که در اختیار دارید، کلمات مناسبی بسازید. بازی Wordscapes یکی از بهترین بازی های اعتیادآور موبایل به حساب می‌آید. این اثر در بهبود و ارتقا قابلیت‌های ذهنی و حافظه‌ای شما تاثیر زیادی دارد. همچنین حالت‌های مختلفی در این بازی وجود دارد که بسیار جذاب هستند و می‌توانند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کنند. بازی Wordscapes تاکنون بالغ بر 50 میلیون بار توسط کاربران پلی استور دانلود شده است و توانسته از حدود یک میلیون کاربر، میانگین نمره 4.4 از 5 را کسب کند. در ادامه می‌توانید با برخی از ویژگی‌های این بازی آشنا شوید:

  • آرامش‌بخش بودن
  • جلوه‌های بصری جذاب
  • تقویت قوای ذهنی و حافظه

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

جمع بندی

این بود لیستی از بهترین بازی های اعتیادآور موبایل. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. ما در این مقاله سعی کردیم لیستی کامل از بهترین بازی های معتاد کننده موبایل را در اختیار شما قرار دهیم. البته آثار بیشتری نیز در دسترس کاربران آیفون و اندروید هستند که می‌توانند مخاطب را کاملا به خود وابسته کنند. اما ما تلاش کردیم مطرح‌ترین موارد را در این مطلب به شما معرفی کنیم. هر یک از این آثار سبک متفاوتی دارند و در نتیجه می‌توانند کاربران زیادی را با سلایق مختلف راضی کنند. به نظر شما کدام یک از آثار این لیست از همه اعتیادآورتر است؟ آیا شما بازی معتاد کننده‌ای می‌شناسید که ما در آن در لیست‌مان نام نبرده باشیم؟ اگر آثاری در این سبک و سیاق را سراغ دارید، لطفا در بخش کامنت‌ها به آن اشاره کنید.

سؤالات متداول

بهترین بازی های معتاد کننده موبایل کدامند؟

بازی Subway Surfers و Angry Birds 2 جزو بهترین بازی های اعتیادآور اندروید به حساب می‌آيند. این بازی‌ها طرفداران زیادی دارند و تعداد دانلودهای آن‌ها نشان می‌دهد که محبوبیت‌شان بسیار بالا است. در نتیجه می‌توانید با نصب این دو اثر، ساعت‌ها خود را به سرگرم کنید.

بهترین بازی اعتیاد آور آفلاین برای اندروید کدام است؟

بازی Plants vs. Zombies 2 را می‌توان لایق این لقب دانست. در این اثر شما شاهد تقابل گیاهان با زامبی‌ها خواهید بود. در واقع اگر عاشق آثاری در سبک دفاع از قلعه باشید، بدون شک شیفته‌ای این بازی می‌شوید. سازندگان بازی Plants vs. Zombies 2 توانسته‌اند به خوبی از خلاقیت خود برای ساخت یک اثر موفق استفاده کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%af%d8%a2%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads