داغ ترین ها :
بهترین بازی های ماشینی اندروید

بهترین بازی های ماشینی اندروید

فهرست مطالب

گوشی‌های هوشمند مانند گذشته فقط برای برقراری ارتباط نیستند؛ امروزه گوشی‌هایی مخصوص عکس‌برداری، بازی و گوشی‌هایی با باتری‌های قدرتمند تولید شده‌اند. امروز در این مطلب می‌خواهیم چند نمونه از بهترین بازی‌های سبک ماشینی را به شما معرفی کنیم؛ همراه مجله تکنولایف باشید. شما برای اجرای بدون مشکل این بازی ها به یک گوشی گیمینگ نیاز خواهید داشت.

بازی Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme

Asphalt 9

اولین و بهترین بازی سبک ماشینی، بدون شک بازی Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme است. شاید شما زیاد نام این اثر هنری و جذاب گیم لافت را شنیده باشید. به‌دلیل صحنه‌های طبیعی و مهیج، گیم پلی سریع و روان، آسانی در محیط منوی بازی و دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی، باعث شده بازی Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme در چند سال اخیر، در صدر بازی‌های ماشینی قرار بگیرد.
بازی Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme دارای یک محیط شهری با المان‌های فانتزی است؛ برای مثال شما با دریافت کپسول‌های نیترو در خیابان‌ها، می‌توانید به‌راحتی با رقبای خود مقابله کنید. با امتیازات کسب‌شده می‌توانید ماشین خود را عوض کنید، رنگ آن را تغییر دهید یا آن را ارتقای قدرتی دهید؛ توجه داشته باشید که این بازی آن‌قدر به جزئیات توجه کرده که ماشین شما نسبت به استهلاکی که داشته، سوخت مصرف می‌کند و باید بعد از هرچند دست مسابقه، باک بنزین خود را پر کنید که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.
بازی Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme دارای فایل دیتا نصبی 2.5 گیگابایتی است که در صورت دانلود از گوگل‌پلی نیازی به نصب جداگانه این دیتا ندارید. این بازی می‌تواند بهترین بازی ماشین اندروید لقب بگیرد.
بازی Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme در فروشگاه رسمی گوگل‌پلی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.5 را از 2 میلیون بار نظر دریافت کرده است.

دانلود از پلی‌استور

بازی مسابقه واقعی 3 | Real Racing 3

Real Racing 3

یکی دیگر از بازی‌های جذاب و گرافیکی ماشین برای موبایل، بازی فوق‌العاده Real Racing 3 است که شبیه‌ساز واقعی مسابقات اتومبیل‌رانی می‌باشد. این بازی به دلیل گرافیک بسیار بالایی که دارد، به گوشی‌هایی با پردازنده و رم بالا نیاز دارد. این بازی برخلاف آسفالت 9، دارای محیط واقعی بدون المان‌های فانتزی است.

در واقع می‌توان بازی Real Racing 3 را یکی از واقع‌گرایانه‌ترین آثار موبایلی در سبک ریسینگ به شمار آورد. از همین رو می‌توان اسم بازی را کاملا معتبر دانست. این اثر پر از ویژگی‌های جالب و متنوع است. شما در بازی Real Racing 3 می‌توانید رانندگی با بیش از 100 ماشین از برندهای مختلف را تجربه کنید. از جمله برندهای مطرحی که خودروهای‌شان در بازی Real Racing 3 است می‌توان به آئودی (Audi)، فراری (Ferrari)، بوگاتی (Bugatti)، پورشه (Porsche) و … اشاره کرد. این بازی حالت‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌های می‌توان به مسابقات چند نفره Real Time اشاره کرد. قابل ذکر است که جاده‌های این اثر، در واقع نسخه دیجیتالی جاده‌های واقعی هستند. بازی Real Racing 3 دارای بیش از 2000 رویداد مختلف است که هر کدام قوانین و مسیرهای خاص خود را دارند. البته بازی Real Racing 3 کمی نسبت به سایر آثار لیست قدیمی‌تر است، اما مطمئن باشید از تجربه آن در سال 2021 پشیمان نخواهید شد. این بازی کاملا رایگان است و همین الان می‌توانید دست به تجربه آن بزنید.
بازی Real Racing 3 دارای فایل دیتای نصبی 2.5 گیگابایتی است. اجرای این بازی هم به اینترنت نیاز دارد، اما دیتای زیادی مصرف نمی‌کند. این بازی را به کسانی که به مسابقات اتومبیل‌رانی و رالی داکار علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.
این بازی محبوب بیش از 100 میلیون بار در فروشگاه رسمی گوگل‌پلی دانلود شده و از 6 میلیون نظر کاربران امتیاز 4.3 را دریافت کرده که نشان می‌دهد بازی موفق و سرگرم‌کننده‌ای است.

یک سرگرمی گروهی مناسب برای شما و دوستانتان: بازی چند نفره آنلاین اندروید

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی نیاز به سرعت بدون محدودیت ها | Need For Speed No Limits

Need For Speed No Limits

یکی از بازی‌های قدیمی و پرطرفدار سبک ماشین، Need For Speed است که در ابتدا برای کامپیوتر و کنسول‌ها و سپس برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد. این بازی بیشتر شبیه به بازی Asphalt 9 است و با المان‌های فانتزی و تخیلی، حس هیجان و سرعت را به شما منتقل می‌کند.
این بازی در حد آسفالت 9 گرافیک ندارد اما از سوی سازنده بازی Real Racing 3 تولید شده است. محیط بازی کوچک‌تر شده اما نسبت به حجم 700 مگابایتی آن بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. در این بازی می‌توانید صاحب تمام ماشین‌های معروف و محبوب دنیا شوید و هر تغییری خواستید روی آن‌ها اعمال کنید؛ اما نسبت به آسفالت 9 این تغییرات محدودتر هستند.
این بازی در گوگل‌پلی استور بیشتر از 100 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.1 را از کاربران دریافت کرده است؛ همچنین کاربران برای این بازی 4 میلیون نظر ارسال کرده‌اند که نشان از محبوبیت بالای این بازی دارد.

دانلود از پلی‌استور

بازی مسابقه فرمول وان موبایل | F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing

اگر به مسابقات فرمول 1 علاقه‌مند هستید، این بازی را سریعاً نصب کنید. گیم پلی آسان و روان، محیط جذاب و گرافیکی، شبیه‌سازی واقعی و هیجان بالا از مزیت‌های مهم این بازی موبایلی است.
شاید می‌توان گفت، این بازی شبیه‌ترین بازی به مسابقات فرمول وان است که اگر اشتیاقی به بازی‌های فانتزی با ماشین‌های اسپورت و لوکس نداشته باشید، می‌تواند شما را با ماشین‌های پرسرعت و تخصصی فرمول یک سرگرم کند.
بازی F1 Mobile Racing بهترین بازی ماشین اندروید آفلاین به شمار می‌رود که با داشتن حجم 600 مگابایت، گزینه مناسبی برای دانلود است و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.
این بازی بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و از میان 256 هزار نظر، امتیاز 4.1 را دریافت کرده است.

به تازی یک گیم استراتژیک را به پایان رسانده اید؟ ما بهترین جایگزین ها را به شما معرفی می‌کنیم:

بازی استراتژیک اندروید

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی مسابقه تپه نوردی 2 | Hill Climb Racing 2

Hill Climb Racing 2

اگر به‌دنبال یک بازی مسابقه‌ای در سبک ماشین، با محیطی جذاب، فانتزی و کارتونی هستید که باعث سرگرمی و شادی شما شود، پیشنهاد ما Hill Climb Racing 2 است. Hill Climb Racing 2 با توجه به موفقیت نسخه اول آن، از نسخه دوم آن هم استقبال زیادی شد و بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل‌پلی استور داشت. این بازی از نظر بصری بسیار ساده است و با داشتن گرافیک جالب و محیطی رنگارنگ و سیستم کنترل ساده، می‌تواند انتخاب مناسبی برای سنین کم باشد. البته بزرگسالان نیز از تجربه آن لذت خواهند برد. در واقع بازی Hill Climb Racing 2 بسیار اعتیادآور است. بازی‌هایی نظیر Asphalt 8 تجربه‌ای واقع‌گرایانه را به مخاطبان ارائه می‌دهند و ریتم سریعی دارند. اما همه به دنبال چنین تجربه‌ای نیستند. آثاری مثل 2 Hill Climb Racing هدف دیگری را دنبال می‌کنند و طرفداران خاص خود را دارند.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

بهترین بازی ماشین اندروید آفلاین کم‌حجم می‌تواند همین بازی باشد که 134 مگابایت حجم دارد و بدون نیاز به اینترنت هم اجرا می‌شود. این بازی یک محیط رقابتی و فانتزی دارد که باید رکورد را جابه‌جا کنید و ماشین خود را ارتقاء دهید. این بازی در گوگل‌پلی استور امتیاز 4.3 را از طرف کاربران دریافت کرده و 4 میلیون نظر درباره آن ثبت شده است. این بازی جذاب را به دارندگان گوشی‌های اندرویدی پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Hill Climb Racing 2 ابتدا در سال 2016 عرضه شد، اما تا به امروز به روز رسانی‌های مختلفی دریافت کرده و همچنان با قدرت توسط سازندگان از آن پشتیبانی می‌شود. در این اثر شما در رقابت با سایر کاربران قرار می‌گیرید و باید تپه‌ها و دره‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. بازیکنان می‌توانند وسایل نقلیه خود را نیز در این بازی شخصی‌سازی کنند. در واقع سیستم شخصی‌سازی بازی Hill Climb Racing 2 بسیار خوب است و شما می‌توانید اکثر بخش‌های وسایل نقلیه‌تان را تغییر دهید و می‌توانید کاری کنید که ماشین‌ها دقیقا مطابق خواسته‌تان عمل کنند. بازی Hill Climb Racing 2 بخش کمپین دارد و مسابقات چند نفره و آنلاین آن نیز بسیار جذاب است. بازیکنان در این اثر می‌توانند چالش‌های روزانه را پشت سر بگذارند و اچیومنت‌های مختلف را کسب کنند. اگر گوشی موبایل‌تان قدیمی است نگران نباشید، زیرا بازی Hill Climb Racing 2 با این دستگاه‌ها نیز سازگاری دارد. اگر عاشق رانندگی هستید و دوست دارید یک بازی ریسینگ آفلاین داشته باشید، بازی Hill Climb Racing 2 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. بازی Hill Climb Racing 2 کاملا رایگان است و تنها برخی از بخش‌ها درون بازی با پرداخت هزینه آنلاک می‌شوند.

دانلود از پلی‌استور

بازی چالش کامیون دیوانه | Mad Truck Challenge Racing

Mad Truck Challenge Racing

جدیدترین نسخه از بازی اندروید فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار مسابقه چالش کامیون‌های دیوانه از سوی استودیو SMOKOKO GAMES برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است. در بازی Mad Truck Challenge Racing شما باید در همان ابتدا ماشین خود را از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کنید و وارد مسابقات چالش‌برانگیز و دیوانه‌وار این بازی زیبا شوید و در یک محیط 2 بعدی با ماشین‌های مختلف دیگر مسابقه دهید. ناگفته نماند که شما با یک مسابقه آرام و بی‌خطر مواجه نیستید. در نتیجه، باید با تمام قدرت و سلاح‌هایتان به ماشین‌های دیگ شلیک کنید، تا قبل از آنکه شما را نابود کنند، تمام‌شان را از مسیر خارج کنید تا خودتان قهرمان شوید. برای این کار حتماً در طول بازی سکه جمع‌آوری کنید تا قدرت ماشین خود را افزایش دهید، سلاح‌های مختلفی روی آن پیاده کنید و با اعتمادبه‌نفس کاملی در مقابل حریفان خود قرار بگیرید. همچنین قدرت‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در طی بازی آنها را به دست بیاورید و از یک بازی چالشی و هیجانی نهایت لذت را ببرید. این بازی فایل مود شده هم دارد که سکه‌های بی‌نهایت را در اختیار شما قرار می‌دهد و با جست‌وجوی مود این بازی می‌تواند آن را نصب کنید و لذت ببرید.
این بازی در گوگل‌پلی استور بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.2 را از میان 145 هزار نظر دریافت کرده است.

برای گیم حتما نباید اینترنت عالی داشته باشید، بهترین بازی های اندروید افلاین را امتحان کنید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی مسابقه ساحلی باگی | Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2

یک بازی شاد و سرگرم‌کننده در سبک مسابقه‌ای است که می‌تواند با محیط ساده خود شما را ساعت‌ها سرگرم کند. این بازی یکی از برترین بازی‌های ماشینی آفلاین اندروید است که با حجم بسیار کم 150 مگابایتی‌ای که دارد، ارزش دانلود و بازی‌کردن را دارد. برای لذت بردن از این بازی نیازی نیست که حتماً گوشی گران‌قیمتی داشته باشید.

بازی Beach Buggy Racing 2 شباهت زیادی به بازی Mario Kart دارد. در این بازی شما می‌توانید ماشین‌ها و شخصیت‌های مختلف را انتخاب کنید که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در بهبود عملکردتان تاثیر می‌گذارند. بازیکنان در این اثر می‌توانند رانندگی در مناطق مختلف و جاده‌های گوناگون را تجربه کنند. هر مسیر مسابقه موانع خاص خود را دارد و می‌تواند شدیدا چالش‌برانگیز باشد. بازی Beach Buggy Racing 2 دارای حالت PvP آنلاین نیز هست که می‌تواند حسابی شما را یاری کند. قابلیت‌های شخصی‌سازی در این اثر بسیار خوب هستند و دست بازیکن را به خوبی باز می‌گذارند. این بازی دارای حالت‌های مختلفی است که تجربه هر یک از آن‌ها می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. متاسفانه بازی فاقد بخش آفلاین است و اچیومنت‌های Google Play Games نیز در آن وجود ندارد. بد نیست اشاره کنیم که این اثر توسط استودیو Vector Unit خلق شده است. اکثر ما این استودیو را به خاطر فرنچایز Riptide GP می‌شناسیم. مجموعه Riptide GP ویژگی‌های ذکر شده را دارد، اما بازی Beach Buggy Racing 2 متاسفانه از آن‌ها بی‌بهره است. ولی به طور کلی می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید دانست.
این بازی در گوگل‌پلی استور بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.3 را از میان 408 هزار نظر کاربران دریافت کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این بازی جذاب و دوست‌داشتنی را دانلود و نصب کنید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی مسابقه CSR Racing 2 | CSR

CSR Racing 2

تنها رقیب سرسخت و جدی Real Car Racing 3 این بازی است. گیم پلی روان و زیبا، ماشین‌های متنوع با طراحی‌های دقیق، گرافیک چشم‌نواز به همراه صداهای واقعی ماشین‌ها؛ همه این ویژگی‌ها در این بازی جمع شده‌اند تا با یک بازی شاهکار درگوشی‌های همراه روبه‌رو باشیم. حجم این بازی 2.7 گیگ است که اجرای هرچه بهتر آن نیاز به گوشی‌های به‌روز و قدرتمند دارد. در صورتی که فکر می‌کنید Asphalt آرکیدی‌ترین اثری است که می‌توانید تجربه کنید، بد نیست سری به بازی CSR Racing 2 بزنید.
این بازی چندین سال پیش عرضه شده و به سرعت توانست محبوبیت زیادی به دست آورد. در این بازی با ماشین‌های متنوع از کمپانی‌های بزرگ جهان از جمله- Audi R8 Ferrari – Koenigsegg One و McLaren P1 مسابقه می‌دهید و با جمع‌آوری سکه، ماشین‌های خود را ارتقاء داده و حریفان خود را شکست می‌دهید. بازی CSR Racing 2 دارای ماشین‌های لایسنس شده متنوع دیگر نیز هست و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

این بازی در گوگل‌پلی استور بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و امتیاز بسیار خوب 4.6 را از میان 4 میلیون نظر کاربران دریافت کرده است؛ همین تعداد نظرات و امتیاز این بازی نشان می‌دهد که اگرچه حجم نسبتاً بالایی دارد اما ارزش نصب کردن را هم دارد و باید یک‌بار آن را امتحان کنید.

خرید هارد اکسترنال

در بازی CSR Racing 2 خبری از حرکات آکروباتیک نیست، اما با این وجود گیم‌پلی جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر به دنبال یک اثر خوش استایل هستید که تجربه‌ای واقع‌گرایانه را به شما ارائه دهد، حتما به سراغ بازی CSR Racing 2 بروید. همان‌طور که گفتیم در این اثر تعداد بسیار زیادی ماشین‌های لایسنس شده وجود دارند که می‌توانید از رانندگی با آن‌ها لذت ببرید.

در این مطلب تعدادی از بازی‌های جذاب و مهیج از نوع ماشین‌سواری اندروید در سال 2021 را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با نصب این بازی‌ها از منابع دانلود مختلف، ساعت‌ها سرگرم شوید و حتی دست فرمان خود را محک بزنید. گوشی شیائومی به خاطر پردازنده اسنپدراگون و قیمت مناسب برای گیمرهایی که به دنبال گوشی با قیمت نسبتا ارزان هستند، انتخاب مناسبی است. به نظر شما کدام‌یک از این بازی‌ها بهترین بازی ماشینی اندروید است؟ اگر اعتقاد دارید که بازی‌های بهتر دیگری نیز وجود دارد، به ما و دیگر کاربران معرفی کنید تا از تجربه شما نیز آگاه و مطلع شویم.

دانلود از پلی‌استور

بازی Dirt Trackin 2

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Dirt Trackin 2 دنباله‌ای برای یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است. خود این بازی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند حسابی شما را راضی کند. این اثر دارای پنج کلاس مختلف است، حالت‌های مختلفی دارد، قابلیت شخصی‌سازی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و سیستم کنترل آن نیز اصلا دشوار نیست. بازی Dirt Trackin 2 مکانیک‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که همه آن‌ها به جذاب‌تر شدن اثر کمک می‌کنند. این بازی دارای چندین سطح از درجه سختی است که موجب شده همه کاربران با سن و سال‌های متفاوت بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. همچنین شما می‌توانید سیستم کنترل اثر را نیز شخصی‌سازی کنید تا عملکرد بهتری داشته باشید. بازی Dirt Trackin 2 دارای بخش چند نفره PvP نیز هست که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. البته شاید بتوان گفت این اثر از نظر گرافیکی در برابر سایر آثار این لیست حرفی برای گفتن ندارد. اما به هر حال باید قبول کرد که نسبت به نسخه اول پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده است. در مجموع باید گفت که بازی Dirt Trackin 2 یک اثر بسیار جذاب است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. قیمت بازی نیز زیاد نیست و می‌توانید با پرداخته هزینه‌ای پایین، ساعت‌ها سرگرم شوید. قابل ذکر است که در این اثر خبری از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یا تبلیغات نیست.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Grand Prix Story

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Grand Prix Story یک اثر شبیه‌سازی رانندگی از استودیو Kairosoft است. سازندگان توانسته‌اند اثری خلق کنند که از نظر ظاهری در عین سادگی می‌تواند جذاب نیز باشد. این بازی سیستم کنترل بسیار خوبی دارد و سادگی بصری آن نیز موجب شده که مخاطبان خاص خود را پیدا کند. در بازی Grand Prix Story شما رئیس تیم خود هستید. در واقع بازیکنان مسئولیت تمرین دادن و آموزش رانندگان را برعهده دارند. همچنین شما باید بتوانید اسپانسر جذب کنید و اقداماتی از این دست را انجام دهید. هدف بازیکنان در این اثر چیزی نیست جز پیروز شدن در مسابقات مختلف. استودیو سازنده با رویکرد جالبی دست به ساخت این بازی زده است. در واقع شما نمی‌توانید در بین بازی‌های موبایلی، آثار زیادی را در سبک ریسینگ پیدا کنید که شبیه به این اثر باشند. البته باید بگوییم که اگر به دنبال یک تجربه واقع‌گرایانه هستید، بازی Grand Prix Story شما را ناامید خواهد کرد. اما با این حال نمی‌توان آن را اثر ناموفقی دانست. شما برای تجربه بازی Grand Prix Story باید هزینه پرداخت کنید، اما خوشبختانه این اثر فاقد بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای است.

دانلود از پلی‌استور

بازی GRID Autosport

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی GRID Autosport در واقع نسخه‌ای است که ابتدا روی پی سی عرضه شد و حالا برای گوشی‌های موبایل پورت شده است. این بازی که یکی از برترین بازی‌های عرضه شده در سال 2019 بود، یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید نیز قلمداد می‌شود. این اثر دارای بیش از 100 ماشین و بالغ بر 100 مسابقه است که می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. بازی GRID Autosport روی بخش تک نفره متمرکز است و درجه سختی آن قابل تنظیم بوده تا افراد با سنین مختلف بتوانند آن را تجربه کنند. این اثر سبک و بخش‌های مختلفی دارد و از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت پشتیبانی از کنترلر فیزیکی است که می‌تواند برای بسیاری از مخاطبان جذابیت داشته باشد. این بازی را بدون شک به تمام خوانندگان این مقاله پیشنهاد می‌دهیم، زیرا این اثر تقریبا بدون نقص است. شاید بتوان گفت که تنها نکته منفی قیمت بالای آن است. اما نسخه پی سی بازی GRID Autosport با تمام DLCهای‌اش قیمتی دارد که در مقایسه با نسخه اندروید قابل قیاس نیست. از همین رو نمی‌توان خیلی از نظر قیمتی به آن خرده گرفت. مطمئن باشید از تجربه بازی GRID Autosport پشیمان نخواهید شد. در این اثر شما می‌توانید موارد مختلفی را آنلاک کنید و همین موضوع نیز کشش بازی را بیشتر می‌کند. در واقع بازی اجازه نمی‌دهد مخاطب حس کند که بازی تکراری شده و همیشه چیز جدیدی برای رو کردن دارد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Horizon Chase

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Horizon Chase یکی از بهترین بازی های ماشینی است که می‌توانید تجربه کنید. این اثر در سال 2015 عرضه شده، اما هنوز هم می‌تواند تجربه آن لذت بخش باشد. گرافیک این بازی احتمالا شما را به یاد آثار کلاسیک خواهد انداخت. اما با این وجود باز هم می‌توانید ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرید. بازی Horizon Chase مسیر مسابقه مختلف دارد و در آن می‌توانید ماشین‌های گوناگونی را آنلاک کنید. همین ویژگی‌ها هم موجب شده که تجربه آن برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. چیزی که بیش از سایر موارد به جذاب‌تر شدن بازی Horizon Chase کمک می‌کند، قابلیت پشتیبانی کامل آن از Android TV و NVIDIA Shield TV است. همچنین شما می‌توانید از اکثر کنترلرهای برای تجربه این اثر استفاده کنید. این بازی دارای بخش چند نفره و آنلاین نیز هست. بخش آنلاین دارای یک لیست رده‌بندی است که با کسب رتبه‌های بهتر در مسابقات، می‌توانید در رده‌های بالاتر قرار بگیرید. نسخه رایگان آن در واقع حالت دمو دارد که به کاربران اجازه می‌دهد رانندگی در تنها چند مسیر محدود را تجربه کنند. قابل ذکر است که برای خرید نسخه کامل آن باید 2.99 دلار هزینه کنید. نکته مثبت این است که سازندگان بازی Horizon Chase همچنان برای این اثر به روز رسانی منتشر می‌کنند. بد نیست اشاره کنیم که می‌توانید آن را به صورت آفلاین نیز بازی کنید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی KartRider Rush+

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی KartRider Rush+ یک اثر ریسینگ با استایل آرکیدی است. این بازی حالت‌های مختلفی دارد که جمله آن‌ها می‌توان به حالت‌های سرعتی، آرکیدی، رده‌بندی و داستانی اشاره کرد. علاوه بر این، بازی KartRider Rush+ دارای بخشی برای ثبت رکورد زمانی نیز هست. در نتیجه شما می‌توانید با کاهش دادن زمان طی کردن دورها، هر بار رکورد خود را بهبود ببخشید. همچنین بازی دارای قابلیت شخصی‌سازی است و شما می‌توانید ماشین‌تان را به شکلی که دوست دارید، تغییر دهید. مکانیک‌های این اثر بسیار جذاب هستند و نظر شما را جلب می‌کنند. البته نباید از آن‌ها انتظار عملکردی واقع‌گرایانه داشته باشید. بازی KartRider Rush+ هر از چند گاهی به روز رسانی جدید دریافت می‌کند که می‌تواند نکته‌ای مثبت برای آن در نظر گرفته شود. برخی کاراکترهای آن قفل هستند که برای آنلاک کردن‌شان باید پول پرداخت کنید. با این وجود در مجموع می‌توان بازی KartRider Rush+ را یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید دانست.

دانلود از پلی‌استور

بازی Mario Kart Tour

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Mario Kart Tour در مدت کوتاهی توانست رکورددار موفق‌ترین بازی موبایل در ابتدای عرضه باشد. با این حال این رکورد مدتی بعد توسط بازی Call of Duty: Mobile شکسته شد. نسخه موبایل بازی Mario Kart Tour نسبت به نسخه کنسولی آن کیفیت پایین‌تری دارد که نمی‌توان آن را نکته‌ای منفی قلمداد کرد. زیرا هرچه نباشد قدرت کنسول‌های خانگی فوق‌العاده بیشتر است. با این حال باز هم این اثر می‌تواند تجربه‌ای خوب از رانندگی در دنیای ماریو را به مخاطب ارائه دهد. اگر به آثار نینتندو و مخصوصا سری بازی‌های ماریو علاقه دارید و عاشق سبک ریسینگ هستید، نباید تجربه بازی Mario Kart Tour را از دست بدهید. شما در Mushroom Kingdom می‌توانید مسیر‌های متنوعی را آنلاک کنید. در واقع بازی جاده‌های مختلفی دارد که رانندگی در همه آن‌ها لذت‌بخش است. این اثر دارای حالت‌ها و بخش‌های مختلفی است که موجب می‌شود شما ساعت‌ها سرگرم شده و تجربه‌ای فوق‌العاده به دست آورید. بازی Mario Kart Tour از بخش چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند. البته این قابلیت پس از یک به روز رسانی در اواسط سال 2020 اضافه شد. شاید تنها نکته منفی این بازی تاکید زیاد آن برای خریدهای درون‌برنامه‌ای باشد. امیدواریم نینتندو در ادامه سیاست‌های خود را در این مورد تغییر دهد. اما به هر حال بازی Mario Kart Tour کاملا همان حس و حال آثار مجموعه Mario Kart را در شما ایجاد می‌کند.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Motorsport Manager Mobile 3

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Motorsport Manager Mobile 3 یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید بوده که در همین سال‌های اخیر راهی بازار شده است. این بازی یک شبیه‌سازی ریسینگ به حساب می‌آید. با این حال در این اثر برخی مکانیک‌های ریسینگ نیز وجود دارد که ممکن است حس متفاوتی را در مخاطب ایجاد کند. شما بازی Motorsport Manager Mobile 3 را با یک تیم ماشین‌سواری خیالی آغاز می‌کنید. بازیکنان در این اثر می‌توانند دست به استخدام نیروی جدید بزنند، کسب و کار خود را ارتقا دهند، شرایط ماشین‌ها را بهبود ببخشند و در رویدادها و مسابقات مختلف برنده شوند. این بازی را می‌توان اثری کامل و جذاب دانست. شما در بازی Motorsport Manager Mobile 3 باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و باید راننده‌ها را به خوبی تمرین دهید تا بتوانند به بهترین مقام‌ها در مسابقات دست پیدا کنند. گرافیک این بازی به خوبی سایر آثار این لیست نیست، اما از حیث ارائه یک شبیه‌ساز ریسینگ، می‌توان آن را اثر موفقی دانست. بازی Motorsport Manager Mobile 3 قیمتی بالغ بر 7 دلار دارد و دارای بخش فروش درون‌برنامه‌ای است.

دانلود از پلی‌استور

بازی Real Drift Car Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Real Drift Car Racing اثری است که بیشتر روی دریفت کشیدن تمرکز دارد. شما در این اثر باید در جاده‌های پر پیچ و خم رقابت کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید. این بازی دارای درجه سختی مختلفی است که بر اساس مهارت‌های‌تان، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بازی Real Drift Car Racing مانند سایر آثار مشابه ویژگی‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت آنلاک کردن ماشین‌های مختلف، داشتن بخش کمپین، وجود جاده‌ها و مسیرهای گوناگون و … اشاره کرد. برخلاف بسیاری از بازی‌های ریسینگ، این اثر دارای یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی است. نسخه پولی بازی Real Drift Car Racing دارای بخش خرید‌های درون‌برنامه‌ای است. اما در آن خبری از تبلیغات نیست و می‌توانید محتوای اضافی را نیز در این نسخه تجربه کنید. در مجموع می‌توان گفت که بازی Real Drift Car Racing ارزش حضور در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید را دارد.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Riptide GP: Renegade

بهترین بازی های اندروید

فرنچایز Riptide GP یکی از مجموعه بازی‌های سبک ریسینگ است که متاسفانه نتوانسته به اندازه کافی توجهات را به خود جلب کند. در این بازی شما یک جت اسکی (Jet Ski) در اختیار دارید و می‌توانید روی موج‌های آب با سایر رقبا مسابقه دهید. بازی Riptide GP: Renegade دارای بخش کمپین، بخش چند نفره و آنلاین است. همچنین در این اثر می‌توانید ویژگی‌های مختلف دیگری نیز ببینید که هر یک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. علاوه بر این، بازی Riptide GP: Renegade دارای حالت چند نفره لوکال نیز هست. در این حالت چهار بازیکن می‌توانند روی یک دستگاه بازی کنند (البته باید به اندازه کافی کنترلر داشته باشید). بدل‌کاری نیز در این اثر اهمیت دارد و نباید آن را از یاد ببرید. بازی شما را در مسیرهایی قرار می‌دهد که وجود موانع مختلف، عبور از آن‌ها را چالش‌برانگیز می‌کند.بازی Riptide GP: Renegade گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و همین امر هم موجب شده که در بین سایر آثار مجموعه کاملا به چشم آید.

بازی Riptide GP 2 دیگر اثر در این فرنچایز است که آن را نیز می‌توان یکی از آثار سرگرم‌کننده دانست. استودیو Vector Unit اثر دیگری در سبک ریسینگ دارد که نام آن Beach Buggy Blitz است. ما پیش‌تر این اثر را به شما معرفی کردیم. شما برای تجربه بازی‌های ریسینگ استودیو Vector Unit باید دست به جیب شوید. به هر حال می‌توان این آثار را یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید دانست. همچنین آن‌ها در لیست برترین آثار ماشینی آفلاین موبایلی نیز قرار می‌گیرند.

دانلود از پلی‌استور

بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing دنباله‌ای برای نسخه اول این مجموعه است که یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید به حساب می‌آید. نسخه اول این فرنچایز که Top Speed: Drag & Fast Racing نام دارد، تا به حال بیش از 50 میلیون بار در پلی استور دانلود شده و یک اثر کاملا پر طرفدار محسوب می‌شود. بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing نیز توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند و تا به امروز 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. این بازی دارای بیش از 70 ماشین مختلف است که می‌توانید آن‌ها را آنلاک کنید. این اثر دارای بخش‌های مختلفی نیز هست که هر یک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. دو بخش تک نفره و چند نفره در بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing توانسته‌اند به خوبی انتظارات کاربران را برآورده کنند. در این اثر جدولی برای رده‌بندی وجود دارد که با کسب امتیاز می‌توانید در آن به پیشرفت کرده و به مقام بهتری برسید. شخصی‌سازی نیز در این بازی بسیار خوب است و به شما آزادی عمل زیادی می‌دهد. البته ویژگی‌های مثبت این اثر محدود به همین موارد نمی‌شوند و موارد بیشتری نیز وجود دارد. گرافیک بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing بسیار خوب است و کسانی که به ماشین‌ها علاقه دارند، می‌توانند با دیدن جزئیات به کار رفته در طراحی این مدل‌ها ذوق‌زده شوند. مکانیک‌ها و گیم‌پلی بازی خیلی دشوار نیست. اما برای مسلط شدن بر بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing کمی زمان‌بر خواهد بود. استودیو T-Bull که وظیفه ساخت این اثر را برعهده داشته است، بازی‌های زیادی در سبک ریسینگ در کارنامه دارد که آن‌ها نیز جزو آثار موفق موبایلی محسوب می‌شوند.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی #DRIVE

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی #DRIVE با سایر آثار لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید تفاوت دارد. در واقع این اثر ترکیبی است از تعقیب و گریزهایی با ریتم تند و ماشین‌های سریع و در عین حال المان‌های سبک Endless Runner در آن دیده می‌شود. شما در همان بار اولی که بازی #DRIVE را تجربه می‌کنید، به خاطر استایل هنری فوق‌العاده‌اش به آن جذب می‌شوید. این بازی نقشه بزرگی دارد و رانندگی در خیابان‌ها و جاده‌های مختلف آن لذت‌بخش است. اگر دوست دارید تمام آیتم‌های این اثر را جمع‌آوری کنید، باید برای حرفه‌ای شدن در آن زمان نسبتا زیادی را اختصاص دهید. آیتم‌ها به شما اجازه می‌دهند که ماشین‌های مختلف را آنلاک کرده و از رانندگی با آن‌ها لذت ببرید. قابل ذکر است که در بازی #DRIVE می‌توانید از 29 ماشین مختلف و منحصر به فرد استفاده کنید. در این بازی شما یک دستیار ناشناس نیز دارید که به شما اطلاعات مختلف می‌دهد؛ مثلا می‌گوید که نزدیک‌ترین پمپ گاز کجا است یا اگر یک پمپ گاز را رد کردید، به شما اطلاع می‌دهد.

گرچه بازی‌های Endless Runner معمولا جزو آثار کژوال هستند، اما بازی #DRIVE تمرکز و توجه کامل شما را می‌طلبد. در واقع شما برای پیشرفت در این بازی باید حسابی حواس‌تان را جمع کنید. ماشین‌های این اثر هر یک سرعت و سیستم کنترل متفاوتی دارند و نسبت به هم دارای نقاط ضعف و قدرت هستند. با این حال شما پس از آنلاک کردن آن‌ها و تجربه رانندگی طولانی، می‌توانید به همه‌ی آن‌ها مسلط شوید. بازی #DRIVE به بازیکنان اجازه می‌دهد در محیط‌های بیابانی، جنگلی و برفی به رانندگی بپردازند. هر یک از این مناطق دارای مسیرهای متفاوتی هستند که موجب می‌شود بازی تنوع داشته باشد و یکنواخت نشود. نسخه رایگان بازی دارای تبلیغات است که شاید برخی را آزرده کند. در این حالت کافی است بازی #DRIVE را بخرید تا هم از دست تبلیغات خلاص شوید و هم بونوس‌های مختلف کسب کنید.

دانلود از پلی‌استور

بازی Nitro Nation: Car Racing Game

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

ممکن است برخی از شما تا به حال نام بازی Nitro Nation: Car Racing Game را نیز نشنیده باشید. با این که این بازی بسیار محبوب بوده و در پلی استور بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است. این اثر با این که تبلیغات دارد و شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌شود، اما باز هم می‌تواند تجربه‌ای خوب را برای شما به ارمغان آورد. در بازی Nitro Nation: Car Racing Game می‌توانید رانندگی با ماشین‌های خوب و جذاب را تجربه کنید. همچنین این اثر واحد پولی خاص خود را دارد که به جذاب‌تر شدن آن کمک می‌کند.

در بازی Nitro Nation: Car Racing Game شما می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. بازی ماشین‌ها و جاده‌های زیادی دارد و می‌توانید به خوبی خودروی خود را در آن شخصی‌سازی کنید. اگر به بازی‌های سبک ریسینگ علاقه دارید، این اثر را از دست ندهید. بازی Nitro Nation: Car Racing Game یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Project: Offroad 2.0

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

شاید از بازی‌های عادی سبک ریسینگ خسته شده باشید. ممکن است دور زدن در یک مسیر ثابت دیگر برای‌تان خسته‌کننده شده باشد. اگر در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید به دنبال اثر متفاوتی می‌گردید، بهتر است به سراغ بازی Project: Offroad 2.0 بروید.

صادقانه بگوییم که بازی Project: Offroad 2.0 از نظر بصری و گرافیکی چیز زیادی برای ارائه ندارد و بیشتر به آثار قدیمی شبیه است. اما ویژگی‌ها و چالش‌هایی دارد که شما در کمتر آثاری در این سبک می‌بینید. رانندگی روی صخره‌ها و گذر از میان گل و لای در این بازی کار ساده‌ای نیست. در واقع گل در این اثر به شکل واقع‌گرایانه‌ای ساخته شده و فیزیک آب نیز به خوبی پیاده‌سازی شده است. بازیکنان در بازی Project: Offroad 2.0 همیشه باید توجه ویژه‌ای به سطح سوخت خود داشته باشند. در واقع همین تنوع محیط و چالش‌های مختلف است که این بازی را به اثری موفق تبدیل کرده‌اند. قابلیت شخصی‌سازی خوب و تنظیم ویژگی‌های مختلف نیز به عمیق‌تر کردن تجربه مخاطبان این اثر کمک زیادی کرده است. هر تغییری که شما در ماشین‌تان ایجاد کنید، مستقیما روی عملکردش در جاده‌ها و محیط‌های مختلف تاثیر می‌گذارد.

در مجموع می‌توان گفت که بازی Project: Offroad 2.0 اثری کاملا متفاوت است. اگر از آثار معمول سبک ریسینگ خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده بازی Project: Offroad 2.0 را تجربه کنید.

دانلود از پلی‌استور

بازی Rally Fury: Extreme Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

نام Rally Fury: Extreme Racing به خاطر وجود رقیب‌هایی مثل GRID Autosport و CSR Racing کمتر شنیده شده و از دید برخی این اثر به زودی به دست فراموشی سپرده خواهد شد. اما کافی است که طرفدار سبک ریسینگ بوده و آثار زیادی را در این ژانر تجربه کرده باشید تا بدانید این اثر چقدر می‌تواند ارزشمند باشد. همه‌ی کسانی که آثار ریسینگ را دوست دارند، عاشق بازی Rally Fury: Extreme Racing خواهند شد. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار داده‌ایم.

بازی Rally Fury: Extreme Racing شباهت‌های زیادی به سایر آثار این سبک دارد. البته تفاوت‌های کمی نیز در آن به چشم می‌خورد و همین موارد هم هستند که موجب جذاب‌تر شدن بازی می‌شوند. شما در این اثر می‌توانید برای کنترل خودرو از صفحه لمسی یا کنترلر استفاده کنید. رانندگی در جاده‌های مختلف و دریف کشیدن از جمله کارهایی است که شما می‌توانید در بازی Rally Fury: Extreme Racing آن‌ها را تجربه کنید. زمان نسبتا زیادی از انتشار این بازی توسط استودیو Refuel Games Pty Ltd می‌گذرد و با این حال هنوز هم این اثر به روز رسانی دریافت می‌کند. سیستم کنترل آن بسیار خوب است و می‌توانید به راحتی آن را یاد بگیرید. اما حرفه‌ای شدن در بازی Rally Fury: Extreme Racing نیاز به اختصاص زمان نسبتا زیادی دارد.

خرید هندزفری

به روز رسانی‌هایی که این بازی دریافت می‌کند بسیار خوب هستند. در حال حاضر تنوع جاده‌های این اثر خوب بوده و موسیقی متن بسیار جذابی دارد. افکت‌های صوتی فوق‌العاده‌ای هم در آن به کار رفته‌اند که موجب می‌شود بازیکنان در جهان اثر غرق شوند. شما در بازی Rally Fury: Extreme Racing زمانی که با درختان برخورد می‌کنید، صفحه نمایش گوشی‌تان به شکل شکسته شده در می‌آید و همین موضوع موجب شده که بازی جذابیت بیشتری داشته باشد. البته این کار نباید هدف اصلی شما در تجربه این اثر باشد.

بازی Rally Fury: Extreme Racing نقاط ضعف زیادی ندارد، اما به برخی از ویژگی‌های آن می‌توان خرده گرفت. سیستم شخصی‌سازی این بازی خیلی خوب و متنوع نیست. همچنین برخلاف سایر آثار جدید در سبک ریسینگ، این اثر ماشین‌های زیادی را برای آنلاک کردن ارائه نمی‌دهد. قابل ذکر است که بازی Rally Fury: Extreme Racing بخش خرید درون‌برنامه‌ای نیز دارد. اما صادقانه بگوییم که اصلا نیازی به آن نیست. صرفا با مسابقه دادن و تجربه بازی در حالت عادی، شما می‌توانید پول زیادی به دست آورید. با پول‌هایی که از بازی Rally Fury: Extreme Racing به دست می‌آورید، می‌توانید به خرید یا ارتقا ماشین‌ها بزنید. در نتیجه واقعا نیازی به پرداخت پول واقعی نیست.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Thumb Drift — Fast & Furious Car Drifting Game

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

دوست دارید یک اثر ریسینگ و کمی متفاوت را تجربه کنید؟ بازی Thumb Drift — Fast & Furious Car Drifting Game که یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. بازی ساده است و گرافیک خیلی جالبی دارد. بازیکنان در این اثر باید در دریفت کشیدن مهارت پیدا کنند و چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارند. در بازی Thumb Drift — Fast & Furious Car Drifting Game امکان آنلاک کردن بیش از 100 ماشین وجود دارد. شما می‌توانید با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به این ماشین‌ها دسترسی پیدا کنید. البته اگر قصد خرج کردن پول واقعی را ندارید، راه دیگری نیز برای دسترسی به آن‌ها وجود دارد. بازیکنان می‌توانند در مسابقات مختلف به جمع‌آوری سکه مشغول شوند. سپس با جمع کردن سکه به انداره کافی، می‌توانید ماشین‌های دلخواه‌تان را آنلاک کنید. بازی Thumb Drift — Fast & Furious Car Drifting Game یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل است که حتما تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این اثر همان بازی ماشینی در سبک Endless Racer است که احتمالا همه شما از تجربه آن لذت خواهید برد. این بازی قطعا دوست داشتنی‌ترین و اعتیادآورترین اثر در لیست ما نیست، اما با این وجود به خاطر سرگرم‌کننده بودن‌اش باید بگوییم که ارزش نصب کردن را دارد. در مجموع باید بگوییم که بهتر است یک فرصت به بازی Thumb Drift — Fast & Furious Car Drifting Game بدهید.

دانلود از پلی‌استور

بازی Tofu Drifter

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Tofu Drifter اثری است که دریفت کشیدن در آن حرف اول را می‌زند. این بازی از استودیو Roach Games تا به حال بالغ بر 10 هزار بار در پلی استور دانلود شده است و در واقع می‌توان آن را یک الماس پنهان شده در دل سایر آثار این سبک دانست. این اثر بسیار ساده است و همین سادگی بازی موجب شده که ما آن را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید جا دهیم. در بازی Tofu Drifter شما در نقش یک پیک توفو قرار می‌گیرید که باید با تمام سرعت سعی کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات را به دست مشتریان برساند.

گیم‌پلی یکی از نقاط قوت اصلی این اثر است. در واقع گیم‌پلی این بازی به قدری جذاب است که گاهی بازیکنان گذر زمان را از یاد می‌برند. سیستم کنترل لمسی بازی Tofu Drifter بسیار خوب و راحت است. در نتیجه شما با اعتماد به نفس و مهارت کامل می‌توانید به دل جاده بزنید. در این اثر جمع‌آوری سکه و XP اهمیت زیادی دارد. زیرا ارتقا دادن فقط با استفاده از آن‌ها ممکن است. در واقع شما می‌توانید ماشین‌های جدید خریداری کنید، دفتر کارتان را ارتقا دهید یا بهره‌وری کسب و کارتان را بهبود ببخشید. در این حالت شما می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید و حد سفارشات خود را بیشتر کنید. پیشرفت در بازی Tofu Drifter اهمیت زیادی دارد. اما باید بدانید که ارتقا سطح در این اثر به این راحتی‌ها نیست و رفته رفته دشوارتر می‌شود.

استودیو Roach Games از راه تبلیغات درون بازی درآمد خود را تامین می‌کند و این اثر فاقد بخش خرید‌های درون‌برنامه‌ای است. در هر حال اگر می‌خواهید یک بازی مهیج را تجربه کنید، می‌توانید به سراغ بازی Tofu Drifter بروید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Rush Rally Origins

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

جدیدترین نسخه از فرنچایز Rush Rally توانسته عملکردی بسیار بهتر از نسخه‌های پیشین داشته باشد. «سریع و خشن» بهترین توصیف برای بازی Rush Rally Origins است. این بازی فوق‌العاده جذاب بوده و شما را اسیر خود می‌کند. در این اثر شما می‌توانید کلی ماشین مختلف را آنلاک کنید و به رانندگی با آن‌ها بپردازید. بازی Rush Rally Origins یک اثر به یاد ماندنی است و در آن می‌توانید مسابقاتی هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

استودیو Brownmonster Limited در ساخت این بازی از آثار کلاسیک و نسخه‌های پیشین همین فرنچایز الهام گرفته است. در واقع سازندگان ویژگی‌های ریشه‌ای این مجموعه را با گرافیک و فیزیک فوق‌العاده نسخه سوم ترکیب کرده‌اند؛ حال حاصل کار به اثری تبدیل شده که شما را شیفته خود می‌کند. این اثر دارای 36 استیج مختلف است. بازیکنان می‌توانند مشخص کنند که در چه زمانی از شبانه روز قصد رانندگی دارند. شرایط جوی نیز کاملا به تصمیمات شما بستگی دارد. بازی Rush Rally Origins چالش‌های بسیار زیادی را پیش پای شما قرار می‌دهد. در این بازی بازیکنان می‌توانند رانندگی در شرایط و جاده‌های مختلف را تجربه کنند. از جمله این نواحی می‌توان به جاده‌های برفی، ماسه‌ای، گلی و آسفالت اشاره کرد.

بازی Rush Rally Origins دارای مدل‌ها داینامیک و خوش‌ساختی است و همچنین به شما اجازه می‌دهد با نرخ 60 فریم بر ثانیه از بازی لذت ببرید. شرایط آب و هوایی در این اثر کاملا روی نحوه رانندگی شما تاثیر می‌گذارد.

بازیکنان در این بازی می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی و مسابقات گوناگون شرکت کنند. همچنین مسابقه با سایرین در بخش A-B Race نیز حسابی سرگرم‌کننده است. شما باید کاملا تمرکز کنید تا بتوانید به اعصاب خود مسلط شوید؛ در غیر این صورت نمی‌توانید نتیجه خوبی در بازی Rush Rally Origins بگیرید. تلاش کنید زمان‌های خود را در هر دور کاهش دهید و هر بار بتوانید رکورد پیشین خود را جابه‌جا کنید.

در بخش آنلاین این اثر یک جدول رده‌بندی وجود دارد که آمار و ارقام بازیکنان در آن ثبت شده و کاربران رتبه‌بندی می‌شوند. هرچه بتوانید در مسابقات بهتر عمل کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و در نتیجه رتبه بهتری در جدول کسب می‌کنید. بد نیست اشاره کنیم که سیستم ارتقا در این بازی در عین سادگی، اهمیت زیادی دارد. پس به آن بی‌توجه نباشید. شما می‌توانید بازی Rush Rally Origins را هم با سیستم کنترل صفحه لمسی تجربه کنید و هم می‌توانید برای تجربه آن کنترلر‌های فیزیکی را به کار ببرید. در مجموع باید گفت که بازی Rush Rally Origins یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است.

دانلود از پلی‌استور

بازی Rush Rally 3

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Rush Rally 3 یک اثر درخشان است که از همه نظر می‌توان آن را مورد تعریف و تمجید قرار داد. این بازی به خوبی توانسته شبیه‌سازی باکیفیت را ارائه دهد و تجربه‌ای جذاب از یک اثر ریسینگ آرکیدی را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد. این اثر از نظر بصری و گرافیکی بسیار جذاب و دیدنی است و سیستم کنترل لمسی فوق‌العاده‌ای دارد. هرچه از یک اثر ریسینگ انتظار دارید، در بازی Rush Rally 3 خواهید دید و این اتفاق خیلی در میان آثار موبایلی به چشم نمی‌خورد. همین موضوع هم این اثر را خاص کرده و باعث شده ما آن را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار دهیم.

بازی Rush Rally 3 بسیار واقع‌گرایانه است و اگر شبیه‌سازی‌هایی در این سبک و سیاق را دوست دارید، عاشق این اثر خواهید شد. این بازی کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن را از یک بازی کنسول‌های خانگی انتظار داشته باشید. بازی Rush Rally 3 نرخ 60 فریم بر ثانیه را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید در آن در شب و یا روز مسابقه دهید. رانندگی در شرایط جوی مختلف مثل مسابقه در هنگام بارش برف و باران نیز از دیگر ویژگی‌های این اثر است.

بازی Rush Rally 3 بیش از 72 استیج جدید و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. رانندگی در جاده‌های برفی، شنی، آسفالت و خاکی در این بازی امکان‌پذیر است. مدلسازی ماشین‌ها در بازی Rush Rally 3 به بهترین شکل ممکن انجام شده است. آسیب دیدن و تغییر شکل پس از برخورد با اجسام در این بازی واقعا خوب کار شده و طبیعی جلوه می‌کند. همه این خصوصیات جذاب این بازی حاصل 15 سال تجربه سازندگان‌اش است.

بازی Rush Rally 3 دارای حالت‌ها و بخش‌های مختلف است. از جمله آن ها می‌توان به حالت Career اشاره کرد که از جذابیت زیادی برخوردار است. در این اثر شما می‌توانید در رویدادهای هفتگی شرکت کرده و با سایر کاربران از سراسر دنیا به صورت آنلاین و چند نفره در مسیرها و جاده‌های منحصر به فرد رقابت کنید.

شما در این بازی می‌توانید گاراژی پر از ماشین‌های مختلف داشته باشید. ارتقا دادن و شخصی‌سازی ماشین‌ها نیز در این اثر امکان‌پذیر است. در نتیجه می‌توانید در بازی Rush Rally 3 یک ماشین کاملا منحصر به فرد برای خود طراحی کنید.

در این اثر امکان رقابت در جدول همگانی نیز وجود دارد. در این حالت باید در رقابت‌های مختلف شرکت کرده و با کسب رتبه‌های خوب، موقعیت‌تان را در جدول بهبود ببخشید. سیستم کنترل این بازی نیز فوق‌العاده بوده و به راحتی می‌توانید با آن کنار بیایید. قابل ذکر است که می‌توانید از کنترلرهای MFi نیز برای تجربه بازی Rush Rally 3 استفاده کنید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Reckless Racing 3

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

برخی بر این عقیده هستند که بازی‌های ریسینگ با نمای از بالا به پایین برای گوشی‌های موبایل مناسب‌تر هستند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، بهتر است حتما به سراغ بازی Reckless Racing 3 بروید. این اثر یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است و می‌تواند کاملا شما را راضی کند. این بازی از استودیو Pixelbite فوق‌العاده است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول کند. بازی Reckless Racing 3 ماشین‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و 36 مسیر مختلف دارد که در 6 محیط منحصر به فرد هستند. اگر بخواهید دقیق صحبت کنیم، باید بگوییم که این بازی 28 ماشین را به بازیکنان ارائه می‌دهد. شما در این اثر می‌توانید در رویدادهای مختلف شرکت کرده و مسابقه در بخش‌ها و حالت‌های متنوع را تجربه کنید.

بازی Reckless Racing 3 دارای گرافیک بسیار خوبی است که شما را مبهوت می‌کند. حالت Career در این اثر دارای 60 رویداد مختلف و 9 فصل متفاوت است. حالت Arcade نیز 24 چالش مختلف را ارائه می‌دهد. این بازی نیز دارای یک جدول رده‌بندی آنلاین است. شما باید در رویدادها و مسابقات مختلف عملکرد خوبی را به نمایش بگذارید تا با دریافت امتیازات بالا، بتوانید رتبه خوبی کسب کنید. بازی Reckless Racing 3 نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت زیادی کرده است. جزئیات در این اثر به خوبی کار شده‌اند و گرافیک نیز همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، چشم‌نواز است. این بازی یکی از بهترین تجربه‌ها از سبک ریسینگ روی گوشی موبایل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر عاشق دریفت کشیدن هستید، خبر خوبی برای شما داریم. بازی Reckless Racing 3 یک بخش مجزا را به این حالت اختصاص داده است. پس همین حالا بازی را نصب کرده و مهارت دریفت کشیدن خود را محک بزنید و امتیاز جمع کنید. سیستم کنترل لمسی این اثر کاملا قابل شخصی‌سازی است، پس به راحتی می‌توانید آن را به هر شکل که دوست دارید تنظیم کنید. اگر استفاده از کنترلر فیزیکی را ترجیح می‌دهید، این اثر امکان استفاده از آن‌ را نیز برای شما فراهم کرده است. در مجموع باید گفت که بازی Reckless Racing 3 به همه علاقه‌مندان به سبک ریسینگ و نمای از بالا به پایین پیشنهاد می‌شود.

دانلود از پلی‌استور

بازی Gear.Club – True Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Gear.Club – True Racing اثر بسیار جذابی است که نمی‌شد در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید از آن یاد نکنیم. این بازی یک سال پس از عرضه روی گوشی‌های موبایل راهی نینتندو سوییچ شد. کاربران نینتندو هم از تجربه آن روی صفحه بزرگتر کنسول خود لذت بردند. این اثر یک شبیه‌ساز ریسینگ فوق‌العاده است و می‌توان عملکرد استودیو Eden Games در ساخت آن را مورد تحسین قرار داد. سازندگان توانسته‌اند شبیه‌سازی موتور ماشین، سیستم تعلیق و آیرودینامیک را به بهترین شکل انجام دهند. همچنین بازی Gear.Club – True Racing از نظر بصری نیز بسیار جذاب است. این اثر دارای گاراژی تمام عیار است که در آن می‌توانید به ارتقا دادن ماشین خود مشغول شوید.

بازی Gear.Club – True Racing به معنای واقعی کلمه آدرنالین خون شما را بالا می‌برد. اگر قصد دارید یک تجربه واقع‌گرایانه از سبک ریسینگ را به دست آورید، بهتر است به سراغ این اثر بروید. در این بازی شما می‌توانید در کنار دوستان‌تان به صورت آنلاین به بازی مشغول شده و رقابت در رویدادها و مسابقات مختلف را تجربه کنید. بازی Gear.Club – True Racing قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. جزئیات به کار رفته در این اثر بدون شک بازیکنان را به تعجب وا می‌دارد.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Rebel Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر یک گوشی خوب با صفحه نمایش نسبتا بزرگ دارید و نمی‌دانید چطور از خیره شدن به آن لذت ببرید، بهتر از به سراغ بازی Rebel Racing بروید. این بازی یک اثر فوق‌العاده جذاب است و از تجربه آن شگفت‌زده خواهید شد. زمانی که در حین تجربه این اثر هستید، تصور می‌کنید که رویاهای‌تان به واقعیت بدل شده‌اند. شما در بازی Rebel Racing می‌توانید در نواحی آفتابی West Coast به رانندگی مشغول شوید. اگر می‌خواهید رانندگی در بزرگراه‌ها، جاده‌های ساحلی، مسیرهای کوهستانی، جاده‌های باریک و پیست‌های مسابقه‌ای را تجربه کنید، این بازی یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود. کافی است یک بار این اثر را تجربه کنید تا بفهمید چرا ما آن را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار داده‌ایم.

بازی Rebel Racing یک تجربه واقع‌گرایانه از رانندگی در مسابقات جاده‌ای آمریکا را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما در این اثر می‌توانید انواع مختلفی از ماشین‌ها را در اختیار بگیرید. قابلیت شخصی‌سازی خودروها هم در این بازی به خوبی پیاده‌سازی شده و دست مخاطب را کاملا باز می‌گذارد. پس از تهیه یک ماشین می‌توانید با رانندگی و شرکت در مسابقات مختلف، آن را ارتقا دهید. در پایان هم باید بگوییم که بازی Rebel Racing یکی از برترین آثار ریسینگ از نظر گرافیک و جلوه‌های بصری است.

دانلود از پلی‌استور

بازی Retro Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید ما تاکنون آثار زیادی را معرفی کرده‌ایم. اکثر این بازی‌ها از نظر گرافیکی فوق‌العاده بودند و ما نیز به همین نکته اشاره کردیم. بسیاری از افراد نیز چنین انتظاری دارند و می‌خواهند آثاری را روی گوشی موبایل‌شان تجربه کنند که از نظر گرافیکی در حد و اندازه‌های بازی‌های کنسول‌های خانگی باشند. اما حالا ما تصمیم گرفتیم اثری را به شما معرفی کنیم که از نظر بصری با سایر آثار تفاوت‌های زیادی دارد. بازی Retro Racing اثری است که نمی‌توان آن را مشابه آثار معمول در سبک ریسینگ دانست. شاید با نگاه اول اصلا این بازی را جدی نگیرید و جذب آن نشوید. اما باید بدانید که بازی Retro Racing می‌تواند به خوبی شما را هیجان‌زده کند و مسابقاتی چالش‌برانگیز را ارائه دهد. بازی از نمای بالا به پایین استفاده می‌کند که احتمالا بسیاری را به یاد آثار کلاسیک می‌اندازد. با این وجود باید بدانید که این اثر اصلا مخاطب خود را ناامید نخواهد کرد. بازی Retro Racing سیستم کنترل بسیار خوبی دارد و همچنین فیزیک خودروها در آن به خوبی پیاده‌سازی شده است.

در بازی Retro Racing شما می‌توانید رانندگی در 18 جاده مختلف را تجربه کنید. این اثر 6 ماشین مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. بازیکنان در این اثر می‌توانند با دوستان خود نیز رقابت کنند. در حالت مسابقه دو نفره تصویر نمایشگر به دو بخش تقسیم می‌شود. پس اگر دوست دارید یک اثر ریسینگ و متفاوت را با نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنید، بهتر است بازی Retro Racing را مدنظر قرار دهید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Final Freeway

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Horizon Chase اثری بود که پیش‌تر به معرفی آن پرداختیم. آن بازی اثری بود که ادای احترامی به آثار ریسینگ آرکیدی کرده بود. بازی Final Freeway نیز از جهاتی شبیه به آن است. اما در عوض یک بازسازی از آثاری ریسینگ آرکیدی به حساب می‌آید. این اثر با الهام از بازی Lotus Esprit Turbo Challenge 2 و سایر آثار مشابه آن ساخته شده است. در این بازی شما یک ماشین شیک، مسابقه‌ای و قرمز رنگ در اختیار دارید که با آن می‌توانید در محیط‌های مختلفی به رانندگی بپردازید. بازی Final Freeway قطعا برترین اثر در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید نیست، اما می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند. در واقع این اثر یاد و خاطره دوران Commodore Amiga را برای کاربران زنده خواهد کرد.

بازی Final Freeway دارای هشت مرحله جذاب و مهیج است و در آن می‌توانید سه موسیقی متن کلاسیک و به یاد ماندنی را بشنوید. بازیکنان می‌توانند به راحتی سیستم کنترل بازی را شخصی‌سازی کنند تا راحت‌تر بتوانند به نتایج دلخواه برسند. بازی Final Freeway دارای سه حالت مختلف است و سه درجه سختی نیز دارد. در نتیجه هر فرد با هر سطحی که دارد می‌تواند از تجربه آن لذت ببرد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Blocky Roads

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

با دیدن تصویری از بازی Blocky Roads قطعا به یاد Minecraft می‌افتید. با این حال باید بدانید که این اثر دنیای خاص خود را دارد. استایل بسیار خوب این بازی در کنار فیزیک منحصر به فردش به جذابیت‌اش کمک زیادی می‌کند. تلاش کنید در بازی Blocky Roads همیشه باک بنزین‌تان را پر نگه دارید. وگرنه رسیدن‌تان به خط پایان و سربلند بیرون آمدن از مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.شاید ظاهر بازی کمی غلط‌انداز باشد. اما باید بدانید که این اثر چالش‌برانگیزتر از چیزی است که نظر می‌رسد.

بازی Blocky Roads به شما اجازه می‌دهد رانندگی با ماشین‌هایی متفاوت را در محیط‌هایی نظیر تپه‌های سرسبز، کوهستان‌های برفی و بیابان‌هایی پر از شن و ماسه تجربه کنید. فیزیکی ماشین‌ها نیز منحصر به فرد هستند و استودیو DogByte Games در پیاده‌سازی این ویژگی عملکرد خوبی داشته است.

بازی Blocky Roads به شما اجازه می‌دهد که یکی از 9 ماشین موجود را انتخاب کنید. همچنین بازیکنان قادر به ساخت ماشین مخصوص خود نیز هستند. در این اثر شما می‌توانید در 12 جاده مختلف به رانندگی بپردازید. بازی Blocky Roads چهار چالش را در برابر مخاطبان قرار می‌دهد و مهارت‌های آن‌ها را می‌سنجد. شخصی‌سازی در این اثر از قلم نیفتاده و شما می‌توانید ویژگی‌ها ظاهری‌تان را به هرگونه که دوست دارید تغییر دهید. این اثر علی رغم داشتن گرافیک متفاوت با سایر آثار، یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید به حساب می‌آید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Best Rally

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Best Rally یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید با استایل آرکیدی است. این بازی تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان نمی‌آورد، اما با این حال می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. قابلیت شخصی‌سازی در این اثر بسیار مهم است و شما می‌توانید ماشین‌های خود را ارتقا دهید تا عملکرد بهتری در جاده‌ها داشته باشند. بازی Best Rally یک اثر ساده است و همین سادگی به جذاب‌تر شدن‌اش کمک می‌کند. بازیکنان می‌توانند در این اثر رانندگی در 41 مسیر و جاده زیبا و متفاوت را تجربه کنند. سیستم کنترل بازی Best Rally نیز ساده است. شما هم می‌توانید با صفحه لمسی گوشی خود به بازی کردن مشغول شوید و هم می‌توانید رانندگی را با استفاده از کنترلرهای فیزیکی تجربه کنید. این بازی 9 ماشین متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد که رانندگی با آن‌ها می‌تواند بسیار جالب باشد. دریافت اچیومنت‌های مختلف نیز از دیگر ویژگی‌های سرگرم‌کننده آن است. بازی Best Rally یک جدول رده‌بندی دارد که امتیاز کاربران در آن ثبت می‌شود. هر چه در چالش‌ها و مسابقات عملکرد بهتری داشته باشید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و رتبه بهترین در جدول کسب می‌کنید. بازی Best Rally قابلیت پشتیبانی از Android TV را نیز دارد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Pako 2

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Pako 2 اثری از استودیو Tree Men Games است که ریتم تندی دارد. در این اثر شما باید مدام تعقیب و گریز را تجربه کنید. فرار کردن از دست پلیس‌ها یکی از اصلی‌ترین کارهای شما در این اثر است. بازی فوق‌العاده هیجان انگیز است و بازیکنان را سر حال می‌آورد. بازی Pako 2 نقشه بزرگی دارد و در جهان بازی شما می‌توانید به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازید. این اثر جزو بازی‌هایی نیست که زمان زیادی از شما بگیرد، اما با این حال می‌توان با آن سرگرم شد. به همین دلیل هم ما بازی Pako 2 را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار داده‌ایم.

اگر دوست دارید اثری را تجربه کنید که گرافیک خاصی داشته باشد و حسابی سرگرم‌تان کند، حتما به سراغ این بازی بروید. به شما اطمینان می‌دهیم که بازی Pako 2 آدرنالین خون‌تان را شدیدا بالا خواهد برد. در این بازی هم مشابه آثار دیگر یک جدول رده‌بندی وجود دارد. اگر می‌خواهید در آن جدول جایگاه خوبی به دست آورید، باید عملکرد خوبی از خود نشان داده و امتیازات زیادی کسب کنید. بازیکنان می‌توانند در این اثر پول جمع کنند و با آن پول‌ها ماشین‌های جدید بخرند یا به مکان‌های جدید دسترسی پیدا کنند.

سیستم کنترل بازی Pako 2 بسیار ساده است و شما به سرعت می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. جزئیات در این اثر به خوبی کار شده‌اند و همین موضوع هم موجب جلب توجه مخاطبان می‌شود. اچیومنت‌ها نیز در این بازی اهمیت زیادی دارند، پس دستیابی به آن‌ها را از یاد نبرید. بازی Pako 2 دارای تبلیغات است، با خریدهای درون‌برنامه‌ای می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Forza Street: Tap Racing Game

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

احتمالا نام فرنچایز فورتزا هورایزن را شنیده باشید. این بازی هم نامی مشابه دارد، اما باید بدانید که تجربه‌ای یکسان را ارائه نمی‌دهد. پس به یاد داشته باشید که نباید با دید و انتظار سری فورتزا هورایزن به سمت بازی Forza Street: Tap Racing Game بروید. با این وجود این اثر بسیار جذاب است و ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. این بازی با همان فرمول مجموعه CSR ساخته شده و توانسته به خوبی همان ویژگی‌ها را در قالب جذابی پیاده‌سازی کند.

آیا شما هم عاشق مسابقه‌های ماشین‌سواری هستید، اما قواعد و قوانین رقابت‌های حرفه‌ای چندان به مذاق‌تان خوش نمی‌آید؟ در این حالت بازی Forza Street: Tap Racing Game می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را برای‌تان به ارمغان آورد. این اثر تمام المان‌های یک بازی باکیفیت در سبک ریسینگ را داشته و آن را با گرافیکی جذاب ترکیب می‌کند. حاصل کار به اثری تبدیل می‌شود که از تجربه آن خسته نخواهید شد. اگر رانندگی با تمام سرعت در خیابان‌های شهر را دوست دارید، حتما بازی Forza Street: Tap Racing Game را تجربه کنید. این اثر یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است.

در بازی Forza Street: Tap Racing Game شما می‌توانید رانندگی با ماشین‌های مختلفی را تجربه کنید؛ از ماشین‌های عضلانی کلاسیک گفته تا خودرو‌های مدرن مسابقه‌ای و سوپرماشین‌های قدیمی. بازیکنان به لطف این اثر می‌توانند گاراژ خود را با ماشین‌ها دلخواه‌شان پر کنند. رانندگی در جاده‌های بازی Forza Street: Tap Racing Game بسیار لذت‌بخش است و جزئیات گرافیکی این اثر شما را مبهوت می‌کند. اگر دوست دارید سرعت و ریتم بالا را تجربه کنید، این اثر انتخاب خوبی برای‌تان خواهد بود.

سیستم کنترل بازی Forza Street: Tap Racing Game بسیار خوب و ساده است. زمان‌بندی مناسب در گاز دادن، ترمز زدن و … کلید اصلی پیروزی شما در هر مسابقه هستند. گرافیک فوق‌العاده این اثر بازیکنان را هیجان‌زده می‌کند و هوش از سرشان می‌پراند.

در این بازی شما می‌توانید بیش از 50 ماشین مختلف را در اختیار گرفته، آن‌ها را ارتقا داده و شخصی‌سازی کنید. ماشین‌ها از برندهای مختلفی در بازی Forza Street: Tap Racing Game وجود دارند. برای نمونه می‌توان به ماشین‌های کمپانی‌های لامبورگینی، مک‌لارن، شورولت، دوج، بی ام و، پورشه، نیسان و فورد اشاره کرد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Jet Car Stunts 2

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Jet Car Stunts 2 از استودیو True Axis ترکیبی از آثار مسابقه‌ای هیجان‌انگیز و آثار کلاسیک سبک پلتفرمر است. این بازی اصلا قرار نیست یک تجربه واقع‌گرایانه را به شما ارائه دهد. بلکه قصد دارد تجربه‌ای کاملا متفاوت از سایر آثار را برای شما به ارمغان بیاورد. همین تفاوت بود که مار ترغیب کرد که به این اثر در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید اشاره کنیم.

بازی Jet Car Stunts 2 استایل خاص خود را دارد و برای داشتن عملکرد خوب در آن، باید مهارت کافی کسب کرده و به سیستم کنترل آن مسلط شوید. بازیکنان نمی‌توانند در همان ابتدای کار بسیار حرفه‌ای کار کرده و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. باید برای کسب مهارت در این بازی تمرین کنید و زمان خاصی را به آن اختصاص دهید. پس اگر قصد دارید مهارت‌های خود در رانندگی را به چالش بکشید، حتما به سراغ بازی Jet Car Stunts 2 بروید.

فیزیک در این اثر بسیار خوب پیاده‌سازی شده و جذابیت بازی را افزایش داده است. بازی Jet Car Stunts 2 دارای 120 مرحله بوده و سه درجه سختی مختلف دارد. شما در این اثر می‌توانید رانندگی با هفت ماشین مختلف را تجربه کنید. این بازی چهار حالت مختلف دارد که هر یک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. بازی Jet Car Stunts 2 به شما اجازه می‌دهد با دوستان‌تان به رقابت بپردازید. قابل ذکر است که در این اثر امکان استفاده از کنترلر فیزیکی نیز وجود دارد.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی MudRunner

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی MudRunner یک اثر در سبک شبیه‌سازی رانندگی است. بهتر است با دید یک اثر ریسینگ به سمت این بازی نروید. زیرا بازی MudRunner قرار است شما را با رانندگی در شرایط سخت و واقع‌گرایانه مواجه کند. پس خبری از هیجان مسابقات در آن نیست. البته این موضوع باعث نمی‌شود که این بازی به اثری خسته‌کننده بدل شود. بلکه وجود چالش‌های مختلف و دشوار شما را جذب اثر می‌کند. در بازی MudRunner شما در جاده‌های نامساعد رانندگی می‌کنید و گاهی باید از میان گل و لای و رودخانه عبور کنید که این کار به سادگی انجام نخواهد شد. شما در این بازی می‌توانید رانندگی در مناطق جنگلی، باتلاقی و کوهستانی را تجربه کنید. اگر در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید به دنبال یک اثر چالش‌برانگیز هستید، حتما به سراغ بازی MudRunner بروید. این بازی را می‌توان از جنبه‌های مختلف و به خصوص به دلیل جلوه‌های بصری خوب‌اش، با آثار کنسول‌های خانگی قیاس کرد. فیزیک این اثر فوق‌العاده است و مخاطب را شگفت‌زده می‌کند.

در بازی MudRunner شما می‌توانید کنترل برخی از عظیم‌ترین مانسترکارها (Monster Car) را برعهده بگیرید. رانندگی با این خودروها در جاده‌های خاکی و پر از گل می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. قابل ذکر است که در این اثر 16 خودروی مختلف در دسترس شما قرار دارد. در مجموع باید گفت که این بازی می‌تواند تمام علاقه‌مندان به ماشین‌های آفرود (Offroad) را راضی کند. اگر عاشق این سبک و سیاق هستید، همین امروز بازی MudRunner را نصب کنید.

این بازی ابتدا در سال 2017 برای پی سی و کنسول‌های خانگی عرضه شد. اما نهایتا در سال 2020 بود که در دسترس کاربران گوشی‌های موبایل قرار گرفت. وظیفه ساخت این اثر برای اندروید را استودیو Focus Home Interactive برعهده داشته و توانسته تجربه‌ای واقع‌گرایانه و فوق‌العاده را برای بازیکنان به ارمغان آورد. در بازی MudRunner شما می‌توانید در 15 منطقه مختلف به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازید. این 15 منطقه از 6 نقشه سندباکس و 9 نقشه چالشی تشکیل می‌شوند.

این بازی دارای چرخه شبانه روزی نیز هست که به طبیعی‌تر شدن اثر کمک می‌کند.  به یاد داشته باشید که طبیعت گاهی خطرناک است و شما این خطرات را در این اثر به صورت کاملا ملموس درک خواهید کرد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Project Cars GO

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

شاید زمانی که نام Project Cars را می‌شنوید به یاد یک اثر شبیه‌سازی تمام عیار بیفتید. اما نباید از بازی Project Cars GO چنین انتظاری داشته باشید. این بازی بیشتر اثری کژوال (Casual) بوده و سبک و سیاقی مشابه سری CSR دارد. در واقع در این اثر تمرکز اصلی ترمز زدن و دنده عوض کردن است. بازی Project Cars GO به اندازهJet Car Stunts 2  و  Rebel Racingهیجان‌انگیز نیست، اما طراحی جذاب آن می‌تواند شما را به سمت خود بکشاند. این اثر نهایت استفاده را از صفحه لمسی یک گوشی می‌برد و شاید مشابه آن را کمتر دیده باشید. شما می‌توانید در این بازی سریعا دنده عوض کنید و با نگه داشتن انگشت‌تان را صفحه گوشی، ترمز بگیرید. شتاب گرفتن و گاز دادن هم باید زمان‌بندی مناسبی داشته باشند و این امر به مهارت شما بستگی دارد. به طور کلی می‌توات گفت که بازی Project Cars GO با توجه به کیفیت خوبی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است. این اثر نیز مانند نمونه‌های مشابه دارای جدول رده‌بندی است که در آن می‌توانید با کسب امتیازات بیشتر، رتبه بالاتری به دست آورید. بازی Project Cars GO دارای تورنومنت‌های مختلف نیز هست که در آن‌ها می‌توانید با سایر کاربران رقابت کرده و امتیاز جمع کنید.

در این بازی شما می‌توانید در خیابان‌های لس آنجلس، لانگ بیچ، سنگاپور و … رانندگی کنید. در این اثر ماشین‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ از خودروهای مسابقه‌ای قدیمی گرفته تا مدل‌هایی با طرح‌های آینده‌محور. بازیکنان می‌توانند در بازی Project Cars GO مهارت‌های رانندگی خود را در کلاس‌های مختلفی محک بزنند. از جمله این کلاس‌ها می‌توان به GT3، Open-Wheel، Prototype، Road و Vintageاشاره کرد. قابلیت شخصی‌سازی نیز در این اثر وجود دارد و شما می‌توانید ماشین‌هایی منحصر به فرد برای خود طراحی کنید و خلاقیت‌تان را به رخ بکشید. همچنین امکان ارتقا خودرو نیز در این بازی وجود دارد.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی‌های قدیمی Micro Machines را در دهه 90 میلادی به یاد می‌آورید؟ بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition شباهت زیادی به آن آثار دارد. در این اثر شما می‌توانید در محیط‌های مختلف به رقابت با سایر افراد بپردازید. تنها تفاوت این بازی با آثار قدیمی که اشاره کردیم، در زاویه دید آن است. زاویه دید بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition شباهت بیشتری به آثار جدیدتر دارد. بد نیست اشاره کنیم که این بازی از قابلیت پشتیبانی از Android TV نیز برخوردار است. شما در این اثر می‌توانید در 30 جاده مختلف مسابقه بدهید و در بیش از 180 رویداد گوناگون شرکت کنید.

بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition به بازیکنان اجازه می‌دهد که به صورت آنلاین و چند نفره با سایر افراد در سراسر دنیا به رقابت بپردازند. پس از این اثر می‌توانید مهارت‌های خود را در برابر بهترین بازیکنان دنیا بسنجید. در این بازی شما قابلیت استفاده از اسلحه نیز دارید و با سلاح‌های مختلف می‌توانید رقبای خود را از دور خارج کنید.

مسابقات آنلاین در بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition با هشت کاربر انجام می‌شوند. همچنین شما می‌توانید به صورت آفلاین نیز به تجربه بخش چند نفره مشغول شوید. در این حالت فقط بازی دو نفره می‌شود و صفحه نمایش به دو بخش تقسیم خواهد شد. قابل ذکر است که این اثر قابلیت پشتیبانی از کنترلر فیزیکی نیز دارد.

بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition دارای 9 حالت مختلف است. Combat, Drift، Time Trial، Hot-Lap، Pursuit، Elimintor، Pure،Checkpoint  و  Overtake بخش‌های اصلی این بازی هستند.

گرافیک این اثر فوق‌‌العاده جذاب است و سازندگان به کوچکترین جزئیات نیز توجه کرده‌اند. بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition گیم‌پلی مهیجی دارد و تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. این بازی نرخ 60 فریم بر ثانیه را به شما ارائه می‌دهد که می‌توان این ویژگی را واقعا تحسین کرد.

این اثر دارای 25 ساعت گیم‌پلی است و اگر مهارت زیادی داشته باشید می‌توانید این عدد را کاهش دهید. همچنین این بازی دارای 39 اچیومنت Google Play است. در هر صورت می‌توان بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition را یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید دانست.

دانلود از پلی‌استور

بازی GT Racing 2: real car game

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی GT Racing 2: real car game اثری از استودیو معروف Gameloft است که سابقه ساخت بازی Asphalt 9 را نیز در کارنامه دارد. بازی GT Racing 2: real car game یک اثر واقع‌گرایانه است و بدون شک یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید به حساب می‌آید. در این بازی شما می‌توانید از 71 ماشین مختلف یکی را انتخاب کرده و رانندگی با ‌آن را تجربه کنید. این ماشین‌ها از 37 شرکت مختلف هستند که می‌توانید رانندگی با آن‌ها در 13 پیست مختلف را تجربه کنید که یکی از آن‌ها Mazda Raceway Laguna Seca است. از جمله مهم‌ترین برند‌های خودرو که در این بازی وجود دارند می‌توان به مرسدس بنز، فراری، دوج، نیسان، آئودی، فورد و … اشاره کرد.

بازی GT Racing 2: real car game به شما چهار نمای دید مختلف می‌دهد و بازیکنان می‌توانند در بالغ بر 1400 رویداد گوناگون شرکت کنند. Classic Races، Duels، Knockouts و  Overtakesبرخی از این رویدادها هستند.

بازی از زمان عرضه تاکنون مدام به روز رسانی‌های خوبی دریافت کرده که نشان از عملکرد خوب سازندگان در پشتیبانی از اثر خلق شده‌شان دارد. شما در بازی GT Racing 2: real car game می‌توانید در هر هفته 28 چالش جدید را تجربه کنید.  اگر به‌ آثار واقع‌گرایانه علاقه دارید، حتما به سراغ این بازی بروید.

مدلسازی خودروها در این اثر به خوبی صورت گرفته و فیزیک نیز به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده است. در بازی GT Racing 2: real car game خورشید همیشه از یک زاویه ثابت به سمت شما نمی‌تابد، یعنی مسابقات در زمان‌های مختلفی از روز برگذار می‌شوند و شرایط آب و هوایی نیز متغیر است.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Asphalt Xtreme

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Asphalt Xtreme یکی دیگر از آثار درخشان استودیو Gameloft است. این بازی یک اثر فوق‌العاده برای دوست‌داران ماشین‌های آفرود است. گرافیک این اثر چشم‌نواز بوده و گیم‌پلی نیز بسیار هیجان‌انگیز است. در واقع گیم‌پلی بازی Asphalt Xtreme مشابه سایر آثار فرنچایز Asphalt است، اما تفاوت در محیط مسابقات به چشم می‌خورد. جایی که دیگر خبری از جاده‌های آسفالت شده نیست و مسابقات آفرود جریان دارد. در این بازی شما می‌توانید رانندگی در تپه‌های شنی و دره‌ها را تجربه کنید و روی جاده‌های خاکی دریفت بکشید. رانندگی با مانستر تراک‌ها (Monster Truck) هم از دیگر بخش‌های جذاب اثر است. بد نیست اشاره کنیم که بازی Asphalt Xtreme از بخش چند نفره نیز بهره می‌برد که در آن باید در مسابقات هشت نفره شرکت کنید. این بازی تاکنون بیش از 50 هزار بار در پلی استور دانلود شده است. به هر حال این اثر به خاطر بخش بصری فوق‌العاده‌اش یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید قلمداد می‌شود.

دانلود از پلی‌استور

بازی City Racing 3D

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی City Racing 3D اثری است که می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. گرافیک این بازی بسیار خوب است و می‌توان همین نکته را یکی از مهم‌ترین نقاط قوت‌اش در نظر گرفت. این اثر تاکنون بیش از 50 میلیون بار در پلی استور دانلود شده و به طور میانگین از 1.5 میلیون نمره، توانسته امتیاز 4.3 از 5 را به دست آورد. بازی City Racing 3D بسیار اعتیادآور است و پس از چند بار تجربه آن، دل کندن از این اثر بسیار دشوار خواهد بود. همان‌طور که گفتیم بخش بصری در این بازی حرف اول را می‌زند؛ اما گیم‌پلی و سیستم کنترل آن نیز از نقاط قوت اثر محسوب می‌شوند. ما در ادامه به برخی از ویژگی‌های بازی City Racing 3D اشاره می‌کنیم که احتمالا شما برای تجربه آن ترغیب خواهید شد.

  • ت.
  • 9 حالت مختلف بوده که  – Nitro نی از کنترلر فیزیکی نیز دارد.
  • شد. ید. در ا از دور خارج کنید. د. پس داشتن بخش چند نفره آنلاین
  • محیط ساخت واقع‌گرایانه ماشین‌ها و جاده‌ها
  • دریافت‌هایدریافت کارت‌های رایگان سوپرماشین‌ها به صورت رایگان
  • وجووجود تعداد زیادی از ماشین‌ها در برندهای گوناگون
  • انتخاب انتخاانتخاب آزادانه ماشین از بین خودروهای متعدد
  • ساده بودنساده بودن سیستم کنترل
  • وجود قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی ماشین‌ها
  • می‌توانید با برچسب‌ها و رنگ‌های گوناگون ماشین خود را تزئین کنید
  • تجربه مسابقات مولتی پلیر Real-Time
  • قابلیت تجربه رانندگی در شهرهای معروف مثل پاریس، شیکاگو، لندن و …
  • وجود بخش‌های مختلف نظیر Career، Elimination Tournament، 1 Vs 1 و Time Trial

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Asphalt 8: Airborne

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

شاید بسیاری از شما رویای رانندگی با ماشین‌های فوق‌العاده جذاب را داشته باشید. اما رسیدن به آن‌ها در دنیای واقعی راحت نیست. به همین خاطر ما بازی Asphalt 8: Airborne را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی شما می‌توانید رانندگی با خودروهای رویایی را به صورت مجازی تجربه کنید. ماشین‌های این بازی همگی جذاب و پر قدرت هستند و دیدن آن‌ها نیز لذت‌بخش است، چه برسد به رانندگی با آن‌ها. راندن این ماشین‌ها به شما این احساس را می‌دهد که خودتان واقعا پشت فرمان یک ماشین لاکچری هستید. از جمله مهم‌ترین شرکت‌هایی که خودروهای‌شان را در این بازی می‌بینیم می‌توان از لامبرگینی، بوگاتی، پورشه و … نام برد.

در بازی Asphalt 8: Airborne بازیکنان در جاده‌هی معمولی رانندگی می‌کنند، اما داشتن سرعت بالا و وجود سطوح شیب‌دار برای پرش موجب می‌شود که برای لحظاتی از سطح زمین جدا شوید و پسوند Airborne هم به همین دلیل به کار گرفته شده است. این بازی از نظر بصری، گیم‌پلی و سیستم کنترل فوق‌العاده است و می‌توانید تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

استودیو Gameloft در ساخت بازی Asphalt 8: Airborne عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است. تجربه این اثر هم در بخش آفلاین لذت‌بخش است و هم در بخش آنلاین. دریفت کشیدن روی جاده‌های آسفالت شده این بازی بسیار جذاب است. بازی Asphalt 8: Airborne به شما اجازه می‌دهد در نواحی مختلفی رانندگی کنید؛ از بیابان‌های نوادا گرفته تا شهر توکیو. این اثر چالش‌های مختلفی نیز پیش پای شما قرار می‌دهد و حتی چالش‌هایی با محدودیت زمانی نیز در این بازی وجود دارند. این بازی حالت‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن‌ها Tilt to steer ،Tilt and icons ،On-screen controls و Tap to steer هستند.

این اثر ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • داشتن بیش از 300 ماشین و موتور لایسنس شده
  • وجود ماشین‌های لوکس و پرقدرت
  • صدا موتور ماشین‌ها بسیار طبیعی است و حس حضور در رقابت‌های واقعی را به شما ارائه می‌دهد
  • توانایی پرش از سطوح شیب‌دار با ماشین و موتور
  • امکان پرش‌های 360 درجه
  • بیش از 75 مسیر مسابقه در بازی Asphalt 8: Airborne وجود دارد که می‌توانید به دلخواه رانندگی در آن‌ها را تجربه کنید
  • امکان تجربه بخش چند نفره در حالت Real-Time
  • سیستم کنترل بسیار خوب با قابلیت شخصی‌سازی کامل
  • بازی Asphalt 8: Airborne دارای 9 فصل و بیش از 400 رویداد در بخش Career است

دانلود از پلی‌استور

بازی Asphalt Nitro

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر به رانندگی با ماشین‌های لاکچری و لایسنس شده علاقه دارید، حتما به سراغ بازی Asphalt Nitro بروید. این اثر از لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید بسیار اعتیاد‌آور بوده و شما را به خود واسته می‌کند. این بازی با وجود داشتن محتوای بسیار زیاد، تنها 45 مگابایت فضا می‌گیرد که نکته مثبتی به حساب می‌آید.

بازی Asphalt Nitro برای کسانی که عاشق سرعت هستند، یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. این بازی به شما اجازه می‌دهد رانندگی با ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی و فراری را تجربه کنید. این اثر دارای هشت حالت مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به Gate Drift و  Knockdownاشاره کرد. بد نیست اشاره کنیم که حالت Police Chase پس از سال‌ها در این نسخه به فرنچایز آسفالت بازگشته است. گرافیک بازی Asphalt Nitro فوق‌العاده است و شما می‌توانید از یک تجربه واقع‌گرایانه لذت ببرید. امکان رانندگی در مکان‌های مختلف در این اثر وجود دارد؛ از رانندگی در برزیل گرفته تا چین.

 در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی اشاره می‌کنیم:

  • وجود ماشین‌های لاکچری و لایسنس شده فراوان
  • تجربه سرعت بالا و هیجان‌انگیز بودن گیم‌پلی
  • توانایی پرش از سطوح شیب‌دار
  • وجود حالت‌های مختلف و چالش‌های گوناگون
  • قابلیت رانندگی در محیط‌های متنوع
  • وجود راه‌های میانبر و مخفی که به جذاب‌تر شدن اثر کمک می‌کند

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Crazy for Speed

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Crazy for Speed یک شبیه‌ساز رانندگی است که به کاربران اجازه می‌دهد رانندگی با ماشین‌های مسابقه‌ای مختلف را تجربه کنند. افکت‌های صوتی در این اثر کاملا واقع‌گرایانه هستند و گرافیک سه بعدی آن هوش از سرتان می‌پراند. این بازی به شما اجازه می‌دهد از زاویه دید اول شخص و سوم شخص استفاده کنید. در نتیجه قادر هستید هرطور که دوست دارید و کنترل خودرو برای‌تان راحت‌تر است، بازی را دنبال کنید. بازیکنان در بازی Crazy for Speed می‌توانند با سوپرماشین‌های مختلف رانندگی در جاده‌ها و مسیرهای گوناگونی را تجربه کنند. از جمله مسیرهای مختلف این بازی می‌توان به جاده‌های کوهستانی آلپ، جاده‌های ساحلی ونیز، جاده‌های بیابانی نوادا، جاده‌های گلی آمازون، جاده‌های آسفالت شده‌ی موناکو، خیابان‌های توکیو و جاده‌های برفی و لغزنده هیمالیا اشاره کرد. رانندگی با تمام سرعت در شب‌های لندن نیز جذابیت زیادی دارد. رانندگی با تمام سرعت، دریفت کشیدن و مانور دادن در این اثر بسیار لذت‌بخش است. در ادامه به بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Crazy for Speed اشاره می‌کنیم:

  • گرافیک،‌ فیزیک و جلوه‌های صوتی واقع‌گرایانه
  • وجود ماشین‌های جذاب و متنوع
  • وجود مسیرها و جاده‌های گوناگون
  • قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی خودروها
  • گیم‌پلی و سیستم کنترل ساده

دانلود از پلی‌استور

بازی Drift Max Pro – Drift Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

نمی‌شود لیستی از بهترین بازی های ماشینی اندروید نوشت، اما نامی از بازی Drift Max Pro – Drift Racing نبرد. این بازی را می‌توان برترین اثر موبایل در سبک دریفت کشی در نظر گرفت. این بازی سیستم کنترل فوق‌العاده‌ای دارد و گیم‌پلی آن بسیار روان است. گرافیک این اثر بسیار خوب بوده و بازیکنان را مجذوب خود می‌کند. جدای از قابلیت تجربه بخش ریسینگ، شما در بازی Drift Max Pro – Drift Racing می‌توانید از دریفت کشیدن نیز نهایت لذن را ببرید. درست مانند سایر نمونه‌های این سبک، این بازی نیز مجموعه‌ای عظیم از ماشین‌های مختلف دارد. مسیرهای مسابقه نیز در این اثر از تنوع بالایی برخوردار هستند. بازی Drift Max Pro – Drift Racing به شما اجازه می‌دهد با دیدن چند ویدیو، درک بهتری از نحوه عملکرد اثر به دست آورید. اگر به دریفت کشیدن علاقه دارید، این بازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تاکنون بالغ بر 50 میلیون نفر بازی Drift Max Pro – Drift Racing را از پلی استور دریافت کرده‌اند و میانگین نمره آن از حدود 1.5 میلیون رای، عدد 4.5 از 5 را نشان می‌دهد. در نتیجه می‌توان این بازی را یک اثر بسیار موفق دانست. شما در بازی Drift Max Pro – Drift Racing می‌توانید رانندگی در مناطق مختلف را تجربه کنید. از توکیو و بروکلین گرفته تا مسکو. بد نیست اشاره کنیم که بازیکنان می‌توانند هم در شب و هم در طول روز مسابقه دهند.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های این اثر اشاره می‌کنیم:

  • قابلیت ایجاد تغییرات در ماشین
  • شما می‌توانید تمامی قطعات خودرو را شخصی‌سازی کنید
  • قابلیت تجربه بخش Career با داشتن 10 فصل
  • وجود بیش از 100 چالش
  • در کنار چالش‌های مختلف، شما می‌توانید به صورت آزادانه نیز به رانندگی بپردازید
  • قابلیت انتخاب زاویه دیدهای مختلف
  • پس از نصب نیازی به اتصال دائم اینترنت ندارید
  • فیزیک بازی کاملا واقع‌گرایانه است
  • گرافیک این اثر شما را به یاد آثار نسل نهمی خواهد انداخت
  • قابلیت ارتقا دادن خودرو

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Assoluto Racing: Real Grip Racing & Drifting

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Assoluto Racing: Real Grip Racing & Drifting به شما اجازه می‌دهد به بهترین شکل ممکن رانندگی کرده و دریفت بکشید. بازیکنان در این اثر می‌توانند به صورت Real-Time با سایر افراد و با ماشین‌های متنوع، در محیط‌های گوناگون به رقابت بپردازند. این بازی بسیار واقع‌گرایانه است و فیزیک آن کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. بازی Assoluto Racing: Real Grip Racing & Drifting اثری سرگرم‌کننده است و به شما قابلیت شخصی‌سازی کامل خودروتان را نیز می‌دهد. این بازی تاکنون بیش از 10 میلیون بار از پلی استور دانلود شده که این مقدار نشان از محبوبیت این اثر دارد. بد نیست اشاره کنیم که نزدیک به 150 هزار نفر به این اثر رای داده‌اند که میانگین نمرات آن عدد 4 از 5 را نشان می‌دهد. در ادامه شما را با برخی از ویژگی‌های مهم بازی Assoluto Racing: Real Grip Racing & Drifting آشنا می‌کنیم:

  • تنوع زیاد خودروها از برندهای معروف
  • صداها، سیستم کنترل و فیزیک بسیار واقع‌گرایانه است
  • می‌توانید ماشین‌تان را کاملا شخصی‌سازی کنید

دانلود از پلی‌استور

بازی Pocket Rally LITE

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

یکی از مهم‌ترین دلایل معروفیت بازی Pocket Rally LITE، سادگی آن است. با این حال باید بدانید که نسخه کامل این اثر دارای 65 مرحله است. اگر مسابقات رالی سنتی را دوست دارید، حتما باید این بازی را تجربه کنید. فیزیک ماشین‌ها در بازی Pocket Rally LITE واقع‌گرایانه است و این اثر گرافیک چشم‌نوازی دارد. موسیقی فوق‌العاده این بازی به جذابیت‌های آن می‌افزاید و اجازه نمی‌دهد لحظه‌ای از تجربه آن خسته شوید. بازی Pocket Rally LITE اثری پرجزئیات است و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که از تجربه آن شگفت‌زده خواهید شد. این اثر از نظر گرافیک، سیستم کنترل و گیم‌پلی مثال‌زدنی است.

شما در این بازی می‌توانید رانندگی در مناطق مختلف را تجربه کنید. از جمله این مکان‌ها می‌توان به مناطق کوهستانی، خطوط ساحلی و شهرهای باستانی ویران شده اشاره کرد.

جاده‌ها نیز در بازی Pocket Rally LITE دارای شرایط مختلف هستند. برای مثال بازیکنان می‌توانند رانندگی در جاده‌های آسفالت شده، شنی، یخی و جاده‌هایی پوشیده شده از چمن را تجربه کنند. این اثر دارای 6 حالت مختلف بوده که می‌توانند نظر شما را جلب کنند. قابل ذکر است که قابلیت استفاده از کنترلر فیزیکی برای تجربه این بازی وجود دارد. همچنین باید بدانید که می‌توانید بازی Pocket Rally LITE را با سه زاویه دید مختلف تجربه کنید. هوش مصنوعی این بازی نیز عملکرد خوبی دارد. در این اثر امکان مسابقه چهار ماشین به صورت هم‌زمان وجود دارد. دو حالت اصلی بازی Pocket Rally LITE، حالت‌های Challenge  و  Single Race هستند. شما می‌توانید ماشین‌ها و جاده‌های مختلف را آنلاک کنید. این امر با پیروزی در چالش‌های مختلف ممکن می‌شود. در ادامه با برخی دیگر از خصوصیات بازی Pocket Rally LITE آشنا خواهید شد:

  • مدل‌سازی عالی خودروها
  • فیزیک بازی واقع‌گرایانه است و در عین حال می‌تواند تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر کند
  • 6 حالت کنترل مختلف برای این اثر وجود دارد

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Extreme Car Driving Simulator

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر آثار ریسینگ خیابانی را دوست دارید، به بازی Extreme Car Driving Simulator نیز علاقه‌مند خواهید شد. این اثر که یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است، جزو برترین آثار شبیه‌سازی نیز محسوب می‌شود. بازی Extreme Car Driving Simulator از منابع زیادی در سیستم شما استفاده نمی‌کند، اما با این وجود گرافیک و فیزیکی واقع‌گرایانه را ارائه می‌دهد.

این بازی یک اثر جهان‌باز است که شما بدون دغدغه می‌توانید در هر جایی که دوست دارید رانندگی کنید. این اثر محیط متنوعی دارد و شهرهای آن دارای جزئیات زیادی هستند. بازی Extreme Car Driving Simulator دارای چالش‌های مختلف بوده و در آن می‌توانید رویدادهای مختلف را تجربه کنید.

  • وجود زوایای تصویر متعدد
  • سیستم تخریب طبیعی و جلوه‌های ویژه جذاب
  • وجود حالت شب و روز
  • ارائه نورپردازی چشم‌نواز
  • وجود مینی‌گیم‌های مختلف
  • برای بازی دائما به روز رسانی جدید عرضه می‌شود
  • امکان رانندگی در ترافیک

دانلود از پلی‌استور

بازی Hill Climb Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر به دنبال یک اثر کلاسیک، آرکیدی و در سبک آفرود هستید و دوست دارید رانندگی در مناطق پر از پستی و بلندی را تجربه کنید، حتما به سراغ بازی Hill Climb Racing بروید. این بازی اصلا برای گوشی‌های هوشمند سنگین نیست و فضای کمی نیز اشغال می‌کند. شما می‌توانید این اثر را تقریبا روی هر گوشی اندرویدی‌ای اجرا کنید. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم از آن در لیست بهترین بازی های ماشین اندروید یاد کنیم. بازی Hill Climb Racing یکی از جذاب‌ترین و اعتیادآورترین آثار روی پلتفرم موبایل است. گرافیک این اثر کاملا فیزیک محور بوده و گیم‌پلی جذابی دارد. این بازی به صورت آفلاین قابل اجرا است. بازی Hill Climb Racing به بازیکنان اجازه می‌دهد با جمع‌آوری امتیاز، ماشین‌‌های خود را ارتقا داده و سطح خود را ارتقا دهند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی آشنا خواهید شد:

  • امکان انتخاب خودرو از میان بالغ بر 29 نوع وسایل نقلیه مختلف
  • وجود وسایل نقلیه برای هر نوع سلیقه و سبکی
  • بازی برای تمامی گوشی‌های اندرویدی قابل اجرا است
  • توانایی تجربه بازی روی رزولوشن بالا و پایین
  • وجود حالت گاراژ که در آن می‌توانید ماشین‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید
  • قابلیت ارتقا بخش‌های مختلف ماشین مثل موتور، سیستم تعلیق، تایرها، رنگ و …

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Drift Max City

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Drift Max City یک اثر ریسینگ از استودیو Tiramisu است که با ارائه ماشین‌های باکیفیت، می‌تواند تجربه‌ای واقع‌گرایانه را برای شما به ارمغان آورد. این بازی تاکنون بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و میانگین امتیاز آن از حدود 100 هزار رای، نمره 4.2 از 5 را نشان می‌دهد که حاکی از عملکرد موفق آن است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر، رایگان بودن‌اش است. اگر رانندگی در خیابان‌ها و سطح شهر را دوست دارید، بازی  Drift Max City می‌تواند رضایت شما را به دست آورد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این اثر آشنا خواهید شد:

  • گرافیک سه بعدی واقع‌گرایانه
  • وجود 14 ماشین فوق‌العاده برای دریفت کشیدن
  • بخش شخصی‌سازی خوب: امکان استفاده از 25 رنگ مختلف
  • وجود 7 مسیر و جاده گوناگون
  • امکان رانندگی در شهر در شب یا روز
  • سیستم کنترل بسیار خوب
  • امکان استفاده از زاویه دیدهای مختلف
  • وجود سیستم دریافت سکه به ازای انجام کارهای مختلف و نشان دادن مهارت بالا
  • وجود جدول رده‌بندی و امکان رقابت با دوستان و سایر کاربران در سراسر دنیا

دانلود از پلی‌استور

بازی Impossible Car Stunts

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر به دنبال یک اثر چالش‌برانگیز در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید هستید، بهتر است به سراغ بازی Impossible Car Stunts بروید. در این اثر شما می‌توانید در مسیرهای جذابی به رقابت با سایرین پرداخته و اوقات خوشی را سپری کنید. انجام دادن حرکات آکروباتیک نیز از جمله کارهایی است که می‌توانید در این اثر انجام دهید. بازی Impossible Car Stunts اثری است که به احتمال زیاد وابسته آن خواهید شد. واقع‌گرایانه بودن نیز دیگر ویژگی است که می‌توانید در این اثر آن را ببینید. در این بازی شما می‌توانید از رویه سطوح شیب‌دار بپرید و از رانندگی دیوانه‌وار با انواع مختلفی از خودروها لذت ببرید. ویژگی‌های بازی Impossible Car Stunts:

  • گرافیک سه بعدی جذاب و واقع‌گرایانه
  • گیم‌پلی روان و سیستم کنترل ساده
  • جلوه‌های صوتی باکیفیت
  • ساده بودن تجربه اثر به دلیل توانایی استفاده از زاویه دوربین‌های مختلف
  • وجود انواع مختلفی از ماشین‌ها

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Drift Mania: Street Outlaws Pro

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را در دریفت کشیدن محک بزنید، بد نیست بازی Drift Mania: Street Outlaws Pro را تجربه کنید. در این اثر شما می‌توانید در مسابقات مهیج شرکت کرده و در سطح شهر با سایر افراد رقابت کنید. این بازی به شما اجازه می‌دهد رانندگی در شهر‌های دیگر را تجربه کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به ژاپن، آلپ، صحرای کانیون و تپه‌های شیب‌دار سان فرانسیسکو اشاره کرد. سیستم کنترل بازی Drift Mania: Street Outlaws Pro واقع‌گرایانه بوده و وجود گیم‌پلی چند نفره از دیگر مزایای آن است. این اثر قابلیت شخصی‌سازی خوبی دارد و می‌توانید بخش‌های ماشین‌تان را تغییر دهید. رنگ و بدنه خودرو، چرخ‌ها و پنجره‌ها بخش‌هایی از ماشین‌ هستند که می‌توانید آن‌ها را دست‌خوش تغییراتی کنید. در بازی Drift Mania: Street Outlaws Pro جدول رده‌بندی نیز وجود دارد که می‌توانید با رقابت در برابر سایر کاربران، رتبه خود را در آن بهبود ببخشید. بد نیست اشاره کنیم که این اثر امکان استفاده از کنترلر فیزیکی را نیز به شما می‌دهد. در ادامه با ویژگی‌های دیگر این بازی آشنا می‌شوید:

  • پشتیبانی از دستگاه‌های مربوط به نسل‌های مختلف و ارائه رزولوشن نمایش بالا
  • سیستم کنترل قابل شخصی‌سازی کامل و امکان تنظیم حساسیت و …
  • وجود 21 ماشین باکیفیت با ویژگی‌های منحصر به فرد
  • وجود 13 مکان و مسیر مختلف در نقاط گوناگون دنیا
  • 48 ارتقا عملکرد به ازای هر خودرو
  • وجود 3 درجه سختی مختلف
  • وجود موسیقی‌های جذاب و متنوع

دانلود از پلی‌استور

بازی Crazy Taxi City Rush

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Crazy Taxi که سال‌ها پیش روی کنسول سگا در دسترس بود را به یاد دارید؟ بازی Crazy Taxi City Rush نسخه موبایلی همان اثر است که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید دانست. در این اثر خبری از رقابت با سایر کاربران نیست. بلکه تنها رقیبی که دارید، زمان است. شما در این بازی باید در سطح شهر رانندگی کنید و مسافران‌تان را به موقع به مقصد برسانید. به یاد داشته باشید که هرچه رانندگی‌تان دیوانه‌وارتر باشد، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد. برخی از ویژگی‌های بازی Crazy Taxi City Rush:

  • سیستم کنترل راحت
  • محیط جذاب و خوش‌ساخت
  • ماموریت‌ها و چالش‌های متنوع و دیوانه‌وار
  • امکان اضافه کردن موزیک‌های شخصی به بازی

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Smash Cops Heat

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Smash Cops Heat یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است و کسانی که به تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز علاقه دارند، مطمئنا از آن لذت خواهند بود. شما در این اثر پشت فرمان یک ماشین پلیس می‌نشینید و باید به تعقیب خلافکارها پرداخته و آن‌ها را دستگیر کنید. بازی از نمای بالا به پایین روایت می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد در شهری زیبا و بزرگ رانندگی کنند. بازی Smash Cops Heat یک هرج و مرج کامل را ارائه می‌دهد و گیم‌پلی آن کاملا فیزیک محور است. این اثر تا به حال بیش از 10 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و میانگین نمرات آن از نزدیک به 300 هزار رای، عدد 4.3 از 5 است؛ در نتیجه باید پذیرفت که این بازی اثری بسیار موفق محسوب می‌شود.

دانلود از پلی‌استور

بازی Street Racing 3D

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر عاشق بازی‌های ریسینگ هستید، به هیچ وجه نباید تجربه بازی Street Racing 3D را از دست بدهید. در این بازی شما می‌توانید با ماشین‌های منحصر به فردی رانندگی کنید که تا به حال مانند آن‌ها را به چشم ندیده‌اید. این اثر به بازیکنان اجازه می‌دهد در حالت‌های مختلف، رانندگی در خیابان را تجربه کنند. اگر فکر می‌کنید راننده ماهری هستید و رقیبی ندارید، بهتر است در بازی Street Racing 3D این ادعا را به چالش بکشید. این بازی پر از چالش‌های مختلف بوده و می‌توانید اوقات خوشی را برای‌تان به ارمغان آورد. این اثر که یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است، به شما اجازه می‌دهد که ماشین‌تان را ارتقا دهید. همچنین می‌توانید برای خودروی خود رنگ‌ها و برچسب‌های مختلفی را به کار ببرید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های بازی Street Racing 3D اشاره می‌کنیم:

  • امکان تجربه مسابقات PvP
  • قابلیت انتخاب از میان بیش از 30 ماشین مختلف
  • ارائه تجربه رانندگی با سرعت زیاد در خیابان‌ها
  • دریفت کشیدن واقع‌گرایانه
  • وجود جدول رده‌بندی
  • قابلیت شخصی‌سازی بسیار خوب
  • امکان جمع‌آوری سکه و الماس برای اهداف مختلف

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Turbo Driving Racing 3D

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر به بازی‌های ماشینی و سه بعدی گوشی‌های موبایل علاقه دارید، ما به شما بازی Turbo Driving Racing 3D را پیشنهاد می‌کنیم. این اثر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید بوده و به شما اجازه می‌دهد از کنترلرهای فیزیکی برای تجربه گیم‌پلی استفاده کنید. بازی Turbo Driving Racing 3D که حجم بسیار کمی روی گوشی هوشمندتان اشغال می‌کند، بسیار اعتیادآور است. اگر می‌خواهید زمان آزادتان را بدون دغدغه خاصی سپری کنید، این بازی می‌تواند به شما کمک کند.

بازی Turbo Driving Racing 3D راحت است، اما با این وجود برای حرفه‌ای شدن در آن کار ساده‌ای پیش رو ندارید. در واقع هرچه در بازی پیشروی کنید، چالش‌ها برای‌تان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند. گرافیک این اثر بسیار رضایت‌بخش است و می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. پیشنهاد می‌کنیم وقتی می‌توانید چنین اثر درخشانی را تجربه کنید، بیش از این وقت خود را برای پیدا کردن بهترین بازی های ماشینی اندروید صرف نکنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم بازی Turbo Driving Racing 3D اشاره می‌کنیم:

  • گرافیک خوب و قابلیت شخصی‌سازی عالی
  • شما می‌توانید برای ماشین‌تان انواع مختلفی از چرخ‌ها را به کار گیرید
  • قابلیت استفاده از 9 رنگ مختلف برای ماشین
  • وجود 8 ماشین قدرتمند که برای آنلاک کردن آن‌ها باید در مسابقات مختلف پیروز شوید
  • با به دست آوردن سکه می‌توانید ماشین‌ها را ارتقا دهید

دانلود از پلی‌استور

بازی Racing in Car 2

 بازی Racing in Car 2 یکی دیگر از موارد لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید است. این بازی هیجان‌انگیز بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. استراتژی این اثر منحصر به فرد است، اما با این حال این تازگی و متفاوت بودن اصلا آزاردهنده نیست و به سرعت می‌توانید به آن عادت کنید. البته این موارد بدان معنا نیست که با یک بازی ساده روبه‌رو خواهید بود. در عوض باید انتظار اثری چالش‌برانگیز را داشته باشید.

در واقع حرفه‌ای شدن در بازی Racing in Car 2 به این راحتی‌ها نخواهد بود. شما در این بازی رقابتی می‌توانید از نمای اول شخص استفاده کرده و از تجربه مسابقات لذت ببرید. این اثر به شما اجازه می‌دهد با بهترین راننده‌های سراسر دنیا رقابت کنید و در نتیجه می‌توانید مهارت‌های خود به چالش بکشید. ویژگی‌های مهم بازی Racing in Car 2:

  • محیط واقع‌گرایانه و طبیعی بودن ترافیک انبوه در جاده‌ها
  • شما می‌توانید ماشین مورد علاقه‌تان را از بین تعداد بسیار زیادی از خودروها مدرن و جذاب انتخاب کنید
  • می‌توانید با کسب سکه، ماشین جدید بخرید
  • وجود حالت‌های مختلف که هر یک جذابیت‌های خاص خود را دارند
  • وجود مناطق مختلف برای مسابقات
  • سیستم کنترل شبیه‌سازی‌مانند که به جذاب‌تر شدن اثر کمک می‌کند
  • وجود حالت Endless

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Real Car Race 3D

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

در ادامه لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید، به معرفی بازی Real Car Race 3D خواهیم پرداخت. همان‌طور که می‌دانید، همه بازی‌های ریسینگ شبیه به هم نیستند. اما با این حال اکثر آن‌ها استایل مشابهی دارند و نقاط مشترک زیادی را می‌توان بین‌شان پیدا کرد. با این حال بازی Real Car Race 3D کمی از فرمول آثار معمول فاصله گرفته است. آیا می‌دانید بهترین بخش از این بازی چیست؟

این اثر به شما اجازه می‌دهد بدون اتصال به اینترنت در مسابقات مختلف شرکت کنید. در بازی Real Car Race 3D ماشین‌های جذاب و دیدنی زیادی وجود دارد و محیط بازی بسیار واقع‌گرایانه است. در نتیجه شکی در این نیست این اثر هیجان‌انگیز، بازی فوق‌العاده‌ای در سبک ریسینگ است. ویژگی‌های مهم بازی Real Car Race 3D:

  • وجود حالت‌های مختلف برای تجربه بازی
  • وجود حالتی مربوط به تعقیب و گریز پلیس که بسیار سرگرم‌کننده است
  • وجود حالت زمان‌محور
  • وجود حالت چند نفره و امکان تجربه بازی در کنار دوستان
  • سیستم کنترل آسان و گیم‌پلی روان
  • گرافیک سه بعدی جذاب و صدا و محیط واقع‌گرایانه

دانلود از پلی‌استور

بازی Real City Car Driver

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

آیا عاشق بازی‌های جهان‌باز هستید؟ اگر در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید به دنبال یک اثر Open World هستید، شاید بالاخره به اثر مورد نظر خود رسیده باشید. سازندگان در خلق این اثر جهان‌باز کار بزرگی کرده‌اند و به همین دلیل هم این اثر محبوبیت زیادی در بین کاربران موبایل پیدا کرده است. بازیکنان در بازی Real City Car Driver می‌توانند در محیط به گشت و گذار پرداخته و هر ماشینی که دوست دارند را برانند. علاوه بر این، شما می‌توانید کاراکتری که می‌خواهید کنترل آن را برعهده بگیرید را انتخاب کنید.

بازی Real City Car Driver بسیار روان بوده و جذابیت خاصی دارد. گرافیک این اثر در عین سادگی، می‌توانید شما را تحت تاثیر قرار دهد. بازیکنان در این بازی می‌توانند به هرجایی که دوست دارند بروند و ماموریت‌های مختلف را پشت سر بگذارند. بازی Real City Car Driver به شما اجازه می‌دهد که مینی‌گیم‌های مختلف درون بازی را تجربه کرده و حتی در مسابقات رانندگی شرکت کنید. مهم نیست در این اثر به چه نقطه‌ای از محیط می‌روید؛ در هر حالت محیط واقع‌گرایانه بازی Real City Car Driver شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ویژگی‌های مهم این اثر را در ادامه با هم مرور می‌کنیم:

  • رانندگی در محیط واقع‌گرایانه
  • وجود انواع مختلفی از ماشین‌ها
  • فیزیک طبیعی
  • وجود مراحل جذاب و ماموریت‌های سرگرم‌کننده
  • بسیاری از ماشین‌ها دارای نیترو هستند

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Car Stunts 3D – Extreme City GT Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Car Stunts 3D – Extreme City GT Racing به خاطر ارائه جهانی ساده، هوشمند و آزاد شهرت دارد. این اثر توانسته پلی میان آثار کلاسیک و مدرن باشد و تا حدی سبک ماشین‌سواری را وارد بعد جدید کرده است. با تجربه این بازی احساس می‌کنید که در محیط و جاده‌هایی پر خطر در حال رانندگی هستید. جاده‌های کوهستانی و ازدحام ماشین‌ها در بازی Car Stunts 3D – Extreme City GT Racing کاملا واقع‌گرایانه است. بازی دارای مراحل مختلف است که به ترتیب از ساده و به دشوار چیده شده‌اند. این اثر دارای حالت‌های مختلف است که می‌توانید در هر یک از آن‌ها لذت ببرید.

همچنین بازی Car Stunts 3D – Extreme City GT Racing دارای بخش‌های تمرینی است که مهارت‌های شما را در سطوح بالا به چالش می‌کشد. سیستم کنترل این اثر ساده است و به سادگی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. حتی این بخش قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌توانید آن را به شیوه‌ای که دوست دارید، تنظیم کنید. اگر در جایی هستید و احساس می‌کنید حوصله‌تان سر رفته است، می‌توانید با تجربه بازی Car Stunts 3D – Extreme City GT Racing اوقات خوشی را برای خود به وجود آورید. برخی از ویژگی‌های این بازی که قابل توجه هستند را در ادامه خواهید دید:

  • سیستم کنترل ساده و روان
  • وجود انواع مختلف ماشین
  • امکان ارتقا ماشین‌ها
  • فیزیک طبیعی بازی
  • ماشین‌های این اثر دارای تکنولوژی خودروهای روز هستند

دانلود از پلی‌استور

بازی Exion Hill Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

آیا دوست دارید یک بازی Hill Climbing جدید تجربه کنید؟ بازی Exion Hill Racing می‌تواند با ارائه گرافیک واقع‌گرایانه و گیم‌پلی جذاب، انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. کافی است این بازی را برای چند روز تجربه کنید تا به آن وابسته شوید. این اثر ساده است و به همین دلیل می‌توانید به سرعت با آن ارتباط برقرار کنید و همین مسئله نیز موجب جذاب‌تر شدن آن می‌شود.

بازی Exion Hill Racing مراحل مختلفی دارد و هرچه بیشتر در آن پیشروی کنید، مراحل سخت‌تر از قبل می‌شوند. در این اثر بازیکنان می‌توانند رانندگی با ماشین‌های مختلف را نیز تجربه کنند؛ از ماشین‌های شیک و لاکچری گرفته تا مانستر تراک‌ها. سیستم کنترل این بازی بسیار ساده بوده و اصلا شما را به دردسر نخواهد انداخت. در ادامه با ویژگی‌های دیگر بازی Exion Hill Racing آشنا خواهید شد:

  • گرافیک بالا، فیزیک واقع‌گرایانه و گیم‌پلی جذاب
  • شما می‌توانید ماشین‌های‌تان را شخصی‌سازی کرده و ارتقا دهید تا عملکرد بهتری داشته باشید
  • وجود چالش‌های فراوان و سرگرم‌کننده
  • نیازی به اتصال اینترنت نیست

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Driving in Car

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

اگر عاشق رانندگی در دنیا واقعی هستید، بازی Driving in Car تجربه‌ای جذاب را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. در واقع استودیو Doodle Mobile Ltd تلاش کرده که بتوانید یکی از بهترین شبیه‌سازهای رانندگی را برای کاربران موبایل عرضه کند و تا حد زیادی نیز در این امر موفق بوده است. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار داده‌ایم. در واقع این اثر چنان تجربه‌ی جذابی را به شما ارائه می‌دهد که شگفت‌زده خواهید شد. این بازی از نظر فیزیک و سیستم کنترل بسیار طبیعی است.

سیستم کنترل روان و ساده بازی Driving in Car به هر کاربری اجازه می‌دهد که آن را روی تلفن هوشمند خود اجرا کند. بازی دارای مینی‌مپ است و از طریق آن شما می‌توانید مسیرتان را پیدا کنید. پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله، می‌توانید جوایز مختلفی دریافت کنید. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند بدون شرکت در ماموریتی خاص، در محیط بازی به گشت و گذار پرداخته یا مانند یک راننده تاکسی، به مسافرکشی بپردازند. ویژگی‌های بازی Driving in Car:

  • وجود زاویه دید‌های مختلف مثل اول شخص و سوم شخص
  • حالت‌های مختلف برای رانندگی
  • وجود ماشین‌های مختلفی که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید
  • ترافیک و محیط واقع‌گرایانه
  • قابلیت ارتقا ماشین

دانلود از پلی‌استور

بازی F1 Clash

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بسیاری از افراد عاشق مسابقات فرمول 1 هستند، اما بازی موبایلی عالی در این سبک و سیاق چندان هم زیاد نیست. در سال 2019 بود که بازی F1 Manager عرضه شد و بسیاری از طرفداران این سبک را خوشحال کرد. این اثر در طول این سال‌ها به روز رسانی‌های مختلفی دریافت کرد و آپدیت 2021 آن، اسم بازی را به F1 Clash تغییر داد.

به نظر می‌رسد که در سال 2022 قرار است یک به روز رسانی بزرگ دیگر برای این بازی منتشر شود و 22 ماشین جدید را در دسترس کاربران قرار دهد. این اثر یکی از جذاب‌ترین آثار موبایل بوده و در نتیجه نمی‌توان آن را در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار نداد.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید: بازی Drag Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Drag Racing یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است که میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد. این بازی آفلاین به شما اجازه می‌دهد به شخصی‌‌سازی ماشین خود پرداخته و آن را به هر شکلی که دوست دارید تبدیل کنید. همچنین در این اثر می‌توانید ماشین‌تان را ارتقا داده و قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کنید. بازی Drag Racing بدون شک یکی از جذاب‌ترین آثار ریسینگی است که می‌توانید تجربه کنید. حالت چند نفره این اثر نیز بسیار سرگرم کننده بوده و در آن می‌توانید از ماشین‌های لایسنس شده استفاده کنید. حتی این بازی به شما اجازه می‌دهد با شرکت در رقابت‌های گوناگون، ماشین‌های جذاب دیگری را آنلاک کنید.

دانلود از پلی‌استور

بازی Racing Fever

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Racing Fever یک اثر معمولی نیست، بلکه اثری آرکیدی است که می‌تواند شما را به خود معتاد کند. در این اثر می‌توانید در 6 محیط مختلف به رقابت پرداخته و برای مسابقات ماشین‌های متنوعی را امتحان کنید. بازی Racing Fever با توجه به گیم‌پلی جذابی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است. اگر دوست دارید از اوقات فراغت خود بهترین بهره را ببرید و کاملا سرگرم شوید، ما بازی Racing Fever را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این اثر آشنا خواهید شد:

  • وجود بخش چند نفره جذاب
  • داشتن حالت‌های مختلف و محیط جالب توجه
  • گیم‌پلی روان
  • قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی ماشین‌ها

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید؛ بازی Absolute Drift

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2021

بازی Absolute Drift یکی از جدیدترین آثار در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید است. اگر به دریفت کشیدن علاقه دارید، این بازی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. این بازی دارای سه حالت مختلف بوده و یک جدول رده‌بندی دارد که در آن می‌توانید با کسب امتیاز به رتبه‌های بهتر دست پیدا کنید. همچنین این اثر رویدادهای مختلفی دارد که هر کدام برای خود جذابیت‌هایی دارند. ویژگی‌های بازی Absolute Drift:

  • امکان رانندگی و شخصی‌سازی 6 ماشین مختلف
  • امکان شرکت در رویدادها و چالش‌های مختلف
  • گیم‌پلی روان و مکانیک‌های کنترل جذاب

دانلود از پلی‌استور

بازی Hot Lap League

بهترین بازی های ماشینی اندروید

اگر از گیم‌پلی آثار آرکیدی لذت می‌برید، اما فکر می‌کنید بازی‌هایی مثل Asphalt 9 آنقدرها که دوست دارید چالش‌برانگیز نیستند، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این مورد از لیست که می‌توان به نحوی آن را بهترین بازی ماشین موبایل دانست، بروید. این اثر حسابی هیجان مسابقه را برای‌تان بالا می‌برد و به لطف پیست‌های خوبی که دارد تجربه‌ای فوق‌العاده را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. سازندگان بازی Hot Lap League حسابی روی فیزیک بازی کار کرده‌اند تا در نهایت موفق به ساخت اثری شوند که شاید از برخی جهات تا به حال مشابه‌اش را تجربه نکرده‌اید.

این اثر از جمله بازی‌هایی است که می‌تواند اکثر گیمرها را راضی کند. اگر از مسابقه با دیگران لذت نمی‌برید هم می‌توانید به سراغ بخش وابسته به زمان بروید و برای شکستن رکورد تلاش کنید.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید؛ بازی Wreckfest

بهترین بازی های ماشینی اندروید

اگر چه بازی Wreckfest در ابتدای عرضه مشکلات فنی زیادی داشت، اما با این حال باز هم می‌توان آن را در لیست بهترین بازی ماشین برای اندروید جای داد. سیستم تخریب در این اثر بسیار خوب است و سازندگان حسابی روی بازی کار کرده‌اند تا در لحظه آسیب خودرو همه‌چیز واقع‌گرایانه به نظر برسد.

بازی Wreckfest دست شما را در انتخاب میان یک مسابقه عادی یا رفتن به سراغ حالت‌های دیگر باز می‌گذارد. یعنی شما می‌توانید خیلی راحت با سایر رقبا به مسابقه بپردازید یا رقابتی شخصی‌سازی شده را به وجود آورید.

دانلود از پلی‌استور

بازی NASCAR Heat Mobile

بهترین بازی های ماشینی اندروید

بازی NASCAR Heat Mobile که می‌توان به آن لقب بهترین بازی ماشین اندروید افلاین کم حجم را داد اثری است که اجازه می‌دهد گیمرها به افراد حرفه‌ای در مسابقات NASCAR تبدیل شوند. بالغ بر 21 جام NASCAR در این بازی قرار دارد که شما می‌توانید در این اثر آن‌ها را بالای سر ببرید. این اثر پر از چالش‌های روزانه است که می‌تواند مدت‌ها سرگرم‌تان کند.

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های ماشینی اندروید؛ بازی Offroad Legends 2

بهترین بازی های ماشینی اندروید

بازی Offroad Legends 2 یک اثر جالب است که می‌توانید در آن با ماشین‌هایی خاص در جاده‌های مختلف به رانندگی بپردازید. در این اثر شما با بیش از 60 پیست روبه‌رو خواهید شد که باید تلاش کنید در آن‌ها رکورد بزنید. این بازی چهار حالت Racing، Transporter، Destruction و Lava Jump دارد که هر یک از آن‌ها برای دسته‌ای از گیمرها مناسب خواهند بود. پس اگر به دنبال بهترین بازی ماشینی اندروید هستید، Offroad Legends 2 یکی از مواردی است که باید مدنظر داشته باشید.

دانلود از پلی‌استور

بازی Racing in Car

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2023

بازی Racing in Car که توسط Ckgames منتشر شده یکی از بهترین بازی های ماشین اندروید محسوب می‌شود. این اثر تاکنون بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و میانگین رای حدود 1.3 میلیون کاربر میانگین نمره 4.4 از 5 برای برای این بازی نمایش می‌دهد. بازی Racing in Car در واقع اثری است که دارای حالت رانندگی بی‌پایان بوده و گیمرها می‌توانند رانندگی در محیط‌های شهری، کوهستانی و … را تجربه کنند. ماشین‌های مسابقه‌ای، خودروهای سدان، SUVها و ماشین‌های هاچ‌بک از جمله وسایل نقلیه‌ای هستند که می‌توانید با آن‌ها در بازی رانندگی کنید.

در بازی Racing in Car گاراژی هم در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد که در آن می‌توانند ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنند. امکانات شخصی‌سازی بسیار زیاد است و شما می‌تواند ماشین‌تان را به شکلی کاملا متمایز از گیمرهای دیگر بسازید. رنگ خودرو، نوع تایرها، رینگ‌ها و … از جمله بخش‌هایی است که می‌توان دست به تغییرشان زد.

زاویه دوربین در این اثر اول شخص بوده و گیم‌پلی حالتی واقع‌گرایانه دارد. در ادامه ما به برخی از ویژگی‌های بازی Racing in Car اشاره می‌کنیم:

  • یادگیری آن ساده بوده و رانندگی در این بازی لذت‌بخش است
  • محیط سه بعدی به شکل واقع‌گرایانه طراحی شده
  • بازی دارای حالت Endless است
  • مکان‌ها و ماشین‌ها دارای تنوع زیادی هستند
  • سیستم کنترل بازی به خوبی شرایط رانندگی را شبیه‌سازی می‌کند

دانلود از پلی‌استور

بازی CarX Highway Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید در سال 2023

بازی CarX Highway Racing که توسط استودیو CarX Technologies تولید شده یکی از بهترین بازی های ماشین اندروید به حساب می‌آید. گیمرها در بخش کمپین بسیار جذاب این اثر می‌توانند در خیابان‌های استرالیا، فرانسه و روسیه به رقابت بپردازند. این بازی از حیث ماشین‌ها دارای تنوع زیادی است (از خودروهای عضلانی گرفته تا ماشین‌های مسابقه‌ای) و می‌توان از میان بیش از 40 ماشین گوناگون را انتخاب کرده و پا به میدان مسابقه گذاشت.

بازی CarX Highway Racing حالت Free Ride هم دارد که به لطف آن گیمر می‌تواند بدون هیچ مانع یا مزاحمتی به رانندگی مشغول شود و از گذر وقت بدون استرس لذت ببرد. اگر هم به دنبال چالش هستید، می‌توانید به سراغ حالت Time Attack بروید. در این حالت سعی کنید رکورد زده و بهترین آمار را برای خود ثبت کنید. علاوه بر این، حالت Police Mode هم به شما اجازه می‌دهد در غالب یکی از نیروهای پلیس برای دستگیری خلافکارها تلاش کنید.

بازی CarX Highway Racing تا به حال بیش از 50 میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و میانگین حدود 1.5 میلیون رای، نمره 4.7 از 5 را برای آن نمایش می‌دهد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Rally One: Race to Glory

بهترین بازی های ماشینی اندروید

بازی Rally One: Race to Glory یک اثر جاه‌طلبانه برای علاقمندان به آثار رسینیگ در گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. شما در این اثر می‌توانید به سراغ بخش Career رفته و با صرف زمان کافی و یاد گرفتن مسیرهای مختلف آن را به پایان برسانید. این اثر دارای بخش آفلاین هم هست که گیمرها می‌توانند از طریق آن در جاده‌های مختلف رانندگی کرده و مهارت‌های‌شان را بهبود ببخشند.

شما در بازی Rally One: Race to Glory می‌توانید در رویدادهای ویژه مهارت‌های دریفت کشیدن‌تان را هم ارتقا دهید و دستاوردهای مختلفی را کسب کنید. در این بازی شما می‌توانید به سراغ بیش از 40 ماشین مختلف رفته و از آن‌ها برای رانندگی در مناطق مختلف استفاده کنید و دست به تلاش برای پیروزی در رقابت‌ها بزنید. علاوه بر این، با شرکت در رویدادهای خاص هم می‌توانید به قطعات جدید برای ماشین‌تان دست پیدا کنید و پوسترهای مختلفی به عنوان پاداش دریافت کنید. بازی Rally One: Race to Glory با توجه به بازخوردهای گیمرها در بخش آنلاین به طور منظم به‌روزرسانی دریافت می‌کند تا شرایط بهتری را برای افراد ارائه دهد.

دانلود از پلی‌استور

بازی Racing Legends – Offline Games

بهترین بازی های ماشینی اندروید

بازی Racing Legends – Offline Games یک اثر بسیار جذاب در بین بهترین بازی های ماشینی اندروید به حساب می‌آید. شما می‌توانید در این اثر هم به سراغ حالت آرکید بروید و هم گیم‌پلی را به شکلی واقع‌گرایانه‌تر تجربه کنید و با هوش مصنوعی بازی به رقابت بپردازید. رانندگی در دل کوه‌ها، در خیابان‌های شهرها و بیابان‌های این بازی می‌تواند حسابی به ارتقا سطح رانندگی‌تان کمک کند.

مکان‌های جذابی مثل توکیو با محیط دیدنی و خاصی که دارد می‌تواند کاملا نظر گیمرها را در بازی Racing Legends – Offline Games جلب کند. قابلیت شخصی‌سازی ماشین‌ها هم در به این بازی اضافه شده که موجب می‌شود بتوانید وسایل نقلیه‌تان را برای رانندگی در جاده‌های خاص به گزینه‌ای ایده‌ال تبدیل کنید. برای مثال شما در بازی Racing Legends – Offline Games می‌توانید حتی چرخ‌های ماشین‌تان را هم شخصی‌سازی کنید تا برای رانندگی در جاده‌های گوناگون سازگارتر شوند. برای تجربه رانندگی با سرعت بسیار بالا هم می‌توان به سراغ استفاده از نیترو رفت.

دانلود از پلی‌استور

بازی Stock Car Racing

بهترین بازی های ماشینی اندروید

بازی Stock Car Racing یک اثر شبیه‌ساز رانندگی بسیار واقع‌گرایانه محسوب می‌شود که روی اندروید بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. این بازی دارای یک حالت رده‌بندی است که در آن شما می‌توانید برای تبدیل شدن به سریع‌ترین راننده در 10 دور که هر بار چالش‌برانگیزتر می‌شود، با سایر کاربران به رقابت بپردازید. اگر اشتیاق زیادی برای رقابت با دیگر دارید، حالت Endurance در این اثر هم می‌تواند حسابی نظرتان را جلب کند. چرا که در این بخش می‌توانید صدها دور در نقشه‌های مختلفی بازی تمرین کنید.

بازی Stock Car Racing دارای 18 ماشین است و 5 پیست مختلف دارد که طی شب یا روز می‌توانید در آن‌ها رانندگی کنید. افکت دود در حین گذشتن از کنار رقبا و پشت سر گذاشتن آن‌ها موجب می‌شود گیمرها حس خوبی در حین تجربه گیم‌پلی داشته باشند. شما می‌توانید پول‌های دریافتی به عنوان پاداش را در Paintshop برای شخصی‌سازی ماشین‌تان خرج کنید. این اثر را نمی‌توان در لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید قرار نداد.

دانلود از پلی‌استور

سؤالات متداول

 بهترین بازی‌های ماشینی اندروید کدام‌ها هستند؟

Asphalt 9، Real Racing 3، Need For Speed No Limits و F1 Mobile Racing بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021 هستند.

نصب کدام بازی ماشین ارزش تجربه دارد؟

بازی Beach Buggy Racing 2 یکی از بازی‌های جذاب اندرویدی است که شما را در محیط جدیدی قرار می‌دهد و تجربه جذابی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. پارسا

    واقعا حرف از بازی ماشینی اندرویدی خوب بشه و اسم ترافیک ریسر نیاد؟؟؟!

  2. Artin kingmaster

    یاد بازی آسفالت نیترو بخیر بازی خوبی بود ولی گرافیک آسفالت ۹ خداست

  3. ماهور

    بازی خیلی عالییییییی

  4. طاهاذ

    عالی بود

  5. farhankz

    سری carx همه بازیاش خوبن کاش اسم یدونشو حتی میبردین

  6. علی

    سلام من دنبال بازی ماشین میگردم همون که نسخه ۲ در فروشگاه پلی پولی هست میشه اسمشو بگین تا دانلود کنم

  7. ARIA

    اگه لینک دانلود بود عالی میشد و یک بازی خوب یادشون رفته بزارن FR legends

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3/
ads