داغ ترین ها :
فهرست بهترین برنامه های استخاره برای اندروید و iOS

فهرست بهترین برنامه های استخاره برای اندروید و iOS

استخاره کردن مناسب برای زمانی است که نمی‌دانیم چه تصمیمی صحیح است. در این شرایط می توانیم از قرآن سئوال بپرسیم تا ما را در مسیر صحیح راهنمایی کند. استخاره کردن راه و رسمی دارد به این صورت که ابتدا سه بار سوره اخلاص را بخوانید، سه بار صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید، سپس با خلوص نیت به خواسته خود تمرکز کرده و سپس قرآن را باز کنید تا جواب سئوال را دریافت کنید. طبیعتا برنامه استخاره واقعی ساده‌ترین راه برای دریافت جواب مناسب هستند بنابراین اگر شما هم به دنبال بهترین برنامه‌های استخاره با قرآن هستید، این مقاله مناسب شماست. در این مقاله می‌خواهیم بهترین برنامه های استخاره برای اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

 

قیمت روز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

بهترین اپلیکیشن های استخاره

1.برنامه استخاره

این برنامه ، یکی از ساده‌ترین برنامه‌های استخاره است و تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید استخاره کنید. این برنامه استخار واقعی وکاربردی است. ساده بودن برنامه به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ مناسب را دریافت کنید. این برنامه برای سیستم عامل اندروید عرضه شده که از گوگل پلی قابل دانلود است. شما می توانید نسخه iOS را از فروشگاه‌های دیگر دانلود کنید، چرا که نسخه آیفون روی اپ استور عرضه نشده است.

 

دانلود برنامه استخاره برای اندروید

 

2.   استخاره آنلاین همراه با تفسیر کامل آیه قرآن

فردی که عمل استخاره را انجام می‌دهد در حقیقت خیر یا شر تصمیم را به خداوند متعال واگذار می‌کند. زیرا خداوند بهترین راهنما است و  راه صحیح را به بندگانش نشان می‌دهد. این برنامه رابط کاربری جذابی دارد و رنگامیزی پست‌زمینه حس آرامش را به کاربر منتقل می‌کند. تنها با ضربه زدن به دکمه «نیت کنید و اشاره بفرمایید» می‌توانید استخاره کنید و تفسیر آیه را مطالعه کنید. برای دانلود اپلیکیشن استخاره برای اندروید می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

 

دانلود برنامه استخاره آنلاین

3. استخاره با قرآن

خداوند همیشه در قرآن تاکید می‌کند که به عواقب تصمیم خود بیندیشید. بنابراین هنگام تصمیم‌گیری انسان را به مشورت کردن با افراد دانا تشویق می‌کند و چنانچه نتیجه مشورت موفقیت آمیز نبود، استخاره کردن را پیشنهاد می‌دهد. این برنامه یک رابط کاربری ساده‌ای دارد و با ضربه‌زدن به دکمه «نیت کنید و اشاره بفرمایید» می‌توانید پاسخ خود را دریافت کرده و تفسیر آیه را مطالعه کنید. این برنامه هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه iOS. نسخه اندروید از گوگل پلی قابل دانلود خواهد بود؛ اما این اپلیکیشن استخاره ios در اپ استور عرضه نشده و باید از فروشگاه‌های دیگر دانلود کنید.

 

دانلود برنامه استخاره با قرآن برای اندروید

 

4. برنامه استخاره

این برنامه یکی از جامع‌ترین برنامه‌های استخاره به‌حساب می‌آید. انواع استخاره‌ها شامل استخاره معامله، ازدواج و موضوعات کلی را دربرمی‌گیرد. برنامه استخاره رابط کاربری ساده و جذابی دارد. و به این صورت است که در ابتدا باید سه مرتبه سوره توحید را قرائت کنید و سپس دکمه استخاره را ضربه می زنید و نتیجه را مطالعه می‌کنید. برای دانلود اپلیکیشن استخاره به گوگل پلی مراجعه کنید.

 

دانلود برنامه استخاره برای اندروید

 

 

5.برنامه استخاره با قرآن

استخاره کردن تردید را از دل دور می‌کند. عملی پسندیده است و در قرآن به آن تاکید شده است. اپلیکیشن استخاره با قرآن یک برنامه کاربردی و ساده به‌حساب می‌آید. ابتدا نیت کنید سپس در صفحه اول روی گزینه «نیت کنید و اشاره بفرمایید» ضربه بزنید. به صفحه‌ای وارد می‌شوید که آیه مربوطه با تفسیر آن را مشاهده می‌کنید.

 

دانلود برنامه استخاره با قرآن برای اندروید

 

6.برنامه استخاره با قرآن کریم

اپلیکیشن  استخاره آنلاین با قرآن کریم  رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توانید در صفحه اول نیت کرده و روی گزینه «نیت کنید و اشاره بفرمایید» ضربه بزنید و پاسخ را دریافت کنید.

 

دانلود برنامه استخاره با قرآن کریم برای اندروید

 

7.برنامه Dua Istikhara

استخاره مانند سایر آیین‌ها، مناسکی دارد. مستحب است که حین استخاره رو به قبله حضور داشته باشید و سه بار بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و سپس استخاره کنید. اپلیکیشن استخاره به دو زبان انگلیسی و عربی طراحی شده و تمام آیات با تلفظ صحیح انگلیسی  ترجمه شده است.

دانلود برنامه Dua IStikhara برای اندروید

 

 

8.برنامه Istikhara Dua

اپلیکیشن Istikhara Dua یک برنامه استخاره شامل دعاهای استخاره از احادیث و سنت خواهد بود. این برنامه با زبان عربی در دسترس قرار گرفته و اگر به زبان عربی تسلط دارید می‌توانید از آن به‌راحتی استفاده کنید.

 

دانلود برنامه IStikhara Dua برای اندروید

 

9.برنامه Online Rohani ILaj & Istikhara

اپلیکیشن Online Rohani ILaj & Istikhara یکی از جامع‌ترین برنامه‌های استخاره آنلاین محسوب می‌شود . زیرا این اپلیکیشن استخاره ازدواج، و تمام سوالات دیگر را به شما پاسخ می دهد و غیر از استخاره، چنانچه در مورد مشکلی سئوالی داشته‌اید می‌توانید با کارشناسان مکاتبه کنید. این برنامه به زبان‌های اردو،چینی و انگلیسی در دسترس است و برای کاربران اندروید و ios عرضه شده است.

 

دانلود برنامهonline Rohani iLaj& Istikhara برای اندروید

 

دانلود برنامه online Rohani iLaj& Istikhara برای ios

 

10. برنامه استخاره قرآنی

برنامه استخاره قرآنی، بهترین اپلیکیشن استخاره قرآن است. زیرا یک برنامه جامع استخاره به‌شمار می‌رود و مباحث مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مطالب این برنامه شامل آموزش روش استخاره، دعا و نماز استخاره است. همچنین استخاره قرآنی طوری طراحی شده که می‌توانید انواع استخاره مانند معامله و ازدواج را دریافت کنید.

 

دانلود برنامه استخاره قرآنی برای اندروید

11. برنامه استخاره آیت الله مکارم شیرازی

برنامه استخاره مکارم شیرازی یک برنامه ساده برای استخاره آنلاین است. کاربران می توانند استخاره کنند و نظر آیت الله مکارم شیرازی را درباره آیه مطلع شوند. برای دانلود این برنامه می توانید به وبسایت آیت الله مکارم شیرازی مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن استخاره برای اندروید چیست؟ اپلیکیشن برنامه استخاره با قرآن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های استخاره برای اندروید به‌حساب می‌آید. اما اگر به دنبال برنامه استخاره با تسبیح هستید می توانید از فروشگاه های ایرانی جستجو کنید.

بهترین اپلیکیشن استخاره برای آیفون کدام است؟ اپلکیشن استخاره برای آیفون منتشر شده و یکی از بهترین application استخاره با قرآن برای این پلتفرم است. با این حال این اپلیکیشن روی اپ استور عرضه نشده و باید آن را از فروشگاه‌های دیگر دانلود کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d9%87/
ads
ads