داغ ترین ها :
بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت‌های لوکس دیجیتال و آنالوگ هرگز از مد نمی‌افتند و هیچ موبایلی هم جای آن‌ها را نمی‌گیرد. یک ساعت عقربه‌ای جذاب، فقط برای فهمیدن زمان نیست؛ این ساعت‌ها می‌توانند یادگاری برای آیندگان شما هم باشند. اگر شما هم این ساعت‌ها را به ساعت‌های هوشمند ترجیح می‌دهید، خوب است همراه ما باشید تا نگاهی بیندازیم به بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه تا به شما در انتخاب ساعت خود کمک کنیم.

 

انواع ساعت مچی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید ساعت مچی

کاسیو/ Casio

بهترین مارک ساعت در بازار ایران چیست؟

برند ژاپنی کاسیو را می‌توان به‌عنوان بهترین مارک ساعت زنانه و مردانه در نظر گرفت. زمانی که برند کاسیو کار خود را شروع کرد، با ویژگی‌های جذابی که به ساعت‌های خود داد، توانست با برندهای سوییسی به رقابت بپردازد و جای خود را در بازار جهانی پیدا کند. برند کاسیو کالکشن‌های مختلفی برای سلیقه‌های گوناگونی در نظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توانیم به کالکشن G-shock که به ضدضربه بودن و مقاومت بالایشا معروفند، کالکشن Sheen که ساعت‌های آنالوگ با بندها و فریم‌هایی طلایی، نقره‌ای و گلدرز تولید کرده، و Baby-G با ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ زنانه‌اش اشاره کنیم. کاسیو با تولید ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، و آنالوگ – دیجیتال خود سعی کرد تا سلیقه‌های زیادی را پوشش دهد و کالکشن‌های مختلفش، دقیقا همین کار را کردند. ساعت‌های کاسیو از آن دست ساعت‌هایی هستند که از مد نمی‌افتند و با استایل‌های مختلف قابل ست شدن هستند.

 

خرید ساعت کاسیو در تکنولایف: قیمت ساعت کاسیو

رولکس/ Rolex

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

اگر برند ساعتی باشد که همه آن را می‌شناسند، برند رولکس است که از برند های معروف ساعت در دنیاست. ساعت رولکس، نشانگر صلابت و پرستیژ است و علی‌رغم غالب شدن ساعت‌های هوشمند، هنوز نتوانسته‌اند جای رولکس را بگیرند. رولکس اولین برندی بود که به‌ فکر ساخت ساعت‌های مقاوم در برابر آب افتاد. ساعت‌های این برند، در فیلم‌ معروفی چون جیمز باند هم بر دست این جاسوس معروف بسته شد و کم‌کم آن را روی دست خیلی از ستارگان سینما، سیاستمداران و ورزشکاران دیدیم. همین امر، به اعتبار رولکس افزود و محبوبیت آن‌ها را دوچندان کرد. نمی‌توانیم انکار کنیم که یکی از بهترین برند ساعت مچی زنانه و مردانه، رولکس نیست.

 

 

کارتیر/ Cartier

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

با آمدن نام کارتیر، یاد جواهرات می‌افتیم؛ دلیلش هم این است که کارتیر در ابتدا یک جواهرساز بوده. برند کارتیر، کار خود را در سال ۱۸۴۷ در پاریس شروع کرد. ساعت‌های این برند، ساعت‌هایی شیک، لوکس و آنالوگ هستند که در خیلی از آن‌ها از طلا، نقره و الماس استفاده شده و تکمیل‌کننده‌ی یک استایل رسمی هستند. تنوعی که در شکل ساعت‌ها، متریال و بند آن‌ها استفاده شده، کاری کرده که این ساعت‌ها با سلایق مختلف منطبق شوند. با این‌که ساعت‌های کارتیر را معمولا در دسته‌ی بهترین مارک ساعت مچی زنانه قرار می‌دهند، اما ساعت‌های مردانه این برند هم بسار شکیل و زیبا هستند.

نورث ادج/ North Edge

نورث ادج هم ساعت‌های هوشمند، هم ساعت‌های آنالوگ و هم ساعت‌های دیجیتال تولید کرده. بدیهی است که در چنین حالتی، هر سلیقه‌ای می‌تواند ساعتی مناسب خود را در این برند پیدا کند. ساعت‌های دیجیتال نورث ادج بیشتر شبیه ساعت اسپرت هستند و شمایل آن‌ها Unisex بوده و هم آقایان هم خانم‌ها می‌توانند از این ساعت‌ها استفاده کنند. با این‌حال، عمده طرفداران این ساعت‌ها آقایان هستند. خیلی از ساعت‌های نورث ادج را به‌علت ضدآب بودن می‌توان برای شنا و غواصی استفاده کرد. همچنین برای دیگر فعالیت‌های طبیعت‌گردی مثل کوهنوردی، پیاده‌روی و کمپینگ هم مناسب است. این ساعت‌ها با فریم‌ها و جنس بندهای مختلف، در بازار موجود هستند. اگر زمان زیادی را در آب و طبیعت می‌گذرانید، یک ساعت مقاوم نیاز دارید. این‌طور که پیداست، ساعت‌های نورث ادج همان چیزی هستند که به آن‌ها نیاز دارید.

 

 

سیکو/ Seiko

ساعت سیکو

برند سیکو (Seiko) یک برند ژاپنی است که در سال ۱۸۸۱ کار خود را در شهر توکیو آغاز کرد. متریال خوب در کنار قیمت مناسب، از عواملی بودند که در محبوبیت این ساعت‌ها نقش داشتند. سیکو ساعت‌هایی مناسب هم آقایان و هم خانم‌ها تولید می‌کند و می توان گفت از بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه است و بیشتر به‌خاطر تولید ساعت‌های غواصی‌اش معروف است. همچنین، این برند پیشرو در تولید ساعت‌های کوارتز بوده و می‌توان آن را اولین برندی دانست که ساعت‌هایی با جی پی اس خورشیدی تولید کرد.

 

 

رومانسون/ Romanson

romanson watches

ساعت‌های این برند کره‌ای را باید ساعت‌هایی کلاسیک و رسمی دانست که بر دست داشتنشان در مجلس‌های رسمی، استایل شما را متمایز از دیگران می‌کند. ساعت‌های رومانسون همگی آنالوگ بوده و در شمایل مختلفی تولید شده‌اند. ساعت‌های دستبندی آن برای خانم‌ها جزء شیک‌ترین و پرطرفدارترین ساعت‌ها هستند. همچنین ساعت‌های بند چرم و بند فلزی آن هم هرگز از مد نمی‌افتند.

 

انواع ساعت عقربه ای را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت عقربه ای

سیتیزن/ Citizen

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

ساعت‌های سیتیزن خیلی معروفند. این برند ژاپنی، سال‌هاست که به تولید ساعت‌های زنانه و مردانه لاکچری و رسمی مشغول هستند و کم پیش می‌آید کسی را پیدا کنید که نام این برند ژاپنی را نشنیده باشد. ساعت‌های سیتیزن از قطعاتی بادوام و باکیفیت ساخته شده‌اند و استایل رسمی شما را کامل می‌کنند. ساعت‌های سیتیزن از تنوع بسیار بالایی در مدل‌های زنانه و مردانه برخوردارند و با هر سلیقه‌ای که باشید، قطعا می‌توانید مدل مورد نظر خود را در ساعت‌های این برند پیدا کنید. این ساعت‌ها مناسب کاربری اسپرت نیستند اما برای کاربری روزمره یا برای استفاده در موقعیت‌های خاص، بسیار بادوام است و شما را از خرید یک ساعت دیگر بی‌نیاز می‌کند.

 

 

مونت بلانک/ Mont Blanc

ساعت مونت بلانک

مونت بلانک (Mont Blanc) برندی آلمانی است که در ابتدا به‌خاطر خودکارهای باکیفیتش معروف شد، اما پس از آن رو به درست کردن ساعت‌های لوکس آورد. اولین ساعت این برند در سال ۱۹۹۷ تولید شد و تمامی استانداردهای لازم در تولید ساعت‌های رسمی را رعایت کرد. ویژگی جذاب این ساعت‌ها این است که در عین رسمی بودن، با استایل‌های مختلف هم قابل استفاده هستند. کالکشن‌های این ساعت، از جمله کالکشن Timewalker و Summit، جزء معروف‌ترین ساعت‌های مونت بلانک هستند.

 

انواع ساعت دیجیتال را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت دیجیتال

اولیس ناردین/ Ulysse Nardin

ساعت اولیس ناردین

ساعت‌های برند سوییسی اولیس ناردین ویژگی‌های بسیار جذابی دارند. در نگاه اول، نمایشگر شلوغ و عقربه‌های بزرگ ساعت توجه‌ها را جلب می‌کند. این برند در سال ۱۸۴۶ شروع به ساخت ساعت کرد و به‌خاطر کرنومترهای دقیق دریای‌اش، خیلی از دریانوردان و ملوانان در قرن بیستم از این ساعت‌ها استفاده می‌کردند. در ۱۹۸۵، ساعت Astrolabium Galileo Galilei به عنوان کاربردی‌ترین ساعت در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. این ساعت، مجهز به ۲۱ کاربرد بود  که بررسی دقیق وضعیت ستارگان و نمایش دادن ساعت محلی و ساعت شمسی، تعدادی از قابلیت‌های این ساعت بود. در سال ۲۰۰۱، مدل Frank آمد که یکی از غیرعادی‌ترین ساعت‌های این برند بود. برجسته، زمخت و بزرگ. ساعت‌های این برند را، به‌جرات می‌توانیم برند Ulysse Nardin را در دسته‌ی بهترین مارک ساعت مچی قرار دهیم.

 

 

بولگاری/ Bulgari

ساعت بولگاری

مثل این‌که این برند ایتالیایی دوست دارد در هر چیزی بهترین باشد. برند معروف بولگاری، نه تنها برای جواهراتش، نه تنها برای اکسسوری‌هایش و نه فقط برای محصولات چرمی‌اش، که برای کالکشن‌های منحصربه‌فرد ساعت مچی‌اش هم معروف و شناخته شده است. ویژگی‌های قابل توجه ساعت بولگاری، استفاده از رنگ‌های زنده و جذاب و جسورانه است. امروزه این ساعت‌ها به‌علت بی‌نقص بودن جزء پرطرفدارترین ساعت‌ها هستند. اما باید گفت اولین ساعت بولگاری که حسابی توجه‌ها را به خود جلب کرد، کالکشن Serpenti بود که طرح مار داشت و مانند مار دور دست پیچیده می‌شد. بولگاری این طرح را با الهام گرفتن از دستبندهای ماری که در دهه‌ی ۴۰ میلادی مد بودند تولید کرد. این ساعت‌ها خیلی سریع محبوب و مطرح شدند. می‌توان ساعت‌های سرپنتی را پرفروش‌ترین، و همینطور بهترین مدل ساعت مچی زنانه برای خانم‌هایی که طرفدار ساعت‌های رسمی هستند دانست. همچنین ساعت‌های مردانه بولگاری با نمایشگر گرد و بندهای طلایی و نقره‌ای نیز بسیار محبوب و معروف هستند.

 

 

جمع‌بندی

تعداد برندهای ساعت بی‌شمار است و به‌طور قطع، هر کدام از این برندها برای سلیقه‌ای، بهترین مارک ساعت مچی مردانه یا زنانه محسوب می‌شوند. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین برندهای ساعت و معروف‌ترین مارک‌ها را بررسی کنیم و تا جایی که می‌شود، به معرفی آن‌ها بپردازیم.

سوالات متداول

بهترین مارک ساعت مچی برای مردان چیست؟

ساعت‌های برند کاسیو و ساعت‌های رومانسون، از بهترین برندهایی هستند که ساعت‌های مردانه‌شان بسیار پرطرفدار است و برای کسانی که استایل‌های رسمی دوست دارند، بسیار ایده‌آل است.

چه جنس ساعتی بهتر است؟

ساعت‌هایی که از تیتانیوم یا سرامیک درست شده‌اند، مقاومت بالایی دارند و از کیفیت خوبی برخوردارند اما ساعت‌هایی که از فلز درست شده‌اند، در برابر رطوبت و ضربه مقاومت بسیار بهتری دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c/
ads
ads