داغ ترین ها :
بهترین تبلت های 10 اینچی بازار کدامند

بهترین تبلت های 10 اینچی بازار کدامند

تبلت‌ها بهترین دستگاه‌ها با نمایشگر بزرگتر از گوشی هستند که باعث می‌شوند بتوانید به کمک آن‌ها راحت‌تر فیلم ببینید، بازی کنید، طراحی کنید. حتی وب گردی و کتاب‌خوانی در نمایشگرهای بزرگ تبلت‌ها لذت بخش‌تر هم خواهد شد. تبلت‌ها در اندازه‌های متفاوت با سخت‌افزارهای مختلف در بازار وجود دارند که می‌توانید با توجه به نیازتان آن‌ها را خریداری کنید؛ از تبلت 8 اینچی گرفته تا تبلت 13 اینچی که هر کدام لذت کاربری خود را دارند و این شما هستید که نسبت به شرایط کاربری خود انتخاب می‌کنید که کدام تبلت را با چه اندازه‌ای خریداری کنید. اما تبلت‌های 10 اینچی محبوب‌ترین تبلت‌ها به‌حساب می‌آیند؛ زیرا نمایشگری با اندازه بسیار مناسب دارند که هم برای حمل و هم برای نمایش محتوا نیاز کاربران را پاسخ می‌دهند. اگر قصد خرید تبلت 10 اینچی خوب دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. ما لیستی از بهترین تبلت های ۱۰ اینچی بازار را پیش روی شما قرار می‌دهیم.

 

برای مشاهده انواع تبلت در سایزهای مختلف به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت تبلت

 

تبلت 10 اینچی برتر بازار کدام است؟

اپل آیپد ۱۰.۲ اینچ نسل نهم

بهترین تبلت 10 اینچی

جدیدترین آیپد اپل که از بهترین تبلت‌های بازار است، آیپد نسل 9 با اندازه 10.2 اینچ است. این آیپد در طراحی تغییری ایجاد نکرده و هنوز به سبک قدیم از دکمه هوم و تک دوربین کوچک استفاده می‌کند. این تبلت دارای بدنه بسیار محکم آلومینیومی است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش و همچنین ضربات دارد. از طرفی ایپد 10.2 اینچی به دلیل خوش قیمت بودنش از نمایشگر IPS-LCD Retina استفاده می‌کند که 10.2 اینچ اندازه دارد و حدود 78 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. درست است که حاشیه صفحه زیاد است، اما اپل در طراحی این آیپد پایبند به اصول خود بوده و دکمه هوم را حذف نکرده است.
از جذابیت‌های این تبلت 10 اینچی ارزان قیمت می‌توانیم به پردازنده آن اشاره کنیم، استفاده از پردازنده A13 بایونیک اپل به همراه سیستم عامل ios 15 باعث شده این آیپد اگرچه طراحی قدیمی و کلاسیک اپل را دارد، اما قلب تپنده پرقدرتی داشته باشد تا بتواند از پس اجرای بازی‌های سنگین و حتی رندر گرفتن از تصاویر و ویدئوها بر بیاید. از دیگر ویژگی‌های جذاب ایپد 2021 اپل می‌توانیم به اسپیکرهای استریو اشاره کنیم که باعث می‌شود بتوانید هنگام بازی بهترین صدا را بدون هدفون در اختیار داشته باشید و همچنین برای گوش کردن به موسیقی و دیدن فیلم نهایت لذت را تجربه کنید.
از طرفی دوربین اپید 10.2 اینچ به صورتی طراحی شده که مخصوص افرادی است که زیادی ویدئو کال می کنند، یعنی دوربین سلفی این ایپد قوی‌تر از دوربین اصلی است؛ به همین دلیل این ایپد می تواند بهترین تبلت دانش آموزی هم لقب بگیرد، زیرا هم قیمت مناسبی در برابر دیگر محصولات اپل دارد و هم از سخت‌افزار مناسب و دوربین سلفی بسیار با کیفیتی استفاده می‌کند.
باتری ایپد 10.2 اینچی 2021 دارای ظرفیت مناسبی است که باعث می‌شود بتوانید ساعت‌ها فیلم ببینید، موسیقی گوش دهید، به عنوان کتاب‌خوان و برای وب گردی از آن استفاده کنید یا حتی با آن بازی کنید و باز هم در ادامه روز شارژ داشته باشید. این باتری ظرفیت 8557 میلی آمپر ساعتی دارد و متاسفانه از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، به همین دلیل ممکن است شارژ شدن آن زمان زیادی از شما بگیرد.

نام تبلت Apple iPad 10.2 (9th Generation)
تراشه Apple A13 Bionic
پردازنده‌ی مرکزی شش هسته ای (2×2.65 GHz Lightning + 4×1.8 GHz Thunder)
پردازنده‌ی گرافیکی پردازنده گرافیکی 4 هسته ای اپل
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 12 مگاپیکسل
سیستم‌عامل ios 15 قابل ارتقا به ios 15.1
حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت
رم 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه خیر

 

 

گلکسی تب A7 سامسونگ 10 اینچی معروف به T505

تبلت 10 اینچی سامسونگ

اگر به دنبال تبلت 10 اینچی ارزان هستید، حتما گلکسی تب A7 سامسونگ را مدنظر داشته باشید؛ یک تبلت بسیار ارزان قیمت به همراه سخت‌افزار بسیار مناسب که بسیار کار راه انداز است و بهترین انتخاب برای کتاب خوانی و وب گردی است. این تبلت دارای بدنه نسبتا قدرتمند آلومینیومی است که باعث شده مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات و خط و خش داشته باشد و در 3 رنگ طلایی مشکی و نقره ای در بازار عرضه شده است.

تبلت سامسونگ A7 دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی است از نوع TFT با وضوح تصویر 1200 در 2000 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن هم به 224 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. صفحه نمایش این تبلت 79 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. این تبلت مجهز به پردازنده مرکزی اسنپدراگون 662 است و با سیستم عامل اندروید 10 عرضع شده، البته قابلیت ارتقا به سیستم عامل اندروید 11 را دارد.
این تبلت همانطور که گفتیم برای کتاب خوانی و وب گردی مناسب است، پس انتظار دوربین خوب در این رنج قیمتی نباید داشته باشید؛ تبلت گلکسی tab A7 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است که عملکرد مناسب و متوسط دارند. اما این تبلت به دلیل داشتن اسپیکر استریو، نمایشگر بزرگ و پرنور و باتری قدرتمند 7040 میلی آمپر ساعتی برای فیلم دیدن هم بسیار مناسب است و می توانید ساعت‌ها با این تبلت به فیلم دیدن و وب گردی بپردازید. البته که باتری گلکسی تب A7 از شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود این باتری بزرگ و قدرتمند سریع تر شارژ شود.

 

نام تبلت Samsung Galaxy Tab A7
تراشه اسنپدراگون 662
پردازنده‌ی مرکزی شش هسته ای (4×2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4×1.8 GHz Kryo 260 Silver)
پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10 ، قابل ارتقا به اندروید 11
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

 

خرید گلکسی تب Tab A7 سامسونگ

 

شاید نیاز داشته باشید:

بهترین تبلت های 2022

 

اپل آیپد ایر نسل ۴

بهترین تبلت 10 اینچی

آیپد ایر کمپانی اپل سالیان سال است که طرفدارهای زیادی دارد و تقریبا تمام عاشقان اپل در سرتاسر دنیا این تبلت را خریداری می‌کنند. نسل جدید آیپد Air 2020 دارای طراحی جدیدتر نسبت به نسل قبلی است و زیباتر هم به نظر می‌رسد. بدنه به طور کامل آلومینیومی است و مقاومت بسیار زیادی در برابر خط و خش و ضربه دارد. این تبلت از قلم اپل هم پشتیبانی می کند و می توانید از آن برای طراحی و کشیدن اشکال مختلف استفاده کنید. نمایشگر ipad Air 2020 از نوع Liquid Retina IPS LCD است و اندازه آن هم به 10.9 اینچ می‌رسد. نمایشگر 10.9 اینچی این آیپد حدود 81.3 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و دارای تراکم پیکسلی 264 پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر روشنایی بسیار خوب 500 نیتی را تولید می‌کند و دارای وضوح تصویر بالای 1640 در 2360 پیکسل است که باعث می شود تصاویر را بسیار با کیفیت و واضح در این نمایشگر ببینید. همچنین نمایشگر ایپد Air 2020 از قابلیت های True-tone و Wide color gamut بهره می‌برد که باعث می‌شود به خوبی رنگ‌ها در تصاویر نشان داده شوند و طبیعی‌تر به نظر برسند تا به رنگ واقعی نزدیک باشند.
ایپد ایر 2020 از تراشه A14 بایونیک اپل استفاده می‌کند و با سیستم عامل ios 14.1 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و قابل ارتقا به ios 15.1 است. این پردازنده عملکرد بسیار خوبی دارد و قدرت بسیار زیادی در اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین گرافیکی دارد. دوربین اصلی این ایپد از حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قابلیت فیلم برداری با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه را دارد. دوربین سلفی 7 مگاپیکسل هم به خوبی عمل می‌کند و برای تماس‌های تصویری گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.
باتری این ایپد ایر دارای ظرفیت بسیار بالای 7606 میلی آمپر ساعت است که قدرت بسیار خوبی دارد و می توانید به کمک آن تا 10 ساعت فیلم ببنید ویا موسیقی گوش کنید. با توجه به استریو بودن اسپیکرهای ایپد ایر 2020 فیلم دیدن و موسیقی گوش کردن در آن بسیار لذت بخش است.

نام تبلت Apple iPad Air 2020 (9th Generation)
تراشه Apple A14 Bionic
پردازنده‌ی مرکزی شش هسته ای (2×3.0 GHz Firestorm + 4×1.8 GHz Icestorm)
پردازنده‌ی گرافیکی پردازنده گرافیکی 4 هسته ای اپل
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل
دوربین سلفی 7 مگاپیکسل
سیستم‌عامل ios 14.1 قابل ارتقا به ios 15.1
حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه خیر

خرید اپل آیپد ایر نسل ۴

 

تبلت 10 اینچی سامسونگ گلکسی تب S6 Lite یا p615

بهترین تبلت 10 اینچی

گلکسی Tab S6 Lite از بهترین تبلت های پرچمدار سامسونگ است که با مقداری تغییر با قیمت کمتر عرضه می‌شود، درست مانند گوشی‌های پرچمدار و نسخه‌های ضعیف شده آن‌ها؛ این تبلت دارای بدنه تماما آلومینیومی است که بسیار مستحکم خواهد بود و در برابر خط و خش بسیار مقاومت بالایی دارد. این تبلت از قلم استایلوس سامسونگ هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید به کمک آن طراحی کنید و نقاشی بکشید.
نمایشگر این تبلت از نوع TFT با وضوح تصویر 1200 در 2000 پیکسل است که تراکم پیکسلی 224 پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. صفحه نمایش این تبلت روشنایی بسیار خوبی دارد. این نمایشگر 10.4 اینچ حدود 81.6 درصد از پنل جلویی تبلت را در اختیار دارد.
تبلت s6 Lite سامسونگ از اگزینوس 9611 استفاده می‌کند که این تراشه زا روی گوشی A51 هم دیده بودیم. اگر یادتان باشد این پردازنده هم قدرت بالایی دارد و هم پایداری بسیار بالایی داشت.این تبلت با اندروید ۱۰ راهی بازار شد و به اندروید ۱۱ هم ارتقا پیدا می‌کند.
همانطور که گفتیم این تبلت یک محصول اقتصادی محسوب می شود که نباید در برخی از ویژگی‌ها روی آن حساب کرد. یکی از آن‌ها دوربین است که عملکرد خیلی خوبی ندارد، اما انقدر هم بد نیست که بلا استفاده محسوب شود. فقط در نور مناسب و شرایط خوب می‌توانید عکس‌هایی بدون نویز با حسگر 8 مگاپیکسلی اصلی این تبلت تهیه کنید. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم خیلی تعریفی ندارد و نویز در عکس‌ها زیاد است؛ اما می‌توانید در مواقع نیاز روی آن حساب کنید.
باتری قدرتمند گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ دارای ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کند. باتری این تبلت از نقاط مثبت آن است و می توانید به کمک آن به راحتی تا 2 روز هم از تبلت کار بکشید و هنوز هم نیاز به شارژ نداشته باشید.

نام تبلت Samsung Galaxy Tab S6 Lite
تراشه اگزینوس 9611
پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته ای (4×2.3 GHz Cortex-A73 & 4×1.7 GHz Cortex-A53)
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10 قابل ارتقا به اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

خرید گلکسی تب S6 Lite سامسونگ

 

لنوو Tab M10 Plus

بهترین تبلت 10 اینچی

لنوو از برندهای معروف و قدیمی بازار است که در کنار ساخت لپ‌تاپ به ساخت تبلت هم می‌پردازد. تبلت لنوو Tab M10 Plus یکی از تبلت‌های ارزان قیمت بازار است که در برابر قیمتی که دارد سخت‌افزار مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد. این تبلت دارای بدنه آلومینیومی است و 460 گرم هم وزن دارد، اما متاسفانه از قلم پشتیبانی نمی‌کند و این یعنی این تبلت بیشتر برای دیدن فیلم و وب گردی مناسب است.
تبلت لنوو ام 10 پلاس نمایشگر 10.3 اینچی از نوع IPS LCD دارد که حدود 83 درصد از پنل جلویی را در اختیار گرفته و حدودا جزو تبلت های کم حاشیه به حساب می آید. این نمایشگر دارای وضوح تصویر 1200 در 1920 است که تراکم پیکسلی 220 پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.
تبلت 10 اینچی لنوو M10 پلاس دارای پردازنده مدیاتک هلیو P22T است که با سیستم عامل اندروید 9 وارد بازار شده و قابل ارتقا به نسخه بالاتر هم است. این تبلت دارای حسگر اصلی 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی است که عملکرد رضایت بخشی دارد اما فقط در نور مناسب و شرایط جوی خوب می تواند عکس‌‌های مناسبی را برای شما ثبت کنند. دوربین سلفی هم از یک حسگر 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که برای ویدئوکال یا تماس تصویری کافی و مناسب است، اما برای گرفتن عکس‌های سلفی نا امید کننده عمل می‌کند.
باتری تبلت لنوو 7000 میلی آمپر ساعت باتری دارد که به راحتی تا 2 روز دوام می آورد و نیاز به شارژ مجدد ندارد، همچنین دارای شارژ سریع 10 وات است که باعث می شود باتری با سرعت بیشتری شارژ شود. در کل تبلت 10 اینچی لنوو m10 پلاس گزینه خوبی برای افرادی است که نیاز به یک تبلت ارزان و اقتصادی با عملکرد مناسب دارند.

نام تبلت Lenovo Tab M10 Plus
تراشه مدیاتک هلیو P22T
پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته ای (4×2.3 GHz Cortex-A53 & 4×1.8 GHz Cortex-A53)
پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 9
حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت
رم 2 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

سامسونگ گلکسی Tab S6

بهترین تبلت 10 اینچی سامسونگ

گلکسی Tab S6 یکی از تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ به حساب می آید که عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. این تبلت دارای بدنه بسیار مستحکم آلومینیومی است که در برابر خط و خش و ضربه بسیار مقاوم مناسبی دارد؛ این تبلت از قلم استایلوس هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید به کمک آن به راحتی طراحی کنید زیرا تاخیر بسیار کمی دارد و درصد خطای آن بسیار پایین است.
تبلت اس 6 سامسونگ دارای نمایشگر بسیار خوب از نوع سوپرامولد است که وضوح تصویر 1600 در 2560 پیکسل را با تراکم پیکسلی 287 پیکسل در هر اینچ پیش روی کاربران قرار می‌دهد؛ این نمایشگر 10.5 اینچی حدود 82.5 درصد از پنل جلویی را به خودش اختصاص داده است. این تبلت 10 اینچی سامسونگ بسیار ارزنده است، در برابر قیمتی که دارد پردازنده اسنپدراگون 855 را در خود جای داده است که پردازنده بسیار قدرتمند و فوق العاده‌ای به حساب می‌آید. این پردازنده باعث می‌شود گلکسی تب اس 6 سامسونگ تبدیل به یک تبلت گیمینگ شود که قابلیت اجرای هرگونه بازی گرافیکی و برنامه سنگین را دارد. این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 9 است که به اندروید 11 هم آپدیت می‌شود و امکان دارد به اندروید 12 هم ارتقا پیدا کند.
این تبلت همانطور که گفتیم بسیار قدرتمند است، زیرا دارای رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی است که باعث می شود به همراه اسنپدراگون 855 و پردازنده گرافیکی قوی بتوانید چندین برنامه را همزمان بدون افت فریم و لگ اجرا کنید. دوربین تبلت اس 6 دارای 2 حسگر 13 و 5 مگاپیکسلی است که عملکرد بسیار خوبی دارند و می توانید به کمک این دو حسگر عکس های خوبی بگیرید. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و در نور مناسب، عکس های بسیار خوبی در حالت سلفی می‌توانید بگیرید.
این تبلت دارای اسپیکرهای چهارگانه استریو است که باعث می‌شوند هنگام فیلم دیدن علاوه بر نمایشگر خوب و با کیفیت، صدای بسیار باکیفیتی را هم بشنوید. بلندگوهای این تبلت توسط AKG تنظیم شده‌اند و به همین دلیل عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. از طرفی باتری بسیار خوب 7040 میلی آمپر ساعتی هم دوام بسیار بالایی دارد و تا 2 الی 3 روز می توانید از این تبلت با یک بار شارژ استفاده کنید و از طرفی با شارژ سریع 15 واتی شارژ می شود که باعث می شود مدت زمان شارژ شدن گوشی کاهش یابد.

نام تبلت Samsung Galaxy Tab S6
تراشه اسنپدراگون 855
پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته ای (1×2.84 GHz Kryo 485 & 3×2.42 GHz Kryo 485 & 4×1.78 GHz Kryo 485)
پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 640
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل

5 مگاپیکسل

دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 9 قابل ارتقا به اندروید 11
حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت
رم 4، 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

خرید تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6

ایسوس Chromebook Detachable CM3

بهترین تبلت 10 اینچی

یکی از برندهای متخصص در ساخت انواع وسایل های الکترونیکی هوشمند، برند ایسوس است که همه آن را در زمینه تولید لپ تاپ‌های با کیفیت می‌شناسند. اما حالا تبلت ایسوس 10 اینچی با نام Chromebook Detachable CM3 دارای ظاهر بسیار جذاب و سخت افزار بسیار جالبی است که ارزش خرید آن را بالا می برد.
این تبلت دارای بدنه تمام آلومینیومی است اما قاب پشتی به کل توسط پارچه نخی پوشانده شده، به همین دلیل زیبایی این تبلت چندین برابر شده است. این تبلت در واقع می‌تواند یک لپ تاپ باشد، با کیبوردی که همراه این تبلت عرضه می‌شود می توانید بهترین بازدهی را از یک تبلت مخصوص وب گردی و تایپ کردن داشته باشید.
نمایشگر این تبلت LED است که نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد، اما از کنتراست تصویر بسیار بالایی بهره می برد که این تبلت را به یک محصول فوق العاده تبدیل می کند. شاید تصور کنید که یک لپ تاپ است، اما این تبلت دارای یک دوربین در قاب پشتی است که حسگر 8 مگاپیکسل دارد و دوربین سلفی هم از حسگر 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این کروم بوک به این دلیل تبلت شناخته می‌شود که می توانید بدون کیبورد هم با آن کار کنید. این دستگاه مخصوص دانش آموزان و دانشجویان است، زیرا به کمک قابلیت Dual Camera می‌توانید از هر دو دوربین جلو و پشت به صورت همزمان استفاده کنید.
تبلت کروم بوک ایسوس Detachable CM3 یا تبلت جدا شونده کروم بوک CM3 به تبلت ایسوس 10 اینچی معروف است، زیرا ایسوس سال‌ها است که دیگر در زمینه تولید تبلت ها فعالیت نداشته و این کروم بوک جدا شونده می‌تواند به عنوان یک تبلت هم مورد استفاده قرار بگیرد.
این تبلت دارای پردازنده مدیاتک MediaTek MT8183 است و به همراه رم 4 گیگابایت و حاظفه داخلی 64 گیگابایت معرفی شده است، پردازنده گرافیکی هم از نوع ARM Mali-G72 است که به همراه Chrome OS که نام سیستم عامل آن است، جذابیت خاصی به این تبلت جدا شونده داده است. پیشنهاد می کنیم بیشتر سعی کنید تبلت‌های اندرویدی و در نهایت آیپد بخرید، زیرا این دو سیستم عامل بیشتر در بازار رونق دارند و برنامه‌های آن ها راحت تر پیدا می شود.

نام تبلت Asus Chromebook Detachable CM3
تراشه مدیاتک MT8183
پردازنده‌ی مرکزی 2GHz
پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-G72
پشتیبانی از سیم کارت خیر
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل Chrome OS
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

 

هواوی MatePad 10.4

بهترین تبلت 10 اینچی

اگر به دنبال بهترین تبلت 10 اینچی هواوی هستید، این تبلت یعنی هواوی میت پد 10 می تواند بهترین گزینه باشد. بدنه بسیار مقاوم تمام آلومینیومی آن باعث شده که این محصول برای کسانی که زیاد تبلت خود را حمل می کنند و در معرض آفتاب، ضربه و خط و خش قرار می‌دهند، گزینه مناسبی باشد.
این تبلت دارای نمایشگر بسیار با کیفیت و مقاوم از نوع IPS LCD است که رزولوشن 1200 در 2000 را داراست و تراکم پیکسلی 224 پیکسل در هر اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این نمایشگر ۱۰.۴ اینچی حدود 81 درصد از پنل جلویی دستگاه را پوشش می دهد که تقریبا می توان گفت حاشیه زیادی نیست و به دلیل ال سی دی بودن تکنولوژی نمایشگر از این بیشتر نمی توانیم انتظار داشته باشیم.
این تبلت را بیشتر برای وب گردی، فیلم دیدن و کتاب خوانی توصیه می کنیم، زیرا دارای پردازنده نه چندان قدرتمند کایرین 810 است که در نهایت 6 گیگابایت رم دارد و مناسب بازی های سنگین و برنامه های گرافیکی مانند رندر گرفتن از ویدئوها نیست. همچنین این تبلت با اندروید 10 وارد بازار شده و متاسفانه از سرویس گوگل پلی محروم است، اما می‌توانید با استفاده از فروشگاه اپ گالری هواوی به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

از طرفی تبلت هواوی Mate Pad 10.4 با توجه به قیمتی که دارد، دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است. دوربین‌ها نسبت به قیمت نهایی این تبلت عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان می‌دهند، اما نباید از آن‌ها برای عکاسی استفاده کنید.

این تبلت یک باتری غول پیکر 7250 میلی آمپر ساعتی دارد که به راحتی تا 2 روز می توانید از آن استفاده کنید بدون این که نیاز به شارژ مجدد داشته باشید؛ اما نگران کم شدن باتری تبلت میت پد 10.4 هواوی نباشید، زیرا از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که به سرعت می‌تواند این تبلت را شارژ کند. اسپیکرهای استریو از دیگر جذابیت های این تبلت خوش ساخت است که باعث می‌شوند نیازی به اسپیکرهای جانبی هنگام گوش دادن به موسیقی نباشد چرا که بلندی صدای خوبی دارند.

نام تبلت Huawei MatePad 10.4
تراشه Kirin 810
پردازنده‌ی مرکزی 8 هسته ای (2×2.27 GHz Cortex-A76 & 6×1.88 GHz Cortex-A55)
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MP6
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10
حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت
رم 3، 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

تبلت نوکیا T20

بهترین تبلت 10 اینچی

تبلت نوکیا T20 به تازگی در سال 2021 وارد بازار شده و توجه بسیاری از علاقمندان را به این برند را جلب کرده است. این تبلت دارای بدنه تمام آلومینیومی مقاوم است که در برابر خط  و خش و ضربات مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین طراحی دلنشینی دارد که باعث می‌شود در دست گرفتن آن حس خوبی به فرد منتقل کند.
نمایشگر تبلت نوکیا تی 20 از نوع IPS LCD است که وضوح تصویر 1200 در 2000 پیکسل و تراکم پیکسلی 224 پیکسل در هر اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. صفحه نمایش نوکیا T20 می‌تواند تا 400 نیت روشنایی تولید کند که باعث می‌شود در محیط‌های بیرون از خانه بتوانید به راحتی با تبلت کار کنید.
این تبلت از پردازنده Unisoc T610 استفاده می کند که به دلیل ارزان بودن در این تبلت به کار برده شده است، اما خوشبختانه با اندروید 11 وارد بازار شده که نشانه خوبی برای کسانی خواهد بود که می خواهند این تبلت را بخرند و مطمئن هستند تا دو نسخه اندروید را دریافت می کند.
این تبلت دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی است به همراه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی. عملکرد این دو حسگر در نور روز مناسب و قابل قبول است اما نباید انتظار زیادی از آن ها داشته باشید. این تبلت دارای اسپیکر استریو است و باتری بسیار قدرتمند 8200 میلی آمپر ساعتی دارد که به راحتی 3 روز بدون نیاز به شارژ می توانید از آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم از این تبلت برای بازی و رندر گرفتن استفاده نکنید و به دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی یا وب گردی و کتاب خوانی بسنده کنید.

نام تبلت Nokia T20
تراشه Unisoc T610
پردازنده‌ی مرکزی 8 هسته ای (2×1.8 GHz Cortex-A75 & 6×1.8 GHz Cortex-A55)
پردازنده‌ی گرافیکی Mali G52
پشتیبانی از سیم کارت بله
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11
حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه بله

 

خرید تبلت نوکیا T20

 

سوالات متداول:

بهترین تبلت ۱۰ اینچی سامسونگ کدام است؟ تبلت گلکسی تب S6 یکی از بهترین تبلت‌های حال حاضر سامسونگ به‌حساب می‌آید

بهترین تبلت ۱۰ اینچی اپل کدام است؟ آیپد ۱۰.۲ اینچی نسل نهم اپل که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد یکی از بهترین تبلت‌های حال حاضر این شرکت به شمار می‌رود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-10-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads