داغ ترین ها :
معرفی بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا

معرفی بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا

دستگاه تصفیه‌کننده‌ هوا بهترین گزینه برای بیماران ریوی محسوب می‌شود. این دستگاه مفید برای از بین بردن آلاینده‌ها شامل موی حیوانات، دود، بوهای نامطبوع و گردوغبار طراحی شده است. به‌ویژه برای افرادی که آسم دارند یا از آلرژی‌های فصلی رنج می‌برند، وجود یک دستگاه تصفیه هوا ضروری است. این دستگاه‌ها از یک یا چند فیلتر تشکیل شده‌اند. با عبور هوا از فیلترها، آلاینده‌ها و ذرات حذف شده و هوای تمیز جایگزین می‌شود.

 

برای خرید انواع دستگاه تصفیه هوا از سایت تکنولایف دیدن کنید: تصفیه کننده هوا

 

دستگاه تصفیه هوا کوی مدل CHA-K700A

دستگاه تصفیه هوا کوی مدل CHA-K700A

این دستگاه یکی از محصولات فوق‌العاده شرکت خوشنام کره‌ای Coway است. دستگاه CHA به یک سنسور هوشمند برای تنظیم سرعت دستگاه مجهز شده و شما به‌راحتی می‌توانید با توجه به شرایط محیط، سرعت دستگاه را تنظیم کنید. همچنین دارای 4 فیلتر مختلف شامل پیش فیلتر، فیلتر هپا و فیلتر ضد بو است. به این ترتیب هیچ بوی نامطلوبی در فضای خانه باقی نخواهد ماند. نقطه قوت دستگاه پوشش دادن 100 مترمربع فضا است، این دستگاه به یک تایمر مجهز شده تا کاربر نگران خاموش شدن دستگاه نباشد. نکته مثبت دیگر اینکه تمام وضعیت آب‌وهوای محیط شامل رطوبت، دما و شرایط خروجی روی نمایشگر قابل‌مشاهده است.

دستگاه تصفیه هوا لایفا ایر LA352

دستگاه تصفیه هوا لایفا ایر LA352

اگر خانه کوچکی دارید یا اگر دنبال یک دستگاه مناسب برای فضای کوچکی می‌گردید، این دستگاه بسیار ایده‌آل است. ظاهر جمع و جور آن برای فضای کوچک طراحی شده است. نکته دیگر اینکه نه تنها کوچک است بلکه سرو صدایی ندارد و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. پس یک گزینه مناسب برای اتاق نوزاد نیز به شمار می‌رود. فیلترهای دستگاه، ترکیبی از فیلتر هپا و کربن اکتیو هستند و این دو قدرت بیشتری به دستگاه می‌دهند در نتیجه عمر آن را ضمانت می‌کنند. LA352 به یک مانیتور کنترل کننده مجهز است که از فناوری LifeSmart تبعیت می‌کند. این فناوری سطوح چندگانه آلاینده‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و از گرفتگی فیلترها جلوگیری کرده و در نتیجه به طول عمر دستگاه اضافه می‌کند.

 

 

دستگاه تصفیه هوا هانیول HAC35 M1101G Airtouch

دستگاه تصفیه هوا هانیول HAC35 M1101G Airtouch

دستگاه تصفیه کننده هوای Airtouch به فیلتر هپا مجهز است و  42 مترمربع فضا را پوشش می‌دهد. فیلتر دستگاه دارای 3000 ساعت عمر مفید است و اگر بر اساس آلودگی محیطی، روزانه 8 ساعت کار کند تا یک سال دوام دارد. همچنین دستگاه Airtouch با سیستم فیلتر کننده پیشرفته سه مرحله‌ای، prefilter، Hepa و HiSiv کار می‌کند. این فیلتر تمام گازهای سمی، VOCs و بوی بد را از بین می‌برد و شامل یک پیش فیلتر قابل شستشو است که بیش از  99 درصد از آلاینده‌ها را شامل ذرات گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، شوره، خاک و غیره حذف می‌کند. فیلتر هپا نیز هرگونه آلاینده میکروسکوپی و گرده‌ها را جذب می‌کند. دستگاه‌های جدید هانیول کم صدا هستند و مزاحمتی برای اهالی خانه ایجاد نمی‌کنند. این دستگاه مناسب برای اتاق خواب و نشیمن‌های بزرگ طراحی شده است.

دستگاه تصفیه هوا Blue Air مدل Pro L

دستگاه تصفیه هوا Blue Air مدل Pro L

دستگاه تصفیه هوای Pro L هوا را با سرعت 4 برابر فیلتر می‌کند. وجه تمایز دستگاه، حضور قدرتمند فناوری HEPA silent است. فناوری هپا سایلنت از فیلترهای دیگر، چگالی کمتری دارد و از فشار هوای کمتری نسبت به فیلتر هپا استفاده می‌کنند. همچنین به وسیله فیلتر پیشرفته V از گرفتگی زودرس جلوگیری می‌کند بنابراین به دوام دستگاه می‌افزاید. انتخاب دیگری نیز این دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد، به این صورت می‌توانید با استفاده از سنسور هوشمند Aim به طور دلخواه از وضعیت تمیزی فضای منزل مطلع شوید. دستگاه تصفیه هوا Blue Air مدل Pro Lبرای فضاهای خیلی بزرگ و اداری طراحی شده است. به‌راحتی می‌توانید از فضای داخل محیط کار لذت ببرید و با انرژی بهتری کار کنید.

 

شاید نیاز داشته باشید:
راهنمای خرید بخارشوی

 

دستگاه تصفیه هوا بلوایر مدل Pro XL

دستگاه تصفیه هوا بلوایر مدل Pro XL

 دستگاه Pro XL یکی دیگر از دستگاه‌های تصفیه هوای شرکت بلوایر است. دستگاه Pro XL هوای یک اتاق 110 مترمربعی را در عرض 12 دقیقه فیلتر می‌کند. این دستگاه برای فضای بسیار بزرگ طراحی شده است. Pro XL به ماژول هوشمند Aim مجهز شده که تمام سطح ذرات و گاز موجود در هوای داخل منزل را اندازه‌گیری می‌کند. دستگاه قابل تنظیم است و با تغییر آن به حالت Auto خیال‌تان بابت خاموشی دستگاه راحت خواهد شد. این دستگاه نیز از فناوری قدرتمند Hepa silent بهره می‌برد.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدلH Pro

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدلH Pro

دستگاه تصفیه هوای pro از محصولات شرکت شیائومی است. این دستگاه تمام ذرات ریز و درشت محیط اطراف را از بین برده و برخلاف دستگاه‌های دیگر محدودیتی در از بین بردن ذرات ریز و درشت ندارد. فیلتر دستگاه طوری طراحی شده است که هوا به صورت یکنواخت در جریان است. pro H ابعاد بسیار بزرگی دارد اما خوشبختانه دستگاه شکل استوانه‌ای و بلندی دارد و در نتیجه فضای کمتری را در خانه اشغال می‌کند. دوام و استحکام بالای بدنه دستگاه آن را از ضربات و آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد. دستگاه شامل نمایشگر وضعیت آلودگی و حسگر گردوغبار است و به این صورت می‌توانید به وضعیت آلودگی محیط کنترل داشته باشید. همچنین عمر طولانی فیلتر دستگاه، رضایت کاربران را به خود جلب کرده است.

 

دیگر موارد مرتبط با لوازم خانگی:
راهنمای خرید سینمای خانگی و ساندبار 

 

تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات مدل Solar

تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات مدل Solar

دستگاه تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات مدل سولار بهترین گزینه برای از بین بردن آلاینده‌های داخل خودرو است. زیرا این دستگاه از فیلتر فوق‌العاده هپا بهره می‌برد و قابلیت تعویض دارد. دستگاه به فن‌های دوگانه مجهز است و به این ترتیب هوای داخل خودرو به راحتی در گردش خواهد بود. تصفیه کننده هوای سولار مناسب برای فضاهای بین 3 تا 4 مترمربع است و تمام انواع نامطبوع شامل بوی سیگار، گردوغبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد. دستگاه به یک باتری لیتیومی با ظرفیت 2000 میلی آمپرساعتی مجهز است و به این ترتیب تا 4 ساعت دوام دارد و برای شارژ کردن آن می‌توانید از فندک خودرو استفاده کنید.

تصفیه کننده هوای خودرو مدل پاورولوجی مدل PPBCHA09

تصفیه کننده هوای خودرو مدل پاورولوجی مدل PPBCHA09

دستگاه تصفیه هوا پاورولوجی بسیار سبک و قابل حمل است و گزینه مناسب برای مسافرت به شمار می‌آید. پاورولوجی مدل PPBCHA09 کیفیت و کارایی بالایی دارد و تمام باکتری‌ها و ذرات مضر را از بین می‌برد. دستگاه عملکرد آیرودینامیک دارد بنابراین خیال شما را بابت حذف بوی بد راحت می‌کند. همچنین دارای دو وضعیت سرعت کند و تند است که به راحتی تنظیم می‌شود. این دستگاه به یک باتری 3350 میلی آمپرساعتی مجهز است که قابلیت تعویض دارد. تصفیه کننده هوای PPBCHA09 گزینه مناسب برای خودرو و میزکار است.

تصفیه هوای خودرو نئوتک مدل Xj-801

تصفیه هوای خودرو نئوتک مدل Xj-801

یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه کننده هوای خودرو است که از فناوری پیشرفته حرکت هوای یونی (نسیم یونی) استفاده می کند و بوی نامطبوع فضای داخلی خودرو را از بین می برد. نقطه قوت دستگاه قابلیت تولید یون منفی است زیرا باعث افزایش اکسیژن در فضا می شود. Xj-801 مصرف انرژی کمی دارد و خوشبختانه بدون سر و صدا طراحی شده است این دستگاه به پایه قابل تنظیم مجهز است که می توانید آن را روی داشبورد ماشین نصب کنید. دستگاه به وسیله سوکت فندک خودرو قابل شارژ است و یا می توانید 4 عدد باتری قلمی را در آن قرار دهید.

 

روش هایی برای افزایش عمر گوشی:
چگونه عمر گوشی را افزایش دهیم

 

دستگاه تصفیه هوا Airfree مدل p150

دستگاه تصفیه هوا Airfree مدل p150

دستگاه P150 از فناوری خاص ضد ویروس بهره برده است. در نتیجه این قابلیت را دارد که تا 99.99 درصد از باکتری ها را نابود کند. نکته منحصر به فرد در دستگاه تصفیه هوای p150 این است که مانند دستگاه‌های دیگر تصفیه هوا از فیلتر هپا استفاده نمی کند. فیلتر هپا فقط آلودگی ها را جذب می کند اما این فناوری آثاری از آن ها باقی نمی گذارد، بنابراین میزان اثرگذاری بیشتری نسبت به فیلتر هپا دارد. p150 سبک و قابل حمل است و می توانید آن را جابه جا کنید. اما برای اینکه از دستگاه حداکثر بهره را ببرید بهتر است که در یک اتاق روشن گذاشته شود.

پرسش‌های متداول

کدام دستگاه تصفیه هوا برای خودرو مناسب است؟

محصولات مختلفی وجود دارند که می‌توانید در خودرو استفاده کنید که برای مثال می‌توان به دستگاه تصفیه هوای خودرو نئوتک مدل Xj-801 اشاره کرد.

آیا دستگاه تصفیه کننده هوا قابلیت از بین بردن بوی بد را نیز دارد؟

این موضوع بستگی به مدل دستگاه دارد؛ اما بیشتر این محصولات قادر هستند که بوی نامطبوع را نیز از بین ببرند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. یوسف

    سلام خسته نباشید
    ضمن تبریک و تشکر
    بخاطر آلودگی هوا واسه خونه ها دستگاه تصفیه هوا لازم هست
    چطور میشه تبلیغ کرد؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/
ads
ads