داغ ترین ها :
آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های شگفت‌انگیزی دارند و همین باعث شده که طی سال‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت این گجت‌های کاربردی باشیم. با این گجت‌های کوچک می‌توانید اعلان‌های گوشی را کنترل کنید، وضعیت سلامت جسمتان را ارزیابی کنید و حتی موسیقی در حال پخش را بدون دخالت گوشی کنترل کنید. پس می‌شود گفت ساعت هوشمند یک ایده عالی برای زمان‌هایی است که نمی‌خواهید گوشی را از کیف‌تان خارج کنید.

برخی از ساعت‌های هوشمند قابلیت مکالمه را هم در اختیارتان قرار می‌دهند؛ یعنی با اتصال ساعت به گوشی موبایل و با استفاده از اسپیکر ساعت می‌توانید با اسمارت واچ‌تان مکالمه تلفنی برقرار کنید. البته این مورد را در نظر بگیرید که فقط برخی از ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه عرضه می‌شوند. حالا تصور کنید که نیازی به اتصال به گوشی نباشد و با فناوری تعبیه‌شده روی ساعت موسوم به e-Sim به راحتی مکالمه کنید و تماس بگیرید. هرچند که ساعت هوشمند گجت جدیدی نیست اما ساعت مچی هوشمند سیم کارت خور پیشرفته تر از ساعت‌ معمولی به حساب می‌آید و به عبارتی یک فناوری جدید و فوق‌العاده برای اسمارت واچ‌ها تلقی می‌شود.

 

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور در تکنولایف: قیمت ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست؟

ساعت هوشمند سیم کارت خور ، اسمارت واچی است که قابلیت تماس تلفنی و مکالمه را بدون نیاز به گوشی هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهد و برای مکالمه نیازی به اتصال ساعت به گوشی از طریق بلوتوث نیست.‌ برخی از این اسمارت واچ ها با e-sim یا همان سیم کارت الکترونیک فعال می شوند و برخی دیگر با سیم کارت معمولی که می‌شناسیم کار می‌کنند. تا به امروز ساعت های هوشمند با اسلات سیم کارت معمولا از برند های متفرقه هستند و برندهای معتبری مانند اپل واچ و ساعت هوشمند سامسونگ هنوز ساعت اسلات سیم کارت تعبیه نکرده‌اند.

 

پیشنهاد مطالعه:
esim چیست

 

کدام ساعت‌های هوشمند از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند؟

در ادامه نمونه‌هایی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی ، اپل، سامسونگ دارای e-Sim و بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان را به شما معرفی کرده‌ایم.

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMP

یکی دیگر از ساعت‌های قرار گرفته در مقاله بهترین ساعت هوشمند سیمکارت خور ساعت هوشمند لمفو مدل LEMP است. این ساعت هوشمند از سیم‌کارت فیزیکی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. از قابلیت‌های برجسته این محصول می‌توان به پشتیبانی از اعلان‌های فارسی اشاره کرد. برای بهبود کیفیت مکالمه روی این محصول میکروفون و اسپیکر قرار گرفته است.

 

قیمت ساعت هوشمند لمفو مدل LEMP

 

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMT

ساعت هوشمند لمفو قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده که مهمترین آن‌ها پشتیبانی از سیمکارت فیزیکی است. این محصول را می‌توانید در مکان‌هایی که امکان استفاده یا حمل گوشی ندارید استفاده کنید. از نکات قابل توجه این ساعت صفحه نمایش بزرگ آن محسوب می‌شود که از طریق آن می‌توانید به راحتی پیام ارسال کنید یا با مخاطبان تماس بگیرید.

 

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMT

 

ساعت هوشمند لمفو مدل Lem13

ساعت هوشمند لمفو مدل Lem13 یکی دیگر از محصولات قرار گرفته در این لیست است که پشتیبانی از زبان فارسی دارد و می‌توانید با این ساعت مکالمه نیز داشته باشید. این گجت پوشیدنی از سیمکارت فیزیکی پشتیبانی می‌کند که مزیت بزرگی برای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود؛ همچنین قابلیت‌هایی مانند زنگ هشدار،ضبط صدا، یادآوری تماس یا پیام و غیره را نیز درون خود جای داده است.

 

ساعت هوشمند لمفو مدل LEM13

 

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMX

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMX مانند سایر ساعت‌های معرفی شده در این بخش از سیمکارت فیزیکی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین این ساعت منوی فارسی نیز دارد و اعلان‌ها و پیام‌های فارسی را نیز نمایش می‌دهد. به راحتی می‌توانید از این ساعت حین فعالیت‌های ورزشی استفاده کرده و بدون همراه داشتن گوشی اقدام به برقراری تماس و ارسال پیامک کنید.

 

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMX

 

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری 8 بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان قیمت نیست، اما می‌شود گفت یکی از قدرتمندترین ساعت‌های این فهرست است. به کمک این ساعت هوشمند مستطیلی می‌توانید تماس بگیرید، صحبت کنید و اعلان تماس را همانطور که روی موبایل‌تان ظاهر می‌شود به شما نمایش می‌دهد، همه این‌ها به لطف قابلیت e-SIM داخلی است. تصور کنید با شروع صبح قصد پیاده‌روی دارید و یا می‌خواهید برای دقایقی بدوید، اینجاست که همراه داشتن گوشی حس ناخوشایندی ایجاد می‌کند و دویدن با یک گوشی سنگین چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اپل واچ ۸ سیم کارت خور قادر است همه کاری که یک گوشی هوشمند برای شما انجام می‌دهد را جبران کند.

 

قیمت اپل واچ سری 8

 

گلکسی واچ ۵ LTE

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور - گلکسی واچ ۵

اگر گوشی اندرویدی دارید گلکسی واچ ۵ پرو یا گلکسی واچ ۵ با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت بهترین گزینه برای شماست. اگر سایز و ابعاد ساعت برای شما اهمیتی ندارد، فرقی ندارد کدام را انتخاب کنید. تمامی قابلیت‌های کاربردی این ساعت هوشمند گرد را در نظر بگیرید، از توانایی پایش وضعیت سلامت بدن تا امکان کنترل برنامه‌های مختلف گوشی، حالا یک قابلیت پشتیبانی از فناوری e-Sim هم به آن اضافه کنید. همه چیز برای یک تجربه لذت‌بخش فراهم می‌شود.

 

 

اپل واچ SE نسل دوم

بهترین اسمارت واچ سیم کارت خور - اپل واچ Se2

اگر گوشی آیفون دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید ساعت هوشمند در نظر بگیرید، اپل واچ SE نسل دوم همان کار را برای شما انجام می‌دهد، با قابلیت‌های تخصصی کمتر و البته قیمت پایین‌تر.

 

قیمت اپل واچ SE نسل دوم

 

اپل واچ اولترا

می‌دانید که اپل واچ اولترا یکی از غول‌های این برند است. مشخصات خیلی خوبی دارد و متفاوت از سری‌های دیگر این ساعت هوشمند ساخته شده است. یک نمایشگر فوق‌العاده، مشخصات سخت‌‌افزاری قدرتمند، باتری با کارکرد بالا و قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، اپل واچ اولترا را به یک ساعت هوشمند تمام و کمال تبدیل می‌کند. تنها یک مشکل وجود دارد آن هم این است که اگر قابلیت LTE را فعال کنید، درصد باتری با سرعت بیشتری کم می‌شود و با وجود اینکه باتری اپل واچ اولترا در حالت عادی تا ۳۶ ساعت کارکرد دارد این عدد کاهش قابل‌توجهی خواهد داشت.

این قابلیت در اپل واچ اولترا 2 نیز وجود دارد.

 

قیمت اپل واچ اولترا

 

آیا ساعت سیم کارت خور در ایران قابل استفاده است؟

بله برخی ساعت‌های معرفی شده در این مقاله همگی از سیمکارت فیزیکی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید با قرار دادن سیمکارت درون آن‌ها اقدام به برقراری مکالمه یا ارسال و دریافت پیام کنید.

 

 

جمع‌بندی

ساعت‌های سیمکارت خور محصولاتی هستند که شما را از داشتن گوشی هوشمند در برخی موقعیت‌ها که استفاده از آن‌ها سخت یا دست و پا گیر است بی نیاز می‌کنند. برای استفاده از ساعت هوشمند سیمکارت خور تنها کافی است سیم‌کارت را درون آن‌ها قرار داده و سپس از قابلیت‌هایی مانند مکالمه و پیام بدون نیاز به گوشی استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند سیم کارت خور در ایران کاربرد دارد؟

بله برخی از ساعت‌های هوشمند که در این مقاله به آن‌ها نیز اشاره کردیم امکان استفاده با سیمکارت فیزیکی را دارند.

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور کدام است؟

اپل واچ اولترا، گلکسی واچ ۵ پرو و ساعت هوشمند لمفو مدل Lem13 بهترین مدل‌های ساعت هوشمند سیم کارت خور هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. فرید

    کسی که واچ ۵ پرو میخره esim داخلش هست ولی پشتیبانی نمیکنه یا نه اصلا ساعت های که تو ایران میان esim ندارن

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرید

      سلام این قطعه سخت افزاری بله هست
  2. علیرضا اصغری

    از اون حرفا بودا، کی گفته در حال حاضر ساعت هوشمند سیم کارت خور در ایران پشتیبانی نمیشه من لمفو خریدم یک ساله دارم باهاش کار میکنم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا اصغری

      سلام وقت بخیر بیشتر منظور ساعت های مشهور بوده مثل اپل سامسونگ
  3. محمد

    ممنون از مقالاتون ولی e SiM در ایران پشتیبانی نمیشود

    1. امیر

      پاسخ به محمد

      با سلام و تشکر از مطالب مفیدی که ارایه دادید.شما اطلاعات در مورد ساعتهای سیم کارت خور lemfo دارید.به قول نمایندگیهاشون میگن مشکلی بابت مکالمه ندارند
      1. عاطفه هاشمی

        پاسخ به امیر

        ساعت مدل +HK9PROسیمکارت ،رم ،میخوره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%ae%d9%88%d8%b1/
ads
ads