داغ ترین ها :
بهترین سایت ها برای مقایسه لپ تاپ

بهترین سایت ها برای مقایسه لپ تاپ

یکی از بهترین راه‌ها برای این که متوجه شوید بین دو محصول چه تفاوت‌هایی وجود دارد، این است که به مشخصات دو محصول در کنار هم نگاه کنید. در واقع با مقایسه سطر به سطر دو گوشی یا دو لپ تاپ بهتر متوجه می‌شوید که کدام نسبت به دیگری برتری دارد و ارزش خرید آن به نسبت قیمت بیشتر است. برای این کار باید سایت‌هایی را بشناسید که محصولات را با هم مقایسه کنند و به شما اجازه دهند که نگاهی به مشخصات دستگاه مورد نظر در کنار رقیب آن بیندازید و از همین جهت در این مطلب سایت‌های ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که در آن‌ها بتوانید محصولات مختلف و به خصوص لپ تاپ‌ها را با هم مقایسه کنید. بهترین سایت مقایسه لپ تاپ در هرکجای دنیا باشد در این مطلب آنرا خواهید یافت.

 

برای خرید لپ تاپ با آفرهای عالی روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت لپ تاپ

 

بهترین سایت‌های ایرانی برای مقایسه لپ تاپ‌ها

در این بخش به سراغ بهترین سایت‌های ایرانی برای مقایسه لپ تاپ‌ها می‌رویم.

سایت تکنولایف

تکنولایف علاوه بر این که محصولات مختلف از جمله لپ تاپ را به فروش می‌رساند به شما امکان می‌دهد تا مشخصات چند لپ تاپ را در کنار هم مقایسه کرده و پس از آن تصمیم به خرید بگیرید. چه چیزی جذاب‌تر از این که یک سایت شما را در جهت انتخاب بهتر محصول راهنمایی کند و در نهایت نیز محصول را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت در اختیار شما قرار دهد؟

شما می‌تواند در دسته بندی‌های مختلف در سایت تکنولایف محصولات را با هم مقایسه کنید اما به طور جزئی‌تر ما در این قسمت به لپ تاپ‌ها می‌پردازیم. اول از همه این که هیچ الزامی وجود ندارد که برای مقایسه مشخصات دو لپ تاپ حتما هر دو موجود باشند و شما می‌توانید لپ تاپ‌های ناموجود را هم با هم مقایسه کنید.

برای مقایسه لپ تاپ‌ها در سایت تکنولایف دو راه کلی وجود دارد. راه اول این است که به سایت وارد شوید و از طریق نوار سرچ بالای سایت نام لپ تاپ مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید.

در مرحله بعد کافیست به روی گزینه ‘’مقایسه کن’’ در بالای تصاویر محصول کلیک کنید تا به بخش مقایسه هدایت شوید. در این صفحه جدید حالا باید به روی گزینه ‘’کالای جدید اضافه کنید’’ کلیک کرده و محصول دوم و در ادامه محصول سوم خود را نیز اضافه کنید.

سایت تکنولایف به شما اجازه می‌دهد که به طور همزمان چهار محصول یا در این بخش به خصوص چهار لپ تاپ را با هم مقایسه کنید و دید خوبی نسبت به آن‌ها به دست بیاورید و در یک نگاه اجمالی متوجه تفاوت‌های موجود شوید.

روش دوم برای مقایسه لپ تاپ‌ها این است که وارد صفحه اصلی سایت شوید و به از منوی بالای سایت بخش ‘’کامپیوتر و لپ تاپ’’ و سپس ‘’تمامی کامپیوترها و لپ تاپ‌ها’’ را انتخاب کنید.

حال به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که همه لپ تاپ‌های موجود در سایت تکنولایف به شما نمایش داده می‌شود. این لپ تاپ‌ها از قیمت زیاد به کم مرتب شده‌اند و صفحات 3 یا 4 احتمالا لپ تاپ‌های ناموجود را نمایش خواهند داد.سایت مقایسه لپ تاپ

برای مقایسه لپ تاپ‌ها در این روش کافیست به روی تیک ‘’مقایسه’’ روی هر لپ تاپ کلیک کرده و پس از انتخاب چند گزینه مورد نظر گزینه آبی رنگ ‘’ این X کالا را با هم مقایسه کن’’ را انتخاب کنید.

در این مرحله به یک صفحه جدید منتقل می‌شوید که در این صفحه همه اطلاعات لپ تاپ‌های مورد نظر در کنار هم نمایش داده شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید تفاوت‌های موجود را تشخیص دهید.

در نهایت اگر لپ تاپ مورد نظر موجود بود می‌توانید به و ساده‌ترین شکل ممکن آن را از سایت تکنولایف سفارش داده و در سریع‌‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

تکنوبلاگ هم که وبلاگ سایت تکنولایف است و در آن مطالب و خبرهای مختلف دنیای فناوری قرار می‌گیرد و شما می‌توانید مقاله‌هایی مفصل و دقیق در زمینه مقایسه گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها و حتی برندهای مختلف لپ تاپ پیدا کنید.

 

با سیستم های رتبه بندی و امتیاز دهی سخت افزار لپ تاپ آشنا شوید:
بنچمارک لپ تاپ

 

سایت زومیت

سایت زومیت چندین سال است که در زمینه فناوری و بخش‌های مختلف آن فعالیت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که محصولات مختلف و در این مورد به خصوص مشخصات لپ تاپ‌های مورد نظر را با هم مقایسه کنید.

برای انجام این کار باید به سایت زومیت وارد شوید و سپس از منوی بالای صفحه به بخش ‘’محصولات’’ بروید. در صفحه جدید یک نوار سرچ نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید از طریق آن نام لپ تاپ مورد نظر را جستجو کنید.

با کلیک به روی لپ تاپ به یک صفحه جدید منتقل می‌شوید که در این صفحه می‌توانید همه اطلاعات لپ تاپ مورد نظر را مشاهده کنید. حتی در بخش تصاویر امکان مشاهده عکس‌های محصول یا عکس‌های گرفته شده در زومیت وجود دارد.زومیت

برای مقایسه این لپ تاپ با مدل دیگر باید به روی گزینه ‘’مقایسه’’ بالا سمت راست تصویر محصول کلیک کنید. با این کار به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید و در آن صفحه می‌توانید تا 4 لپ تاپ مختلف را با هم مقایسه کرده و مشخصات آن‌ها را در کنار یکدیگر مشاهده کنید.

این امکان برای گوشی‌ها نیز فراهم شده است و می‌توانید از سایت زومیت در زمینه مقایسه مشخصات گوشی‌ها یا دیگر محصولات هم استفاده کنید.

بهترین سایت‌های خارجی برای مقایسه لپ تاپ‌ها

در این بخش به سراغ سایت‌های خارجی در زمینه مقایسه مشخصات لپ تاپ‌ها می‌رویم و نگاهی به سایت‌های مرتبط می‌اندازیم.

سایت Nanoreview

شاید برای شما این که مشخصات دو لپ تاپ در کنار هم نمایش داده شود کافی نباشد و از این طریق متوجه برتری یک لپ تاپ نسبت به دیگری نشوید. به بیان ساده‌تر یعنی این که شاید کارت گرافیک‌ها یا پردازنده‌های مرکزی را نشناسید و به همین دلیل هم نتوانید تشخیص دهید که کدامیک عملکرد بهتری دارند.

سایت Nanoreview این مشکل را حل کرده و به غیر از این که مشخصات لپ تاپ‌ها را در کنار هم نمایش می‌دهد به هر بخش نمره اختصاص داده و در نهایت نمره‌ها را با هم مقایسه می‌کند. یعنی این سایت لپ تاپ‌های مختلف را بررسی کرده و به بخش‌های مختلف آن نمره می‌دهد.

زمانی که شما دو لپ تاپ را در کنار هم مقایسه می‌کنید سایت نمره بخش‌های مختلف و در نهایت نمره کلی را با هم مقایسه می‌کند تا محصول بهتر و برتر مشخص شود. در واقع مثلا در این سایت شما با انتخاب دو لپ تاپ می‌توانید با مقایسه نمره بخش صفحه نمایش متوجه شوید که در حالت کلی کدامیک وضعیت بهتری دارد.

برای مقایسه دو لپ تاپ در این سایت باید در ابتدا به آدرس لینک شده مراجعه کرده و سپس نام دو لپ تاپ را وارد کنید. در نهایت دو لپ تاپ را که انتخاب کردید به روی گزینه ‘’Compare’’ کلیک کنید تا به بخش بعدی منتقل شوید.

در این صفحه و در بخش Review دو لپ تاپ در بخش‌های عملکرد سخت افزاری، عملکرد در بازی‌ها، نمایشگر، شارژ دهی باتری، اتصالات، کیفیت ساخت و نمره کلی با هم مقایسه شده و نمره‌ای دریافت کرده‌اند.

در هر بخش هرچه نمره یک لپ تاپ بیشتر باشد یعنی عملکرد آن بهتر است و مثلا اگر در بخش سخت افزاری یک لپ تاپ نمره 70 و دیگری نمره 80 دریافت کرده است یعنی لپ تاپ با نمره 80 عملکرد بهتری دارد و برای پردازش‌های مختلف محصول مناسب‌تری است.سایت مقایسه لپ تاپ

در بخش Score Nanoreview یا عملکرد کلی می‌توانید مشاهده کنید که جمع نمرات کدام لپ تاپ بیشتر بوده و در واقع کدام لپ تاپ ارزش خرید بیشتری داشته است. این ساده‌ترین راهی است که می‌توانید به ارزش خرید یک لپ تاپ پی ببرید و به سادگی با مقایسه کردن عدد بخش‌های مختلف به لپ تاپ مورد نیاز برسید.

در بخش بعدی همین صفحه و در قسمت Key Differences به شما نمایش داده می‌شود که برتری‌های اصلی هر لپ تاپ نسبت به دیگری در چه بخش‌هایی است. در واقع بزرگ‌ترین برتری‌های هر لپ تاپ نسبت به رقیب در این بخش به شما نمایش داده می‌شود تا انتخاب برای شما ساده‌تر شود.

در بخش بعدی هم که مشخصات کلی هر دو لپ تاپ در بخش‌های مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند و در هر سطر مشخصات برتر با رنگ سبز متمایز شده است. جالب اینجاست که می‌توانید تفاوت اندازه دو لپ تاپ را نیز از طریق این سایت مشاهده کنید.

ناگفته نماند که در بالای صفحه و در بخش ‘’Show All Configuration’’ می‌توانید به صورت دقیق نسخه لپ تاپ خود را مشخص کنید؛ چرا که ممکن برخی لپ تاپ‌ها در یک مدل با دو نسخه متفاوت کارت گرافیک یا میزان متفاوت حافظه رم تولید شده باشند و این موضوع می‌تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد و به همین دلیل حتما نسخه دقیق را انتخاب کنید تا اعداد به طور دقیق نمایش داده شوند.

 

تفاوت برندهای مختلف لپ تاپ در چیست؟

مقایسه لپ تاپ اپل با ایسوس

مقایسه لپ تاپ لنوو و اچ پی

 

سایت Gadgetnow

این سایت یکی از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید در آن مشخصات لپ تاپ‌های مختلف و تا حداکثر 4 عدد را در کنار هم مشاهده کنید. زمانی که به این صفحه مقایسه لپ تاپ‌ها وارد می‌شوید باید نام لپ تاپ‌های مورد نظر را وارد کرده و سپس هر کدام را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Compare را بزنید.

این سایت مشخصات مختلف این لپ تاپ‌ها را دسته بندی می‌کند تا در صورت نیاز به مقایسه بخش صفحه نمایش به صورت مستقیم به سراغ این بخش بروید. جالبی این سایت این است که فقط با لپ تاپ محدود نمی‌شود و شما در آن می‌توانید محصولات مختلف از جمله گوشی، تبلت، دوربین، تلویزیون، پاوربانک، ساعت هوشمند، یخچال و حتی ماشین لباسشویی را با هم مقایسه کنید.

یعنی در واقع اگر به دنبال هر محصولی هستید و می‌خواهید نگاهی به مشخصات آن در کنار هم بیندازید پیشنهاد می‌کنیم به این سایت بروید و پس از انتخاب دسته بندی مورد نظر محصول را انتخاب کرده و مقایسه را انجام دهید.

سایت Laptopvslaptop

همه سایت‌های بالا به شما کمک می‌کردند که لپ تاپ‌های مورد نظر خود را با هم مقایسه کنید و متوجه لپ تاپ با ارزش خرید بیشتر شوید. اما سوال مهمی که پیش می‌آید این است که اگر به طور کلی ندانیم با توجه به بودجه چه انتخاب‌هایی برای ما وجود دارد باید چه کاری انجام دهیم؟

در واقع اگر ندانیم در بازه قیمتی مشخص انتخاب‌های ما کدام است چطور باید آن‌ها را با هم مقایسه کنیم؟ به همین دلیل به سراغ سایتی می‌رویم که در ابتدا به شما اجازه می‌دهد با توجه به قیمت و دیگر بخش‌ها لپ تاپ مناسب خود را پیدا کرده و در آخر آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

برای یافتن گزینه‌های موجود برای شما با توجه به نیاز به سایت Laptopvslaptop مراجعه کرده و سپس از منو سمت چپ ویژگی‌ها و مشخصات مورد نظر را انتخاب کنید. در بخش اول شما می‌توانید مشخص کنید که لپ تاپ مورد نظر در چه بازه‌ قیمتی قرار داشته باشد و در واقع با چه قیمتی آغاز شود و تا چه قیمتی افزایش بیاید.

در بخش بعدی می‌توانید مشخص کنید که لپ تاپ را برای چه کاری می‌خواهید. در واقع می‌توانید گزینه مخصوص بازی، بهترین عملکرد سخت افزاری یا مثلا سبک‌ترین را انتخاب کنید. در واقع باید بسته به نوع استفاده و نیاز خود این بخش‌ها را انتخاب کنید.بهترین سایت مقایسه لپ تاپ

قسمت بعدی به شما امکان می‌دهد تا اندازه نمایشگر لپ تاپ مورد نظر را انتخاب کنید. بخش بعدی بسیار مهم است و شما می‌توانید نوع پردازنده مرکزی یا CPU لپ تاپ را انتخاب کنید. در قسمت بعدی باید GPU یا کارت گرافیک را گزینش کرده و در نهایت برند لپ تاپ و سیستم عامل را انتخاب کنید.

با انتخاب همه این موارد بهترین گزینه‌ها برای شما نمایش داده می‌شوند و به این ترتیب در سریع‌ترین حالت ممکن می‌توانید به بهترین انتخاب‌های موجود برسید و سپس به سرعت در همین سایت با انتخاب گزینه Compare‌ دو لپ تاپ را با هم مقایسه کنید.

البته به یک روش دیگر نیز می‌توانید لپ تاپ‌ها را فیلتر کنید و آن هم این است که از قسمت بالای سایت به سوالات پرسیده شده پاسخ دهید. مثلا در ابتدا از شما نوع لپ تاپ سوال می‌شود و در ادامه سایت از شما قیمت را می‌پرسد و در نهایت بهترین اپشن‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

حتما اگر به دنبال خرید لپ تاپ هستید و گزینه‌های مناسب را نمی‌شناسید و با قیمت‌ها آشنایی ندارید به این سایت سر بزنید و از قابلیت‌های آن استفاده کنید تا سریع‌تر به جواب برسید.

 

آخرین اخبار از دنیای لپ تاپ:
لپ تاپ های جدید سامسونگ معرفی شدند

 

سایت 91Mobiles

یکی از سایت‌های خوب دیگر که به شما اجازه می‌دهد تا 4 لپ تاپ را با هم مقایسه کنید همین 91Mobiles است. زمانی که به صفحه مقایسه لپ تاپ‌ها وارد می‌شوید در بالای صفحه می‌توانید لپ تاپ‌های مورد نظر را انتخاب کنید.

جالب است که لپ تاپ اول را گزینش می‌کنید بلافاصله سایت لپ تاپ‌های رقیب با قیمت مشابه را به شما پیشنهاد می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید یک لپ تاپ را با رقبای خود مقایسه کنید.

زمانی که لپ تاپ‌ها را انتخاب کردید مشخصات مختلف آن‌ها به طور سطری به شما نمایش داده می‌شود و همچنین می‌توانید در همان بالای صفحه نمره کلی لپ تاپ را در بخش Summery مشاهده کنید. البته همه لپ تاپ‌های این سایت نمره کلی ندارند و این به نوعی شاید نقطه ضعف آن باشد ولی به طور کلی بیشتر لپ تاپ‌ها با نمره کلی و همچنین نمره کاربران قابل دسترسی هستند.

سایت Versus

این سایت نیز تا حد زیادی شبیه به سایت Laptopvslaptop است و به شما امکان می‌دهد تا در ابتدا با ابزارهای موجود لپ تاپ‌ مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را با هم مقایسه کنید. در این سایت امکان مقایسه 2 تا 7 لپ تاپ وجود دارد و بخش مقایسه قوی‌تر از سایت Laptopvslaptop انجام می‌شود.

به صفحه لپ تاپ‌های این سایت که وارد شوید در منوی سمت چپ می‌توانید قیمت، برند، وزن، ضخامت، نمایشگر، میزان حافظه رم، کارت گرافیک، درگاه‌های ارتباطی، ظرفیت باتری و دیگر قابلیت‌ها را انتخاب کنید تا در نهایت لپ تاپ‌های مورد انتظار برای شما نمایش داده شوند.

در نهایت که این فیلترها را اعمال کردید از بالای صفحه و سمت راست سایت می‌توانید مشخص کنید که لپ تاپ‌ها بر اساس قیمت از کم به زیاد یا از زیادی به کم مرتب شوند یا مبنای مرتب شدن آن‌ها نمره اختصاص داده شده توسط سایت باشد.

به کمک این نمره راحت‌تر می‌توانید لپ تاپ‌های مختلف را در حالت کلی با هم مقایسه کنید و بدون نیاز به توجه به جزئیات ریز متوجه برتری یکی بر دیگری شوید. زمانی که لپ تاپ‌های مورد نظر را انتخاب کردید وقت آن است که آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

برای انجام این کار به روی گزینه Vs بالای هر لپ تاپ کلیک کنید تا این محصول به لیست مقایسه اضافه شود. در ادامه هر چند مورد که مد نظر است را انتخاب کرده و سپس گزینه بنفش رنگ ‘’X items selected’’ را انتخاب کنید و گزینه Compare را بزنید تا به صفحه مقایسه منتقل شوید.بهترین سایت مقایسه لپ تاپ

در صفحه مقایسه و بلافاصله بعد از نام لپ تاپ‌ها یک شکل را مشاهده می‌کنید که 6 ضلع دارد و هر لپ تاپ با یک رنگی به روی این 6 ضلعی نمایش داده شده است. در واقع هر ضلع این شکل مشخصه خاصی را نشان می‌دهد و به لطف این شکل هم به سرعت متوجه نقاط ضعف و قوت لپ تاپ می‌شوید و هم به راحتی می‌توانید آن را در بخش‌های مختلف با رقبا مشاهده کنید.

به عنوان مثال با نگاه کردن به بخش نمایشگر به سادگی متوجه می‌شوید که کدام لپ تاپ در این مقایسه از نظر نمایشگر بهتری دارد. هر چقدر که 6 ضلعی یک لپ تاپ متعادل بیشتری داشته باشد یعنی لپ تاپ تعادل بیشتری در بخش‌های مختلف دارد و هرچقدر 6 ضلعی لپ تاپ بزرگ‌تر باشد یعنی آن محصول به طور کلی ارزش خرید بالاتری دارد.

به طور کلی پایین‌تر از این شکل هم سایت تلاش کرده تا لپ تاپ‌ها را در زمینه‌های مختلف با هم مقایسه کند و همچنان هر لپ تاپ با یک رنگ مشخص نمایش داده می‌شود تا شما بدون توجه به اسم و تنها با نگاه کردن به رنگ به سرعت متوجه تفاوت‌های موجود بشوید. شاید سایت versus از همین رو بهترین سایت مقایسه لپ تاپ باشد.

 

آموزش پیدا کردن و رفع مشکل هایی که باعث هنگ کردن سیستم می‌شوند:
حل مشکل هنگ کردن لپ تاپ

 

سایت Kelaptop

درست است که سایت Kelaptop ابزاری برای مقایسه لپ تاپ‌ها با هم ندارد اما یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه نمایش مشخصات یک لپ تاپ‌ها و همچنین فیلتر کردن لپ تاپ‌های مختلف بر اساس مشخصه‌های آن‌ها است.

در این سایت شما می‌توانید بر اساس مشخصه‌های مختلف فیلترهای مورد نظر را اعمال کنید تا لپ تاپ مورد نظر شما یافت شود. همان طور که گفتیم این سایت ابزاری برای مقایسه دو یا چند لپ تاپ با هم ندارد ولی مشخصات هر لپ تاپ را بسیار کامل و جذاب نمایش می‌دهد.

برای مشاهده این اطلاعات کافیست به روی لپ تاپ مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه جدید منتقل شوید و در آن صفحه جدید بتوانید مشخصات بخش‌های مختلف لپ تاپ را به طور کامل مشاهده کنید.

در واقع اطلاعاتی که در سایت نمایش داده می‌شود بسیار جامع است و برخی از این اطلاعات و مشخصات را در سایت‌های دیگر یافت نمی‌کنید و به همین دلیل هم استفاده از این سایت مقایسه لپ تاپ خالی از لطف نیست.

سوالات متداول

بهترین سایت ایرانی در زمینه مقایسه لپ تاپ‌ها کدام است؟ تکنولایف علاوه بر این که محصولات مختلف از جمله لپ تاپ را به فروش می‌رساند به شما امکان می‌دهد تا مشخصات چند لپ تاپ را در کنار هم مقایسه کرده و پس از آن تصمیم به خرید بگیرید. چه چیزی جذاب‌تر از این که یک سایت شما را در جهت انتخاب بهتر محصول راهنمایی کند و در نهایت نیز محصول را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت در اختیار شما قرار دهد؟

بهترین سایت مقایسه لپ تاپ کدام است؟ شاید برای شما این که مشخصات دو لپ تاپ در کنار هم نمایش داده شود کافی نباشد و از این طریق متوجه برتری یک لپ تاپ نسبت به دیگری نشوید. به بیان ساده‌تر یعنی این که شاید کارت گرافیک‌ها یا پردازنده‌های مرکزی را نشناسید و به همین دلیل هم نتوانید تشخیص دهید که کدامیک عملکرد بهتری دارند. سایت Nanoreview این مشکل را حل کرده و به غیر از این که مشخصات لپ تاپ‌ها را در کنار هم نمایش می‌دهد به هر بخش نمره اختصاص داده و در نهایت نمره‌ها را با هم مقایسه می‌کند.

بهترین سایت برای یافتن و فیلتر کردن لپ تاپ‌ها کدام است؟ برای یافتن گزینه‌های موجود برای شما با توجه به نیاز به سایت Laptopvslaptop مراجعه کرده و سپس از منو سمت چپ ویژگی‌ها و مشخصات مورد نظر را انتخاب کنید. در بخش اول شما می‌توانید مشخص کنید که لپ تاپ مورد نظر در چه بازه‌ قیمتی قرار داشته باشد و در واقع با چه قیمتی آغاز شود و تا چه قیمتی افزایش بیاید. در بخش بعدی می‌توانید مشخص کنید که لپ تاپ را برای چه کاری می‌خواهید. در واقع می‌توانید گزینه مخصوص بازی، بهترین عملکرد سخت افزاری یا مثلا سبک‌ترین را انتخاب کنید. در واقع باید بسته به نوع استفاده و نیاز خود این بخش‌ها را انتخاب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. امیر

    اطلاعات خوبی بود تشکر

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت خوش سپاس از همراهی شما
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/
ads
ads