داغ ترین ها :
بهترین سایت پخش زنده فوتبال از اینترنت

بهترین سایت پخش زنده فوتبال از اینترنت

به جرات می‌توان گفت که ورزش فوتبال پرطرفدارترین ورزش حال حاضر دنیاست و با پیشرفت تکنولوژی شما علاوه بر امکان تماشای فوتبال از تلویزیون می‌توانید مسابقات مختلف را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیز دنبال کنید. در این مقاله قصد داریم که بهترین سایت برای دیدن فوتبال را به شما معرفی کنیم تا دیگر زمان کمتری برای جست‌‌وجوی آن در نظر بگیرید.

برای خرید تلویزیون هوشمند یا انواع لپ تاپ و مشاهده سایت پخش زنده فوتبال خارجی در ابعاد بزرگتر می‌توایند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

چرا از تلویزیون استفاده نکنیم؟

شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که دیدن فوتبال زنده چه نیازی به اینترنت و وب سایت‌های مختلف دارد در صورتی که می‌توان آن را از طریق تلویزیون تماشا کرد؟ پاسخ به این سوال مشخص است، برخی از مسابقات از طریق تلویزیون پخش نمی‌شوند و از طرفی ممکن است شما در سفر باشید و بخواهید مسابقه تیم محبوب خود را از طریق گوشی خود تماشا کنید و در این موارد سایت‌های پخش زنده فوتبال اروپا به کار خواهند آمد.

در ادامه سایت‌های مختلفی معرفی خواهد شد اما اگر در پی پخش زنده فوتبال اروپا از اینترنت بدون سانسور هستید به سراغ سایت‌های خارجی بروید و در غیر این صورت از سایت‌های داخلی استفاده کنید.

بهترین سایت های پخش زنده فوتبال جهان

در ادامه لیستی از سایت‌های پخش زنده فوتبال اروپا را به شما ارائه می‌کنیم.

آپارات اسپورت

آپارات اسپورت

 

یکی از بهترین سایت‌های موجود برای تماشای زنده فوتبال را می‌توان آپارات اسپورت دانست. این سایت علاوه بر این که مسابقات را با گزارشگر اختصاصی پخش می‌کند بلکه به شما امکان می‌دهد تا خلاصه بازی‌ها را در یک کلیپ چند دقیقه‌ای مشاهده کنید. شما امکان خواهید داشت تا حتی خلاصه مسابقات بسکتبال، والیبال، تنیس و ورزش‌های دیگر را نیز مشاهده کنید. پس اگر در پی پخش زنده فوتبال اینترنتی رایگان هستید حتما نگاهی به سایت آپارات اسپورت داشته باشید.

 

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

 

وب سایت LiveTV

اما لایو تی وی، متخصص سایت پخش زنده فوتبال از اینترنت است. برای دوست‌دارن فوتبال این خبر خوش وجود دارد که آرشیو ویدیویی آن به شما امکان می‌دهد، فیلم‌های جالب و صحنه‌های مربوط به گل‌های بازی را در آنجا ببینید. از نکات جالب دیگر این وبسایت این است که بازی فوتبال مناطق مختلف را نشان می‌دهد. همچنین به زبان اسپانیایی نیز فوتبال را می‌توانید نگاه کنید. این سایت را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پخش زنده فوتبال امروز بدون سانسور به حساب آورد. توجه داشته باشید که این سایت پخش رایگان فوتبال زنده دارد و نیازی نیست هیچ اشتراکی تهیه کنید.

وب سایت LiveTV

وب سایت First Row Sports

تماشای فوتبال از طریق First Row Sports به دلیل سرعت بالای پخش ویدیوهای این وبسایت برای‌تان لذت‌بخش خواهد بود. یکی از خوبی‌های این سایت این است که تبلیغات فوتبال در این سایت به ندرت نمایش داده می‌شود و چیزی حواس‌تان را پرت نمی‌کند. نه تنها فوتبال، بلکه می‌توانید بازی‌های بسکتبال، راگبی و سایر ورزش‌ها را نیز در این سایت مشاهده کنید.

وب سایت First Row Sports

 

وب سایت Feed2All

وبسایت Feed2All؛ این یکی دیگر از بهترین سایت‌های پخش فوتبال است. در این سایت زمان نمایش داده می‌شود و تنظیم زمان پخش زنده فوتبال بر اساس منطقه زمانی به بیننده کمک زیادی می‌کند، کیفیت پخش در این سایت بسیار مناسب است.

 

معنی notification در گوشی چیست؟
نوتیفیکیشن گوشی کجاست

 

وب سایت WatchESPN

WatchESPN یک وب سایت محبوب در ایالات متحده برای پخش تمام برنامه‌های ورزشی محبوب مانند فوتبال، کریکت، NBA، فرمول یک، WWE، NHL، گلف، بوکس، هاکی و غیره است. همچنین پخش زنده رویدادهای ورزشی جهانی مانند بازی‌های مشترک‌ المنافع و المپیک را در برنامه‌ی خود دارد. این بهترین سایت برای پخش تمام مسابقات، مسابقات فوتبال و فوتبال آمریکایی است.

خرید مک بوک

 

Watch Live Daily

Watch Live Daily وب سایتی است که برای تماشای تمام لیگ‌های برتر فوتبال طراحی شده است. در حقیقت سایت پخش زنده فوتبال انگلیسی هم به حساب می‌آید و خبر خوبی برای طرفداران فوتبال انگلیس است. با استفاده از این سایت پخش فوتبال، هیچ یک از مسابقات لیگ قهرمانان، لالیگا، سری آ و سایر مسابقات را از دست نخواهید داد. می‌توانید اشتراک این سایت را خریداری کنید تا زمان‌های بازی را به شما با نوتیفیکیشن اعلام کند. یکی از امکانات این وب سایت این است که به راحتی می‌توانید کیفیت مسابقه را مطابق با انتخاب خودتان تنظیم کنید و همچنین سرعت و کیفیت خوبی دارد.

 

پیشنهاد نویسنده:
بهترین بازی فوتبال اندروید

 

وب سایت FROMHOT’S

اگر در حال مرور اینترنت برای بهترین سایت‌های پخش فوتبال هستید، FromHOT دقیقا پاسخ جستجوی شماست. این وب‌سایت نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما ندارد و می‌توانید از مسابقات فوتبال زنده به صورت رایگان در این وب سایت لذت ببرید. این وب سایت نه تنها فوتبال، بلکه تمام رویدادهای ورزشی مهم را نیز پخش می‌کند. این وب‌سایت همچنین برای ارائه پخش زنده برای دوچرخه سواری و ماراتن هم قابل استفاده است. همچنین می‌توان وب سایت را در حالت سفارشی قرار داد تا ورزش مورد علاقه‌تان را در بالای صفحه مشاهده کنید.

 

وب سایت CricHD

شما با رجوع به این سایت می‌توانید به پخش زنده فوتبال امروز به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. تنها پیش نیاز شما داشتن اینترنت است و حتی بدون نصب هیچ پلاگین یا برنامه‌ای فوتبال را نگاه کنید. CricHD یک سایت پخش زنده فوتبال با گزارش انگلیسی است.

وب سایت CricHD

ویژگی‌های کلیدی:

1: کیفیت پخش به زبان انگلیسی خوبی دارد.
2: محیط وب‌سایت ایده‌آل است و از فضای آن لذت خواهید برد.
3: می‌توانید بدون دردسر به تماشای فوتبال زنده بنشینید.

 

وب سایت ESPN Player

ESPN یک کانال محبوب برای تماشای ورزش است و طبیعی است که تماشای آنلاین فوتبال هم جزئی از این سایت گسترده باشد. با استفاده از ESPN Player میتوانید تمام پخش تلویزیونی کانال سریال ESPN را بهصورت زنده تماشا کنید. خدمات آن از اروپا، خاورمیانه و چند کشور آسیایی دیگر قابل دسترسی است.

امکانات و قابلیت‌ها

1: تمام پیوندهای موجود برای پخش فوتبال را با کیفیت HD ارائه می‌دهد.

2: به غیر از پخش زنده فوتبال، می‌توانید امتیاز زنده، تجزیه و تحلیل بازی و سایر به روز رسانی‌ها را در این سایت مشاهده کنید.

 

برنامه برای دیدن فوتبال نیاز دارید؟
بهترین اپلیکیشن پخش فوتبال

 

Facebook Watch

Facebook Watch

Facebook Watch سایتی است که توسط شرکت فیس بوک توسعه یافته است. با کمک Chromecast می‌توانید فوتبال و سایر ورزش‌های موردعلاقه خود را به‌راحتی بر روی تلفن همراه، لپ تاپ یا تلویزیون خود پخش کنید و همچنین شما می‌توانید در هر زمانی از پخش رایگان ورزش از هر نقطه از جهان لذت ببرید.
برای لذت بردن از خدمات آن باید یک حساب کاربری فیس‌بوک داشته باشید. این یک پلتفرم مناسب برای همه نیازهای ورزشی است و استفاده از آن هم رایگان است.

لپ تاپ گیمینگ بنر

 

وب سایت SportRAR

SportRAR تمام ورزش‌های محبوب مانند فوتبال، تنیس، بسکتبال، هاکی و غیره را نشان می‌دهد. همچنین به همه علاقه‌مندان به ورزش از سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. شما به‌راحتی می‌توانید مسابقات در حال انجام و آینده را در این وب‌سایت مشاهده کنید.

امکانات

2: گزینه‌های زیادی را برای تماشا در اختیار بیننده قرار می‌دهد.
2: اعلان‌های مربوط به رویدادهای ورزشی و اخبار را به طور مرتب برای مشترکین خود ارسال می‌کند.
3: تمام محتویات و برنامه‌های ویدیویی خود را بدون هزینه ارائه می‌دهد.
4: از همه مهم‌تر استفاده از آن رایگان است.

 

وب سایت Sony LIV

Sony LIV یک پلتفرم شگفت انگیز برای تماشای زنده فوتبال، کریکت، و WWE بدون هیچ زحمتی است.

امکانات:

1: این یک سایت عالی برای ورزش، اخبار و سرگرمی است.
2: می‌توانید تمام کانال‌های تحت حمایت سونی پیکچرز را به صورت زنده تماشا کنید.
3: کاربری این سایت بسیار ساده، روان است و اثری از تبلیغات در آن نیست.
4:شما می‌توانید تمام فیلم ها را با کیفیت بالا تماشا کنید و آزادانه صدا و تصویر را تنظیم کنید.

وب سایت Sony LIV

 

تماشای فوتبال با کیفیت عالی و در ابعاد مناسب:
بهترین تلویزیون برای فوتبال

 

پخش زنده فوتبال از سایت آنتن (وب سایت Anten.ir)

در حقیقت سایت آنتن یک سایت پخش زنده مسابقات فوتبال است. در هر نقطه از ایران و با هر سرعت اینترنت، مسابقات ورزشی، شبکه‌های تلویزیونی و محتوای مورد نظر خود را به صورت رایگان تماشا کنید. نگران بد بودن سرعت اینترنت هم نباشید با توجه به سرعت اینترنت شما، کیفیت فیلم نیز تغییر می‌کند.

 

وب سایت bein24.ir

بین 24 یک وب سایت شخصی برای پخش زنده‌ی شبکه های ورزشی beIN SPORTS است. شبکه‌های بین اسپورت بزرگترین پکیج ورزشی در جهان است و سرورهای آن خارجی است.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش زنده

 

ای‌اف‌اسی وظیفه‌ی اداره کردن فوتبال در آسیا را بر عهده دارد و 47 کشور هم عضو آن هستند. ای‌اف‌اسی برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام ملت‌های زنان آسیا و همچنین جام همبستگی آسیا را بر عهده دارد.

 

سوالات متداول

بهترین سایت برای پخش زنده تلویزیون بدون قطعی کدام است؟ یکی از بهترین سایت‌های موجود برای تماشای زنده فوتبال را می‌توان آپارات اسپورت دانست. این سایت علاوه بر این که مسابقات را با گزارشگر اختصاصی پخش می‌کند بلکه به شما امکان می‌دهد تا خلاصه بازی‌ها را در یک کلیپ چند دقیقه‌ای مشاهده کنید. شما امکان خواهید داشت تا حتی خلاصه مسابقات بسکتبال، والیبال، تنیس و ورزش‌های دیگر را نیز مشاهده کنید.

چرا سایت bein24 گاهی قطع می‌شود؟ به دلیل قانون کپی رایت گاهی این سایت قطع می‌شود چون بازی‌های خارجی را پخش می‌کند و باید حق پخش آن خریداری شود.

برای پخش زنده فوتبال بدون سانسور به کدام سایت مراجعه کنیم؟ وب سایت LiveTV هم فوتبال و هم ورزش‌های دیگر را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

10 نظر

  1. سید سعید

    پخش زنده فوتبال رو از آپارات اسپرت با گزارش اصلی ببینید
    Aparatsport.com

  2. ریحانه

    پخش زنده فوتبال بدون سانسور فقط از آپارات اسپرت

  3. سعید

    به نظرم آپارات اسپرت رو بذارید اول لیست

  4. نیما

    دمتون گرم ولی اینا یکی دو تاش رایگان نیست، اگه میشه موارد رایگان مطرح کنید که سریعا هم قابل استفاده باشد

    1. سپیده

      پاسخ به نیما

      من که هیچکدوم نتونستم ببینم
    1. امیر عباسی

      پاسخ به نیما

      آپارات اسپرت کلا رایگانه داداش اپلیکیشن هم داره از بازار یا مایکت دانلود کن
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نیما

      سلام وقت خوش حتما
      1. محمد علی

        پاسخ به احسان نیک پی

        برو aparatsport.com اپلیکیشن هم داره
  5. احسان نیک پی

    سلام
    وقت بخیر
    ممنون بایت اضافه کردن

  6. محمد علی

    سلام
    چرا آپارات اسپرت رو نذاشتید ؟ هم گزارش اختصاصی داره هم رایگانه کلا

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa/
ads
ads