داغ ترین ها :
بهترین سشوارهای خانگی و حرفه ای موجود در بازار ایران

بهترین سشوارهای خانگی و حرفه ای موجود در بازار ایران

انتخاب سشوار خوب همیشه برای خانم‌ها یک چالش است. بنابراین در این مقاله سعی داریم به شما بهترین برندها و همینطور از نظر مدل، بهترین سشوارهای خانگی و حرفه ای موجود در بازار ایران را معرفی کنیم تا با اطمینان بیشتری خرید کنید. اما قبل از هرچیزی بیاید بررسی کنیم یک سشوار خوب چه ویژگی‌هایی دارد.

 

برای خرید سشوار می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

معرفی بهترین برند سشوار خانگی

اگر قصد خریدن سشوار جدیدی را برای خانه یا سالن زیبایی دارید، باید با برندهای باکیفیت موجود در بازار آشنا شوید. بدین ترتیب، خرید خوبی خواهید داشت و از عملکرد سشوار خود راضی خواهید بود. در ادامه، با تعدادی از بهترین مارک های سشوار خانگی و حرفه ای آشنا می‌شویم.

رمینگتون

سشوار برند رمینگتون

برند آمریکایی رمینگتون یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه‌ی تولید محصولات مراقبتی مانند سشوار، اپیلاتور و ماشین اصلاح است. رمینگتون سشوارهایی هم مناسب استفاده‌ی غیرحرفه‌ای یعنی استفاده‌ی روزمره در منزل، و هم حرفه‌ای جهت استفاده در سالن‌های زیبایی تولید کرده است. این سشوارها، دارای توان مصرفی متفاوت با توجه به کارکرد، و همینطور سسرعت‌های گوناگون هستند. شکل سشوارها و دسته‌ی آن‌ها ارگونومینک است و موقع استفاده‌ی طولانی مدت، برای مثال براشینگ موهای بلند و پرپشت، دست را اذیت نمی‌کند.

بابلیس

بهترین مارک سشوار خانگی

بابلیس یکی از معروف‌ترین برندهایی است که دستگاه‌های حالت دهنده مو تولید می‌کند. این برند تنوع محصولات بالایی دارد و انواع سشوار چرخشی، سشوار حرفه‌ای و سشوار خانگی را تولید می‌کند. محصولات بابلیس همگی ویژگی‌های برجسته‌ای دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیمات متعدد دما و سرعت، موتورهای قدرتمند و فناوری‌های حذف موخوره اشاره کرد. سشوارهای بابلیس هر نوع نیازی را پوشش می‌دهند و قبل از خرید بهتر است که نوع مو، نیازهایتان و بودجه را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. در صورتی که به دنبال بهترین سشوار خانگی هستید بد نیست سری به برند بابلیس بزنید.

فیلیپس

خرید سشوار فیلیپس

فیلیپس برندی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در کشور هلند قرار دارد و در تولید لوازم خانگی برقی از جمله سشوار و دیگر محصولات مراقبتی، یکی از برندهای معتبر بازار است. بنابراین اگر قصد خرید سشوار مارک خوب را دارید، فیلیپس یکی از برندهایی است که خوب است در نظر داشته باشید. سشوارهای فیلیپس در توان‌های مصرفی مختلف و شکل‌های ظاهری گوناگون در بازار موجود هستند تا نیازها و سلایق مختلف را پوشش دهند. سشوارهای فیلیپس دارای چندین سری مختلف هستند که با توجه به نوع مو می‌توانید انتخاب کنید. المنت سشوارها نیز، از متریال مرغوبی از جمله سرامیک تورمالین ساخته می‌شوند که در برابر داغ شدن مقاومت بالایی داشته و در اثر استفاده زیاد خراب نشوند.

میگل

خرید سشوار میگل

برند ایرانی میگل، یکی دیگر از بهترین مارک سشوار حرفه ای و غیرحرفه ای است که می‌توانید انتخاب کنید. سشوار میگل طراحی ظاهری جذابی دارد و محصول چشم نوازی است. میگل به سشوارهای خود سیم‌های بلندی اختصاص داده تا راحتی استفاده را بیشتر کند و در مواقعی که پریز برق به آینه نزدیک نبود نیز بتوانید تا بیش از یک متر از پریز فاصله بگیرید. سشوار میگل دارای استانداردهای جهانی لازم همچون سشوارهای برندهای خارجی است و موها را در زمانی کوتاه، با کمترین آسیب به خوبی خشک می‌کنند.

پرومکس

خرید سشوار پرومکس

یکی از نام‌آشناترین برندها در زمینه تولید حالت دهنده‌های مو، پرومکس است. پرومکس در ابتدا کار خود را با نام مکس شروع کرد اما رفته رفته به پرومکس تغییر نام داد. سشوارهای پرومکس، دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری زیاد هستند و اگر به دنبال خرید سشوارهای حرفه‌ای باشید، احتمالا یکی از برندهایی که دیگران به شما زیاد توصیه می‌کنند برند پرومکس است. سشوارهای جدید این برند، دارای تکنولوژی‌های جدیدی هستند که آن‌ها را برای موهای کراتین شده مناسب می‌کند. همچنین با داشتن اشعه مادون قرمز، موهای شما با کمترین آسیب صاف می‌شوند.

براون

سشوار براون

براون یک برند آلمانی است که در تولید لوازم حالت دهنده مو و مراقبتی از جمله سشوار، ماشین اصلاح و ایپلاتور محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید کرده است. کیفیت ساخت خوب و موتورهای قدرتمند از ویژگی‌های بارز سشوارهای Braun هستند. به واسطه موتور قوی سشوارهای براون ، زمان کمتری نیز صرف خشک کردن و حالت دادن به موها می‌شود. بنابراین برای کسانی که موهای پرپشتی دارند و هر سری باید زمان و انرژی زیادی را برای خشک کردن موها اختصاص دهند، سشوارهای برند براون انتخاب خوبی هستند.

پارس خزر

سشوار پارس خزر معرفی بهترین برند سشوار ایرانی

پارس خزر یک برند معتبر ایرانی است که محصولات برقی مختلف آن تقریبا در خانه‌های همه‌ی ما یافت می‌شود. این برند در زمینه تولید سشوار هنوز تنوع زیادی ایجاد نکرده اما با تولید محصولی مسافرتی، نیاز کاربرانی که مدام در سفر هستند و می‌خواهند موهای خود را خشک کنند یا حالت دهند رفع می‌کند. سشوار مسافرتی پارس خزر، مناسب کسانی است که نیاز به دستگاهی با حرارت و توان بالا ندارند و می‌خواهند در مواقع ضروری موهای خود را خشک کنند. همچنین برای موهای کم پشت یا استفاده‌ی کودکان، این قبیل سشوارها گزینه‌های مناسبی هستند.

 

 

بیشتر بخوانید:
راهنمای خرید سشوار

 

معرفی بهترین سشوار خانگی و حرفه ای

حال که با برندهای سشوار آشنا شدید، خوب است با بهترین سشوار موجود در بازار ایران نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم خرید سشوار، بدانید بهتر است سراغ کدام مدل‌ها بروید.

سشوار مک استایلر مدل MAC-6900

سشوار مک استایلر

بهترین برند سشوار را می‌توان متعلق به مک استایلر دانست. سشوار مک استایلر مدل MAC-6900 توانی برابر با 2500 وات دارد و این توان بیانگر قدرت بالای سشوار است. هرچقدر قدرت موتور بالاتر باشد دستگاه در حالت دادن به موها بهتر عمل می‌کند. موتور این محصول از نوع ac است و صدای بسیار کمی تولید می‌کند. تعداد سری‌های در نظر گرفته شده برای این سشوار 3 عدد است و می‌توانید از آن‌ها برای حالت دهی‌های متنوع مو استفاده کنید. جلوگیری از الکتریسیته ساکن، فیلتر جدا شدنی پشت دستگاه و فشار قدرتمند باد از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این محصول هستند. طول سیم آن نیز به 2.6 متر می‌رسد و می‌توانید هنگام استفاده آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

 

قیمت سشوار مک استایلر مدل MAC-6900

 

سشوار رمينگتون مدل AS8810

در صورتی که به دنبال خرید سشواری خانگی هستید که مناسب روزمره باشد، سشوار رمینگتون مدل AS8810 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. جنس بدنه این محصول پلاستیک ABS است و مقاومت مناسبی دارد. این سشوار چرخشی است و 3 عدد برس 50 میلی‌متری، برس 40 میلی متری نرم و برس حجم دهنده و خشک کننده ریشه مو دارد. به راحتی بدون رفتن به آرایشگاه می‌توانید موها را براشینگ کنید و حالت مورد نظرتان را داشته باشید. 2 نوع سرعت در حالت سرد و گرم برای آن در نظر گرفته شده که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب داشته باشید؛ همچنین با چرخش دو طرفه می‌توانید به هر سمتی که تمایل دارید موها را حالت دهید.

 

قیمت سشوار رمينگتون مدل AS8810

 

سشوار پروویو مدل PW-3113

سشوار پروویو مدل PW-3113

برند ProWave برندی است که با تولید سشوار پروویو مدل PW-3113 می‌تواند به عنوان بهترین مارک سشوار حرفه‌ای محسوب شود. سشوار پروویو مدل PW-3113 گزینه‌ای کاملا مناسب برای آرایشگرها و تمام افرادی است که علاقه به استفاده از بهترین‌ها و کامل‌ترین‌ها دارند.

یکی از ویژگی‌های بهترین سشوار حرفه ای این است که دستگاه دارای توان مصرفی بالا و مصرف کم برق باشد که سشوار مدل PW-3113 پروویو هر دو ویژگی را دارد. این سشوار دارای 2600 وات توان مصرفی است و برای کار کردن به 220 تا 240 ولت برق نیاز دارد. جنس المنت‌های به کار رفته درون سشوار پروویو مدل PW-3113 از فلز است و موتور دستگاه توان مناسبی برای فعالیت دارد.

هنگام استفاده از سشوار خوب خانگی پروویو مدل PW-3113 می‌توانید میزان درجه حرارت را بین 3 درجه متفاوت تنظیم کنید؛ همچنین در کنار فشار باد می‌توانید فشار باد را هم در 2 سرعت کم و زیاد مانند درجه حرارت تنظیم کنید. در کنار ویژگی‌هایی که کمپانی سازنده برای سشوار PW-3113 قرار داده است، لازم به ذکر است که وجود فناوری تولید یون هم در این دستگاه از وز شدن موها و آسیب دیدن جنس آن‌ها در استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

 

خرید سشوار مک استایلر مدل MC-6688

 

سشوار مک استایلر مدل MC-6688

سشوار مک استایلر مدل MC-6688

به طور قطع سوال (سشوار خوب چی بخرم) می‌تواند جواب‌های متعددی داشته باشد، اما پیشنهاد ما اینجاست که از سشوار مک استایلر مدل MC-6688 استفاده کنید. این دستگاه توسط بهترین مارک سشوار خارجی ساخته شده و کیفیت و دوام بالایی دارد. کمپانی مک استایلر بهترین مدل سشوار سال جدید خود را مدل MC-6688 می‌داند. این دستگاه دارای دکمه کول شات جهت خنک سازی سریع هوا است و از این نظر می‌توانید روی دوام و کارکرد آن حساب باز کنید.

حلقه قرار گرفته در انتها سشوار مک استایلر مدل MC-6688 جهت نگهداری و قرار دادن آن تعبیه شده است تا جای کمتری بگیرد و فضای زیادی را اشغال نکند. یکی دیگر از مزیت‌های طراحی سشوار مک استایلر مدل MC-6688 قرار داشتن نشانگر ال ای دی روی بدنه آن است. با استفاده از دکمه تنظیم درجه حرارت هم می‌توانید از 3 نوع باد طبیعی، داغ و گرم بهره‌مند شوید.

 

خرید سشوار مک استایلر مدل MC-6688

 

سشوار ایراکس SH6100

سشوار ایراکس

سشوار ایراکس مدل SH6100 با موتور AC بهترین سشوار حرفه‌ای است که دارای پرتاب باد قوی و قابلیت حالت‌دهی سریع به موها است. توان مصرفی دستگاه 2500 وات است که از این نظر می‌توانید موهای بلند و پرپشت را به حالت دلخواه دربیاورید. این سشوار حرفه ای از یک المنت حرارتی سرامیکی استفاده می‌کند و بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده مقاوم به حرارت است. از دیگر مزیت‌های طراحی و ساخت این سشوار خوب می‌توان به پشتیبانی از فناوری تولید یون برای جلوگیری از آسیب به مو اشاره کرد. این سشوار در طولانی مدت آسیبی به موهای شما نمی‌رساند و برای خرید محصولی مناسب محسوب می‌شود.

خرید سشوار SH6100

سشوار رمینگتون AC9300

خرید سشوار رمینگتون

 

سشوار رمینگتون مدل AC9300، یک سشوار حرفه‌ای خوب است که می‌توانید در آرایشگاه‌ها برای براشینگ مو یا صاف کردن سریع مو استفاده کنید. وزن سشوار ۸۵۰ گرم است و طراحی آن به طوری است که مچ دست در اثر استفاده‌ی طولانی دچار خستگی نشود. این سشوار با توان ۲۲۰۰ وات کار می‌کند و شما می‌توانید سرعت‌های آن را در حالت‌های سرد، گرم و داغ تنظیم کنید؛ همچنین، دو نوع سری دیسپنسر و متمرکز کننده، موقع سشوار مو به حالت‌های مختلف، به کار می‌آید. رمینگتون، برای راحتی بیشتر هنگام کار با سشوار از سیم بلند سه متری و دسته‌ی ارگونومیک استفاده کرده است.

 

خرید سشوارAC9300

 

سشوار فیلیپس BHD302

بهترین مارک سشوار خانگی - برند فیلیپس

 

اگر به دنبال خرید یک سشوار برای خشک کردن یا حالت دادن به موها در خانه هستید سشوار BHD302 از برند فیلیپس عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد. این سشوار، با وزن ۷۸۰ گرم و توان مصرفی ۱۶۰۰ وات، نسبت به یک سشوار خانگی واقعا عملکرد خوبی دارد. این محصول دارای المنتی از جنس سرامیک است که نسبت به حرارت مقاومت خیلی بالایی دارد و موتور آن نیز از نوع موتور DC است که از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند. قابلیت تنظیم دما در حالت‌های مختلف و خروجی هوای سرد از ویژگی‌هایی هستند که فیلیپس برای این سشوار در نظر گرفته است.

 

خرید سشوار BHD302

 

 

سشوار چرخشی رمینگتون Hydraluxe AS8901

سشوار برسی رمینگتون

 

اگر به جای سشوارهای دمنده و پرصدا، یک سشوار چرخشی یا حالت دهنده‌ی مو می‌خواهید، مدل AS8901 از رمینگتون یکی از گزینه‌های خوب است. این نوع سشوار مناسب کاربری نیمه حرفه‌ای است. بنابراین در مواقعی که می‌خواهید برای رفتن به مهمانی موهای خود را در خانه براشینگ کنید، این نوع سشوار کار را انجام می‌دهد. این سشوار برسی دارای توان مصرفی ۱۲۰۰ وات است و موها را خیلی زود به حالت مورد نظر درمی‌آورد. بدنه‌ي دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده و موتوری که رمینگتون برای آن استفاده کرده از نوع DC است؛ همچنین حالت دهنده‌ یونی به منظور جلوگیری از موخوره گرفتن موها برای این سشوار در نظر گرفته شده است.

 

خرید سشوار برسی Hydraluxe AS8901

 

سشوار میگل GHD 201

خرید سشوار میگل مدل ghd201

 

سشوار میگل مدل GHD 201 یک سشوار سبک با تنها ۵۴۰ گرم وزن است که از توان ۲۰۰۰ وات استفاده می‌کند. این سشوار با دو سرعت مختلف کار می‌کند و باد سشوار را می‌توانید روی حالت داغ یا گرم تنظیم کنید؛ همچنین با داشتن فناوری تولید یون، از مو خوره گرفتن موها و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

 

خرید سشوار GHD 201

 

نکاتی قبل از خرید اتو مو باید بدانید:
راهنمای خرید اتو مو

 

سشوار مسافرتی پارس خزر 861p

سشوار مسافرتی پارس خزر

 

این سشوار به علت داشتن دسته‌ تاشو برای مواقعی که می‌خواهید به سفر بروید و دنبال یک سشوار مناسب هستید، انتخاب مناسبی است. وزن سشوار تنها ۳۴۰ گرم است و با توان مصرفی ۱۱۰۰ وات، عملکرد قابل قبولی برای خشک کردن موها دارد. یک سوییچ سه حالته نیز روی بدنه برای تنظیم سرعت و حرارت قرار دارد.

 

خرید سشوار مسافرتی 861p

 

شاید نیاز داشته باشید:
گوشی خیس شده را چگونه خشک کنیم

 

جمع‌بندی

چه موهای شما بلند باشد چه کوتاه، چه مدام سشوار بزنید چه فقط در مواقع خاص، داشتن یک سشوار خوب در خانه ضروری است؛ بنابراین در این مقاله به معرفی سشوار خوب برای مصرف خانگی و حرفه‌ای و همینطور بررسی بهترین مارک های سشوار پرداختیم. در صورتی که قصد خرید سشوار دارید با مطالعه مقال فوق می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین مارک سشوار خارجی چیست؟

برندهای رمینگتون، فیلیپس، براون، و پرومکس چندتا از بهترین مارک‌های سشوار هستند که سشوارهای حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و خانگی متنوعی تولید کرده‌اند.

سشوار حرفه‌ای مناسب چه کسانی است؟ 

این نوع سشوار بیشتر در سالن‌های زیبایی و به دست آرایشگران حرفه‌ای استفاده می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af/
ads
ads