داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان | راهنمای خرید لپ تاپ تا 25 میلیون

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان | راهنمای خرید لپ تاپ تا 25 میلیون

از کارهای ساده مثل تماشای فیلم و سریال گرفته تا کار با نرم‌افزارهایی که به کار شما مربوط است، همه این‌ها با لپ تاپ راحت‌تر انجام می‌شود و به همین دلیل این محصول را می‌توان در دسته اقلام ضروری قرار داد. امروزه دانشجویان، کارمندان و دانش‌آموزان برای پیشبرد اهداف تحصیلی یا کاری خود نیازمند خرید لپ تاپ هستند، اما انتخاب یک دستگاه مناسب، نیاز به اطلاعات کافی دارد و کار ساده‌ای نیست. در این مقاله با راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان همراه شما هستیم تا بتوانید طبق نیازتان انتخاب کنید.

 

خرید انواع لپ تاپ از برندهای برتر بازار در فروشگاه اینترنتی تکنولایف: قیمت لپ تاپ

 

لپ تاپ ایسوس R465FA-EB028

معرفی لپ تاپ Asus R465FA-EB028

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی که تا رنج ۲۵ میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید، مدل R465FA-EB02 از برند ایسوس است. این لپ تاپ، مناسب یک کاربری عادی و عمومی است و با آن می‌توانید وب‌گردی کنید، فیلم ببینید یا کارهای اداری و روزمره‌ی خود را انجام دهید اما اصلا از پردازنده و سخت‌افزار لازم جهت انجام کارهای حرفه‌ای که نیاز به کارت گرافیک قوی دارند، برخوردار نیست. 

این لپ تاپ کمتر از ۲ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد نمایشگر آن ۱۴ اینچ است. بدنه‌ی لپ‌تاپ از پلاستیک سخت درست شده و جنس آن به گونه‌ای است که زیاد اثر انگشت روی آن نمی‌ماند پس اگر روی تمیزی بدنه‌ی لپ تاپ حساس هستید، این ویژگی برایتان مهم است. 

پنل نمایشگر لپ تاپ از نوع IPS با روکش مات است که از بازتاب نور در صفحه و همینطور اذیت شدن چشم‌ها جلوگیری می‌کند. وضوح تصویر این دستگاه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است و با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت مناسب خود دارد.

حافظه داخلی دستگاه از نوع HDD به ظرفیت ۱ ترابایت است و ۴ گیگابایت نیز رم دارد. پردازنده‌ای که ایسوس برای این لپ تاپ استفاده کرده، Core i3 مدل 10110U است و پردازنده‌ی گرافیکی نیز، از نوع یکپارچه، و مدل UHD Graphics 620 است که همانطور که پیش‌تر گفتیم، برای انجام امور گرافیکی سنگین و اجرای بازی‌ها، مناسب نخواهد بود. 

چنانچه به دنبال لپ تاپی هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و کارهای روزانه‌ خود را بتوانید به‌راحتی انجام دهید، این لپ تاپ در لیست لپ تاپ تا ۲۵ میلیون عملکرد خیلی خوب و رضایت‌بخشی دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس R465FA-EB028

 

لپ تاپ لنوو Ideapad 3

راهنمای خرید لپ تاپ تا 25 میلیون - لپ تاپ لنوو Ideapad 3

دیگر لپ تاپ در این لیست، Ideapad 3 است که یکی از بهترین لپ تاپ لنوو تا 25 میلیون تومان است. این لپ تاپ با ابعاد ۱۹.۹ در ۲۵۳ در ۳۶۲ میلی متر و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، وزنی نزدیک به ۲ کیلوگرم دارد. وضوح تصویر لپ تاپ، فول اچ دی بوده و از یک پنل مات TN استفاده می‌کند تا هم جلوی بازتاب نور را بگیرد و هم به چشم‌های شما آسیبی نرساند. نرخ نوسازی تصویر در این لپ تاپ، ۶۰ هرتز است و در نمایش محتوای عادی روزانه عملکرد خوبی دارد. این لپ تاپ، از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و ۸ گیگابایت رم با قابلیت ارتقا برخوردار است که فضای مناسب را برای کاربر فراهم می‌کند. پردازنده‌ی مرکزی دستگاه Core i3 مدل 115G4 است که ۶ مگابایت نیز حافظه کش دارد و سرعت انجام برخی امور را سریعتر می‌کند. پردازنده گرافیکی دستگاه، یکپارچه بوده و مدل آن UHD است که تا ۲ گیگابایت نیز قابلیت ارتقا دارد. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توانیم به درگاه HDMI، دو درگاه USB 3.0 Type A و یک عدد USB 2.0 Type A اشاره کنیم. 

 

قیمت لپ تاپ لنوو Ideapad 3

 

لپ تاپ لنوو Ideapad 1

لپ تاپ لنوو Ideapad 1

این لپ تاپ برای کسانی‌که می‌خواهند با کمترین بودجه یک لپ تاپ ساده اما راضی‌کننده برای انجام کارهای روزانه‌ی خود تهیه کنند یک گزینه بسیار ایده‌آل است. این دستگاه یک لپ تاپ ساده و سبک است که ۱ کیلوگرم وزن دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را همراه خود سر کلاس ببرید و جابه‌جا کنید. نمایشگر لپ تاپ ۱۱ اینچ است و در بالای لپ تاپ هم یک وبکم قرار گرفته تا بتوانید جلسه‌های تصویری کاری خود را برگزار کنید یا در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. پنل نمایشگر لپ تاپ TN و از نوع مات بوده که بازتاب نوری ندارد و وضوح تصویر آن HD  است. نرخ نوسازی تصویر این لپ تاپ ۶۰ هرتز است که با توجه به دیگر ویژگی‌های لپ تاپ، این عدد واقعا خوب به‌نظر می‌رسد. این لپ تاپ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد و رم آن نیز ۴ گیگابایت، از نوع DDR4 است. پردازنده‌ی گرافیکی‌ای که لنوو برای این لپ تاپ خود در نظر گرفته، uhd GRAPHICS 600 است که برای کاربری ساده‌ی لپ تاپ عملکرد خوبی دارد.

به‌طور کل،این لپ تاپ، برای کسانی‌که نه به حافظه زیاد نیاز دارند و نه استفاده‌ی تخصصی خاصی از لپ تاپ دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

 

قیمت لپ تاپ لنوو Ideapad 1

 

لپ تاپ ThinkBook 15-N

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌هایی که تا رنج 25 میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید ThinkBook 15-N از برند لنوو است که کارتان را راه می‌اندازد و حسابی شما را راضی خواهد کرد. این لپ تاپ مالتی مدیا، یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد و ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد. وضوح تصویر در این لپ تاپ Full HD است و مانند دیگر مدل‌های لپ تاپ در این محدوده قیمتی، از پنل TN با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. لنوو در این لپ تاپ از پردازنده‌ی Core i3 استفاده کرده که فرکانس پردازنده‌ی آن از ۳.۰ تا ۴.۱ گیگاهرتز می‌رسد و ۶ مگابایت هم حافظه کش دارد. برای پردازنده‌ی گرافیکی لپ تاپ نیز، از مدل MX450 استفاده شده که دارای ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی است.

حافظه داخلی لپ تاپ، SSD است و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارد البته این میزان حافظه قابل ارتقا هم هست. رم دستگاه، ۴ گیگابایت حافظه دارد که آن را هم می‌توانید ارتقا دهید. باتری این لپ تاپ، از نوع ۳ سلولی است که در صورت شارژ کامل و سالم بودن باتری، ۲ الی ۴ ساعت دوام دارد و ظرفیت آن ۴۵ وات ساعت است.

 

قیمت لپ تاپ لنوو ThinkBook 15-N

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TM420UA-EC028 هم در رده لپ‌تاپ‌هایی است که می‌توانید تا 25 میلیون تومان خریداری کنید. این لپ تاپ با ابعاد 14 اینچ مجهز به پنل WV با وضوح فول اچ دی است و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ با نمایشگر لمسی هستید، در خرید این لپ تاپ ایسوس VivoBook شک نکنید. این دستگاه قدرت خود را از پردازنده AMD Ryzen 5 5500U با فرکانس پردازنده 2 الی 4 گیگاهرتز دریافت می‌کند و دارای حافظه کش 11 مگابایت است. یکی دیگر از ویژگی‌های این لپ تاپ، حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 آنبورد است، اما امکان ارتقاء وجود ندارد.

پردازش دستگاه توسط تراشه گرافیکی یکپارچه AMD انجام می‌شود. این دستگاه فاقد حافظه ذخیره‌سازی HDD است، اما به جای آن فقط یک حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت SSD قرار دارد. اگر میزان 512 گیگابایت حافظه SSD برای شما کم است، می‌توانید آن را افزایش دهید. این محصول مجهز به باتری 42 وات ساعت است که یکی از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TM420UA-EC028

 

لپ تاپ MSI GF63 Thin 11SC

 

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لپ تاپ، MSI نام دارد و یکی از بهترین محصولات آن تا 25 میلیون تومان هم لپ تاپ msi مدل GF63 Thin 11SC است. این دستگاه با وزن 1.86 کیلوگرم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. سایز نمایشگر دستگاه 15.6 اینچ است و وضوح تصویر فول اچ دی پنل IPS این امکان را فراهم می کند که بتوانید از شفافیت و کیفیت آن لذت ببرند. این دستگاه دارای نور پس‌زمینه ال ای دی بوده و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به پردازنده اصلی Core i5 11400H بوده و فرکانس پردازنده آن 2.7 الی 4.5 گیگاهرتز است. همچنین حافظه کش پردازنده، معادل 12 مگابایت است. توجه داشته باشید که عملکرد پردازنده این دستگاه با وجود 6 هسته فوق‌العاده خواهد بود.

لپ تاپ GF63 Thin 11SC با 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 همراه است که شما می‌توانید در صورت نیاز آن را افزایش دهید. این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی مجزا GTX 1650 MAX Q با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت GDDR6 است. در این دستگاه حافظه HDD وجود ندارد، اما به جای آن حافظه 512 گیگابایت SSD قرار دارد. این لپ تاپ می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که از آن برای گیم یا سایر فعالیت‌های ساده و دانشجویی استفاده می‌کنند.

 

مشاوره برای انتخاب لپ تاپ نیاز دارید؟ مطلب زیر را بخوانید:

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 X513EA-BN3464 I7 16G 512G از دیگر محصولات این کمپانی بوده که می‌توان آن را با قیمت تقریبی 25 میلیون تومان خریداری کرد. این دستگاه با ابعاد 15.6 اینچ و وضوح فول اچ دی توانسته کیفیت قابل قبولی را به کاربران ارائه کند. پنل IPS این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند، اما خبری از نمایشگر لمسی نیست. این دستگاه مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Core i7 با مدل Intel Core i7 – 1165G7 است. فرکانس پردازنده در بازه 2.8 الی 4.7 گیگاهرتز قرار دارد که در کنار حافظه کش 12 مگابایت می‌تواند پاسخگو نیاز کاربران باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این لپ تاپ، حافظه رم 16 گیگابایت آن است. با این که قابلیت افزایش رم از سوی کاربران وجود ندارد، اما مجهز بودن دستگاه به یک حافظه 16 گیگابایت می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت و عملکرد لپ تاپ داشته باشد. این دستگاه فاقد پردازنده گرافیکی مجزا است، اما نیروی خود را از پردازنده گرافیکی یکپارچه UHD Graphics دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که در این دستگاه خبری از حافظه ذخیره‌سازی HDD نیست و به جای آن باید از هارد 512 گیگابایت SSD استفاده کنید. وجود باتری 42 وات ساعت هم در این لپ تاپ توانسته ماندگاری شارژ قابل قبولی داشته باشد.

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3

IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD

یکی دیگر از لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو را که با قیمت تقریبی 25 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD نام دارد. وزن این لپ تاپ، 2.25 کیلوگرم است. همچنین این دستگاه مجهز به نمایشگر 15.6 اینچ IPS با وضوح فول اچ دی است و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ دارای نور پس زمینه ال ای دی است، اما از لمس پشتیبانی نمی‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه، پردازنده 4 هسته‌ای Core i5 11300H است. فرکانس این پردازنده در بازه 3.1 الی 4.4 گیگاهرتز قرار دارد و حافظه کش 8 مگابایت می‌تواند تاثیر مثبتی روی عملکرد دستگاه داشته باشد.

حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 سبب شده تا سرعت موردنیاز کاربران برای اجرای برنامه‌ها و بازی فراهم شود. البته شما نمی‌توانید حافظه رم این دستگاه را افزایش دهید. این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی مجزا GeForce GTX 1650 با ظرفیت اختصاصی 4 گیگابایت GDDR6 است. شما برای ذخیره‌سازی فایل‌ها به یک هارد 512 گیگابایت SSD دسترسی دارید؛ وجود هارد SSD می‌تواند سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها یا سایر عملکردها را تضمین کند. بدون تردید این دستگاه ، بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون است.

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3

IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 8GB 1TB HDD 256GB SSD 11H

این لپ تاپ یکی دیگر از محصولات گیمینگ لنوو است. همچنین IdeaPad Gaming 3 را در دو مدل حافظه ذخیره‌سازی مشاهده خواهید کرد و می‌توان آن را بهترین لپ تاپ تا قیمت 25 میلیون به حساب آورد. شما با خرید این دستگاه می‌توانید به صورت همزمان از حافظه 1 ترابایت HDD و 256 گیگابایت SSD استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 8GB 1TB HDD 256GB SSD 11H پردازنده اصلی Intel Core i5 11300H است. فرکانس پردازنده در بازه 3.1 الی 4.4. گیگاهرتز قرار دارد. همچنین وجود حافظه کش 8 مگابایت می‌تواند روی عملکرد دستگاه تاثیرگذار باشد.

این مدل از لپ تاپ گیمینگ لنوو مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 است که شما می‌توانید در صورت نیاز آن را به 16 گیگابایت افزایش دهید. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه، پردازنده گرافیکی مجزا 4 گیگابایت GeForce GTX 1650 GDDR6 است. لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 8GB 1TB HDD 256GB SSD 11H انرژی خود را از باتری با ظرفیت 45 وات ساعت دریافت می‌کند که البته امکان تعویض آن از سوی کاربران وجود ندارد.

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook R465EP-EK309

VivoBook R465EP-EK309

اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ از برند ایسوس هستید، VivoBook R465EP-EK309 می‌تواند گزینه‌ای مناسب تا 25 میلیون تومان باشد. این لپ تاپ با ابعاد 14 اینچ تولید شده و وضوح تصویر فول اچ دی در کنار نمایشگر IPS که از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند، توانسته کیفیت بالای صفحه نمایش را تضمین کند. البته این نمایشگر از لمس پشتیبانی نمی‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook R465EP-EK309، مجهز بودن به پردازنده 4 هسته‌ای Intel Core i7 1165G7 است. همچنین محدوده فرکانس پردازنده از 2.8 الی 4.7 گیگاهرتز است و در کنار آن شاهد پشتیبانی از 12 مگابایت حافظه کش هستیم.

این لپ تاپ از برند ایسوس دارای 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 بوده و امکان افزایش آن از سوی کاربر تا 16 گیگابایت وجود دارد. توجه داشته باشید که در کنار حافظه رم قدرتمند، پردازنده گرافیکی مجزا GeForce MX330 قرار دارد که با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت GDDR5 می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. دستگاه فاقد هارد HDD بوده و شما تنها به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD یا جامد دسترسی دارید. البته این لپ تاپ اجازه افزایش ظرفیت SSD را به کاربران می‌دهد. انرژی لپ تاپ VivoBook R465EP-EK309 توسط باتری 37 وات ساعت تامین می‌شود که یک باتری 2 سلولی به حساب می‌آید.

 

 

بهترین های سری Tuf Gaming ایسوس:
لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس

 

لپ تاپ ایسر Aspire 5

Aspire 5 A515-56G-74LN

اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ ایسر هستید، مدل Aspire 5 A515-56G-74LN می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. این دستگاه دارای وزن 1.7 کیلوگرم بوده و با بدنه آلومینیومی TPM همراه است. ابعاد این دستگاه 15.6 اینچ بوده که وضوح فول اچ دی را در کنار نرخ تازه‌سازی 60 هرتز به خوبی به کاربران ارائه می‌کند. این لپ تاپ قدرتمند و ارزان قیمت مجهز به پردازنده 5 هسته‌ای Core i7 1165G7 با محدوده فرکانس پردازنده 2.8 الی 4.7 گیگاهرتز است. همچنین از حافظه کش 12 مگابایت پشتیبانی می‌کند.

با این که لپ تاپ Aspire 5 A515-56G-74LN مجهز به حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 است، اما قابلیت ارتقاء دارد. شما می‌توانید در صورت نیاز و برای افزایش سرعت عملکرد دستگاه، حافظه رم را افزایش دهید. این لپ تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی مجزا GeForce MX450 با ظرفیت اختصاصی 2 گیگابایت است. در این لپ تاپ خبری از هارد SSD نیست، اما مجهز به یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی HDD است. شما می‌توانید در صورت نیاز، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به عمر باتری 4 الی 5 ساعت آن اشاره کرد که حاصل وجود یک باتری 48 وات ساعت است.

 

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire 5 A515-56G-74LN

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook R565JP-EJ381

VivoBook R565JP-EJ381

لپ تاپ VivoBook R565JP-EJ381 را باید یکی دیگر از دستگاه‌هایی دانست که می‌توان تا 25 میلیون تومان خریداری کرد. این دستگاه مجهز به نمایشگر TFT با وضوح فول اچ دی و ابعاد 15.6 اینچ است. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه مجهز بودن به پردازنده اصلی Core i7 1065G7 است. حافظه کش پردازنده معادل 8 گیگابایت و فرکانس آن در بازه 1.3 الی 3.9 گیگاهرتز قرار دارد. لپ تاپ VivoBook R565JP-EJ381 با داشتن حافظه رم 8 گیگابایت می‌تواند سرعت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد، اما در صورت نیاز امکان افزایش آن وجود دارد. قابلیت افزایش رم از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ به حساب می‌آید.

پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX330 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت GDDR5 توانسته دستگاه را در سطح ایده‌آل قرار دهد. این دستگاه دارای حافظه ذخیره‌سازی HDD نیست و به جای آن از یک هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده شده که قابلیت ارتقا دارد. شما به لطف باتری 37 وات ساعت می‌توانید ماندگاری شارژ 2 الی 4 ساعت را تجربه کنید.

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook Slate T3300KA-LQ029W

VivoBook Slate T3300KA-LQ029W

اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ با نمایشگر کوچک هستید، VivoBook Slate T3300KA-LQ029W انتخاب خوبی تا 25 میلیون تومان است. این دستگاه با وزن 780 گرم به عنوان یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توان خریداری کرد. همچنین نمایشگر 13.3 اینچ آمولد با وضوح فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز تاثیر زیادی در افزایش جذابیت محصول داشته است. یکی دیگر از قابلیت‌های دستگاه، پشتیبانی از لمس است.

لپ تاپ VivoBook Slate T3300KA-LQ029W قدرت خود را از پردازنده اصلی Intel Pentium Silver N6000 دریافت می‌کند که فرکانس آن در بازه 1.1 الی 3.3 گیگاهرتز قرار دارد. این دستگاه مجهز به حافظه رم 8 گیگابایت DDR4 است، اما قابلیت ارتقا ندارد. همچنین در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی یکپارچه Iris Xe استفاده شده و خبری از پردازنده گرافیکی مجزا نیست. توجه داشته باشید که لپ تاپ کوچک و سبک ایسوس دارای حافظه ذخیره‌سازی HDD نیست و فقط به یک هارد 256 گیگابایت SSD بسنده کرده است. در صورتی که علاقه‌مند به خرید این دستگاه هستید و فقط با حافظه ذخیره‌سازی آن مشکل دارید، می‌توانید آن را افزایش دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، باتری 50 وات ساعت آن است که می‌تواند ماندگاری باتری را برای مدت زمان بالایی رقم بزند.

 

قیمت لپ تاپ VivoBook Slate T3300KA-LQ029W

 

بهترین لپ تاپ های رندرینگ کدام است؟
لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

 

جمع بندی

در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ تا 25 میلیون تومان هستید، گزینه‌های زیادی برای خرید دارید. شما می‌توانید در لیست بالا، یکی از دستگاه‌ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. در این راهنمای خرید لپ تاپ تا 25 میلیون تومان سعی کرده‌ایم بهترین گزینه‌ها را معرفی کنیم.

سوالات متداول

آیا لپ تاپ‌های تا 25 میلیون تومان ارزش خرید دارند؟ با این که لپ تاپ های گران قیمت‌تر از 25 میلیون تومان با مشخصات فنی بهتری همراه هستند، اما این محصولات هم قدرت لازم را برای پاسخگویی به نیاز کاربران در اختیار دارند.

آیا بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون تومان معرفی شده توانایی اجرای بازی های روز را دارد؟ بله؛ لپ تاپ های گیمینگ معرفی شده از برند لنوو به لطف مشخصات فنی قابل قبول، پردازنده‌های گرافیکی مجزا و هارد SSD قدرت قابل توجهی را در زمینه اجرای بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%a7-25-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads