داغ ترین ها :
معرفی بهترین هدست های گیمینگ و حدود قیمت آنها

معرفی بهترین هدست های گیمینگ و حدود قیمت آنها

هدست و هدفون گیمینگ جزو آن دسته از محصولاتی هستند که لازم است در خرید آن‌ها دقت فراوانی به خرج دهید. در این مقاله بهترین هدست های گیمینگ موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی‌های کامپیوتری به خوبی راه خود را به زندگی‌ همه‌ی ما باز کرده‌اند و چه چیزی جذاب‌تر از این که در یک مهمانی دورهمی با یکدیگر فیفا و یا مورتال کمبت بازی کنیم و لذت ثانیه‌ها را به دو چندان افزایش دهیم. در طی چند سال اخیر کنسول‌ های بازی ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ محبوبیت بسیار بیشتری در بازار کشور پیدا کرده‌اند و بسیاری از خانه‌های ایرانی حالا میزبان یک کنسول بازی هستند. گیمر بودن به نوعی یک سبک زندگی است که برای برخی جنبه‌ی کاری هم پیدا می‌کند و با استریم کردن بازی خود می‌توانند از راه‌های مختلف کسب درآمد کنند. پس زمانی که حرف از بازی کردن و گیم می‌شود نباید تصور کنیم که با موضوعی در مورد افراد کم سن و سال مواجه هستیم (البته شمایی که این مطلب را مطالعه می‌کنید به احتمال قوی گیمر هستید). بازی کردن هم مانند هر کار دیگری ملزومات خاص خودش را نیاز دارد و یکی از مهم‌ترین این تجهیزات بعد از گوشی گیمینگ یک هدست یا هدفون گیمینگ است که باعث می‌شود بیش از پیش در دنیای بازی غرق شوید و بتوانید در بازی‌های آنلاین با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

اما آیا شما با بهترین هدست های گیمینگ بی سیم آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که با توجه به بودجه‌ی مورد نظر شما دقیقا چه محصولی بهترین کارایی را دارد؟ گذشته از این‌ها به طور کلی اطلاع دارید که برای خرید بهترین هدست گیمینگ چه مواردی را باید مورد توجه قرار دهید؟ ما در این مطلب در تکنوبلاگ قصد داریم به همین پرسش‌ها پاسخ دهیم و شما را در خرید یک هدست گیمینگ خوب راهنمایی کنیم. پس اگر قصد خرید هدست گیمینگ دارید و یا می‌خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید حتما ادامه‌ی این متن را با تکنوبلاگ همراه باشید. همچنین اگر در زمان خرید گوشی جدید خود قصد خرید هندزفری و هدفون را هم دارید، می‌توانید هدفون و هندزفری گوشی مورد نظر خود را از تکنولایف خریداری کنید.

 

انواع هدست و هدفون گیمینگ در تکنولایف: خرید هدفون گیمینگ

نکاتی که قبل از خرید هدست گیمینگ باید بدانید

در این بخش به نکاتی می‌پردازیم که پیش از خرید یک هدست باید به آن‌ها توجه داشته باشید و بنا بر نیاز خود به دنبال برخی ویژگی‌های خاص در یک هدست گیمینگ بگردید. در ادامه با راهنمای خرید هدفون گیمینگ همراه ما باشید.

تفاوت هدست و هدفون گیمینگ

تفاوت هدست و هدفون گیمینگ

در گام اول باید متوجه تفاوت هدست و هدفون‌‌های گیمینگ باشید. به بیان بسیار ساده تفاوت هدفون و هدست در این است که هدست به میکروفون فیزیکی مجهز شده و از طریق آن می‌توان با دیگر افراد ارتباط بسیار خوب و واضحی برقرار کرد در حالی که هدفون در برخی مدل‌ها دارای میکروفون داخلی است و در دیگر مدل‌ها به طور کلی میکروفون ندارد.

 

 

مقالات پیشنهادی:

بهترین شبیه سازهای اندروید

 

هدست سیمی یا بی‌ سیم

به طور کلی دو نوع هدست و هدفون گیمینگ در بازار موجود است. دسته‌ی اول به واسطه‌ سیم به سیستم شما متصل می‌شود که این نوع اتصال مزایا و معایت خاص خودش را دارد. از طرف مثبت قضیه شما به شارژ هدفون‌ها و هدست‌های سیمی نیاز ندارید، قیمت این محصولات هم در مقایسه با مدل‌های بی‌سیم کمتر است و مهم‌تر این که تأخیر وجود ندارد. از جنبه‌ی منفی هم باید بگوییم که این سیم محدوده‌ی انتقالی شما حین بازی را به شدت کاهش می‌دهد و هنگام بازی گاهی اوقات شما را آزار خواهد داد. هدست‌های بی‌سیم از دو طریق دانگل USB و یا بلوتوث به سیستم شما متصل می‌شوند که این موضوع باعث می‌شود دیگر سیمی در کار نباشد و شما آزادانه بتوانید با وجود هدست به روی گوشتان به هر نقطه‌ی اتاق جابجا شوید. البته این نوع اتصال هم جنبه‌های منفی دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به تمام شدن سریع باتری این محصولات، مدت زمان شارژ طولانی مدت آن‌ها، وجود تأخیر در بسیاری از مدل‌ها و همچنین قیمت گران‌تر اشاره کرد.

برخورداری از قابلیت صدای فراگیر (Surround Sound)

برای خرید بهترین هدست گیمینگ این ویژگی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که به شما کمک می‌کند تا صدای قدم‌های دشمن را در بازی‌های آنلاین مانند کال آف دیوتی بهتر تشخیص دهید و همچنین حس نزدیک‌تری به بازی داشته باشید. این فناوری باعث می‌شود که بیشتر در دنیای بازی غرق شوید و لذت بیشتری از بازی ببرید. پس حتما توجه داشته باشید که اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد هدست گیمینگ مورد نظر شما از قابلیت صدای فراگیر پشتیبانی کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدست های گیمینگ ریزر

 

از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید؟

این موضوع هم در خرید هدفون و هدست گیمینگ نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ زیرا برخی کنسول‌ها ممکن است ویژگی مخصوص به خود داشته باشند و شما مجبور باشید نوع خاصی از هدست را برای آن‌ها تهیه کنید. پیش از خرید ترجیحا مشخص کنید که قصد دارید با کامپیوتر بازی کنید یا گوشی یا کنسول‌های سونی و مایکروسافت.

پلتفرم مورد استفاده

کیفیت میکروفون هدست

کیفیت میکروفون یک هدست گیمینگ برای یک استریمر یا گیمری که بازی‌های آنلاین گروهی انجام می‌دهد بسیار مهم است و باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشید. برای داشتن کیفیت صدایی خوب هدست مورد نظر شما باید چند ویژگی کلیدی داشته باشد. مثلا بتواند صدای نویز محیط را حذف کند و صدایی رسا و با کیفیت را به طرف مقابل انتقال دهد و یا به عنوان مثال میکروفون آن به خوبی در جای خود قرار بگیرد و حین بازی جابجا نشود.

ارگونومی هدست یا هدفون گیمینگ

یک گیمر ممکن است مدت زمان طولانی را در طول روز مشغول بازی کردن باشد. اگر استریمر هستید وضع از این هم بدتر می‌شود و به نوعی دائما در حال بازی کردن با سیستم خود هستید. در اینجا ارگونومی هدست گیمینگ شما اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند؛ چرا که قرار است در استفاده‌ی طولانی مدت شما را همراهی کند و موجب ناراحتی و آزار گوش و یا سر شما هم نشود. موارد بسیار مهمی در امر ارگونومی یک هدست مطرح هستند که سعی می‌کنیم به همه‌ی آن‌ها اشاره کنیم.

ارگونومی هدست یا هدفون گیمینگ

 

  1. اول این که هدست یا هدفون گیمینگ شما نباید وزن زیادی داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایل خستگی استفاده طولانی مدت از هدست وزن زیاد آن است پس این نکته را در گوشه‌ی ذهن داشته باشید.
  2. نکته‌ی دوم این که قست قوسی شکل هدست باید دارای بالشتک‌های محافظ برای کاهش فشار به روی سر شما باشد. این بالشتک باید جنس مطلوبی داشته باشد و در طولانی مدت دچار افت کیفیت نشود.
  3. مورد سوم این که گیره‌ی هدست باید کارایی خوبی داشته باشد و این موضوع بسیار مهمی است. تصور کنید که در حال بازی کردن هستید و هدفون مدام از سرتان جدا می‌شود و یا از طرف دیگر فشار زیادی به سرتان وارد می‌کند. یک گیره‌ی خوب می‌تواند به طور کامل این مشکل را برطرف کرده و فشاری متعادل و کافی به سرتان وارد کند تا هم هدست در جای خود باقی بماند و هم فشار زیادی به سرتان وارد نشود.
  4. بخشی از هدفون که قرار است گوش شما را بپوشاند و صدا را به بهترین شکل به شما منتقل کند، Ear Cups نام دارد و باید چند ویژگی اصلی داشته باشد. اول این که بتواند به طور کامل گوش شما را پوشش بدهد تا هیچ صدای اضافی از محیط به گوشتان نرسد و بتوانید بدون مزاحمت صدای اطراف به بازی کردن مشغول شوید. مورد دوم هم این که Ear Cups باید به گونه‌ای باشد که در استفاده‌ی طولانی مدت باعث تعریق گوش و یا خستگی آن نشود. جنس‌های مرسوم این قسمت مخمل، پارچه و چرم هستند که انتخاب مخمل به دلیل گردش بهتر هوا گزینه‌ی منطقی‌تری به حساب می‌آید.

پس برای داشتن بهترین هدفون گیمینگ به موارد گفته شده در بالا حتما توجه ویژه داشته باشید.

 

 

کیفیت خروجی صدای هدست یا هدفون گیمینگ

کیفیت خروجی صدای هدست یا هدفون گیمینگ

قطعا یکی از مهم‌ترین موضوعات در یک هدفون یا هدست گیمینگ کیفیت صدای خروجی آن است. این کیفیت صدا به طور مستقیم به روی تجربه‌ی بازی شما تأثیر می‌گذارد و باید محصولی انتخاب کنید که بتواند بهترین صدای ممکن را به گوشتان برساند. برای داشتن صدایی باکیفیت مهم است که هدست گیمینگ مورد نظر شما از ANC یا حذف نویز فعال پشتیبانی کند. این قابلیت با تراشه‌ای در داخل هدست همراه می‌شود که کار آن از بین بردن صداهای مزاحم برای دریافت صدایی شفاف‌تر و بدون نویز است. به غیر از ANC به قطر درایور هدفون یا هدست مورد نظر توجه داشته باشد که این موضوع هم کیفیت و بلندی صدا را بسیار تحت الشعاع قرار می‌دهد.

مقاله پیشنهادی: بررسی راهنمای خرید تلویزیون گیمینگ و قیمت آنها

 

نرخ تأخیر صدا در هدفون و هدست گیمینگ

زمانی که بازی می‌کنید صداهای مختلف باید در سریع‌ترین زمان ممکن به گوش شما برسند تا شما بتوانید به آن‌ها واکنش نشان دهید. مثلا تصور کنید که در حال بازی کردن وارزون هستید، اگر صدا با تأخیر به شما برسد دیگر نمی‌توانید هیچ واکنشی نشان دهید ولی یک هدست با نرخ تأخیر کم باعث می‌شود که در لحظه صداها را دریافت کرده و به آن‌ها واکنش بدهید. پس برای داشتن یک هدفون گیمینگ خوب حتما باید به میزان تأخیر توجه داشته باشید.

معرفی بهترین هدست‌های گیمینگ و حدود قیمت آن‌ها

در این بخش از راهنمای خرید هدست گیمینگ به شما محصولاتی سیمی و بی‌سیم در بازه‌های قیمتی مختلف را معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید.

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda

اگر گیمر باشید بدون شک اسم برند ریزر به گوشتان خورده است، برندی که محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی تولید می‌کند و هدفون و هدست نیز یکی از این دسته‌بندی‌ها به حساب می‌آید. این هدفون می‌تواند به صورت همزمان به دو محصول متصل شود و مثلا شما هنگام بازی بتوانید تماس دریافتی به روی گوشی را نیز پاسخ دهید. البته امکان جابجایی بین دو محصول از طریق دکمه در نظر گرفته شده نیز وجود دارد.

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda

ریزر مدل Barracuda دارای میکروفون نویز کنسلینگ است و می‌تواند صدای شما را به صورت واضح به طرف دیگر انتقال دهد. این مدل دارای درایور 50 میلی‌متری است و طراحی سه بخشی نیز دارد تا صدای پایین، میانی و بالا، بیشترین دقت ممکن را داشته باشد. بالشتک‌های این هدفون بسیار نرم و راحت هستند تا حتی پس از چند ساعت استفاده نیز گوش شما خسته نشود. این هدفون با یک بار شارژ می‌تواند تا 40 ساعت شارژدهی کند که عدد بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.

 

خرید هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda

 

انواع مانیتور گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: مانیتور گیمینگ

 

هدفون گیمینگ بی سیم ایسوس مدل ROG Delta S

ایسوس سری ROG در زمینه گیمینگ به صورت عمده فعالیت می‌کند و محصولات مختلفی مثل لپ تاپ، هدفون و موارد دیگر دارد. این هدفون گیمینگ دقیقا متناسب با نیاز گیمرها طراحی و تولید شده تا بهترین تجربه ممکن را به وجود بیاورد. این هدفون از طریق دانگل بلوتوثی 2.4 هرتزی به دیگر محصولات متصل می‌شود و گواهی IPX4 نیز به معنای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب دارد. دانگل از رابط USB-C استفاده می‌کند و به راحتی به لپ تاپ، کنسول و حتی گوشی متصل می‌شود.

هدفون گیمینگ بی سیم ایسوس مدل ROG Delta S

البته در نظر داشته باشید که امکان اتصال این مدل از طریق سیم نیز وجود دارد تا تاخیر به حداقل برسد. سازنده تایوانی برای این هدفون نورپردازی RGB نیز در نظر گرفته تا ظاهر این محصول بسیار جذاب شود. به گفته ایسوس این هدفون صدای بسیار شفاف و دقیقی را به گوش می‌رساند و هدفون‌های بسیار قوی دارد تا صدای شما به خوبی به گوش دیگر افراد برسد.

 

خرید هدفون گیمینگ بی سیم ایسوس مدل ROG Delta S

 

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 HyperSense

شرکت ریزر اصلی‌ترین ویژگی این هدفون را صدای فراگیر و دقیق آن عنوان کرده است، به طوری که شما در بازی مورد نظر غرق خواهید شد و حس و حال متفاوتی را تجربه خواهید کرد. در این هدفون هپتیک درایور مورد استفاده قرار گرفته است که باعث می‌شود صدا تأثیر کاملا فراگیری داشته باشد و از طریق ویبره، محل تأثیرگذاری در گوش و حتی طول صدا حس و حال جدید و بی‌نهایت خوبی را به وجود بیاورد. شما امکان خواهید داشت تا شدت این هپتیک را کنترل کرده و آن را قوی‌تر یا ضعیف‌تر کنید.

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 HyperSense

به قابلیت بالا ویژگی THX SPATIAL AUDIO را نیز اضافه کنید، قابلیتی که باعث می‌شود احساس کنید که صدا دقیقا در دنیای واقعی و در کنار شما در جریان است. شما از طریق سیم می‌توانید این مدل را به محصولات مورد نظر خود متصل کنید و بالشتک‌های آن نیز بسیار راحت هستند و برای مدت طولانی انتخاب عالی به حساب می‌آیند. ناگفته نماند که این هدفون نورپردازی RGB هم دارد و جلوه ویژه‌ای در نور کم به اتقاق شما می‌بخشد.

 

خرید هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 HyperSense

 

پیشنهاد مطالعه:
راه اندازی اتاق گیمینگ

 

هدفون بی سیم گیمینگ سونی مدل PULSE 3D

هدفون بی سیم گیمینگ سونی مدل PULSE 3D

سونی هدست Pulse 3D را به همراه پلی استیشن 5 معرفی کرد. این هدست به قابلیت Tempest 3D مجهز شده تا همه‌ی صداها را به صورت فراگیر و سه بعدی به گوش شما برساند و شما را در دنیای بازی‌های مختلف غرق کند. طراحی این هدست شبیه به خود پلی استیشن ۵ است و با نگاه کردن به آن قطعا متوجه ژن‌های مشترک این دو دستگاه خواهید شد. کیفیت صدای هدست سونی بسیار خوب است و اگر پلی استیشن ۵ دارید و در پی بهترین هدفون برای گیم هستید، باید این محصول را جزو گزینه‌های اصلی خود قرار دهید.

 

خرید هدفون بی سیم گیمینگ سونی مدل PULSE 3D

 

هدست بی سیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-HAB-07

فاکس ایکس ری یک برند تایوانی است و آغاز کار آن به سال 1993 بر می‌گردد. این مدل از فاکس ایکس ری را می‌توان یکی از بهترین هدفون گیمینگ تا ۲ میلیون به حساب آورد، محصولی که با بلوتوث 5.0 و بدون نیاز به سیم به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. این هدست 266 گرم وزن دارد و ایرکاپ‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای جابجایی راحت‌تر به سمت داخل خم می‌شوند. جالب است که این محصول دارای دو حالت موسیقی و بازی است و بسته به انتخاب هر یک از این مدل‌ها صدا تنظیم می‌شود تا بهترین تجربه ممکن به دست بیاید.

هدست بی سیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-HAB-07

قطر درایور این دستگاه برابر با 40 میلی‌متر است و می‌تواند صدایی بلند و دقیق را به گوش شما برساند. به علاوه وجود میکروفون باکیفیت باعث می‌شود تا صدای شما با وضوح بالایی به دیگر افراد برسد (این میکروفون قابلیت جداسازی دارد). لازم به ذکر است که این مدل به غیر از اتصال بی‌سیم با بلوتوث یک حالت دیگر به نام SinXify Mode دارد که به نوعی با دانگل به کامپیوتر یا گوشی متصل می‌شود و صدا را با کیفیت بالاتر و البته نرخ تأخیر کمتری به گوش می‌رساند. برای فاکس ایکس ری FXR-HAB-07 یک باتری 800 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که در 3 ساعت شارژ می‌شود و می‌تواند 30 ساعت دوام بیاورد. همه این موارد در کنار هم باعث شده تا این محصول را یکی از بهترین هدست های گیمینگ میان رده به حساب بیاوریم.

 

قیمت هدست بی سیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-HAB-07

 

 

هدست گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAU-30

اگر به دنبال بهترین هدست گیمینگ زیر یک میلیون هستید این مدل از فاکس ایکس ری را برای خرید به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول که وزن نسبتا زیاد 367 گرمی دارد از هدبند سه بعدی استفاده می‌کند و به لطف همین موضوع به صورتی بسیار عالی به روی سر قرار می‌گیرد و از نظر ارگونومی وضعیت بسیار خوبی دارد. این دستگاه از نورپردازی RGB استفاده می‌کند تا حس و حال هدست گیمینگ را بهتر و بیشتر منتقل کند. شما از طریق برنامه مرتبط امکان خواهید داشت تا EQ مختلف را برای این محصول تنظیم کنید.

هدست گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAU-30

 

این هدست گیمینگ از طریق USB به دیگر محصولات متصل می‌‌شود و با استفاده از درایور 50 میلی‌متری می‌تواند صدایی با جزئیات بالا را به گوش برساند. تأخیر این محصول واقعا کم است هنگام بازی در سریع‌ترین حالت ممکن صدای بازی به گوش شما خواهد رسید. فاکس ایکس ری برای این مدل میکروفون فیزیکی در نظر گرفته که اتفاقا کیفیت خوبی هم دارد و می‌تواند صدا را با نویز کم به طرف دیگر انتقال دهد. در نهایت باید اشاره کنیم که این مدل به لطف تراشه داخلی خود می‌تواند صدای دالبی ایجاد کند.

 

قیمت هدست باسیم گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAU-30

 

هدست گیمینگ تسکو TH 5124

برند تسکو به اسم، یک برند ایرانی است اما در واقع باید آن را برندی چینی بدانیم. محصولات این برند به طور کلی قیمت پایین و اقتصادی دارند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای بودجه‌های پایین به حساب می‌آیند. نوع اتصال این هدست سیمی است و دو سیم مختلف ۳.۵ میلی متری از آن خارج می‌شود که یکی برای هدفون و دیگری برای میکروفون کاربرد دارد. طول این سیم‌ها تقریبا به ۲.۲ متر می‌رسد و از این نظر با مشکلی مواجه نخواهید شد.

هدست گیمینگ تسکو TH 5124

کاپ‌های این هدست از جنس چرم مصنوعی هستند و به دلیل حالت نرم در طولانی مدت خستگی زیادی را برای شما ایجاد نمی‌کنند. گیره‌های هدفون گیمینگ تسکو ارگونومی مناسبی دارند و این باعث می‌شود این محصول به خوبی به روی سرتان قرار بگیرد و فشار زیادی را هم به سر وارد نکند. میکروفون این مدل قابلیت تنظیم دارد و کیفیت صدای مناسبی را انتقال می‌دهد. این هدست دارای درایور با قطر 50 میلی‌متری است و به طور با یک هدست روی گوشی مواجه هستیم که نمی‌تواند صدای محیط را به طور 100 درصدی مسدود کند. در نهایت قطعا این مدل را می‌توان جزو بهترین هدفون گیمینگ ارزان قیمت بازار به حساب آورد.

 

قیمت هدفون با سیم تسکو مدل TH 5124

 

جدیدترین مدل های موس گیمینگ و انواع موس بی سیم را می توانید از تکنولایف بخرید

هدست گیمینگ ماکروسافت برای ایکس باکس

هدست گیمینگ ماکروسافت برای ایکس باکس

ماکروسافت مدتی قبل هدست گیمینگ خود را برای ایکس باکس‌های جدید معرفی کرد و نکته‌ی جالب این که این هدست تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد. از طریق تنظیمات ایکس باکس خود می‌توانید تنظیمات اکولایزر و فرکانس این هدست را تغییر دهید. ماکروسافت ادعا کرده که این هدست با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۵ ساعت شارژدهی کند. این محصول از دالبی اتموس هم پشتیبانی کرده و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. در بازار ایران این دستگاه به تازگی وارد شده و هنوز به ثبات کافی نرسیده است و برای خرید آن بد نیست که مدت زمان بیشتری منتظر بمانید (حدود قیمت حال حاضر ۴ میلیون است).

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پرچمدار، میان رده و اقتصادی سامسونگ به همراه مشخصات

 

سوالات متدوال

بهترین هدست گیمینگ جهان کدام است؟ هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda در حال حاضر یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار است.

تفاوت هدست و هدفون گیمینگ چیست؟ در گام اول باید متوجه تفاوت هدست و هدفون‌‌های گیمینگ باشید. به بیان بسیار ساده تفاوت هدفون و هدست در این است که هدست به میکروفون فیزیکی مجهز شده و از طریق آن می‌توان با دیگر افراد ارتباط بسیار خوب و واضحی برقرار کرد در حالی که هدفون در برخی مدل‌ها دارای میکروفون داخلی است و در دیگری مدل‌ها به طور کلی میکروفون ندارد.

هدست سیمی بهتر است یا بی‌سیم؟ هر کدام از این محصولات مزایا و معایب خاص خودش را دارد. هدست سیمی تأخیر بسیار کمتری دارد و شما دیگر نیازی به شارژ کردن آن نخواهید داشت. از طرفی مزیت هدست بی‌سیم راحتی استفاده از آن بدون مزاحمت سیم است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. حجت

    میشه یکی راهنمایی کنه منو
    من یه هندزفری بلوتوث داخل گوش میخوام نه هدفون تا حالا چهارتا گرفتم رو کالاف بدرد نمیخوره با اینکه گیمینگ گرفتم بازم کلی تأخیر داره تو صدا
    چی بگیرم؟
    به ایمیلم ارسال کنید
    hojjatr911@gmail.com

  2. علی

    الان کدوم اینا برای گیم با گوشی مناسبه؟

  3. سعید

    خیلی از هدست های برتر و اعجوبه های صدا تو این مطلب عنوان نشدن متاسفانه و خیلی مقاله رو ناقص کرد..مثل:
    JBL Quantum 800
    Sennheizer pc 373
    Audio technica ATH-G1WL
    یا تو ی رده پایینتر مدلای:
    Sennheizer gsp 350
    1more spearhead h1007
    Razer thresher 7.1
    JBL Quantum 600
    یا بازهم رده پایینتر مثل:
    Razer nari essential
    Asus rog strix wireless
    Razer kraken new
    خلاصش کنم خیلی گزینه ها ذکر نشد

  4. صالحی

    خداییش عجب مطلبی بود با اطمینان میگم هرکس قبل از خرید نیاز به یه مشاورکالا کامل مثل این مطلب داره.

    1. میلاد شیری

      پاسخ به صالحی

      سلام وقت بخیر خیلی خوشحالیم که مطلبمون مفید واقع شد ?
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d8%b3%d8%aa-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af/
ads
ads