داغ ترین ها :
بهترین گوشی‌های LG

بهترین گوشی‌های LG

اگر سری به بازارهای تلفن همراه بزنید، دنیایی از انواع مدل‌های گوشی و برندهای متفاوت پیش چشمتان نمایان می‌شود که انتخاب را برای‌تان سخت خواهد کرد. ممکن است با وجود برندی مانند apple مدل‌های دیگر گوشی چندان جذاب به نظر نرسند؛ اما در این میان باز هم برندهای معروفی خواهید دید که مدت زیادی است در دست مردم چرخیده‌اند و رضایتشان را جلب کرده‌اند.

یکی از برندهای قدیمی، LG است که به طور قطع نام آن به گوشتان خورده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی‌های LG آشنا کنیم.

 

LG V60 ThinQ 5G

LG V60 ThinQ 5G

مدت‌هاست که LG V60 جزو بهترین گوشی‌های ال جی است. این تلفن همراه صفحه نمایش بزرگ و درخشانی دارد که مورد قبولتان واقع می‌شود. همچنین دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز می‌باشد. باتری این مدل گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به جک 3.5 میلیمتری، فلاش دوگانه LED، پانوراما و HDR اشاره کرد.

 

 

تاریخ عرضه مارس ۲۰۲۰
وزن ۲۱۸
ابعاد ۱۶۹.۳ در ۷۷.۶ در ۸.۹ میلی متر
سیستم عامل اندروید ۱۰
سایز صفحه نمایش ۶.۸ اینچ
وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰
پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵
رم ۸ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر
دوربین پشت دو گانه – ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل

 

LG G7 ThinQ

LG G7 ThinQ

LG G7 ThinQ در زمره پرچمداران گوشی‌های ال جی قرار می‌گیرد که از یک چیپ ست قدرتمند snaodragon 845 برخوردار است. اگر تمایل دارید با تلفن هوشمند خود به موسیقی یا پادکست گوش دهید، LG G7 دارای اسپیکرهای فوق‌العاده قوی و ارزشمندی است.

هر دو سمت گوشی از محافظ گوریلا گلس 5 بهره‌مند است. قسمت پشت گوشی دوربین دوگانه دارد که به شکل عمودی تعبیه شده‌اند. صفحه نمایش 6.1 اینچی آن وضوح بالایی داشته و از نوع OLED است. یکی از امتیازات جالب توجه در مورد LG G7 روشنایی بسیار زیاد صفحه نمایش آن است و زمانی فعال می‌شود که نور محیط به شدت زیاد است و اجازه دیدن صفحه نمایش گوشی را به شما نمی‌دهد. این قابلیت پس از 3 دقیقه غیر فعال می‌گردد.

 

تاریخ عرضه ۳ ماه دوم ۲۰۱۸
وزن ۱۶۲ گرم
ابعاد ۱۵۳.۲ در ۷۱.۹ در ۷.۹ میلی متر
سیستم عامل اندروید ۱۰
سایز صفحه نمایش ۶.۱
وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰
پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵
رم ۴ و ۶ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر
دوربین پشت دوگانه ۱۶ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

 

LG V40 ThinQ

LG V40 ThinQ

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED است که از وضوح بالایی برخوردار بوده و همچنین به خوبی محتوای تصویری با فرمت HDR10  را به پشتیبانی می‌کند.

V40 یک سیستم پنج دوریبنه دارد که سه دوربین آن پشت گوشی و دو دوربین دیگر هم در قسمت جلو واقع شده است. جالب است بدانید که این گوشی قادر است فیلمی با فرمت HDR10 را نیز ضبط کند. V40 به طور پیش فرض از فضای RAM 6 گیگی برخودار است. نمایشگر ناچ شده (بریده شده) از دیگر ویژگی‌های مشترک با گوشی LG G7 می‌باشد.

جهت بهبود کیفیت صدای گوشی از تکنولوژی QUAD DAC 32 بیتی استفاده شده است. خالی از لطف نیست که به مقاومت V40  در برابر ضربه، آب و گرد و غبار نیز اشاره کنیم. نمایشگر بزرگ و پردازنده قوی از ویژگی‌های ممتاز گوشی است. البته با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت بالایی دارد و چندان ارزشمند نیست.

 

تاریخ عرضه ۳ ماه سوم ۲۰۱۸
وزن ۱۶۹ گرم
ابعاد ۵۸.۸ در ۷۵.۷ در ۷.۶ میلی متر
سیستم عامل اندروید ۸.۱
سایز صفحه نمایش ۶.۴ اینچ
وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰
پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵
رم ۶ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و۱۲۸ گیگابایت
باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر
دوربین پشت سه گانه ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسل
دوربین سلفی دوگانه ۸ و ۵ مگاپیکسل

 

LG Velvet

LG Velvet

این گوشی فاقد تکنولوژی Quad DAC است و احتمالا کیفیت صدای آن چندان مورد دلخواهتان نیست. خوشحال باشید. زیرا گوشی LG Velvet بر اساس گواهی ip68 در مقابل نفوذ آب یا گرد و غبار به داخل گوشی از میزان مقاومت بسیاری برخوردار است. این گوشی در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری و ترکیب زرد و قرمز به فروش می‌رسد.

 

تاریخ عرضه می ۲۰۲۰
وزن ۱۸۰ گرم
ابعاد ۱۶۷.۲ در ۷۴.۱ در ۷.۹ میلی متر
سیستم عامل اندروید ۱۰
سایز صفحه نمایش ۶.۸ اینچ
وضوح ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰
پردازنده اسنپ دراگون ۷۶۵
رم ۶ و ۸ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر
دوربین پشت سه گانه ۴۸/۸/۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل

 

Lg wing 5g

از امکانات این گوشی می‌توان به مواردی مانند فلش LED، پانوراما و EIS اشاره کرد که با رنگ خاکستری یا سفید در بازار عرضه می‌شود. این مدل گوشی به سه دوربین در پشت مجهز شده است. شما می‌توانید به راحتی فایل‌های آفیس و PDF خود را در گوشی باز کنید. برای شارژ بیسیم با خرید شارژر مخصوص به آن، گوشی را در هر مکانی که می‌خواهید بی دردسر شارژکنید.

 

تاریخ عرضه اکتبر ۲۰۲۰
وزن ۲۶۰ گرم
ابعاد ۱۶۹.۵ در ۷۴.۵ در ۱۰.۹ میلی متر
سیستم عامل اندروید ۱۰
سایز صفحه نمایش ۶.۸ اینچ
وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰
پردازنده اسنپ دراگون ۷۶۵ جی
رم ۸ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر
دوربین پشت سه گانه ۶۴/۱۳/۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل

 

از نقاط ضعف گوشی نام برده باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نداشتن ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
  • درگاه مشترک سیم کارت دوم و کارت حافظه

 

LG G8 ThinQ

LG G8 ThinQ

این مدل گوشی گواهی IP68 دارد و به شما تضمین می‌دهد که تلفن همراهتان تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در امان خواهد بود. اگر با زبان انگلیسی رابطه خوبی ندارید، این گوشی مناسب شماست؛ زیرا از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می‌کند. برای باز کردن قفل می‌توانید از قابلیت ID hand استفاده کنید. شارژ سریع و شارژ بیسیم نیز از دیگر قابلیت‌های گوشی LG G8 ThinQ می‌باشد. هر چند که باید گفت قدرتمند نبودن در مقایسه با رقبای دیگر و سرعت پایین آپدیت شدن سیستم عامل نقاط ضعفی هستند که باید در نظر داشت.

 

تاریخ عرضه آوریل ۲۰۱۹
وزن ۱۶۷ گرم
ابعاد ۱۵۱.۹ در ۷۱.۸ در ۸.۴ میلی متر
سیستم عامل اندروید ۹
سایز صفحه نمایش ۶.۱ اینچ
وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰
پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵
رم ۶ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر
دوربین پشت سه گانه ۱۲/۱۶/۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل

 

سخن پایانی

 

خرید یک تلفن همراه که بتواند اکثر نیازهای شما را برآورده کند، کمی دشوار است. با آن‌که برندهای بسیار مشهوری در بازارهای گوشی به چشم می‌خورند، ولی احتمال دارد بودجه ما جوابگوی قیمت‌های سرسام‌آور این گوشی‌های پیشرفته نباشد. بنابراین سعی کردیم شما را با بهترین گوشی‌های ال جی آشنا کنیم تا با خریدی مقرون به صرفه تلفن همراه مطلوبی هم نصیبتان شود، اما به نظرتان کدام برند گوشی بهتر است؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. جکی شین

    ممنونم از مطالب قشنگت

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-lg/
ads
ads