داغ ترین ها :
بهترین گوشی برای سالمندان (موبایل مناسب افراد مُسن)

بهترین گوشی برای سالمندان (موبایل مناسب افراد مُسن)

بیش از ۸ میلیون سالمند در ایران زندگی می‌کنند که احتمالاً جمع زیادی از آن‌ها برای ارتباط برقرار کردن با فرزندان و یا افراد دیگر از تلفن همراه استفاده می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید افراد سالمند خانواده بتوانند به راحتی از این جعبه جادویی کوچک استفاده کنند باید به هنگام خرید گوشی موارد زیادی را در نظر بگیرید تا به مناسب‌ترین گزینه برسید. گوشی های هوشمند به طرز باور نکردنی دستگاه‌های پرطرفداری به‌حساب می‌آیند؛ اما قابلیت‌های فوق‌العاده و خاص یک گوشی هوشمند باعث شده تا کار کردن با این محصول برای تازه کارها و سالمندان کمی پیچیده به نظر برسد. آنچه که ممکن است از نظر جوانان بسیار ساده و معمولی به نظر برسد می‌تواند برای نسلی که قبل از اینترنت بزرگ شده‌اند بسیار گیج کننده باشد. ما با بررسی بیش 35 محصول و در نظر گرفتن ویژگی‌هایی مناسب سبک زندگی سالمندان نظیر صفحه نمایش بزرگ با فونت‌هایی خوانا، بلنگوهایی رسا، صفحه کلید مناسب و غیره تنها به 5 گزینه نهایی رسیدیم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. خوشبختانه گستردگی محصولات بازار، سبب شده تا شاهد عرضه گوشی ‌هایی باشیم که با در نظر گرفتن سادگی و سهولت در استفاده طراحی شده‌اند. همچنین ما در ادامه تعدادی از معیارها مهم در انتخاب گوشی برای سالمندان را بررسی کردیم تا شما بتوانید با مطالعه آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

3 معیار مهم خرید گوشی برای سالمندان

1. صفحه‌ نمایش بزرگ با فونت‌هایی خوانا

حتما یکی از فاکتورهای اساسی که باید به هنگام خرید گوشی برای سالمندان به آن توجه کنید، صفحه نمایش است. کاهش دید و ضعف در بینایی در سنین بالا یکی از دلایلی بود که سبب شد تا ما این مشخصه را به عنوان یک معیار مهم برای خرید گوشی سالمندان در نظر بگیریم؛ بنابراین لازم است تا قبل از خرید گوشی برای سالمندان به ابعاد نمایشگر، وضوح تصویر و دیگر فاکتورهای مهم نمایشگر توجه کنید. سعی کنید گوشی هوشمندی خریداری کنید که روشنایی نسبتا بالایی داشته باشد و حاشیه‌های کمی داشته باشد تا بتواند محتوای بیشتری را نشان دهد.

2. رابط کاربری ساده

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، گوشی های هوشمند دستگاه‌های پرطرفداری به‌شمار می‌روند که قابلیت‌های فوق‌العاده آن‌ها باعث شده تا سالمندان کمی در کار کردن با این محصولات سردرگم شوند. از این رو ما این مورد را نیز جزء فاکتورهای اساسی خرید گوشی برای سالمندان در نظر گرفتیم. به این ترتیب باید محصولی را انتخاب کنید که از رابط کاربری ساده و آسانی برخوردار باشد تا سالمندان بتوانند به راحتی با آن کار کنند. البته بسیاری از گوشی‌های هوشمند حالتی را هم در رابط کاربری خود قرار داده‌اند که همه چیز را بسیار ساده و سرراست پیش روی مخاطب قرار می‌دهد و دیگر خبری هم منوهای پیچیده نیست.

3. عمر باتری طولانی

کم کاربرد بودن موبایل هوشمند برای سالمندان سبب شده تا سالمندان تلفن همراه‌شان رت دیر به دیر شارژ کنند. به همین دلیل ما باتری را نیز یکی دیگر از فاکتورهای اساسی خرید گوشی برای سالمندان در نظر گرفتیم؛ پس در زمان خرید یک گوشی هوشمند با ظرفیت باتری بالا و شارژدهی مناسب آن را در نظر داشته باشید. خرید یک گوشی با ظرفیت بالا می‌تواند برای سالمندان گزینه مناسبی باشد.

معرفی بهترین گوشی مناسب برای سالمندان

ریلمی C11

ریلمی C11

گوشی ریلمی C11

ریلمی برند نوظهوری است که توانسته در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را به دست آورد. ریلمی نه‌تنها در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و بودجه‌های متفاوت، محصولاتی را به بازار عرضه کرده است که طیف گسترده‌ای از کاربران را پوشش می‌دهد. راحتی کار با استفاده، امکانات متنوع، مقاومت بالای بدنه در برابر ضربه و قیمت مناسب سبب شده تا ریلمی C11 را به علاقه‌مندان پیشنهاد دهیم. درواقع اگر بخواهید هدیه‌ای برای عزیزانتان در نظر بگیرید یا به دنبال بهترین گوشی برای سالمندان هستید پیشنهاد می‌دهیم که ریلمی C11 را نیز در میان گزینه‌هایتان قرار داده و به زیر ذره‌بین ببرید.

مشخصات گوشی ریلمی C11

تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ با Realme Go UI
حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم ۲ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

ریلمی c11

نوکیا 105

نوکیا 105

گوشی نوکیا 105

 

گوشی نوکیا 105 مدل 2019 یک گوشی مناسب برای سالمندان به شمار می‌رود که می‌تواند در لیست ۵ تایی ما قرار بگیرد. نوکیا 105 ظاهر ساده و کلاسیکی دارد و کار با آن بسیار ساده خواهد بود. قاب جلویی گوشی نوکیا 105 میزبان یک نمایشگر 1.77 اینچی TFT است که می‌تواند بیش از 65 هزار رنگ را به نمایش در بیاورد. وضوح تصویر این نمایشگر هم به 160×120 پیکسل می‌رسد که تراکم پیکسلی 113 پیسکل در هر اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این نمایشگر کوچک عملکرد خوبی در نمایش متون و نوشته‌ها دارد. همچنین شما می‌توانید سایز فونت‌ها را در گوشی نوکیا 105 تغییر دهید تا همه چیز خوانا به نظر برسد. این گوشی ساده فاقد سیستم‌عامل و ویژگی‌های خاص و پیچیده است؛ بنابراین کار کردن با آن و جا به جایی در منوهای آن بسیار آسان خواهد بود. گوشی نوکیا 105 سال 2019 از یک باتری با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که چون فاقد سیستم‌عامل است می‌تواند برای روزها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی نوکیا 105  
تراشه ندارد
پردازنده گرافیکی ندارد
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت (مینی سیم – همزمان فعال )
دوربین ندارد
سیستم عامل ندارد
حافظه داخلی 4 مگابایت
رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی نوکیا 105

 

 

گوشی ارد 216i

ارد 216i

گوشی ارد 216i

 

از دیگر محصولاتی که می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی برای سالمندان قرار داد، گوشی ارد مدل 216i است. ارد 216i طراحی ساده و ظاهری کلاسیک دارد که باعث شده‌اند که بتوان این گوشی را راحت‌تر به‌دست گرفت. شرکت ارد در ساخت گوشی 216i از یک نمایشگر 2.4 اینچی TFT استفاده کرده که می‌تواند بیش از 64 هزار رنگ را به نمایش دربیاورد. نمایشگر گوشی ارد 216i قادر است محتوای مختلف را با وضوح تصویر 240×320 پیکسل به تصویر بکشد. ارد 216i فاقد سیستم‌عامل بوده و بنابراین کار کردن با آن بسیار ساده خواهد بود. گوشی ساده ارد از یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی ارد 216i  
تراشه SC6533
پردازنده گرافیکی ندارد
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
دوربین VGA
سیستم عامل ندارد
حافظه داخلی 64 مگابایت
رم 32 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD تا 8 گیگابایت
باتری 600 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی ارد 216i

سامسونگ گلکسی A12 ناچو

سامسونگ گلکسی A12 ناچو

Galaxy A12 Nacho محصولی جذاب از کمپانی سامسونگ است که در سال 2021 روانه بازار شده است. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS IPS مجهز شده که قادر است محتوا را با کیفیت 1600×720 پیکسل به نمایش دربیاورد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 270ppi بوده که سبب شده این صفحه‌نمایش بتواند متون را با جزئیات بالایی به نمایش دربیاورد. Galaxy A12 ناچو به سیستم‌عامل اندروید 11 مجهز شده و از آخرین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 3.1 برخوردار بوده که کارکردن با آن بسیار آسان است و می‌تواند گزینه مناسبی برای سالمندان باشد. گلکسی A12 ناچو از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. همچنین A12 Nacho از شارژ سریع با توان 15 وات پشتیبانی می‌کند که قادر است در مدت‌زمان کمتری گوشی هوشمند شما را به شارژ کامل برساند. گلکسی A12 ناچو ابعادی در حدود 8.9×75.8×164 میلی‌متر و وزنی معادل 205 گرم دارد که به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد. تراشه اگزینوس 850 نیز با 8 هسته پردازشگر و ماژول گرافیکی اختصاصی به‌عنوان مرکز پردازش‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که برای انجام بسیاری از امور مناسب است. علاوه بر این سامسونگ از 3 و 4 گیگابایت رم در ساختار این گوشی هوشمند استفاده کرده است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید چندین برنامه را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورید. سامسونگ A12 ناچو با در سه نسخه با ظرفیت 32، 64 و 128 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. همچنین این امکان به شما داده شده است تا بتوانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی میزان حافظه ذخیره‌سازی خود را به مقدار قابل‌توجهی افزایش دهید. قاب پشتی سامسونگ A12 Nacho محل قرارگیری دوربین چهارگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج است که در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های مناسبی را به ثبت برساند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو
تراشه اگزینوس 850
پردازنده گرافیکی Mali-G52
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل عریض

5 مگاپیکسل فوق عریض

2 مگاپیکسل ماکرو 

2 مگاپیکسل عمق سنج

سیستم عامل اندروید 11، One UI 3.1
حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید A12 Nacho

 

سامسونگ گلکسی M12

سامسونگ گلکسی M12

محصول دیگر سامسونگ که خرید آن برای سالمندان به‌شدت توصیه می‌شود، گوشی سامسونگ M12 است. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر PLS IPS با اندازه 6.5 اینچ مجهز شده است که می‌تواند محتوا را با کیفیت 1600×720 پیکسل به نمایش دربیاورد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 270ppi بوده و از نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند که برای مشاهده تصاویر و خواندن متون مناسب است. همانند گلکسی A12 این گوشی هوشمند نیز به اندروید 11 مجهز شده و از آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ One UI Core 3.1 بهره می‌گیرد که محیط کاربری ساده و آسانی دارد و کار کردن با آن به سادگی امکان‌پذیر است. سامسونگ گوشی گلکسی M12 را به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز کرده است که می‌تواند برای مدت زمان زیادی از روز شما را همراهی کند. گوشی M12 از شارژ سریع 15 وات نیز پشتیبانی می‌کند که در استفاده‌های معمولی می‌تواند برای تمام روز شارژدهی داشته باشد. تراشه اگزینوس 850 با 8 هسته پردازشگر و ماژول گرافیکی Mali-G52 می‌تواند به سادگی بسیاری از پردازش‌های روزانه شما را انجام دهد. علاوه بر این به کارگیری 3 و 4 گیگابایت رم در کنار این سخت‌افزار قدرتمند سبب شده تا شما در هنگام اجرا برنامه‌های مختلف با کندی و یا افت سرعت مواجه نشوید. سامسونگ گوشی ام 12 را در دو نسخه با ظرفیت 32، 64 و 128 گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. چنانچه به فضا ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داشتید می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی حافظه ذخیره‌سازی گوشی خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهید. در نهایت نوبت به دوربین گلکسی M12 می‌رسد که بر روی قاب پشتی قرار گرفته است. این دوربین چهارگانه به سنسور 48 مگاپیکسلی عریض، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج مجهز شده است که می‌تواند در شرایط نوری مناسب عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. دوربین سلفی نیز از یک حسگر 8 مگاپیکسلی قدرت گرفته است.

 

خرید گوشی M12 سامسونگ با حافظه 64 و رم 4

 

سامسونگ گلکسی A11

سامسونگ گلکسی A11

گوشی گلکسی A11

 

گوشی A11 از جمله محصولاتی است که می‌تواند در لیست گوشی مناسب برای سالمندان قرار بگیرد. قاب جلویی گوشی A11 میزابان یک نمایشگر 6.4 اینچی PLS IPS است که می‌تواند محتوا و متون را با وضوح 1560×720 پیکسل به نمایش دربیاورد. همچنین تراکم پیکسلی صفحه نمایش گلکسی A11 هم به ۲۶۸ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. اتفاقی که سبب شده تا کوچکترین جزئیات در این نمایشگر قابل مشاهده باشند. شرکت سامسونگ گوشی A11 را به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 10عرضه کرده که قابلیت ارتقا به اندروید 11 را دارد. گوشی A11 از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ One UI 3.1 استفاده می‌کند که محیط بسیار ساده‌ای دارد و دسترسی به بخش‌های مختلف آن به سادگی ممکن خواهد بود. گلکسی A11 از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود که می‌تواند برای تمام روز شارژدهی داشته باشد؛ البته ناگفته نماند که در صورت استفاده کمتر، می‌تواند برای مدت زمان بیشتری گوشی را روشن نگه‌دارد. تراشه کوالکام اسنپدراگون 450 وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد که در کنار 2 و 3 گیگابایت رم می‌تواند به راحتی بسیاری از پردازش‌ها را انجام دهد. علاوه بر اینها گوشی گلکسی A11 به دوربین سه‌گانه مجهز شده که از سنسورهای 2 مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی Samsung Galaxy A11  
تراشه کوالکام اسنپدراگون 450
پردازنده گرافیکی Adreno 506
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 13 مگاپیکسل

5 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید ۱۰، قابل ارتقاء به اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم ۲ و ۳ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A11

شیائومی ردمی 9T

شیائومی ردمی 9T

گوشی ردمی 9T

 

چنانچه در محصولات شیائومی به دنبال یک گوشی مناسب برای سالمندان بگردید با محصولات زیادی مواجه می‌شوید. شیائومی Redmi 9T یکی از این محصولات به شمار می‌رود که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. در ساخت گوشی ردمی 9T از یک پنل IPS LCD با وضوح 2340×1080 پیکسل استفاده شده که می‌تواند محتوا را با کیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به 400 نیت می‌رسد و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل برهر اینچ هم سبب شده تا جزئیات در این نمایشگر به راحتی قابل مشاهده باشد. گوشی ردمی 9T از رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI استفاده می‌کند که کار کردن با آن بسیار ساده به نظر می‌رسد. شیائومی در گوشی Redmi 9T از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که در استفاده‌های معمولی می‌تواند تا 2 روز شارژدهی داشته باشد. پردازش‌های این گوشی هوشمند توسط تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ انجام می‌شود که در کنار 3 و 4 گیگابایت رم، می‌تواند بسیاری از برنامه‌ها را اجرا کند. علاوه بر موارد گفته شده گوشی شیائومی ردمی 9T از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که از حسگرهای ۲ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۴۸ مگاپیکسل بهره می‌برد.

مشخصات گوشی Xiaomi Redmi 9T  
تراشه کوالکام اسنپدراگون 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل

8 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید 10
حافظه داخلی 64 , 128 گیگابایت
رم 3 و 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی شیائومی ردمی 9T

شیائومی پوکو M3

شیائومی پوکو M3

گوشی شیائومی پوکو M3

 

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، با جستجو در محصولات شیائومی می‌توانید به لیست بلند و بالایی از محصولات برسید که برای سالمندان ایده‌آل به نظر برسند. گوشی شیائومی Poco M3 یکی دیگر از محصولاتی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای سالمندان قرار بگیرد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر با اندازه 6.53 اییچی از نوع IPS LCD بهره می‌برد. وضوح این صفحه نمایش به 2340×1080 پیکسل می‌رسد که سبب شده تا محتوا با کیفیت مناسبی به نمایش گذاشته شوند. پوکو M3 نیز همانند دیگر گوشی‌های شیائومی از رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI استفاده می‌کند که کار کردن با آن بسیار آسان خواهد بود و جا به جایی دربین منوهای آن به سادگی ممکن می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی پوکو M3 توسط یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‎‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. روی گوشی Poco M3 از تراشه اسنپدارگون 662 انجام می‌شود و ۴ گیگابایت رم هم دارد. شیائومی در ساخت گوشی Poco M3 از چهار دوربین پشت با حسگرهای ۲ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۸ مگاپکسل و ۴۸ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی Xiaomi Poco M3  
تراشه کوالکام اسنپدراگون 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

2 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید 10
حافظه داخلی 64 , 128 گیگابایت
رم 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی پوکو M3 با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

با گذشتن از لیست بالا، با محصولات زیادی مواجه می‌شودیم که می‌توان آن‌ها را گزینه مناسبی برای سالمندان دانست، اما در این مقاله، ما لیستی از بهترین گوشی‌ها را تهیه کردیم که از فیلترهای مورد نظر ما عبور کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که عملکرد مناسب‌تری را در بین دیگر گزینه‌های موجود ارائه دهند. شما می‌تواند برای خرید گوشی به فروشگاه اینترنتی تکنولایف سر بزنید و از قیمت روز گوشی موبایل با خبر شوید.

سوالات متداول

بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان کدام است؟

دو گوشی، ریلمی C11 و سامسونگ گلکسی A12 Nacho می‌توانند بهترین انتخاب برای سالمندان در کلاس گوشی های هوشمند باشند.

بهترین گوشی ساده برای سالمندان کدام است؟

گوشی نوکیا ۱۰۵ و گوشی ارد 216i می‌توانند جزء بهترین انتخاب ها برای سالمندان در کلاس گوشی های ساده باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

11 نظر

  1. Aemin

    داداش برو تو اتاقت درباره کلمه سالمند فکر کن

  2. داود

    با درود و احترام،
    اصلا مناسب سالمندان و مخصوصا” افراد سالمند نيستند و متاسفم براي خودم كه وقت گذاشتم تا اين متن رو بخوانم. سالمندان اغلب مشكل بينايي و بي سوادي دارند لذا محصولاتي را مي خواهند كه راحت و بدم هيچ پيچيدگي براي پيدا كردن افراد در ليست كانتكتها ياري رسان آنها باشد. با تقديم تمام احترامات

  3. قادر

    گوشی نوکیا ۱۰۵ . پیامک هاش بسیار ریز هست فونت. شماره هایی که از پیامک میاد اصلا خوانا نیست

  4. الهه

    نمیدونم چرا برا گوشی سالمند دکمه بزرگ و صدای بلند و صفحه ی بزرگ رو لحاظ نمیکنن. مخصوصا هیچ جا ندیدم بنویسن صدای زنگ بالا. یه الکاتل مادرم داشت خراب شد حالا اسیر شدیم چرا یه گوشی مناسب هیچ کارخونه ای طراحی نمیکنه؟؟

  5. احسان

    مطلب به شدت به درد نخوری بود.انگار چند تا گوشی رو کاملا اتفاقی انتخاب کردید بعد عنوان مطلب رو زدید “مناسب برای سالمندان”

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به احسان

      سلام ممنون از نظرتون اگر مطلب به اندازه‌ی کافی به شمادر انتخاب گوشی کمک نکرده با مرکز مشاوره‌ی تخصصی ما تماس بگیرید. همکاران ما در مرکز می‌تونن به شما بیشتر کمک کنند.
  6. علی

    انتخاب ها حتی یه دونه شم مناسب سالمندان نبود ، اول نوشتی فونت ، سادگی ، شارژ ، بعد رفتی هر چی دلت خواسته نوشتی که هیچ ربطی به این موارد نداره

    1. اسماعیل

      پاسخ به علی

      دقیقا اینا به درد نمیخورند اصلا افراد سالمند معمولا کم بینا هم هستند و نمیتونند براحتی از صفحه لمسی استفاده کنند بلکه لازم دکمه ای باشه مثلا آلکاتل وان تاچ که گوشی فعلی مادرمه و دقیقا هم برای همین کار ساخته شده اگه مصرف کننده با سلیقه باشه و زیاد بچه ها مزاحمش نشند انتخاب گوشیهای تاشو و یا کشویی بهترم میشه اما اگه نه حتما باد گوشی ساده بخره
  7. علی

    یه جمله نوشتی مناسب سالمند!!!؟؟؟؟
    بعدش همش از رم و پیکسل تعریف کردی….
    اگه گوشی رم و پیکسلش خوب باشه برای سالمند خوبه!!!!!!!!

  8. صابر احمدی

    چه انتخاب های مزخرفی ?

    1. حصین

      پاسخ به صابر احمدی

      ناراحت نباش?
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/
ads
ads