داغ ترین ها :
راهنمای انتخاب بهترین گوشی ساده

راهنمای انتخاب بهترین گوشی ساده

اگرچه امروزه گوشی‌های هوشمند بخش بزرگی از بازار موبایل را به خود اختصاص داده‌اند اما در حالی است که گوشی های ساده همچنان طرفداران خاص خود را دارند. از نظامیان و سربازان که اجازه استفاده از گوشی هوشمند و دوربین‌دار را ندارد گرفته تا کسانی که می‌خواهند از این نوع گوشی‌ها به عنوان گوشی دوم استفاده کنند تنها بخشی از جامعه مصرف‌کنندگان گوشی های ساده هستند. همچنین افرادی نیز هستند که قصد ندارند بابت خرید گوشی موبایل هزینه چندانی بپردازند و یا از پیچیدگی‌های گوشی‌های هوشمند خوششان نمی‌آید. وجود همگی این افراد سبب شده تا خط تولید گوشی های ساده همچنان پابرجا بماند و این دسته از گوشی ها همچنان در بازار وجود داشته باشند. ما در این مطلب با دقت لیست بهترین گوشی ساده را برای شما عزیزان تهیه کردیم تا در صورت نیاز آنها را بررسی کنید و انتخاب بهتری داشته باشید. قیمت گوشی ساده را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

 

سه دلیل مهم برای آنکه گوشی ساده خریداری کنید

قیمت مناسب

داشتن سخت‌افزار قدرتمند و ارائه ویژگی‌های خاص توسط گوشی‌های هوشمند سبب شده تا به صورت پیش این دسته از گوشی‌ها قیمت بالاتری نسبت به گوشی های ساده داشته باشند. علاوه بر این تأثیر قیمت دلار و بازار آشفته گوشی موبایل در ایران نیز بر بازار داغ گوشی‌های هوشمند دامن می‌زند. در این میان برخی از افراد هستند که قصد ندارند بابت خرید موبایل هزینه چندانی بپردازند و یا توان پرداخت قیمت‌های میلیونی گوشی های هوشمند را ندارد؛ با در نظر گرفتن این موارد می‌توان نتیجه گرفت که بهترین گوشی های ساده 2021 اولین گزینه پیش‌روی این افراد هستند.

طراحی ساده و سبک

گوشی های ساده عموماً طراحی ساده و کلاسیکی دارند که به دست گرفتن راحت آن‌ها کمک می‌کند، علاوه بر این استفاده از گوشی های ساده حس و حال قدیمی و نوستالژی را به شما منتقل می‌کند که بسیار جذاب است. معمولاً گوشی‌های ساده دارای وزن کمی هستند از این رو حمل آن‌ها بسیار آسان است و آن‌ها را به جایگزینی مناسب به عنوان گوشی دوم تبدیل کرده است.

آنتن‌دهی خوب و شارژدهی مناسب

با در نظر گرفتن این موضوع که در ساختار گوشی های ساده سخت‌افزار قدرتمندی به کار گرفته نشده و این گوشی های ویژگی خاصی را ارائه نمی‌دهند، به سادگی می‌توان متوجه شد که مصرف انرژی در این گوشی‌ها بسیار پایین است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا برای روز‌ها شارژدهی داشته باشند. علاوه بر این گوشی های ساده بر پایه دو اصل برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه ساخته شده‌اند از این رو آنتن‌دهی آنان بسیار مطلوب است.

 

اگر قصد خرید گوشی هوشمند ارزان دارید به صفحه قیمت گوشی مراجعه کرده و براساس قیمت مد‌نظر خود فیلتر اعمال کنید.

 

بهترین گوشی های ساده

1. نوکیا (2019) 105

نوکیا 105

گوشی نوکیا 105 محبوب‌ترین و ارزان‌ترین محصول شرکت نوکیا است که ما تصمیم گرفته آن را به‌عنوان اولین گزینه در لیست بهترین گوشی های ساده قرار بدهیم. نوکیا 105 در ابعاد 14.4×49.2×119 میلی‌متر و با وزنی معادل 73 گرم ساخته شده است. Nokia 105 از شبکه 2G در بخش ارتباطات استفاده می‌کند و می‌تواند از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. شرکت نوکیا در ساخت این گوشی از یک نمایشگر رنگی TFT با اندازه 1.77 اینچ استفاده کرده که قادر است بیش‌از 65 هزار رنگ را به نمایش دربیاورد. گوشی نوکیا 105 فاقد برخی از امکانات خاص نظیر دوربین و یا سیستم‌عامل بوده بنابراین مصرف انرژی آن در سطح مطلوبی قرار دارد. انرژی موردنیاز گوشی نوکیا 105 توسط یک باتری با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که در حالت آماده به کار قادر است بیش از 600 ساعت شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی نوکیا (2019) 105
تراشه ندارد
پردازنده گرافیکی  ندارد
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین ندارد
سیستم‌عامل ندارد
حافظه داخلی 4 مگابایت
رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت گوشی نوکیا 105

 

2. اُرود 3310

اُرُد 3310

گوشی 3310 محصولی از شرکت ایرانی اُرُد است که در ساخت گوشی های ساده و با کیفیت فعالیت می‌کند. اُرُد 3310 ابعادی در حدود 13.8×59×128 میلی‌متر و وزنی معادل 86 گرم دارد. کمپانی اُرُد در ساخت گوشی 3310 از یک نمایشگر TFT LCD با اندازه 2.4 اینچ استفاده کرده که توانایی نمایش بیش از 64 هزار رنگ را دارد. اُرُد 3310 از شبکه ارتباطی 2G استفاده می‌کند که برای برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه مناسب است. از دیگر ویژگی‌های اُرُد 3310 در بخش ارتباطات می‌توان به بلوتوث نسخه 2.0 و درگاه microUSB 1.1 اشاره کرد. شرکت اُرُد گوشی 3310 خود را به دوربین VGA مجهز کرده است که کیفیت مناسبی ندارد و تنها برای به ثبت رساندن یک لحظه خاص و نادر به کار گرفته می‌شود. همچنین اُرُد 3310 به یک باتری با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده که می‌تواند ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. چراغ‌قوه و کیبورد با حروف فارسی از دیگر امکاناتی است که اُرُد 3310 در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

مشخصات گوشی اُرُد 3310
تراشه ندارد
پردازنده گرافیکی ندارد
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین VGA
سیستم‌عامل ندارد
حافظه داخلی  –
رم  –
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD تا 8 گیگابایت
باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی اُرود 3310

 

3. اُرود امپایر 2020

اُرُد امپایر 2020

گوشی Empire 2020 یکی دیگر از محصولات جذاب کمپانی اُرُد است که شباهت بسیاری به محصول خاص برند معروف ورتو دارد. گوشی اُرُد امپایر 2020 در ابعاد 12.3×42.2×130.4 میلی‌متر و وزنی معادل 117 ساخته شده است. در ساختار بدنه این گوشی ترکیبی از فلز و چرم به کار گرفته شده که احساس خوشایندی را به شما منتقل می‌کند. گوشی اُرُد مدل Empire از شبکه 2G برای ارتباط استفاده می‌کند و قادر است از 2 سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. شرکت ارد در ساخت گوشی امپایر 2020 از یک نمایشگر رنگی با اندازه 1.77 اینچ استفاده کرده است که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد. همچنین ارد امپایر 2020 به یک دوربین VGA مجهز شده که صرفاً برای ثبت یک لحظه خاص مناسب است و کیفیت مناسبی ندارد. گوشی ارد Empire 2020 از یک باتری با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی اُرُد امپایر 2020  
تراشه MTK6261D
پردازنده گرافیکی  –
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین VGA
سیستم‌عامل ندارد
حافظه داخلی
32 مگابایت
رم  –
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD
باتری 1000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی اُرود امپایر 2020

 

4. نوکیا (2019) 210

نوکیا 210

گوشی Nokia 210 یکی دیگر از محصولات باکیفیت و پرفروش شرکت نوکیا است. نوکیا 210 در ابعاد 13.8×53.5×120.8 میلی‌متر و با وزن 82 گرم ساخته شده است. گوشی نوکیا 210 از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و در بخش مخابرات از شبکه 2G استفاده می‌کند که برای برقراری تماس و ارسال پیامک مناسب است. در قاب جلویی Nokia 210 یک نمایشگر TFT با اندازه 2.4 اینچ قرار گرفته که توانایی نمایش بیش از 65 هزار رنگ را دارد. شرکت نوکیا از یک سنسور 0.3 مگاپیکسلی در ساخت این گوشی هوشمند استفاده کرده است که کاربرد زیادی ندارد و تنها برای ثبت یک لحظه نادر کارآمد است. انرژی مورد نیاز نوکیا 105 نیز توسط یک باتری با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که قادر است برای روزها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات گوشی نوکیا 210
تراشه مدیاتک MT6260A
پردازنده گرافیکی  –
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 0.3 مگاپیکسل
سیستم‌عامل ندارد
حافظه داخلی
16 مگابایت
رم  –
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD
باتری 1020 میلی‌آمپر ساعت

خرید گوشی نوکیا 210

یک گوشی ساده جذاب طرح ورتو:
بررسی گوشی GLX GL2690v

 

5. اُرود 216i

اُرُد 216i

در نهایت آخرین گزینه که می‌توان آن را لیست بهترین گوشی های ساده 2021 قرار داد گوشی اُرود 216i است. شرکت ارد گوشی مدل 216i را در ابعاد 14×50×150 میلی‌متر و وزن 59 گرم طراحی و تولید کرده است. در قاب جلویی این گوشی از یک نمایشگر TFT با اندازه 2.4 اینچ استفاده شده که می‌تواند بیش از 64 هزار رنگ را نمایش دهد. قاب پشتی ارد 216i نیز محل قرارگیری یک دوربین VGA است که کیفیت مطلوبی ندارد. ارد از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و در بخش مخابرات برای برقراری ارتباط از شبکه 2G استفاده می‌کند. یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. چراغ‌قوه و کیبورد فارسی از دیگر امکاناتی است که ارد 216i در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

مشخصات گوشی اُرُد 216i
تراشه SC6533
پردازنده گرافیکی  –
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 0.3 مگاپیکسل
سیستم‌عامل ندارد
حافظه داخلی
64 مگابایت
رم 32 مگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD تا 8 گیگابایت
باتری 600 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی اُرود 216i

 

لیستی که در بالا مشاهده کردید، بهترین گوشی های ساده موجود در بازار هستند که قیمت اکثر آن‌ها زیر 1 میلیون تومان است. همچنین علاوه بر محصولاتی که در لیست بالا مشاهده کردید، محصولات دیگر نیز وجود دارند که عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد در حالی که ما به آن‌ها اشاره‌ای نکرده‌ایم. چنانچه شما محصولات بهتری را می‌شناسید حتماً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

لیست گوشی های دکمه ای برتر شامل موبایل های ضد ضربه و بدون دوربین:
بهترین گوشی دکمه ای

 

سوالات متدوال

بهترین گوشی های ساده(دکمه‌ای) کدام‌ها هستند؟

گوشی نوکیا (۲۰۱۹) ۱۰۵، اُرود ۳۳۱۰ و نوکیا (۲۰۱۹) ۲۱۰ بهترین گوشی‌ه های ساده‌ای نوکیا هستند.

ارزان‌ ترین گوشی ساده کدام است؟

در حال حاضر گوشی موبایل ارود مدل 3310 ارزان‌‌ترین گوشی ساده است که می‌توانید آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. حسین

    این لیست به نظر بنده که خودم کارم سر و کله زدن با گوشی هاست مشکل داره ما این همه گوشی خوب داریم بعد گوشی های آشغال شرکت ایرانی ارد و جی ال ایکس رو باید توی این لیست ببینیم اگر خوب بودن یه چیزی ولی آشغال هستن

    1. رضا

      پاسخ به حسین

      سلام حسین آقا گوشی سامسونگ b312v چطوره به نظرتون؟ وضوح و بلندی صدای مکالمه اولویت داره واسم. ممنون میشم راهنماییم کنید
  2. Mostafa

    خخخ مضخرفات نوشتی کلا

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به Mostafa

      سلام ممنون از نظر شما. اگر مطلب ما به اندازه‌ی کافی به شما اطلاعات برای خرید گوشی نداد می‌تونید با همکاران ما در واحد مشاوره‌ی تخصصی تماس بگیرید. 47708000
      1. آبنوس

        پاسخ به امیرحسین کنزق

        با سلام و خسته نباشید،بنده به دلیل شرایط کاری تماسهای تلفنی زیادی دارم و شماره مخاطبان بسیاری هم داخل گوشیم ذخیره دارم،از این گوشیهای کوچیک دو سیم کارت میخواستم بگیرم که حملشون هم راحت تره ،اما دوستان میگن این گوشیا نمیتونه حدود ۶۰۰۰ مخاطب یا شماره ذخیره شده رو پشتیبانی کنه،منظورم از گوشیهای کوچیک گوشیهایی مثل نوکیا و ... میشه،لطفا اگر تو این مدل گوشیهای کوچک چیزی هست که بتونه انتظاراتو برآورده کنه لطفا راهنمایی کنید،ممنون از سایت و اطلاعات خوبتون
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/
ads
ads