داغ ترین ها :
بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای شناخته شده‌ای است که مهمترین شاخه فعالیتش در زمینه تولید لوازم الکترونیکی از جمله گوشی هوشمند است. این کمپانی کره‌ای برای تمامی بودجه‌ها و نیازهای کاربران محصولی برای ارائه دارد. در مقاله پیش رو قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ بپردازیم. گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت سامسونگ برای کاربرانی تولید می‌شوند که قصد دارند با بودجه محدود گوشی هوشمندی با امکانات مناسب و کارایی روزمره داشته باشند.

 

تکنولایف امکان خرید انواع موبایل سامسونگ را برای شما در سراسر کشور فراهم کرده است: قیمت روز گوشی سامسونگ

 

معرفی بهترین گوشی های مقرون به صرفه‌ی سامسونگ

در این قسمت سعی می کنیم گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی سامسونگ را به شما معرفی کنیم؛ این گوشی ها درکنار یک سخت افزار بسیار معمولی، مناسب فعالیت های روزمره مانند تماس، وب گردی و استفاده از اینستاگرام و واتس اپ هستند که با قیمت بسیار ارزان‌تر به فروش می‌رسند. بهترین گوشی‌ های مقرون به صرفه‌ی سامسونگ عبارتند از:

1. سامسونگ گلکسی A03 Core

سری‌های A سامسونگ جزو محبوب‌ترین و پر طرفدارترین گوشی‌های تولید شده توسط این کمپانی هستند. سامسونگ گلکسی A03 core را می‌توان جزو بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ قرار داد.

این گوشی اقتصادی دارای پردازنده Unisoc SC9863A است که تراشه‌ای برای کارهای معمولی و روزمره محسوب می‌شود. سامسونگ Galaxy A03 Core صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع PLS LCD دارد. وضوح صفحه‌نمایش آن HD+ است و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را می‌توان از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش نام برد.

دوربین اصلی A03 Core لنز اصلی 8 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند با کیفیت Full HD فیلمبرداری کند. این گوشی تنها با حافظه 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت عرضه می‌شود و در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید.

2. سامسونگ گلکسی A04e

یکی دیگر از گوشی‌های قرار گرفته در مقاله بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ گلکسی A04e است. این گوشی یکی از جدیدترین دستگاه‌های معرفی شده شرکت کره‌ای محسوب می‌شود. از مشخصات اصلی A04e می‌توان به داشتن صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع PLS LCD، تراشه Mediatek MT6765 Helio P35 و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سیستم عامل گوشی سامسونگ Galaxy A04e بر پایه اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 است. این گوشی با حافظه‌های 32، 64 و 128 گیگابایت و رم 2، 3 و 4 گیگابایت عرضه می‌شود که در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. منبع تغذیه A04e باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود.

3. سامسونگ گلکسی M13

سری M سامسونگ جزو گوشی های ارزان قیمت این کمپانی به شمار می‌روند که با قیمتی اقتصادی ویژگی‌های مورد نیاز کاربر را ارائه می‌دهند. در ادامه قصد داریم بررسی کلی درباره بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب یعنی گلکسی M13 داشته باشیم. تراشه به کار رفته در دل M13، اگزینوس 850 است که کاربری سبک و روزانه دارد و برای کارهای سنگین و بازی کردن بهتر است به دنبال گزینه دیگری باشید.

دوربین 3 گانه و با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در گرفتن عکس‌هایی باکیفیت مطلوب شما را همراهی خواهند کرد. صفحه‌نمایش M13 پنل 6.6 اینچی از نوع PLS LCD است که رزولوشن Full HD+ دارد و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به تراکم پیکسلی 400 پیکسل در هر اینچ اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های برجسته این گوشی می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و قابلیت شارژ سریع 15 وات را نام برد.

 

گوشی a14 بهتره یا a13؟ مقاله زیر را از دست ندهید:
تفاوت a13 با a14

 

4. سامسونگ گلکسی F13

F13 را می‌توان یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ نامید که با ویژگی‌های خوب با توجه به رنج قیمتی آن، توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. سامسونگ گوشی اقتصادی خود را مجهز به پردازنده اگزینوس 1800 کرده است که سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI Core 5 نیز آن را همراهی می‌کند.

در کل سامسونگ گلکسی F13 مناسب افرادی است که نیاز به گوشی دوم دارند یا استفاده سبک و معمولی از گوشی می‌کنند. صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی 6.6 اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن Full HD+ است که از گوریلا گلس 5 برای محافظت از آن استفاده شده است. در پنل پشتی  F13 ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد که لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی سنجش عمق آن را تشکیل می‌دهد. باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می‌کند که شارژ سریع 15 وات نیز از قابلیت‌های برجسته آن محسوب می‌شود.

5. سامسونگ گلکسی A14

گوشی سامسونگ گلکسی A14 جدیدترین موبایل این کمپانی با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب است که در فهرست مقاله ارزانترین گوشی های سامسونگ قصد داریم نگاهی کلی به آن داشته باشیم. A14 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که به فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز شده و سرعت و عملکرد خوبی در فوکوس روی سوژه‌ها دارد.

این گوشی پردازنده Mediatek MT6769 Helio G80 دارد و داشتن پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 می‌تواند آن را تبدیل به انتخاب مناسبی برای گیمرها کند. سیستم عامل F13 اندروید 13 است که رابط کاربری One UI Core 5 نیز آن را همراهی می‌کند.در بخش تامین انرژی A14 نیروی مورد نیاز خود را از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و باتری به قابلیت شارژ 15 وات نیز مجهز است و دیگر زمان زیادی صرف شارژ کردن آن نخواهید کرد. اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، جک 3.5 میلی‌متری صدا و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی از دیگر ویژگی‌های برجسته گوشی اقتصادی سامسونگ به شمار می‌رود.

6. سامسونگ گلکسی M32

گوشی سامسونگ گلکسی M32 سامسونگ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین گوشی های اقتصادی سامسونگ نام برد. این گوشی با توجه به مشخصات فنی مناسب توانست در مدت زمانی کوتاه توجه خریداران زیادی را جذب کند. در بخش تراشه، سامسونگ برای M32 از تراشه مدیاتک  Helio G80 استفاده کرده و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 نیز آن را همراهی می‌کند. این تراشه برای بازی‌های معمولی و سبک انتخاب خوبی است؛ اما قدرت اجرای بازی‌ها با گرافیک بالا و سنگین را ندارد.

حافظه‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی 64 و 128 گیگابایت همراه با رم 4، 6 و 8 گیگابایت است و در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌توانید از کارت حافظه جانبی نیز کمک بگیرید. در پنل پشتی M32 ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که دوربین اصلی آن لنز 64 مگاپیکسلی دارد. از ویژگی‌های دوربین اصلی می‌توان عکاسی پانوراما و عکاسی با کیفیت HDR را نام برد.

7. سامسونگ گلکسی A23

در ادامه مقاله بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ سراغ یکی دیگر از گوشی‌های سری محبوب A سامسونگ رفته‌ایم. گوشی سامسونگ گلکسی A23 جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود.صفحه‌نمایش A23 پنل PLS LCD با اندازه 6.6 اینچی است که قابلیت‌هایی مانند نرخ تازه سازی 90 هرتزی  و رزولوشن Full HD+ دارد. برای محافظت از این صفحه‌نمایش نیز گوریلا گلس 5 به کار برده شده است.

تراشه به کار رفته در دل این گوشی جزو نقاط قوت آن محسوب می‌شود. سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 680 برای قدرت بخشیدن به این دستگاه استفاده کرده است. سیستم عامل پیش فرض A13 اندروید 12 قرار گرفته که می‌توانید آن را به جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 13 به‌روزرسانی کنید. دوربین پشتی گوشی لنز 4 گانه دارد که متشکل شده از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق. دوربین اصلی فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال دارد. باتری A23 دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 وات است که این ویژگی برای گوشی اقتصادی مزیت خوبی محسوب می‌شود.

 

مقایسه گوشی سامسونگ a14 با a23 را از دست ندهید:
فیلم مقایسه گوشی a14 با a23

 

8. سامسونگ گلکسی A13

گوشی A13 بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود که دارای مشخصات فنی با ارزشی برای گوشی در این رده قیمتی است. در قسمت صفحه نمایش، محصول پنل 6.6 اینچی از نوع PLS LCD دارد که برای محافظت از آن گوریلا گلس 5 در نظر گرفته شده است.

گلکسی A13 ماژول دوربین چهار‌گانه دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید، دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق بخش دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند و برای شما این امکان را فراهم می‌کنند تا تصاویر مطلوب و با کیفیتی را ثبت کنید. در قسمت سخت‌افزار تراشه اگزینوس 850 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که تراشه‌ای میانرده و معمولی محسوب می‌گردد. حافظه‌های در دسترس برای این گوشی 32، 64 و 128 گیگابایت با رم 3،4 و 6 گیگابایت است. A13 امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، شارژ سریع 15 وات و داشتن جک 3.5 میلی‌متری صدا از دیگر امکانات برجسته A13 محسوب می‌شود.

9. گلکسی a01 core سامسونگ

A01 Core

این گوشی ارزان‌ترین گوشی سامسونگ است. اگرچه مشخصات جالبی ندارد اما یک گوشی جمع و جور است و به عنوان گوشی دوم یا برای فرزندان خردسال‌تر گوشی مناسبی است.

مشخصات: نمایشگر ۵.۳ اینچی، PLS صفحه نمایش TFT لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ، رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۸۰، دو سیم‌کارته، اندروید 10 (نسخه Go)، تراشه Mediatek MT6739WW (بیست و هشت نانومتری)، حافظه داخلی: 16 گیگابایت با 1 گیگابایت رم، 16 گیگابایت با 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و سلفی ۵ مگاپیکسل، باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعتی.

10. گلکسی A02 سامسونگ

A02

نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD، رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰، دو سیم‌کارته، اندروید ۱۰ با One UI 2.0، تراشه ۴ هسته‌ای Mediatek MT6739W (بیست و هشت نانومتر)، حافظه‌ی داخلی: 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، دوبین پشت ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، سلفی ۵ مگاپیکسل، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی.

11. گلکسی M02 سامسونگ

گلکسی M02

نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD، رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰، دو سیم‌کارته، اندروید ۱۰ با One UI 2.0، تراشه ۴ هسته‌ای Mediatek MT6739W (بیست و هشت نانومتر)، حافظه‌ی داخلی: 32 گیگابایت با ۲ گیگابایت رم، 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، دوبین پشت ۱۳ و ۲ مگاپیکسل، سلفی ۵ مگاپیکسل، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی.

12. گلکسی A02s سامسونگ

گوشی A02s

نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD، رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰، دو سیم‌کارته، اندروید ۱۰ ، تراشه ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰ (چهارده نانومتر)، حافظه‌ی داخلی: 32 گیگابایت با ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، دوبین پشت ۱۳ و ۲ و ۲مگاپیکسل، سلفی ۵ مگاپیکسل، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی.

13. گلکسی A10s سامسونگ

گوشی A10s

نمایشگر ۶.۲ اینچی PLS IPS، رزولوشن 720 در 1520 پیکسل، ۲ سیم‌کارته، اندروید 9.0 (پای)، پردازنده: مدیاتک MT6762 Helio P22 (دوازده نانومتری)،  32 گیگابایت، 2 یا 3 گیگابایت رم، دوبین ۱۳ و ۲ مگاپیکسل، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی.

14. گلکسی A11 سامسونگ

گوشی A11

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی TFT لمسی خازنی با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰، دو سیم‌کارته، پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه‌داخلی: 32 گیگابایت + 2 گیگابایت رم یا 32 گیگابایت + 3 گیگابایت رم یا 64 گیگابایت + 3 گیگابایت رم، دوربین ۱۳ و۵ و ۲ مگاپیکسل با سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی.

15. گلکسی M11 سامسونگ

گوشی M11

نمایشگر ۶.۴ اینچی PLS صفحه نمایش TFT لمسی خازنی با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل، دو سیم‌کارته، اندروید 10.0 + One UI 2.0، تراشه: اسنپدراگون ۴۵۰ چهارده نانومتری و ۸ هسته‌ای، حافظه داخلی: 32 گیگابایت + 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت + 4 گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسل واید + ۵ مگاپیکسل اولتراواید + ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر، سلفی ۸ مگاپیکسل، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی.

16. سامسونگ Galaxy A12 Nacho

گوشی a12 nacho

در ابتدا باید بگوییم که A12 Nacho مدلی بهینه شده از گوشی A12 است که از تراشه‌ی متفاوتی استفاده می‌کند و تغییری در طراحی ظاهری یا کیفیت ساخت آن رخ نداده است. درواقع مانند A12 گوشی A12 Nacho نیز ظاهر ساده‌ای دارد. نمایشگر این گوشی از نوع PLS IPS است که کیفیت نسبتا خوبی دارد، پردازنده آن از اگزینوس 850 تشکیل شده و دوربین 4 گانه عملکرد خوبی به نسبت قیمتش دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هم فوق العاده عمل می کند.

17. سامسونگ گلکسی M12

گلکسی M12

یکی از خوب های اقتصادی سامسونگ که از سری M است، یعنی باتری قدرتمندی دارد و بسیار مقرون به صرفه است؛ گلکسی M12 سامسونگ از نمایشگر 6.5 اینچی PLS IPS اسفتاده می کند با پردازنده گزینوس 850 که عملکردی شبیه به A12 ناچو دارد. دوربین چهارگانه و عکس های خوبی به نسبت قیمت گوشی ثبت می کند و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم عملکرد فوق العاده ای دارد.

18. گلکسی A03s سامسونگ

گوشی A03s

یکی از محبوب های ارزاتن قیمت سامسونگ گلکسی A03s است که در کنار قیمت عالی، ویژگی های مناسبی هم ارائه می دهد؛ این گوشی دارای نمایشگر باکیفیت 6.5 اینچی از نوع PLS LCD است با پردازنده نسبتا خوب مدیاتک هلیو P35 که در اجرای برنامه ها به صورت همزمان خوب عمل می کند. این گوشی دوربین 3 گانه مناسب نسبت به قیمتش دارد، اما باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نقطه قوت این گوشی ارزان قیمت محسوب می شود.

جمع‌بندی

گوشی ‌های هوشمند سامسونگ جزء بهترین گوشی‌ های بازار هستند. در این مقاله سعی شد تا بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ را معرفی کنیم و عملکرد آن‌ها را نیز در حد امکان شرح دهیم اما به دلیل محدودیت، موفق به شرح کامل مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های اسمارت‌فون‌های مورد نظر نشدیم، بنابراین از شما دعوت می‌کنیم تا برای مطالعه‌ی نقد و بررسی کامل انواع گوشی هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت 2023 را از کجا بخریم؟

از آنجا که انتخاب یک گوشی هوشمند بیشتر به سلیقه‌ی افراد نیز بستگی دارد و شما نیز اگر مدل یا نسخه‌ی دیگری را مد نظر دارید یا در صورتی که میان انتخاب دو مدل گوشی مردد هستید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید با مشاوران تکنولایف تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تری در اختیار شما قرار دهند.

در فروشگاه آنلاین تکنولایف می‌توانید جدیدترین گوشی‌های هوشمند و بهترین گوشی ‌های اقتصادی ۲۰۲۱ سامسونگ و سایر برندها را مقایسه و با بهترین قیمت خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت روز گوشی و خرید گوشی به صورت آنلاین کافی است وارد سایت تکنولایف شوید و اگر سوالی در این زمینه دارید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ در سال 2023 کدام است؟

یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ در سال 2023 را می‌توان گوشی سامسونگ گلکسی A14 نامید.

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ کدام است؟

در حال حاضر ارزانترین گوشی سامسونگ گلکسی A03 core محسوب می‌شود که با توجه به قیمت مشخصات سخت افزاری قابل قبولی نیز دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. راحله

    الان دیگه گوشی اقتصادی معنی نداره، یه گوشی ساده حداقل 5 میلیون تومنه. با این وضع اقتصادی همین عدد خرج یه زندگی رو میده

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به راحله

      بله؛ با توجه به اوضاع اقتصادی، این رنج قیمتی در دسته اقتصادی به نسبت کارایی قرار می گیرند.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads