داغ ترین ها :
بهترین گوشی های شیائومی

بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی دیگر یک برند چینی ناشناخته نیست. این شرکت هم اکنون سومین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا به حساب می‌آید که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید و راهی بازار کرده است. سیاست‌های این شرکت باعث شده که در هر بازه قیمتی یک یا چند گوشی شیائومی را مشاهده کنیم. به‌طور مثال این شرکت هم گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای دارد و هم گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان قیمت بسیار باکیفیتی راهی بازار می‌کند. این تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند.

این شرکت چینی در طول سال تعداد زیادی محصول جدید معرفی می‌کند و به همین دلیل خیلی‌ها به دنبال بهترین گوشی های شیائومی می‌گردند که در همان سال راهی بازار شده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که در این مطلب سعی کردیم بهترین مدل گوشی شیائومی از نظر کاربران، از نظر قیمت، از نظر دوربین و از نظر باتری را به شما معرفی کنیم.

لیست قیمت گوشی های شیائومی را در کنار آفرهای ویژه تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

رویکرد کاربران نسبت به گوشی های شیائومی فراتر از اعداد و ارقام است. از دید کاربران حتما یک گوشی پرچم‌دار جزو بهترین گوشی شیائومی نیست. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و حتی ارزان قیمت باشد که قیمت مناسبی هم دارد و امکانات متفاوتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با کمی گشت و گذار در بازار متوجه می‌شوید که کاربران از چه گوشی شیائومی بیشتر از همه استقبال می‌کنند. این موارد شامل بهترین مدل گوشی شیائومی برای بازی، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، پرفروش ترین گوشی شیائومی و دیگر موارد این چنینی می‌باشد.

ردمی نوت 13 پرو 5G

حضور ردمی نوت 13 پرو 5G در ابتدای این لیست به وضوح نشان می‌دهد که کاربران علاقه بسیار زیادی به سری ردمی نوت دارند و ترجیح می‌دهند گوشی میان‌رده خود را از این سری خریداری کنند. این مدل طراحی مدرنی دارد و از نمایشگری OLED با رزولوشنی بالاتر از FHD استفاده می‌کند که باعث می‌شود در هر اینچ شاهد تراکم 446 باشیم. این پنل از گستره رنگی 68 میلیاردی و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند حداکثر روشنایی بیشتر از 1300 نیت را مقایل دیدگان شما قرار دهد. جالب است بدانید نمایشگر این میان‌رده حدود 90 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده است.

ردمی نوت 13 پرو 5G

شیائومی در بخش سخت افزار ار تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 7S نسل 2 کمک گرفته و این محصول را با MIUI 14 بر پایه اندروید 13 راهی بازار کرده است. دوربین اصلی ردمی نوت 13 پرو 5G سنسوری 200 مگاپیکسلی دارد و به راحتی اکثر رقبا را از نظر کیفیت عکس و فیلم پشت سر می‌گذارد. برای تغذیه این مدل یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و شما می‌توانید این گوشی را با آداپتور 67 واتی آن با سرعت بالایی شارژ کنید.

 

قیمت ردمی نوت 13 پرو 5G ظرفیت 512 گیگابایت رم 12

 

شیائومی 14

جدیدترین پرچمداران شیائومی در سری 14 روانه بازار شدند و شیائومی 14 ارزان‌ترین نسخه از این خانواده به حساب می‌آید. این پرچمدار از هر نظر کامل شده و حالا به راحتی می‌تواند با رقبایی چون گلکسی S24 یا ایفون 15 شرکت اپل رقابت کند. این پرچمدار زیبا و خوش دست دارای نمایشگری 6.36 اینچی با رزولوشن 2670 در 1200 است و از این طریق تراکم پیکسلی 460 را ارائه می‌کند. این پنل LTOP OLED حدود ۹۰ درصد از بخش روبرویی را در اختیار گرفته و از دالبی ویژن، HDR10+، گستره رنگی 68 میلیاردی و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی 14

برعکس گلکسی S24 که در بازار جهانی با اگزینوس 2400 عرضه شده، شیائومی ترجیح داده پرچمدار خود را در تمامی بازارها با تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار کند تا خیال شما از بابت بخش سخت افزار به طور کامل آسوده باشد. این محصول از ابتدا با هایپر او اس بر پایه اندروید 14 راهی بازار شده و تا 4 سال نیز آپدیت نرم افزاری و تا 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

جذابیت‌های شیائومی 14 اینجا به پایان نمی‌رسد و در بخش دوربین شاهد سه لنز واید، اولترا واید و تله فوتو با سنسورهای 50 مگاپیکسلی هستیم و سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در مفایل خودنمایی می‌کند. دوربین‌های این گوشی عملکردی در حد و اندازه پرچمدار دارند و ایراد حاصی به آن‌ها وارد نیست. این پرچمدار از یک باتری 4610 بهره می‌برد و به لطف آداپتور 90 واتی تنها در 35 دقیقه فول شارژ می‌شود. شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 10 واتی نیز از دیگر مشخصات پرچمدار جدید شیائومی هستند.

 

قیمت شیائومی 14 ظرفیت 256 گیگابایت رم 12

 

ردمی نوت 13 پرو پلاس

بهترین گوشی میان‌رده در سری ردمی نوت همین مدل است که بیش از هر زمان دیگری خود را به گوشی‌های بالارده و پرچمدار نزدیک کرده و در تلاش است تا تجربه‌ای فراتر از یک میان‌رده را در اختیار بگذارد. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند تا به معنای واقعی یک میان‌رده باکیفیت به حساب بیاید و مانند پرچمداران بتواند در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم باشد. شیائومی در این گوشی از پنلی با لبه‌های خمیده استفاده کرده و نمایشگر دقیقا همان چیزی است که در گوشی‌های پرچمدار انتظار داریم. بدون شک بخش نمایشگر یکی از دلایل خرید این میان‌رده به حساب می‌‌آید.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

قلب تپنده ردمی نوت 13 پرو پلاس تراشه دیمنسیتی 7200 اولترا است که قدرت خوبی دارد و از پس کارهای مختلف به خوبی برمی‌آید. انرژی مورد نیاز این سخت افزار توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و مهم‌تر این که آداپتور 120 واتی درون جعبه دیده می‌شود تا گوشی را در مدت حدود 20 دقیقه فول شارژ کند. این میان‌رده دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و بسیار خوبی نیز دارد و می‌توانید حتی در صورت زوم 2 برابری نیز تصاویر عالی به ثبت برساند.

 

قیمت ردمی نوت 13 پرو پلاس ظرفیت 512 گیگابایت رم 12

قیمت ردمی نوت 13 پرو پلاس ظرفیت 256 گیگابایت رم 12

 

پوکو X6 پرو

اگر اهل بازی باشید و اولویت شما بخش نمایشگر و سخت افزار باشد، بدون هیچ شکی پوکو ایکس 6 پرو تبدیل به بهترین گوشی بازار برای خرید می‌شود، محصولی که از تراشه دیمنسیتی 8300 اولترا قدرت می‌گیرد، چیپستی بسیار قوی که قدرتی در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار دارد و نزدیک به اسنپدراگون 8 نسل 2 عمل می‌کند. با خرید این میان‌رده قطعا می‌توانید عناوین را در بالاترین گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورید. این گوشی در زمینه نمایشگر نیز دقیقا مانند ردمی نوت 13 پرو 5G است و به همین جهت از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

پوکو X6 پرو

بخش دوربین به طور کلی هیچ‌گاه اولویت گوشی‌های پوکو نیست ولی با این وجود شاهد دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی هستیم که توانایی مناسبی نیز در ثبت تصاویر دارد. لنز فوق عریض، ماکرو و سلفی با سنسورهای 8، 2 و 16 مگاپیکسلی دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. این محصول نیز مانند بسیاری از میان‌رده‌های بازار یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت پوکو X6 پرو ظرفیت 512 گیگابایت رم 12

 

ردمی نوت 12 5G

گوشی شیائومی ردمی Note 12 5G نسبت به مدل 4G خود دچار تغییرات جزئی شد و مشخصات سخت افزاری متفاوتی نیز دارد. قدرت مورد نیاز این محصول را تراشه Snapdragon 4 Gen 1 تامین می‌کند که از یک CPU هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. حافظه‌های در دسترس برای این محصول به ترتیب 128 و 256 گیگابایت هستند که با رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایت می‌توانید خریداری کنید. سیستم عامل این گوشی اندروید 12 به همراه MIUI14 است. صفحه‌نمایش این محصول 6.67 اینچی از نوع امولد است که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌کند.این صفحه‌نمایش نرخ تازه‌سازی 120هرتز و میزان روشنایی 1200 نیت دارد. شیائومی برای محافظت از این صفحه‌نمایش از گوریلا گلس 3 استفاده کرده است.

دوربین این گوشی ماژول دوربین سه‌گانه دارد که متشکل شده از لنز اصلی 48 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین اصلی این محصول می‌تواند با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی نیز لنز 13 مگاپیکسلی دارد که عکاسی واید و HDR برای آن در نظر گرفته شده است.

 

قیمت Redmi Note 12 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8

 

شیائومی ردمی نوت 12 پرو 5G

سری ردمی نوت شیائومی همواره سری بسیار محبوبی بوده است و این اتفاق تازه‌ای نیست. ردمی نوت 12 پرو 5g نسل قبلی ردمی نوت 13 پرو 5g به حساب می‌آید ولی با این وجود هنوز هم محبوبیت بالایی دارد و توانسته حتی از برخی از مدل‌های جدیدتر نیز بالاتر قرار بگیرد. این محصول طراحی کاملا تخت دارد و لبه‌های کناری نیز بدون انحنا ساخته شده‌اند تا این مدل با ترند روز سازگارتر باشد. قاب پشتی در سمت چپ از دوربین‌ها میزبانی می‌کند و فریم این دوربین‌ها هم با رنگ قاب پشتی کاملا هماهنگ است.

بهترین گوشی شیائومی

ردمی نوت 12 پرو

این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED با رزولوشن FHD+ است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی 1 میلیاردی، HDR10+ و محتوای Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 12 پرو از تراشه 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 قدرت می‌گیرد و دوربین‌های آن به ترتیب سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 67 واتی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو و MIUI 13 بر پایه اندروید 12 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

 

قیمت ردمی نوت 12 پرو 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8

 

پوکو X6

پوکو X6

پوکو X6 نسخه ارزان‌تر پوکو X6 پرو است که بالاتر آن را معرفی کردیم، ولی جالب است بدانید که مشخصات این میان‌رده دقیقا با ردمی نوت 13 پرو 5G یکسان است، با این تفاوت که دوربین اصلی این گوشی به جای سنسوری 200 مگاپیکسلی، سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد.

 

قیمت پوکو X6 ظرفیت 256 گیگابایت رم 12

 

گوشی شیائومی 13T

شیائومی 13 تی جدیدترین گوشی قاتل پرچمدار این برند محسوب می‌شود که با توجه به کارایی و ویژگی‌هایی که دارد به زودی می‌تواند جایگاه خوبی در بین کاربران کسب کند. این محصول صفحه‌نمایشی 6.67 اینچی از نوع امولد دارد که از ویژگی‌هی برجسته این صفحه‌نمایش میزان روشنایی 1200 نیت را تولید می‌کند و برای شما امکان دیدن محتوای صفحه را زیر نور نیز فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش می‌توان به تراکم پیکسلی 466 پیکسل در هر اینچ، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و نمایش 68 میلیارد رنگ اشاره کرد.

تراشه به کار برده شده در این محصول Mediatek Dimensity 8200 Ultra که متشکل شده از 8 هسته. دوربین قرار گرفته در پنل پشتی سه‌گانه است و لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید از مشخصات دوربین آن هستند. با استفاده از شیائومی 13 تی می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید و با داشتن لرزشگیر الکترونیکی نگرانی از بابت لرزش دستانتان حین فیلمبرداری نخواهید داشت. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی xiaomi 13t از قدرت نگهداری شارژ بالایی برخوردار شده و برای شارژ سریع آن نیز فناوری شارژ سریع 67 وات در نظر گرفته شده است.

 

قیمت شیائومی 13T ظرفیت 256 گیگابایت رم 12

 

پوکو F5

نسل جدید از گوشی‌های سری F پوکو از راه رسیدند و از همان ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفتند. پوکو اف 5 نسخه ارزان‌تر این سری است و با این وجود مشخصات و البته قیمت بسیار خوبی برای خرید دارد. این گوشی را می‌توان در واقع اخرین مدل گوشی شیائومی به حساب آورد. پوکو اف 5 ظاهر جدیدی دارد و حالا دیگر از یک فریم مشخص برای دوربین‌ها استفاده نمی‌کند و لنزها بدوت فریم به روی بدنه قرار گرفته‌اند. این محصول از نمایشگری 6.67 اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. این پنل تراکم 395 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد و توانسته حدود 89 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد.

پوکو اف 5

پوکو اف 5

نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی عالی 68 میلیاردی، دالبی ویژن و HDR10+ از دیگر ویژگی‌های کلیدی این پنل هستند. پوکو در بخش سخت افزار از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 کمک گرفته که عملکردی تقریبا یکسان با اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد و بسیار سریع و قوی عمل می‌کند. این تراشه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با آداپتور 67 وات تغذیه می‌کند و دوربین‌های این گوشی عریض، فوق عریض، ماکرو و سلفی با سنسورهای 64، 8، 2 و 16 مگاپیکسلی هستند.

 

قیمت گوشی پوکو f5 شیائومی

 

گوشی شیائومی مدل 13T Pro

یکی دیگر از گوشی‌های قرار گرفته در لیست جدید ترین گوشی های شیائومی مربوط به سری T این برند است. سری T جزو اولین محصولات قاتل پرچمدار این محصول هستند که قابلیت ضد آب بودن دارند. شیائومی 13 تی پرو نیز استاندارد IP68 دارد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. تراشه Dimensity 9200+ که در این محصول به کار برده شده از نظر کیفیت و کارایی با اسنپدارگون 8 نسل 2 سنجیده می‌شود؛ بنابراین با سخت افزار قدرتمندی رو به رو هستیم که می‌تواند بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را به راحتی اجرا کند. این محصول با حافظه‌های 256، 512 و 1 ترابایت همراه با رم 12 گیگابایت در دسترس است و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

صفحه‌نمایش 13 تی پرو 6.67 اینچ از نوع امولد است که رزولوشن 1220 در 2712 را ارائه می‌کند. از قابلیت‌های برجسته این صفحه‌نمایش میزان روشنایی 1200 نیت، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ و پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن هستند. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین سه‌گانه با لنزهای 50 مگاپیکسل واید، 50 مگاپیکسل تله‌فوتو و 12 مگاپیکسل اولترا واید است. دوربین سلفی نیز لنز 20 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی این محصول می‌تواند با کیفیت 8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و برای جلوگیری از ثبت لرزش نیز فناوری لرزشگیر الکترونیکی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، فناوری شارژ سریع 120 وات، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع PD3.0 و QC4 از دیگر قابلیت‌های این محصول قدرتمند هستند.

 

قیمت شیائومی 13T Pro ظرفیت 512 گیگابایت رم 12

 

پوکو M6 پرو

پوکو M6 پرو عملا در دسته‌ بندی گوشی‌های خوش قیمت و اقتصادی قرار می‌گیرد ولی در بسیاری از بخش‌ها فراتر از بازه قیمتی عمل می‌کند و همین باعث شده تا کاربران زیادی نیز تمایل به خرید آن داشته باشند. این گوشی طراحی زیبایی دارد و بدنه نیز باکیفیت ساخته شده تا اصلا شبیه به مدل‌های ارزان قیمت نباشد. نمایشگر این مدل از نوع OLED است و رزولوشن FHD+ دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به بیشتر از 1000 نیت می‌رسد. این پنل موفق شده حدود 89 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص دهد که اتفاقی تحسین برانگیز در این بازه قیمتی است.

پوکو M6 پرو

این گوشی در بخش سخت افزار از تراشه هلیو G99 اولترا قدرت می‌گیرد و همراه با 512 یا 256 گیگابایت حافظه و رم 8 یا 12 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. با وجود قیمت نه چندان زیاد پوکو M6 پرو اما باز هم درون جعبه یک آداپتور 67 واتی دیده می‌شود و برای شارژ کردن باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی به شما کمک می‌کند. دوربین اصلی این محصول سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد و با دوربین فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

 

قیمت پوکو M6 پرو ظرفیت 512 گیگابایت رم 12

 

ردمی نوت 13 پرو 4G

ردمی نوت 13 پرو 4G

در سری ردمی نوت 13، این مدل یکی از گوشی‌های خوش قیمت است که از نظر مشخصات عملا همان پوکو M6 پرو به حساب می‌آید، با این تفاوت که دوربین اصلی با سنسور عالی 200 مگاپیکسلی دارد و به همین جهت ارزش خرید آن بیشتر از M6 پرو ارزیابی می‌شود.

 

قیمت ردمی نوت 13 پرو 4G ظرفیت 256 گیگابایت رم 12

 

پوکو ایکس 5 پرو

گوشی پوکو ایکس 3 پرو به لطف تراشه بسیار خوب و همچنان نرخ نوسازی 120 هرتزی نمایشگر توانست نظرات زیادی را به سمت خود جلب کند و پوکو ایکس 4 پرو هم موفق شد با متعادل کردن مشخصات در بخش‌های مختلف این موفقیت را حفظ کند. حال نوبت به نسل جدید این سری یعنی پوکو X5 پرو رسیده است، گوشی که باز هم مورد توجه کاربران قرار گرفته و بسیار دوست داشتنی و محبوب است.

بهترین مدل گوشی شیائومی

جالب است که این محصول از نظر ظاهری، طراحی، باتری و نمایشگر تا حد زیادی شبیه به ردمی نوت 12 است. در زمینه سخت افزار اما این محصول از تراشه اسنپدراگون 778 استفاده کرده تا بتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. همچنین در بخش دوربین شاهد سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی هستیم و فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کنند.

 

قیمت پوکو X5 پرو

 

پوکو اف 5 پرو

پوکو اف 5 پرو نسخه گران‌تر این سری است که به معنای واقعی خود را به گوشی‌های پرچمدار نزدیک کرده و در بسیاری از بخش‌ها رسانده است. این محصول از قاب شیشه‌ای و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند. پنل استفاده شده در پوکو اف 5 پرو اندازه 6.67 اینچی دارد و از نوع امولد است. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این نمایشگر QHD است که سبب می‌شود در هر اینچ 526 پیکسل قرار بگیرد. به غیر از این وضوح عالی، پنل این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی، دالبی ویژن، گستره رنگی 68 میلیاردی و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو اف 5 پرو

پوکو اف 5 پرو

قلب تپنده این محصول اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است، تراشه‌ای 4 نانومتری که بدون شک یکی از قوی‌ترین چیپست‌های موجود در جهان به حساب می‌آید و می‌تواند هر کاری را با سرعت عالی انجام دهد. پوکو در بخش دوربین از ترکیب دوربین عریض، فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 64، 8 و 2 استفاده کرده و شما می‌توانید با رزولوشن 8K فیلم‌برداری کنید. دوربین سلفی این گوشی هم دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی است. پوکو F5 پرو باتری 5160 میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی دارد.

این جدیدترین گوشی شیائومی 2023 ارزش خرید بسیار بالایی دارد و در زمینه نمایشگر، باتری و سخت افزار دقیقا مانند یک پرچمدار کامل عمل می‌کند.

 

خرید پوکو F5 پرو

 

شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا بهترین و گران‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایران است و شما می‌توانید آن را با قیمت مناسبی از تکنولایف خریداری کنید. این محصول بدنه چرمی و بسیار باکیفیت دارد و فریم کناری آن از جنس آلومینیوم است. این محصول نمایشگری 6.73 اینچی از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن QHD+ دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی، دالبی ویژن، HDR10+ و گستره رنگی 1 میلیاردی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی 13 اولترا

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می‌گیرد و توان سخت افزاری بسیار بالایی دارد. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر F/1.9 الی F/4.0 است و از فوکوس لیزری، فوکوس خودکار تشخیص فاز چند وجهی و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. دوربین پریسکوپ تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری اپتیکال، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3.2 برابری و دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی را همراهی می‌کند و سلفی 32 مگاپیکسلی کامل کننده این بخش است.

این محصول یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی دارد و از شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

خرید شیائومی 13 اولترا

 

پوکو X4 پرو

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت هستید، باید به شما گوشی پوکو X4 پرو را معرفی کنیم. این گوشی نسل قبلی ایکس 6 پرو و ایکس 5 پرو است و در کنار اینکه ظاهر خوبی دارد، از صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. البته که از بدنه‌ای پلاستیکی برای آن استفاده شده است. این گوشی از شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن هم حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. البته باید بگوییم که این گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ راهی بازار شده است.

بالاترین مدل گوشی شیائومی

قیمت پوکو x4 پرو 256 گیگابایت با رم 8

خرید Poco X4 Pro شیائومی 128 گیگابایت با رم 6

خرید گوشی 5G

 

ردمی نوت 12 پرو 4G

این گوشی نسل قبلی ردمی نوت 13 پرو 4G است که بالاتر معرفی کردیم. ردمی نوت 12 پرو فورجی از پنل امولد 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. این پنل دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی و دالبی ویژن است و به نسبت قیمت کیفیت و روشنایی مناسبی دارد. این محصول از تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 732G قدرت می‌گیرد، همان چیپستی که دو سال قبل‌تر به روی ردمی نوت 10 پرو مورد استفاده قرار گرفته بود. این تراشه سرعت و عملکرد خوبی دارد ولی کمی قدیمی به نظر می‌رسد.

ردمی نوت 12 پرو 4G

این گوشی می‌تواند عکس‌های خوب و با کیفیتی به کمک دوربین 108 مگاپیکسلی خود به ثبت برساند و دوربین فوق عریض هم سنسور 8 مگاپیکسلی دارد. ترکیب دوربین‌ها با ماکرو و عمق میدان 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی تکمیل می‌شود و شما با دوربین اصلی می‌توانید ویدئوهای 4K به ثبت برسانید. این مدل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 67 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

 

خرید ردمی نوت 12 پرو 4G نسخه 256 گیگابایت با رم 8

خرید ردمی نوت 12 پرو 4G نسخه 128 گیگابایت با رم 8

 

شیائومی 13 و 13 پرو

شیائومی 13 و 13 پرو دیگر جدیدترین پرچمداران شیائومی نیستند و سری 14 به تازگی به صورت جهانی معرفی شده‌اند. این دو گوشی طراحی جدید و شبیه به همی دارند اما از نظر اندازه شرایط آن‌ها متفاوت است و نسخه پرو به دلیل استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر ابعاد بزرگ‌تری دارد. هر دو از نمایشگر امولد استفاده می‌کنند، پنلی که در شیائومی 13 دارای رزولوشن FHD+ و در 13 پرو دارای رزولوشن QHD+ است و هر دو مدل از نرخ نوسازی 120 هرتزی،‌ HDR10+، Dolby Vision و گستره 1 میلیارد رنگی پشتیبانی می‌کنند.

بهترین گوشی شیامی

هر دوی این گوشی‌ها از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند تا جزو قوی‌ترین اندرویدی‌های موجود در جهان باشند. دوربین اصلی شیائومی 13 پرو سنسوری 50.3 مگاپیکسلی دارد و دو دوربین فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای 50 مگاپیکسلی و زوم 3.2 برابری این دوربین را همراهی می‌کنند. در سوی دیگر دوربین اصلی شیائومی 13 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3.2 برابری و فوق عریض 12 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. شیائومی 13 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و این اعداد برای رقیب برابر با 4820 میلی آمپر ساعت و شارژ 120 واتی است.

 

شیائومی ۱۲

کدام گوشی شیائومی را بخرم

گوشی شیائومی ۱۲ دیگر خیلی گوشی جدیدی نیست و از عرضه آن دو سالی می‌گذرد ولی با این وجود مشخصات جذاب آن در کنار بدنه کامپکت باعث شده تا کاربران همچنان به آن علاقه نشان دهند. برای شیائومی ۱۲ از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده شده و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این محصول از شارژر ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌کند. البته باید بگوییم که این گوشی ضد آب نیست که یک نقطه ضعف برای بالاترین گوشی شیائومی به شمار می‌رود.

 

قیمت شیائومی ۱۲ نسخه 256 گیگابایت با رم 8

خرید شیائومی 12 نسخه 256 گیگابایت با رم 12

 

پوکو F4 جی تی

اگر از خودتان سوال می‌کنید که کدام گوشی شیائومی را بخرم باید بگوییم که گوشی پوکو F4 GT می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای شما باشد. پوکو F4 جی تی را هم می‌توانیم به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حساب کنیم. این گوشی برای گیمرها انتخاب مناسبی خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و ۱۲ گیگابایت رم دارد. باید بگوییم که پوکو F4 GT از شارژ سریع ۱۲۰ وات هم برخوردار است. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

پوکو F4 جی تی

 

قیمت گوشی Poco f4 Gt نسخه 256 گیگابایت با رم 12

خرید گوشی پوکو F4 GT نسخه 128 گیگابایت با رم 8

خرید پاوربانک

شیائومی ۱۲ لایت

در میان بهترین گوشی های شیائومی 2023 باید از گوشی شیائومی ۱۲ لایت هم نام ببریم. این گوشی هم به عنوان ارزان‌ترین عضو سری شیائومی 12 شناخته می‌شود و به لطف مشخصات خوب ارزش خرید بالایی هم دارد. شیائومی ۱۲ لایت یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده است. محصولی که وزن بسیار کمی دارد و خیلی راحت در دست قرار می‌گیرد. به غیر از بحث ارگونومی این مدل زیباست و از تراشه، دوربین و نمایشگر جذابی هم استفاده می‌کند تا یک انتخاب بسیار عالی در بین میان‌رده‌های شیائومی باشد.

شیائومی ۱۲ لایت

 

قیمت شیائومی 12 lite

 

نصب بهترین بازی ها روی گوشی اندرویدی خود را با مطالعه مطلب زیر دنبال کنید:
بهترین بازی های اندروید

 

شیائومی 12s اولترا

اگر به دنبال بالاترین مدل گوشی شیائومی می‌گردید، نباید به راحتی از کنار گوشی شیائومی 12s اولترا عبور کنید. این گوشی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار است. این گوشی پرچمدار شیائومی در حال حاضر یکی از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی است که از دوربین‌های فوق‌العاده‌ای هم بهره می‌برد. این گوشی از پس هر کاری به راحتی بر می‌آید و صفحه نمایش بسیار باکیفیتی هم دارد. شیائومی 12s اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. دوربین‌های آن هم در نور کم عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کنند.

شیائومی 12s اولترا

 

نقد و بررسی های تخصصی ما را دنبال کنید:
بررسی پوکو F4

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت (ارزش خرید)

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حتما نباید ارزان‌ ترین گوشی شیائومی باشد. برای انتخاب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت به فاکتورهای مختلفی توجه کردیم. مجموع ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک گوشی و قیمت در نظر گرفته شده برای آن در مقایسه با رقبا باعث انتخاب گوشی‌های زیر شده‌اند. در واقع این گوشی‌ها نسبت به قیمتی که دارند بهترین امکانات و ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی در گوشی‌های سایر شرکت‌ها باید برای داشتن آن‌ها چند برابر بیشتر هزینه کنید.

شیائومی 13 تی پرو

در متن بالا این گوشی را به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایش شیائومی نیز معرفی کردیم و در این بخش باید اشاره کنیم که 13 تی پرو بدون شک یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بازار از نظر ارزش خرید است. بسیاری از ویزگی‌های شیائومی 13T پرو تنها در محصولاتی با دو برابر قیمت دیده می‌شود و همین سبب شده تا خرید این گوشی را به کاربران مختلفی پیشنهاد کنیم.

شیائومی 13 تی پرو

این گوشی دوربین اصلی بسیار خوبی با سنسور 50 مگاپیکسلی دارد و حتی از تله فوتو با سنسور 50 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد تا شما بتوانید سوژه‌های موجود در فاصله دور را نیز با کیفیت بالایی به ثبت برسانید. شیائومی 13 تی پرو از تراشه دیمنسیتی 9200 پلاس قدرت می‌گیرد و یک آداوپتور 120 واتی برای شارژ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. ناگفته نماند که این مدل حتی از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت شیائومی 13T Pro ظرفیت 512 گیگابایت رم 12

 

ردمی نوت 13 نسخه 4G

سری ردمی نوت 13 وارد بازار شده و این گوشی ارزان‌ترین نسخه از این خانواده است. ردمی نوت 13 فورجی از نظر ارزش خرید یکی از بهترین گوشی‌های بازار است. این محصول طراحی جدید و به‌روزی دارد و از قاب پشتی و لبه‌های تخت استفاده می‌کند. این طراحی باعث شده تا هم ظاهر این میان‌رده جذاب و به‌روز باشد و هم گوشی در دست حس خوبی را انتقال دهد.

ردمی نوت 13 نسخه 4G

 

گوشی ردمی نوت 13 نسخه 4G دارای نمایشگری 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوع امولد است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. این پنل جذاب در حالت حداکثری می‌تواند تا 1300 نیت روشنایی تولید کند که یک عملکرد فوق العاده در این بازه قیمتی ارزیابی می‌شود. این گوشی دارای تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 685 است که یک نسخه بهبود یافته نسبت به اسنپدراگون 680 به حساب می‌آید و می‌تواند بدون مشکل از پس کارهای روزمره و حتی بازی‌های معمولی بربیاید.

شیائومی در این گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده کرده و مجموعه دوربین‌ها را فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی کامل می‌کند. در نهایت این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تغذیه می‌کند و شارژدهی خوبی هم دارد.

 

قیمت ردمی نوت 13 نسخه 4G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8

 

بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی

عکاسی یکی از مواردی به‌حساب می‌آید که اکثر کاربران در زمان خرید گوشی به آن توجه زیادی می‌کنند. حتی گروه زیادی از مردم برای داشتن یک دوربین خوب گوشی جدید می‌خرند. همچنین افزایش استفاده از دوربین موبایل برای عکاسی، فیلم‌برداری و تماس‌های تصویری هم باعث شده که همه سعی کنند گوشی جدیدی با دوربینی با کیفیت در اختیار داشته باشند. شیائومی هم سعی کرده دوربین‌های خوبی برای محصولات خودش در نظر بگیرد. در ادامه قصد داریم بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی را به شما معرفی کنیم و در این بین به بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین هم اشاره خواهیم کرد. پس اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی می‌گردید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. گوشی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که عکاسی کردن با آن‌ها نظر همه را به سمت خود جلب کرده‌اند.

می 11 اولترا

 دوربین Mi 11 Ultra مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار، فوکوس خوکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰، ۹۶۰ و ۱۹۲۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه.

دوربین دوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/4.1، فوکوس تشخیص فاز خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۵ برابر
دوربین سوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۲۸ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار
دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید، f/2.2

با وجود این که می 11 اولترا پرچمدار دو سال قبل است و پس از آن سری شیائومی 12 و شیائومی 13 وارد بازار شده‌اند اما همچنان طبق دیتای سایت Dxomark این محصول بهترین گوشی شیامی از نظر دوربین است. این پرچمدار بسیار جذاب موفق شده امتیاز فوق‌العاده عالی 141 را به‌دست بیاورد و از این طریق هنوز هم می‌تواند با پرچمداران فعلی بازار رقابت کند. برای این که نمره 141 را بهتر درک کنید باید بگوییم بهترین گوشی سامسونگ یعنی S23 اولترا نمره 140 را کسب کرده و نمره ایفون 13 پرو مکس نیز همین 141 است و این یعنی می 11 اولترا هنوز هم عملکردی تحسین‌برانگیز دارد.

شیائومی می 11 اولترا

در آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شده که این گوشی هوشمند می‌تواند تصاویری ثبت کند که نویز بسیار کمی دارند و از جزییات بسیار بالایی بهره می‌برند. این موضوع در ویدئوها هم دیده می‌شود و فیلم‌برداری باکیفیت هم از نقاط قوت این گوشی خواهد بود. سرعت دوربین این گوشی بسیار بالا است و بسیار سریع و با دقت زیادی هم فوکوس می‌کند. دوربین‌های این گوشی از اکسپوژر خوبی برخوردارند و از دامنه داینامیک قابل قبولی هم در زیر نور خورشید برخوردارند. البته عملکرد دوربین‌های این گوشی در محیط‌ها باز و محیط‌های بسته واقعا شگفت‌انگیز است. از طرف دیگر گوشی می ۱۱ اولترا یکی از بهترین دوربین‌های اولتراواید موجود را دارد.

 

خرید تبلت

 

بررسی جدیدترین موبایل های روز:
بررسی شیائومی 12 لایت

 

شیائومی 13 اولترا

 دوربین شیائومی 13 اولترا مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر 50 مگاپیکسلی واید، دیافراگم متغیر f/1.9 الی f/4.0، فوکوس خودکار تشخیص فاز چند وجهی، فوکوس لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰، ۹۶۰ و ۱۹۲۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه.

دوربین دوم حسگر 50 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/3.0، فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا 5 برابر
دوربین سوم حسگر 50 مگاپیکسلی اولتراواید، دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز پو پیکسلی
دوربین چهارم حسگر 50 مگاپیکسلی تله فوتو، دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا 3.2 برابر
دوربین پنجم TOF برای سنجش عمق میدان
دوربین سلفی حسگر 32 مگاپیکسلی واید، f/2.0

شیائومی 13 اولترا جدیدترین و بهترین پرچمدار شرکت شیائومی به حساب می‌آید و با مشخصات عالی روانه بازار شده است. با این وجود 13 اولترا در تست‌های سایت Dxoamrk هنوز نتوانسته پرچمدار دو نسل قبل یعنی می 11 اولترا را شکست دهد و با کسب نمره 140 و با اختلاف 1 نمره پشت سر این گوشی قرار گرفته است. دوربین اصلی این پرچمدار از دیافراگم متغیر استفاده می‌کند و بسته به شرایط می‌تواند دیافراگم را کم یا زیاد کند تا هم در شب و هم در روز تصاویری عالی به ثبت برسد.

چیدمان دوربین‌های شیائومی 13 اولترا

البته ناگفته نماند که شیائومی 13 اولترا در تست‌های dxomark از نظر نمره بخش زوم توانسته می 11 اولترا را شکست دهد و تصاویر بهتری به ثبت برساند. در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری نیز عملکرد هر دو مدل بسیار شبیه و نزدیک به هم است.

 

شیائومی 12s اولترا و 13 پرو

 دوربین شیائومی 12s اولتر مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰.۳ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.9، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، فوکوس خودکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰ بر ثانیه

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه

دوربین دوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/4.1، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۵ برابر
دوربین سوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۲۸ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی
دوربین سلفی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی واید، f/2.4
 دوربین شیائومی 13 پرو مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰.۳ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.9، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، فوکوس خودکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه

دوربین دوم حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار (10 سانتی متر تا بی‌نهایت)، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۳.۲ برابر
دوربین سوم حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۱۵ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار
دوربین سلفی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی واید

شیائومی 13 پرو

این دو گوشی با کسب نمره 136 پشت سر شیائومی 13 اولترا به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. البته از نظر زوم عملکرد 13 پرو بهتر است و در زمینه عکاسی مقدار بسیار کمی 12 اس اولترا بهتر عمل می‌کند. در مورد هر دوی این محصولات در بالا توضیح دادیم و در این بخش باید اشاره کنیم که عملکرد دوربین هر دو گوشی عالی است. عکس‌های ثبت شده با این دو مدل مستحق نام پرچمدار هستند و می‌توانند شما را به وجد بیاورند. البته بد نیست اشاره کنیم که هنگاک عکاسی در نور کم و شب هم 12S Ultra بهتر از رقیب عمل می‌کند و تصاویر کم‌نویزتر و روشن‌تری به ثبت می‌رساند که رنج دینامیکی وسیعی هم دارند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها نیاز به گوشی هوشمند دارند، خیلی‌ها به دنبال موبایلی هستند که باتری خوبی داشته باشد. با جست‌وجو در بازار گوشی‌‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که هر کدام آن‌ها ظرفیت باتری مختلفی دارند و از تکنولوژی‌های شارژ سریع مختلفی هم برخوردارند. شیائومی در این دسته از گوشی‌ها هم مدل‌های مختلفی دارد. در واقع این شرکت چینی گوشی‌هایی راهی بازار کرده که در کنار توجه به سایر موارد از باتری خوبی هم بهره می‌برند.

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری می‌گردید، ما چند مدل جالب توجه به شما معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید که بسیاری از گوشی‌های شیائومی باتری خوبی دارند و یک روز کامل و نسبتا سنگین را دوام می‌‌آورند. همچنین در نظر داشته باشید که با تغییر نرم افزار گوشی، میزان شارژدهی آن ممکن است تغییر کند.

شیائومی 14

شیائومی 14

شاید تصور کنید این پرچمدار به دلیل اندازه کامپکتی که دارد احتمالا نمی‌تواند شارژدهی خوبی را ارائه کند، ولی باید به شما بگوییم که باتری 4610 میلی آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند یک روز سنگین و حتی بیشتر را همراه شما باشد. از طرف دیگر به لطف شارژ سریع 90 واتی، شما می‌توانید این پرچمدار را در مدت حدود 30 دقیقه مجدد شارژ کنید.

ردمی نوت 13 4G

ردمی نوت 13 4G

در بخش قبلی این گوشی را به عنوان یکی از جذاب‌ترین مدل‌های بازار برای خرید معرفی کردیم و گفتیم که نوت 13 فورجی ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در این قسمت باید اشاره کنیم که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این محصول می‌تواند مدت بسیار زیادی را دوام بیاورد و از همین جهت این مدل اقتصادی می‌تواند همراه خوبی برای شما در روزهای سنگین کاری باشد.

 

قیمت ردمی نوت 13 نسخه 4G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8

 

Poco M5s

Poco M5s

اگر به دنبال گوشی دیگری می‌گردید که بتوان آن را جزو لیست بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری قرار داد، شیائومی پوکو M5 و M5s هم می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. گوشی پوکو M5s که قیمت مناسبی هم دارد و به همین دلیل می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد، از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته این گوشی از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. با این حال می‌توانید 64 درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنید.

 

قیمت پوکو M5s شیائومی 256 گیگابایت با رم 8

 

جمع بندی

در این مطلب گوشی‌های مختلف شیائومی در گروه‌های مختلف را به شما معرفی کردیم، از بالاترین مدل شیائومی گرفته تا گوشی‌های اقتصادی با باتری قوی یا بهترین مدل‌های موجود در بازار از نظر دوربین. با توجه به این توضیحات می‌توانید بر اساس اولویت‌های خود به سراغ یکی از مدل‌ها بروید، برای مثال اگر دوربین برای شما مهم‌ترین بخش است شیائومی می 11 اولترا را انتخاب کنید و اگر گوشی قاتل پرچمدار همه‌فن حریف می‌خواهید به سراغ 12 تی پرو بروید.

سوالات متداول

اخرین مدل شیائومی از نظر دوربین کدام است؟ با وجود این که شیائومی ۱۳ اولترا جدیدترین و بهترین نماینده شرکت شیائومی است، گوشی شیائومی می 11 اولترا هنوز نمره بالاتری از سایت Dxomark کسب کرده است.

بهترین گوشی شیائومی از نظر صفحه نمایش کدام است؟ گوشی‌های پرچمدار این شرکت از جمله شیائومی 13 پرو، شیائومی 12 اس اولترا و می 11 اولترا بهترین نمایشگرها را دارند.

از نظر باتری کدام گوشی شیائومی عالی است؟ اگر بودجه زیادی ندارید به سراغ پوکو m5s بروید و اگر پرچمدار می‌خواهید شیائومی 13 پرو را انتخاب کنید. اگر میان‌رده می‌خواهید به سراغ ردمی نوت 11 پرو 4g یا پوکو ایکس 5 پرو بروید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

27 نظر

  1. بردیا

    سلام
    من میخواستم تو بازه ۱۵ تا ۱۶ ملیون گوشی بگیرم و اولویت هم برام گیم هست
    خودم از ردمی k50 خوشم اومد ولی شما تو این مقاله چیزی راجع بهش نگفتین و خواستم نظر بقیه رو راجع به این گوشی بدونم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به بردیا

      سلام پوکو ایکس ۶ پرو بگیرید خیلی خوبه برای گیم
  2. احسان

    سلام وقت بخیر شما گوشی پوکو ام پنج اس گذاشته بودید به نظرتون گوشی خوبیه ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احسان

      سلام در بازه قیمتی خودش، بله خوبه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/
ads
ads