داغ ترین ها :
به‌روزرسانی شگفت‌انگیز تلگرام برای انتقال تاریخچه پیام‌ها

به‌روزرسانی شگفت‌انگیز تلگرام برای انتقال تاریخچه پیام‌ها

تلگرام که از چند سال پیش بر سر زبان‌ها افتاد و با به‌روزرسانی‌هایش ما را شگفت‌زده کرد، این بار دست به حرکت ویژه‌ای زد. برای آن‌که مخاطبان آن بتوانند با خیال راحت از دیگر پلتفرم‌ها به آن کوچ کنند، امکان انتقال تاریخچه پیام‌ها را به‌وجود آورده است. این کار کاملا دقیق، سریع و ساده انجام می‌شود.
در ادامه با ویژگی‌های نسخه آخر تلگرام، و به‌خصوص نحوه انتقال تاریخچه پیام‌ها آشنا خواهیم شد.

شرح به‌روزرسانی ژانویه ۲۰۲۱ تلگرام

در ژانویه امسال، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید، با هدف کسب حریم خصوصی و آزادی بیشتر، به تلگرام اضافه شدند. اما همگی از باقی ماندن پیام‌ها و خاطرات قدیمیشان در اپلیکیشن‌های قبلی نگران بودند.
خبر خوب این‌که از امروز، همه می‌توانند پیام‌هایشان در واتس‌اپ، لاین و کاکائوتاک را (همراه با فیلم‌ها و اسناد) به تلگرام منتقل کنند.

انتقال چت ها به تلگرام
آموزش انتقال پیام‌ها از واتس‌اپ به تلگرام

در iOS، در صفحه Contact Info یا Group Info در WhatsApp، روی گزینه Export Chat ضربه بزنید، و سپس تلگرام را از منوی Share انتخاب کنید.
البته در واتس‌اپ iOS، امکان Export مستقیم چت‌ها از لیست اصلی هم وجود دارد. کافی‌ست چت را به سمت چپ بکشید، گزینه … را بزنید و سپس Export Chat را انتخاب کنید.
در اندروید، در صفحه پیام مورد نظر، روی ⋮، گزینه More و سپس Export Chat ضربه بزنید؛ و در نهایت تلگرام را در منوی Share انتخاب کنید.
پیام‌ها با تاریخ و زمان ارسال اصلیشان انتقال خواهند یافت و همه اعضای چت در تلگرام نیز قادر به مشاهده آن‌ها خواهند بود.

انتقال پیام‌ها به تلگرام، برای باز کردن فضای ذخیره‌سازی

بهترین قسمت این انتقال این است که پیام‌ها و رسانه‌های منتقل‌شده، دیگر نیازی به اشغال فضای اضافی ندارند. برنامه‌های قدیمی تمام داده‌ها را در دستگاه شما ذخیره می‌کردند، اما تلگرام در حالی که به شما امکان دسترسی به آنها در هر زمان و مکانی را می‌دهد، تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی + آموزش تصویری

ضمنا، در تلگرام می‌توانید فضای ذخیره‌سازی و حافظه پنهان خود را از طریق مسیر زیر کنترل کنید:
Settings > Data and Storage > Storage Usage

|طریقه انتقال از واتس اپ به تلگرام
رد پای دیجیتال خود را حذف کنید!

داده‌های شما به شما مربوطند. به همین دلیل هم هست که کاربران تلگرام نه تنها می‌توانند از چت‌های خود خروجی بگیرند، بلکه می‌توانند پیام‌ها را برای طرفین، بدون هیچ اثری، حذف کنند.
این به روزرسانی، کنترل شما را بیشتر می‌کند: حالا چت‌های مخفی، گروه‌های ایجادشده و سابقه تماس نیز می‌توانند در هر زمانی برای همه طرف‌ها حذف شوند.
سرورهای تلگرام هیچ اطلاعاتی از پیام‌ها و تماس‌های حذف‌شده ذخیره نمی‌کنند. پس هر داده‌ای که حذف شود، برای همیشه و به طور کامل از دست خواهد رفت.

بهبود چت‌های صوتی تلگرام

اکنون می‌توانید تاریخچه چت‌های صوتی فعال گروه‌ها را از بالای صفحه ببینید.
همچنین می‌توانید در حین یک چت صوتی، میزان صدای میکروفون افراد را مدیریت کرده و تنظیم کنید. تنظیمات انجام‌شده از سوی سرپرستان و مدیران گروه، برای همه شنوندگان اعمال می‌شوند.

بهبود Audio Player پیام‌رسان تلگرام

وقتی آهنگی در حال پخش است، با ضربه روی نام نوازنده‌ها/خواننده‌های آن در Audio Player، می‌توانید آهنگ‌های دیگر آنها در تمام چت‌هایتان را ببینید. اگر می‌خواهید بخشی از آهنگ را را که از دست داده‌اید تکرار کنید، یا از بخشی از آن رد شوید، کافی‌ست دکمه‌های Next یا Previous را نگه دارید، تا آن را Fast-Forward یا Rewind کنید.
افکت Fade هم برای مکث و ازسرگیری آهنگ اضافه شده است.

استیکرهای خوش‌آمدگویی به کاربران جدید تلگرام

اگر مخاطبی دارید که تازه به تلگرام آمده، خوش‌آمدگویی با یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلگرام می‌تواند جالب باشد: پیشنهاد یک استیکر خوش‌آمدگویی در چت‌های جدید، و ارسال آن با یک ضربه.

انیمیشن‌های جدید تلگرام برای نسخه اندروید

به‌روزرسانی جدید، همیشه به معنای افزودن انیمیشن‌های زیبا و جدید به رابط کاربری است. می‌توانید آنها را هنگام بارگیری فایل‌ها، پخش موسیقی و حتی بارگیری چت‌ها پس از ورود به سیستم ببینید.

امکان گزارش کانال‌های جعلی در تلگرام

همه اپلیکیشن‌های تلگرام به شما امکان گزارش هرزنامه‌ها و سایر انواع محتوای غیرقانونی، از جمله تماس‌های خشونت‌آمیز یا کودک‌آزاری، را گزارش دهید. اکنون می‌توانید کانال‌ها و گروه‌های جعلی را که شخصیت‌ها یا افراد مشهور را جعل می‌کنند نیز گزارش دهید. پروفایل آنها را باز کنید و مسیر زیر را دنبال کنید تا بتوانید گزارش خود را در این زمینه، به دست ناظران تلگرام برسانید:
… > Report > Fake Account

بهبود دسترسی در پیام‌رسان تلگرام

تلگرام در ایران
دسترسی کاربران TalkBack و VoiceOver به تلگرام بهبود یافته است.

به‌روزرسانی‌های تلگرام هر بار همه را شگفت‌زده می‌کنند و به فکر فرو می‌برند که به‌روزرسانی بعدی شامل چه چیزهایی خواهد بود. ما هم مثل خیلی افراد دیگر، در انتظار رفع فیلتر تلگرام هستیم، و امیدواریم که تلگرام با قوانین ایران کنار آمده و همچون روسیه، مشکل را حل کند و دوباره در دسترس قرار بگیرد. فراموش نکنید، قیمت گوشیها را در فروشگاه اینترنتی تکنولایف بررسی کنید.

شما چه پیشنهادات و ایده‌هایی دارید؟ فکر می‌کنید بهترین شبکه اجتماعی جهان، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. فاطمه

    میخوام تلگرامم نصب کنم گوشی نمیخوام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b4%da%af%d9%81%d8%aa%e2%80%8c%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/
ads
ads