داغ ترین ها :
به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ منتشر شد

به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ منتشر شد

ساعت هوشمند اپل در چند سال اخیر بسیار کارآمد و محبوب بوده و با کارایی های متنوعی که به همراه داشته توانسته آسانی را به کاربران هدیه دهد و حتی در موارد بسیاری جان افراد را نجات داده است. به همین دلیل اخبار این گجت جذاب پوشیدنی همیشه مورد توجه دوست‌داران تکنولوژی قرار گرفته است.
جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل برای Apple Watch با نام WatchOS 7.3 امروز قابل بارگیری است. این به روز رسانی شامل واچ فیس های جدیدی است که به پرچم پان آفریقایی ادای احترام می‌کند . علاوه بر این، به‌روز رسانی جدید ویژگی‌های الکتروکاردیوگرام (ECG) و ضربان قلب نامنظم را برای Apple Watch Series 4 و بالاتر در ژاپن، مایوت، فیلیپین و تایلند باز می‌کند.
مشترکین Apple Fitness+ همچنین می‌توانند از ویژگی جدید Time to Walk دیدن کنند که به شما کمک می‌کند در پیاده‌روی با مشاهیر استراحت کنید. سایر به‌روزرسانی‌ها شامل بهبود عملکرد و رفع اشکال برای مرکز کنترل و اطلاع رسانی است.

نکات تغییر کرده و ارائه شده در WatchOS 7.3

• واچ فیس یونیتی با الهام از رنگ‌های پرچم پان آفریقایی که در طول روز همان‌طور که حرکت می‌کنید و چهرهٔ منحصربه‌فرد خود را ایجاد می‌کنید، شکل‌ها تغییر می‌کند.
• زمان پیاده‌روی برای مشترکین Apple Fitness+ یک تجربه صوتی در برنامه Workout که مهمانان در برنامه Time To Walk داستان‌های الهام‌بخشی را به اشتراک می‌گذارند.
• برنامه ECG در Apple Watch Series 4 یا بالاتر در ژاپن، مایوت، فیلیپین و تایلند.
• اعلان‌های نامنظم ریتم قلب در ژاپن، مایوت، فیلیپین، تایوان و تایلند.
• مشکلی که گاهی مرکز کنترل و مرکز اطلاع رسانی هنگام فعال کردن هشدار سلامتی پاسخی ارسال نمی کرد، برطرف شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/
ads
ads