داغ ترین ها :
تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC فاش شد

تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC فاش شد

اطلاعات جدید به تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC اشاره کردند. بر اساس این اطلاعات بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC در تاریخ ۳۰ خرداد ماه عرضه می‌شود.

 

برای خرید انواع لپ تاپ مخصوص بازی از سایت تکنولایف دیدن کنید: لپ تاپ گیمینگ

 

بازی Uncharted: Legacy of Thieves شامل دو بازی به نام Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy می‌شود که قبلا برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شده بودند. سونی هم‌زمان با معرفی نسخه مخصوص پلی استیشن ۵ این بازی اعلام کرد که این مجموعه برای PC  هم عرضه می‌شود؛ اما تاریخ انتشار آن مشخص نشد. حالا فروشگاه Epic Games اعلام کرد که بازی Uncharted: Legacy of Thieves در تاریخ ۳۰ خرداد ماه روی این فروشگاه برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. در واقع هنوز دو ماه تا عرضه این بازی برای کامپیوتر زمان باقی مانده است.

قبلا هم شایعات به تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC اشاره کرده بودند. شایعات قبلی گفته بودند که این بازی در تاریخ ۲۵ خرداد ماه برای کامپیوتر عرضه می‌شود. در نهایت تاریخی که شایعات به آن اشاره می‌کردند با تاریخ اعلام شده از سمت Epic Games Store تفاوت خیلی زیاد نداشت.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در بازی Uncharted 4 بازیکنان در نقش نیتن دریک قرار می‌گیرند و در بازی Lost Legacy هم بازیکنان در نقش کلوئی فرایز و ندادین راس قرار خواهند گرفت.

 

چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ مطلب زیر را بخوانید:
ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-uncharted-legacy-of-thieves/
ads
ads