داغ ترین ها :
تاریخ دقیق عرضه پوکو C40 مشخص شد

تاریخ دقیق عرضه پوکو C40 مشخص شد

از ابتدای سال 2022 میلادی تاکنون پوکو توانسته گوشی‌های هوشمند مختلف را وارد بازار کند که شامل پوکو X4 پرو مدل 5G، پوکو F4 GT و پوکو M4 5G می‌شود. با این که سه دستگاه مشخصات قابل قبولی را در مقایسه با قیمت ارائه می‌کنند، اما نمی‌توان آن را برای کسانی که در بازار گوشی‌های پایین‌رده مشغول جستجو هستند، کاملا مقرون به صرفه دانست. پس از گذشت 6 ماه از سال 2022 میلادی، بالاخره تاریخ موردانتظار راه‌اندازی دستگاه جدید پوکو، یعنی POCO C40 مشخص شد.

 

برای خرید جدیدترین های شیائومی از محصولات ما دیدن کنید: قیمت گوشی های شیائومی

 

تاریخ دقیق عرضه پوکو C40

در حساب رسمی توییتر کمپانی، پوکو اعلام کرده است که گوشی C40 را به صورت رسمی در تاریخ 26 خرداد ماه و به صورت آنلاین رونمایی و عرضه خواهد کرد. در این اطلاعیه پوکو فاش کرده است که گوشی C40 دارای طراحی انحصاری بوده که توسط کمپانی انجام شده است. همچنین یکی از انواع رنگ‌های این دستگاه را باید زرد دانست که جذابیت قابل توجهی برای کاربران دارد. با بررسی دقیق‌تر انجام شده به نظر می‌رسد طراحی موردنظر شباهت زیادی به طراحی ردمی 10 سی دارد که در اوایل سال جاری میلادی و برای بازارهای جهانی عرضه شد. همچنین به ردمی 10 استاندارد عرضه شده در هند هم شباهت دارد. امیدواریم طراحی جدید انحصاری پوکو فقط یک گزینه رنگ جدید برای دستگاه نباشد.

باتری 6000 میلی آمپری

درباره سایر مشخصات فنی گوشی جدید پوکو C40 اطلاعات جدیدی منتشر شده که می‌توان آن را در تیزرهای موجود مشاهده کرد. این دستگاه انرژی خود را از باتری 6000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند که یکی از قوی‌ترین باتری‌های موجود در گوشی‌های هوشمند پوکو به حساب می‌آید. همچنین این اسمارتفون مجهز به صفحه نمایش 6.71 اینچ بوده و طراحی ناچ آن به خوبی قابل مشاهده است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید وجود حسگر اثر انگشت در بخش عقب دانست. از آن جایی که هنوز دو هفته تا زمان عرضه دستگاه زمان باقی مانده است، انتظار می‌رود پوکو از تیزرهای بیشتری درباره پوکو C40 رونمایی کند.

 

قیمت گوشی شیائومی پوکو c40

 

مقایسه های دقیق ما را دنبال کنید:
مقایسه شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G با گلکسی A53

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-c40/
ads
ads