داغ ترین ها :
تاریخ عرضه لپ‌تاپ RedmiBook Pro 2022 مشخص شد

تاریخ عرضه لپ‌تاپ RedmiBook Pro 2022 مشخص شد

شرکت ردمی خودش را برای معرفی محصولات جدید در تاریخ ۲۶ اسفند ماه آماده می‌کند. در این مراسم قرار است گوشی‌های سری ردمی K50 و لپ‌تاپ و محصولات دیگر هم معرفی شوند. حالا به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه لپ‌تاپ RedmiBook Pro 2022 مشخص شده است. این لت‌تاپ در همان تاریخ ۲۶ اسفند عرضه می‌شود.

 

برای خرید انواع لپ تاپ با آفرهای ویژه به فروشگاه تکنولایف سر بزنید.

 

امروز پوستری از این لپ‌تاپ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که به RedmiBook Pro 2022 اشاره می‌کند. روی این پوستر نوشته شده که این لپ‌تاپ از نظر عملکرد همه را به چالش می‌کشد و بسیار سبک خواهد بود. پس به نظر می‌رسد که با لپ‌تاپ قدرتمندی سروکار خواهیم داشت که از پس کارهای مختلف به راحتی بر می‌آید.

لپ تاپ ردمی بوک پرو 2022 شیائومی

شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند RedmiBook Pro 2022  با نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل راهی بازار می‌شوند. شایعات می‌گویند که از پردازنده Core i7-12650H روی این محصول استفاده شده است. بنچمارک‌های منتشر شده از این محصول نشان می‌داند که این پردازنده امتیاز ۱۸۰۰ را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۱۱۸۷۲ را در حالت چند هسته‌ای کسب کرده است. این اعداد نشان می‌دهند که تراشه نسل ۱۲ اینتل عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با مدل سال گذشته خود دارد.

انرژی پایه پردازنده Core i7-12650H به ۴۵ وات می‌رسد. این پردازنده از شش هسته بزرگ و چهار هسته کوچک استفاده می‌کند که فرکانس آن تا ۴.۷ گیگاهرتز افزایش پیدا خواهد کرد. این پردازنده ۱۶ ترد دارد و از ۲۴ مگابایت کش L3 استفاده می‌کند.

مدیرعامل ردمی پس از منتشر کردن پوستر مربوط به این محصول اعلام کرد که سیستم خنک کننده جدیدی هم طراحی شده تا بتواند دستگاه را همیشه خنک نگه دارد.

در تاریخ ۲۶ اسفند ماه شاهد محصولات جدیدی از شرکت ردمی خواهیم بود. محصول اصلی این رویداد گوشی‌های ردمی K50 خواهند بود که تا امروز شایعات مختلفی درباره آن‌ها منتشر شده است. در کنار گوشی‌های جدید شاهد معرفی RedmiBook Pro 2022 هم خواهیم بود. به نظر می‌رسد که در این رویداد تلویزیون جدید ردمی و روتورهای جدید این شرکت هم معرفی می‌شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%84%d9%be%d8%aa%d8%a7%d9%be-redmibook-pro-2022/
ads
ads