داغ ترین ها :
تاریخ معرفی بلک شارک 5 مشخص شد

تاریخ معرفی بلک شارک 5 مشخص شد

قبلا شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از گوشی بلک شارک ۵ در سازمان TENNA و 3C بودیم. امروز هم تاریخ معرفی بلک شارک ۵ مشخص شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی بلک شارک ۵ در تاریخ ۱۰ فروردین ماه در ساعت 15:30 برای کشور چین معرفی خواهد شد.

 

💥 تکنولایف فروشگاهی برای خرید گوشی به صورت آنلاین در سراسر ایران 💥

 

به نظر می‌رسد که با دو مدل گوشی بلک شارک ۵ رو به رو خواهیم شد. یک مدل بلک شارک ۵ نام دارد و مدل دیگر هم با نام بلک شارک ۵ پرو راهی بازار می‌شود. با توجه به شایعات گذشته گوشی بلک شارک ۵ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شود و مدل معمولی بلک شارک ۵ هم با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ راهی بازار خواهد شد.

زمان معرفی بلک شارک 5

انتظار می‌رود که گوشی بلک شارک ۵ پرو باتری بزرگ‌تری داشته باشد و از صفحه نمایشی استفاده خواهد کرد که نرخ نوسازی آن در مقایسه با بلک شارک 4s پرو بیشتر خواهد بود. هفته آینده اطلاعات رسمی این گوشی منتشر می‌شوند باید ببینیم که جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد.

در دی ماه سال گذشته شایعه شده بود که شرکت تنسنت که در حوزه بازی‌های ویدیویی نام شناخته شده‌ای است، قصد دارد برند بلک شارک را از شیائومی خریداری کند.

 

بررسی تخصصی بلک شارک 5 پرو را دنبال کنید:
تست گیمینگ black shark 5 pro به همراه تصاویر دوربین و بررسی تخصصی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9-5/
ads
ads